Lyhyempi mies
No niin palsta, paljonko on pituuseroa ja haittaako se?
Kommentit (37)
Olihan siinä haasteensa, kun itse olin 180cm pätkä.! Seinäseksistä ei tullut mitään. Nainen kun tuli päälle ja oli 30 kg painavampi niin henki salpautui. Suuseksiä varten piti nousta tikapuille, kun naisen selkä (195cm) ei taipunut. Kaikkein nolointa oli se kun rouvalla oli intohimona pussata ylhäältäpäin kaljuani julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen 171, mies lienee n.160 cm, en tiedä kun en ole vielä kysynyt. On mulla ollut aiemmin 183, 175 ja 188 pituiset kumppanit. Ihan voin kulkea reilusti pää pystyssä nykyisen kanssa ja rakkaus näkyy kauas. Ja mun parhaissa kävelykengissä on n. 6cm korkoa, ei haittaa kumpaakaan :D
Jee jee, cool :D
Siis minulla on vain niin paljon pienempi ukko tarjolla, en tajua miten sen pallit riittää minun jahtaamiseen. Pisteet sille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä enää. Minua ei miehen ruumiin mitta ennen kiinnostanut, mutta miehiä se häiritsee valtavasti. Älä hei viitti laittaa korkkareita, hitto ku oon näin lyhyt, mitä muut sanoo ku oot mua pidempi...
Enää en kelpuuta itseäni lyhyempiä.
Ehditkö kovinkin laajan otoksen tehdä?
Kolmen suuruisen. Kuten edellisessä kommentissa sanoin.
Minä 181 ja mies 175. Monet eivät edes huomaa pituuseroamme.
Oli yksi viitisen senttiä itseäni lyhyempi. Minua ei olisi haitannut, mutta hänellä oli varsin ikävä luonne pidemmän päälle ja ihan jäätävä kompleksi ja koko maailmalle piti uhota.
Aviomies on minua hiukan pidempi, mikä tuntuu oikein luontevalta halaillessa ja pussaillessa. Ja mikä parasta luonne on kultaa, eikä ole mitään komplekseja. Maailman seksikkäin ja karismaattisin mies.
Exäni ovat sattuneet olemaan pitkiä, mutta pituus ei ole minulle mikään erityinen juttu. Lyhyempikin olisi ollut minulle ok, mutta toinen osapuoli alkoi lopulta valittaa jopa pituudestani, jolle en nyt voi mitään ja se on hurjat 171 cm. Lopulta aloin käyttämään 10 cm korkoja hänen seurassaan. Käytän niitä kyllä aviomiehenikin kanssa, mutta en vttuillakseni ja hän taas pitää siitä, että jalassani on edes joskus naisten kengät sievien sijaan.
Ja korreloiko tuo pituus ... pituuden kanssa? Kyllähän tätä miettii...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tää on asia josta kannattaa ottaa selvä ihan itse ;)
T: 21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tää on asia josta kannattaa ottaa selvä ihan itse ;)
T: 21
No voi helvetti. :D Jotain ennakkotietoa olisin toivonut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut itseäni lyhyempi mies, olimme 6 vuotta yhdessä. Olen 168 cm nainen.
Paljon pituusero?
Mies oli 164-165
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan suoraan, siksihän me naiset suosimme pitkiä miehiä, että bonuskin on ihanan iso!
Musta on komeen näköistä jos on pitkä nainen ja selkeästi lyhyempi mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut itseäni lyhyempi mies, olimme 6 vuotta yhdessä. Olen 168 cm nainen.
Paljon pituusero?
Mies oli 164-165
Ei ole iso ero teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan suoraan, siksihän me naiset suosimme pitkiä miehiä, että bonuskin on ihanan iso!
Höh.
Ap
Miehen näkökulmasta isoa suomainen nainen on sekä henkinen että fyysinen pelote. Vihtori ja Klaara tästä hyvä esimerkki. Ei savua ilman tulta. Isot naiset on aggressiivia.
Yleensähän Se on samassa suhteessa muun ruumiin kanssa. Isoilla iso. Tai sitten ei.
Olen kyllä kerran nähnyt tyypin, joka oli selvästi lyhyempi mutta ... ei todellakaan lyhyt. Oli vain niin perseestä muuten koko jätkä, että jäi se juttu siihen.
Ap
Olen 171, mies lienee n.160 cm, en tiedä kun en ole vielä kysynyt. On mulla ollut aiemmin 183, 175 ja 188 pituiset kumppanit. Ihan voin kulkea reilusti pää pystyssä nykyisen kanssa ja rakkaus näkyy kauas. Ja mun parhaissa kävelykengissä on n. 6cm korkoa, ei haittaa kumpaakaan :D