Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheessä kukaan muu kuin minä ei tee kotitöitä

Vierailija
01.04.2019 |

Me kuulemma kuuluu mulle kun en käy töissä kodin ulkopuolella. Onko tämä oikein?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja meillä minä teen kaiken, aivan kaiken. Vaimo raataa töissä eikä jaksa osallistua mihinkään kotona.

Toi ei ole oikein. Ei toisen harteille voi sälyttää kaikkia töitä.

Olet kuitenkin päivätöissä?

Vierailija
22/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä et ole töissä etkä maksa 50% talouden pakollisista menoista vaan puolisosi käy töissä + hoitaa talouden maksut niin kyllä, kotityöt kuuluvat sinulle.

Mikäli et käy töissä mutta hoidat oman osuutesi (50%) talouden menoista niin silloin sinulle kuuluu 50% kotitöistä ja puolet puolisollesi.

Lapsille kuuluu kotityöt ikätason mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos sinä et ole töissä etkä maksa 50% talouden pakollisista menoista vaan puolisosi käy töissä + hoitaa talouden maksut niin kyllä, kotityöt kuuluvat sinulle.

Mikäli et käy töissä mutta hoidat oman osuutesi (50%) talouden menoista niin silloin sinulle kuuluu 50% kotitöistä ja puolet puolisollesi.

Aika edullinen kotipiika miehelle. Ehei, ei tuollaista voi toinen osapuoli yksin päättää. Iltaisin molemmille vapaata tai sitten molemmat tekee kotitöitä. Tai sovitaan kotona olevalle palkka.

Vierailija
24/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan väärä ajatus. Miksi sitten olet kumppanisi kanssa, jos sinua ärsyttää, että hän ei tienaa? 

Kotityöt kuuluu tehdä puoliksi. Äitiyslomalla ollessani pidin exelissä kirjaa, kuinka paljon mikäkin kotityö vie aikaa. Laskin, että tuli tehtyä samanpituinen työpäivä, kuin miehelläkin. Maksoin puolet talouden kuluista. Lisäksi sovimme, että mies maksaa minulle käyttörahaa, kun kotihoidontuki on niin pieni, että en saa palkka ym. eläkekertymää. Sain miehen palkasta 1/3 osan omaan käyttööni. Meillä homma toimi hyvin.

Vierailija
25/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä marttyyriäiti.

Sinä itse opetat lapsellesi tapoja ja pidät niistä kiinni. Olet aivan itse päästänyt tilanteen tähän jamaan ja nyt valitat, kun et jaksa. Nenän ja leuan välissä on aukko, josta tulee ääntä ja hiusten alla elin, joka ajattelee. Käytä niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä