Lyhyempi mies
No niin palsta, paljonko on pituuseroa ja haittaako se?
Kommentit (37)
Olen vissiin löytänyt sen yhden asian, jota palstalaisilla ei oo?
Vierailija kirjoitti:
-14cm
Eikä häiritse? En tarkoita, että pitäisikään.
Suomalainen nainen jolla olisi lyhyempi mies. hahahhahaaha... sitä saat kyllä etsiä, harvemmalta kun on niin suuri itsetunto että uskaltaisi sellaista näyttää kavereilleen...
On ollut itseäni lyhyempi mies, olimme 6 vuotta yhdessä. Olen 168 cm nainen.
Vierailija kirjoitti:
On ollut itseäni lyhyempi mies, olimme 6 vuotta yhdessä. Olen 168 cm nainen.
Paljon pituusero?
En ajattelisi pituuseron niinkään makuuhuoneessa häiritsevän kuin julkisilla paikoilla kulkiessa. Mielipiteitä?
Ap
Minä 180, mies 177. Eroa ei käytännössä huomaa.
Ei ikinä enää. Minua ei miehen ruumiin mitta ennen kiinnostanut, mutta miehiä se häiritsee valtavasti. Älä hei viitti laittaa korkkareita, hitto ku oon näin lyhyt, mitä muut sanoo ku oot mua pidempi...
Enää en kelpuuta itseäni lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä 180, mies 177. Eroa ei käytännössä huomaa.
Tuo on pieni ero
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä enää. Minua ei miehen ruumiin mitta ennen kiinnostanut, mutta miehiä se häiritsee valtavasti. Älä hei viitti laittaa korkkareita, hitto ku oon näin lyhyt, mitä muut sanoo ku oot mua pidempi...
Seukkasit siis Cruisen Tompan kanssa. :)
Nykyinen on 2 cm lyhyempi, toinen existä oli 6 cm lyhyempi. En käsitä, miksi tämän pitäisi haitata tai olla noloa. Ihan sama, jos jonkun kadulla vastaan kävelevän pissiksen mielestä näytetään typerältä. Minulle kumppanissa tärkeintä on luonne ja yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat. Käytän jopa välillä juhlissa korkkareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seukkasit siis Cruisen Tompan kanssa. :)
Kolmen. Eri aikaan tosin. Kaikilla sama saa.tanan kompleksi.
Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen on 2 cm lyhyempi, toinen existä oli 6 cm lyhyempi. En käsitä, miksi tämän pitäisi haitata tai olla noloa. Ihan sama, jos jonkun kadulla vastaan kävelevän pissiksen mielestä näytetään typerältä. Minulle kumppanissa tärkeintä on luonne ja yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat. Käytän jopa välillä juhlissa korkkareita!
No niin kai, mutta mulla siis päätä lyhyempi tarjokas, eli jo aika extremeä. :D Siksi kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Ehditkö kovinkin laajan otoksen tehdä?
?