Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori espanjatar lopetti säärikarvojen ajelun. Miehiltä törkeitä kommentteja.

Vierailija
04.04.2019 |

Mikä niissä naisten karvoissa oikein häiritsee? Pehmeitä ne on ja tuntuu miellyttävältä koskea, jos ei sängelle aja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c77340f2-8219-4d72-952d-96c3a9…

Kommentit (314)

Vierailija
21/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on iso, nainen pieni. Miehen ääni on möreä, naisen kimeä. Mies on karvainen, nainen sileä. Onko se nyt niin vaikea tajuta, että sukupuolet ovat toistensa vastakohtia ja siksi tuntevat vetoa toisiinsa?

Karvojen ajelu on kulttuurinen juttu, ei kivikauden ihmiset mitään karvoja ajelleet ja kummasti lisäännyttiin kuitenkin.

Vierailija
22/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säärikarvat ovat söpöjä. Samoin karvaiset käsivarret. Ainoat karvat jotkat häiritsevät ovat kainalo- ja selkäkarvat. Ne voisi ajaa pois. Koskee sekä naisia että miehiä.

Partakaan ei häiritse naisella?

No naisilla ei yleensä kasva partaa. Säärikarvat taas normaalisti kasvavat naisella. Siinä on huomattava ero.

Miksi kiertelet, etkä vastaa kysymykseen? Olisiko niin, että parta niillä naisella joilla se kasvaa häiritsee, etkä kehtaa myöntää tuplastandardia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelissa ei kyllä sanottu, että kommentit tulivat vain miehiltä.

Jos selaa hänen someaan niin suurin osa törkykommentoista on juuri miehiltä, naisilta pääasiassa kannustusta.

Vierailija
24/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on iso, nainen pieni. Miehen ääni on möreä, naisen kimeä. Mies on karvainen, nainen sileä. Onko se nyt niin vaikea tajuta, että sukupuolet ovat toistensa vastakohtia ja siksi tuntevat vetoa toisiinsa?

Mutta kun nainen EI OLE luonnostaan KARVATON sen enempää kuin mies on parraton.

Kuules kun on miehiä joilla ei parta kasva. Onko nämä sitten jotenkin huonompia kuin karvanaiset?

Vierailija
25/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jotain pedofiileja kommentoijat, tosimies tykkää kyllä

Vierailija
26/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvojen ajelu on kulttuurinen juttu, ei kivikauden ihmiset mitään karvoja ajelleet ja kummasti lisäännyttiin kuitenkin.

Niin mitä sitten? Teetkö kaikki päätöksesi sen mukaan, miten vaikutti lisääntymiseen kivikaudella?

Vierailija
27/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on täysi oikeus antaa karvojensa rehottaa ihan miten haluaa, mutta miehillä on täysi oikeus ghostata nämä röllipeikot. Haukkumaan ei tarvisi ruveta, mutta ei pakko ei ole myöskään tykätä ja kannustaa.

No eipä tuollakaan naisella pulaa ole miehistä... 

Vierailija
28/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten? Teetkö kaikki päätöksesi sen mukaan, miten vaikutti lisääntymiseen kivikaudella?

Sitä sitten, että on älytöntä laittaa naisen karvattomuus joksikin luontaiseksi vastakohdaksi noiden muiden joukkoon. Muut kun on normaalia biologiaa, karvattomuus ei.

Vierailija
29/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luonto olisi tämän tarkoittanut näin, naiselle ei kasvaisi karvoja ollenkaan.

Vierailija
30/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä (miehenä) on ollut jännää ja mielenkiintosta havainnoida  omia reaktioita noihin ku pari kertaa nähny jossain samoja kuvia että Rohkea nainen jättää karvat ajelematta!

Säärikarvoista aina siis ollut kuvat, tuskin ajelee tietty mitään muutakaan sit mutta aina tulee ekana semmonen YÄÄH! -reaktio. Noniin, antakaas mammat sen alapeukun laulaa.

Mutta kuten sanoin niin on siis ollut joteki mielenkiintoista yrittää miettiä itsestään että mistä tää nyt sit johtuu ja mitä ihan oikeasti kokisin jos olisin naisen kanssa intiimissä kanssakäymisessä joka ei ajelis yhtään mitään.

Koska itsessäni on varmaan ehkä vähän fiksumpiakin kohtia yrittää analysoida ja kehittää niin olen toistaseks esim ihan täysin hyljännyt ideat googlata että voisinko saada kelan tukea psykologille/terapautille jossa ammattilaisen avulla mietittäs että johtuuko mun ensinmäinen reaktio ihan vaan jostain tottumuksesta et naisilla on karvattomat jalat ja miehillä karvaset, ja et sit mielessäni ehkä yhdistän koko hommaa seksuaalisuuteen nopeasti ja siitä se hassu reaktio heterolle sitten.

p.s. olen ehdotellut naisystävälle että vois olla ihan jännnää vaihtelua jos tuo jättäis häpykarvat ajelematta. kun sellasta luonnon tilaa en ole nähnyt ehkä varmaan 30 vuoteen kellään naisella paitsi tarkoituksella hakemalla sellasta aikuisviihdematskua netissä missä puskat taas rehottaa enempivähempi vapaasti. (p.p.s. hän sanoo että ei tykkää karvaisesta alakerrasta joten jääköön se sikseen. mutta herää kysymys että pitäskö seuraavaks yrittää ehottaa että entäs jos ihan vaan sääret ja kainalot sekä parran jättäis ajalematta?)

Vierailija
31/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo ihan järkyttävän rumat sääret karvoineen. Aivan kuin miehen jalat... 

Vierailija
32/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä stereotypioitahan lyhyet, hintelät, kimeä-ääniset ja karvattomat k•ltt•miehet taajaan toistelevat ja niistä mielensä pahoittavat. Mutta näyttää siltä, että nämä standardit tulevat nimenomaan miehiltä itseltää, eivät naisilta, vaikka naisia niistä yleensä syytelläänkin.

Vierailija
33/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nainen EI OLE luonnostaan KARVATON sen enempää kuin mies on parraton.

Kuules kun on miehiä joilla ei parta kasva. Onko nämä sitten jotenkin huonompia kuin karvanaiset?

Täysi parrattomuus on yhtä harvinaista kun naisen vahva partakarvoitus. Useimmilla heikkokarvoisillakin (usein blondeilla) miehillä kasvaa haiventa kuitenkin.

Vierailija
34/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika usein ajelematta karvojani kun ihoni on kovin herkkä. Ihoni on kalpea ja karvat tummia. Silti ei kukaan sano mitään vaikka hameessa kuljen. Kainalokarvoistakaan kukaan ei ole sanonut mitään, ikinä.

Mutta jos nyt välttämättä haluaa ottaa kuvan säärikarvoistaan someen ja kerjätä huomiota, sitä varmasti tulee. Tuskinpa tuollekaan irl on huudeltu.

Minusta on omituista että ensin kerjätään reaktiota muilta ja sitten ruikutetaan kun se tulee.

Vierailija
35/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on karvaisemoi kuin minä ja olen jaloistani melko karvainen mies. Täytyy sanoa että inhottaa tuollaiset äijämäiset karvat naisella.

Vierailija
36/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon pikkuhoron oli pakko ilmoittaa koki maailmalle että hän on lopettanut nyt karvojen ajelun?

Ylisjonne saapui ketjuun!

Vierailija
37/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo ihan järkyttävän rumat sääret karvoineen. Aivan kuin miehen jalat... 

Niin, koska et ole tottunut näkemään naisella, ei tuo mitään poikkeavaa ole, etenkään espanjalaisilla. Mulla on ihan yhtä vahva säärikarvoitus, tosin vaaleampi, ja nainen siis olen. 

Vierailija
38/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vahva säärikarvoitus mikään mies-naisjuttu ole. Mun veljelläni on heikompi karvoitus kuin mulla. Olen tullut isäni vahvakarvaiseen sukuun tässä kohtaa, veli taas hentokarvaisempaan äidin sukuun. Ei haittaa, mulla on paksumpi tukkakin.

Vierailija
39/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisen mukaan videota katsottu 9000 kertaa ja on tullut PERÄTI satoja ”törkeitä” kommentteja. Tuo spanski otti itseensä muutamasta kommentista, tyypillinen draamaqueen. No ehkä tämän somejulkisuuden myötä saa sivuroolin seuraavasta Apinoiden planeetta -elokuvasta kun ei opinnot näytä maittavan.

Vierailija
40/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sitten, että on älytöntä laittaa naisen karvattomuus joksikin luontaiseksi vastakohdaksi noiden muiden joukkoon. Muut kun on normaalia biologiaa, karvattomuus ei.

Miksi se on muka älytöntä? Kulttuuri on yhtä luonnollista ihmisille kuin biologiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme