Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheessä kukaan muu kuin minä ei tee kotitöitä

Vierailija
01.04.2019 |

Me kuulemma kuuluu mulle kun en käy töissä kodin ulkopuolella. Onko tämä oikein?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on meilläkin ja mies tekee todella paljon töitä.

Ketuttaa jatkuva siivoaminen ym, mutta en miestä viitsi enää rasittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Miten sitten lapsi oppii hoitamaan omaa kotiaan?

Vierailija
4/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on meilläkin ja mies tekee todella paljon töitä.

Ketuttaa jatkuva siivoaminen ym, mutta en miestä viitsi enää rasittaa

Mun mieheni ei kovin pitkiä päiviä ole tänä vuonna tehnyt.

Vierailija
5/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Jaa et olekaan perheen ainut joka ei käy töissä kodin ulkopuolella. Avaisit vähän enemmän aloituksessa :) lapsi oppii sinun kanssasi tekemällä, jos et sitä tajunnut itse.

Vierailija
6/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Jaa et olekaan perheen ainut joka ei käy töissä kodin ulkopuolella. Avaisit vähän enemmän aloituksessa :) lapsi oppii sinun kanssasi tekemällä, jos et sitä tajunnut itse.

Ei hän tykkää tehdä kotitöitä ja työssäkäyvä mieheni on opettanut että kotityöt teen minä eli kotona oleva äiti.

Vierailija
7/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lakko.

Vierailija
8/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lakko.

En usko että auttaisi. Kävisivät syömässä jossain ulkona ja mies saattaisi ehkä imuroida.

Vierailija
9/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi teki pienenä kun oli kotihoidossa ruokaa, ripusti pyykkiä, auttoi hyvin kotitöissä. Meni kouluun ja mies opetti että äiti tekee kaiken.

Vierailija
10/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Porvoon puhtaanapidosta päivää”

Vierailija
11/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Porvoon puhtaanapidosta päivää”

Ei, kyllä meillä on näin.

Vierailija
12/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kaikki kotityöt, kaupassakäynnit, siivoukset, hoidan lapset ja koiran. Käyn myös töissä ihan kuten miehenikin. Minä en hänen mielestään tarvitse koskaan lepoa (työpäivän jälkeen, lomalla, viikonlopun tms) tai omaa aikaa. Kun on loma, niin hän toteaa, että nyt hänellä on loma ja ei todellakaan tee mitään. En nyt sit tiedä, mitä se muusikoinkaan tekee. Olisi ihanaa edes joskus saada nukkua tai muuten levätä. Sitten kun olen kotityöt saanut tehtyä, niin sitten on oltava seksiä. Sen jälkeen on mentävä nukkumaan, että jaksaa taas raataa.

Vierailija
13/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn töissä ja olen viimeisellä kolmanneksella raskaana ja teen kans melkeinpä kaikki kotityöt, mutta tykkään niitä tehdä. Kun pitää huolta perussiisteydestä niin ei niissä kotitöissä niin kovasti hommaa ole :)

Vierailija
14/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se soittaa?

Vierailija
15/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen kaikki kotityöt, kaupassakäynnit, siivoukset, hoidan lapset ja koiran. Käyn myös töissä ihan kuten miehenikin. Minä en hänen mielestään tarvitse koskaan lepoa (työpäivän jälkeen, lomalla, viikonlopun tms) tai omaa aikaa. Kun on loma, niin hän toteaa, että nyt hänellä on loma ja ei todellakaan tee mitään. En nyt sit tiedä, mitä se muusikoinkaan tekee. Olisi ihanaa edes joskus saada nukkua tai muuten levätä. Sitten kun olen kotityöt saanut tehtyä, niin sitten on oltava seksiä. Sen jälkeen on mentävä nukkumaan, että jaksaa taas raataa.

Miksi suostut tuohon? Kiristetäänkö tai uhkaillaanko sua jotenkin? Muuta syytä en keksi.

Vierailija
16/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee lakko.

En usko että auttaisi. Kävisivät syömässä jossain ulkona ja mies saattaisi ehkä imuroida.

No olishan sekin jo parannus jos kävisivät ulkona syömässä ja mies imuroisi. Jäisi sulle vähemmän ruuanlaittoa ja imurointia.

Vierailija
17/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on aikaa päivällä, sitten se on ihan ok. Mies on oletettavasti 8 tuntia töissä, joten voisit myös tehdä samanpituisen työpäivän, kotitöitä ja ruoanlaittoa, lapsen hoitoa.

Illalla teillä on yhteistä aikaa, ja työt, joita et ole ehtinyt tekemään, te voitte tehdä yhdessä.

Vierailija
18/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Teen siivoukset, ruoanlaiton, kaupassa käynnit, pyykit, pihatyöt. Teen miehelle eväät töihin ja lataan kahvinkeittimen valmiiksi. Käyn myös itse töissä mutta mua ei kotihommat rasita kun osaa organisoida asiat etukäteen. Mies taas kuljettaa mua töihin öisin ja olen siitä onnellinen. Meidän on hyvä olla näin.

Ei hän kädetön kuitenkaan ole, ruokki perheen ja siivosi kuin jouduin pariin leikkaukseen vuosi sitten.

Vierailija
19/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja meillä minä teen kaiken, aivan kaiken. Vaimo raataa töissä eikä jaksa osallistua mihinkään kotona.

Vierailija
20/25 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä ajatus olla ”töissä kotona”. Silloin voisi vaikka laskea, miten paljon aikaa menee mihinkin kotityöhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme