Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet työpaikkasi siivoojasta?

Vierailija
01.04.2019 |

Kts otsikko

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska

Vierailija
2/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyppii, pidetään yleensä lounastauko yhdessä. Mukava, lievästi kehitysvammainen nainen, jonka kanssa on kiva jutella ihan arkisista asioista, kun oman alan kollegat tuppaavat olemaan erityisasiantuntijoita ihan joka asiassa ja siksi melko uuvuttavaa seuraa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias nainen jokaei kuitenkaan maailman menosta paljoa ymmärrä.

Vierailija
4/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on aika monta. Yksi semihot oli kerran.

Vierailija
5/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pöytää ei ole paljo pyyhkiny ja tästä oon valittanut.ei silti muutosta.

Että arvostus matala koko ammattia kohtaan

Vierailija
6/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön ja siivoan ihan itse.

Vierailija
7/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervehdi, ei puhu. Aivan omissa maailmoissaan. Ei vastaa tervehdykseen, menee ohi luomatta katsekontaktia.

Vierailija
8/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on ihana tyyppi!

Olen parin viikon kuluttua lähdössä nyt jo työnsä lopettaneen siivoojamme luokse hänen kotimaahansa lomalle. Joten kivoja tyyppejä ovat kaikki.

Vierailija
9/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hiljainen. Tervehtii kyllä, mutta ei muuta. Ei koskaan ole taukohuoneessa.

Vierailija
10/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu siivouskomerossa. Olen yllättänyt hänet sieltä, vaikka pitäisipä hänen olla siivoamassa

Vierailija
11/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan itse oman työn ohessa. Ihan olen toimistotyössä, mutta meillä ei ole pienessä firmassa ulkopuolista siivoojaa.

Vierailija
12/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo, ei puhu sanaakaan suomea ja jättää aina pyyhkimättä jostain syystä tietyt oöydät vaikka ne olis paskaisia. Meillä muilla työntekijöillä on hirveä kiire, hän tuijottelee naisia kokoajan selän takana. Yök. Semmoinen ihme outo olo tulee hänestä.

Vierailija
13/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus. On ollut varmaan ihan nätti nainen nuorena, mutta potentiaalia ei sitten ollut enempään kuin toisten jälkien siivoukseen. Nyt sitten ei kukaan huoli enään.

Vierailija
14/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isohkossa talossa jossa useampia yrityksiä. Siivoojat eivät juuri puhu saati ota katsekontaktia. Eipä sitä osaa oikein silloin itsekään aloittaa mitään, toisaalta miksi vääntää väkisin jotain chitchattia. Tosin suuri osa niistä on virolaisia, joten voi olla silläkin osuutta asiaan. Vaihtuvatkin aika usein.

Vierailija
15/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo, ei puhu sanaakaan suomea ja jättää aina pyyhkimättä jostain syystä tietyt oöydät vaikka ne olis paskaisia. Meillä muilla työntekijöillä on hirveä kiire, hän tuijottelee naisia kokoajan selän takana. Yök. Semmoinen ihme outo olo tulee hänestä.

Jos on jotain kulttuurisia syitä? Vaikka joku paha henki näkyy likaisessa pöydässä?

Vierailija
16/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä työttömänä työnhakijana mutta minulla ei ole pahaa sanottavaa yhdestäkään aiempien työpaikkojeni siivoojasta. Kohteliaita, iloisia, huumorintajuisia ja tarkkoja ovat he olleet. Oikein miellyttäviä työkavereita, usein jopa parempia sellaisia, kuin monet oman alani kollegat.

Vierailija
17/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelias nainen jokaei kuitenkaan maailman menosta paljoa ymmärrä.

Jaa...mulla on korkeampi koulutus kuin useimmilla joiden tiloja siivoan, ja ymmärrän aika paljon maailmanmenosta. Mutta joka lähtöön on väkeä alalla kyllä.

Vierailija
18/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ihan asiallinen ja mukava ja avulias ihminen. Minä nimittäin.

Vierailija
19/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, mitä sakkia täällä päästelee aivopieruja. Siivoojilla ei ole aikaa eikä haluja keskustella ylimielisten, itsestään liikoja luulevien, siivoojan työstä mitään tietävien  hölmöläisten kanssa.

Vierailija
20/124 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu mitään. Jättää roskia lojumaan välillä ympäri toimistoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi