Tilillä 1.35€ ja sähkölasku on yli kuukauden myöhässä, kuka auttaa?
Kommentit (44)
Eikun mitä mä oikein valehtelen, en tietenkään ota neuvoja vastaan 🤪🥴
Ap
KONALAN JAUHELIHAMIES JANKUTUS POIS
Mitä saan vastineeksi jos maksan laskun? Ottaisin vastaan kattopeltejä, puutavaraa, filmivaneria 6mm, 9mm, sekä 12mm. Saa olla myös maatilavaneria. Oksasilppuri kelpaa myös? Jos päästään sopimukseen, onko mahdollista lähettää alkuperäinen lasku spostiin?
-Kylmät kädet
Vain sinä itse voit auttaa itseäsi.
Oot saanut toimeentulotukea siihen laskuun. Jos olet rahan käyttänyt muuhun, niin oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilillä 73 487€.
Mulla 763 567€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilillä 73 487€.
Mulla 763 567€
Mulla vaan noin 18 000 e. Voi mua köyhää.
Miksi et maksanut silloin kun rahaa vielä oli? En usko, että olet ollut rahattomana yli kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Oot saanut toimeentulotukea siihen laskuun. Jos olet rahan käyttänyt muuhun, niin oma vika.
En saa toimeentulotukea
ap
Sossusta tai diakonialta voit saada apua laskun maksuun, kerrot että sähköt katkaistaan jos laskua ei makseta.
Aloittajalla on jatkuvasti rahat vähissä. Hän tekee jo parissa päivässä nälkäkuolemaa ja kyselee pääsisikö sairaalaan. Ap on se sama pálstá v a j - a k k i, joka jankkaa kestoaiheistaan vuositolkulla. Ei kukoista talous eikä luovuuskaan näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilillä 73 487€.
Mulla 763 567€
Aika säälittävää.
Mulla on 674 430 251,97€
Vierailija kirjoitti:
Sossusta tai diakonialta voit saada apua laskun maksuun, kerrot että sähköt katkaistaan jos laskua ei makseta.
Pyytävät nähdä sen sähkönkatkaisu-ukaasin.
Diakonia auttaa tässä tapauksessa, soitto maanantaina sinne.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on jatkuvasti rahat vähissä. Hän tekee jo parissa päivässä nälkäkuolemaa ja kyselee pääsisikö sairaalaan. Ap on se sama pálstá v a j - a k k i, joka jankkaa kestoaiheistaan vuositolkulla. Ei kukoista talous eikä luovuuskaan näköjään.
Ja sä ilmeisesti tiedät aloittajan ip:n ym. yksilöiviä keinoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytävät nähdä sen sähkönkatkaisu-ukaasin.
Semmoinen varmaan aloittajalla on jos lasku noin paljon myöhässä
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilillä 73 487€.
No sittenhän asiaan löytyi jo heti helppo ratkaisu!
Vierailija kirjoitti:
Vain sinä itse voit auttaa itseäsi.
Itseänikö alan myymään?
"Ravintola"n kivan sedän alle "tanssi"maan.
Mulla tilillä 73 487€.