Oliko tuo aprillipila, että Susanna Laineesta...
... tulee uutisankkuri? Puoli seitsemässä sanoivat.
Eivät kertoneet olevan aprillia ohjelman lopussa, joten minulle on nyt vähän epäselvää. :D
Kommentit (19)
saisi minutkin seuraamaan taas tv-uutisia
Vierailija kirjoitti:
saisi minutkin seuraamaan taas tv-uutisia
No todellakin. Suomen kaunein nainen.
Siinä jää siepit ja janitapupuset toiseksi sekä ulkonäössä että fiksussa käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä jää siepit ja janitapupuset toiseksi sekä ulkonäössä että fiksussa käytöksessä.
Mitäs he tähän asiaan kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs he tähän asiaan kuuluu.
Varmaan entisiä missejä kaikki? Kai?
Susannaa tuuraava nainen PS:ssä on parempi juontaja mitä Susanna kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minna Perovuo on kyllä Susannaa paljon kuumempi mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Perovuo on kyllä Susannaa paljon kuumempi mimmi.
Oliko tuo vitsi? Ovat vähän eri luokkaa ulkonäöltään, toinen on missi, toinen tavis.
Minusta misseys ei ole pätevä meriitti uutisankkuriksi. Kauneus on katsojan silmässä; minun (ja mieheni) mielestä mm. hänen kuontalonsa on ikävännäköinen irtolisäkkeineen. Kirjoittiko täällä joku että Suomen kaunein? Oliko se vitsi?
Tosikko kirjoitti:
Minusta misseys ei ole pätevä meriitti uutisankkuriksi. Kauneus on katsojan silmässä; minun (ja mieheni) mielestä mm. hänen kuontalonsa on ikävännäköinen irtolisäkkeineen. Kirjoittiko täällä joku että Suomen kaunein? Oliko se vitsi?
Minun (ja mieheni)mielestä🤣. Nyt on tainnut miehesi myötäillä sinun sanomisia. Ei kukaan mies mieti kaunista naista katsoessaan mitään kuontaloita. Ja on Susanna Laine käsittämättömän kaunis useimpien mielestä.
No, en tiedä muista, mutta mieheni todella kiinnittää huomiota hiuksiin. Hänestä on omituista kun hiukset roikkuvat pyllyyn asti, ne harvoin pukevat ketään. Olen samaa mieltä, mutta kuten sanottua, makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
No, en tiedä muista, mutta mieheni todella kiinnittää huomiota hiuksiin. Hänestä on omituista kun hiukset roikkuvat pyllyyn asti, ne harvoin pukevat ketään. Olen samaa mieltä, mutta kuten sanottua, makuasioita.
Kampaajamiehet ainakin kiinnittää.
Näin kirjoitti:
Luulen että lesbo
Jaa, Susannako.
......
Joskus Suski vähän ivallisesti hymyilee esim kun Mercedes bentzo oli vieraana. Ja sekoitti, että ai sä aloitit huumeet 12 v. Bentzo korjasi, että 16 v. Grillas bentsoa: no mitä silloin tapahtui.
Bentso ei halunnut vastata, sanoi lue kirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Tapauksesta riippuen voi olla todella seksikästä jos hiukset ulottuvat pyllyyn asti. Ei vanhenevalla naisella toimi mutta nuorella, kauniilla ja hoikalla.
Susannalla on laminaatit. Vaikka mitä siitä. Melkein kaikilla on, jolla on niin sieleä hammasrivistö.
Misseilläkin saa olla tekarit.
Mikko kekäläiseltä puuttuu hammas edestäpäin katsottuna oikealta puolelta takaa. Näkyy vain aukko, kun nauraa.
Luulen, että ei ole. Hänellä on naisystävä. Kaapissa oleva lesbo.
On se! Instassa on sama pila. 😂