Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko kukaan mies koskaan haukkunut ulkonäköäsi?

Vierailija
29.03.2019 |

Miten? Humalassa vai selvänä? Tuttu vai tuntematon?

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä sain jatkuvasti kuulla olevani luokan rumin ja nimityksinä oli puoli eläinkuntaa. Parikymppisestä nelivitoseksi sain kuulla olevani hyvännäköinen ja paljon lähestymisyrityksiä miehiltä. Joskus on kommentoitu tissien kokoa baarissa. Ehkä nuoruuskokemukset vaikuttavat mutta ikinä en ole lämmennyt pelkän ulkonäön perässä juoksijoille.

Vierailija
42/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa yksikään mies ei ole haukkunut, mutta muutama nainen on :D Mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kerran yksi poika haukkui hampaitani. Sen jälkeen ei ole kukaan sanonut pahasti.

En kyllä ole mitään kehujakaan juuri kuullut muilta kuin poikaystäviltä.

Vierailija
44/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni sanoi, että tissini roikkuvat liikaa. Välillä olin hänen mielestään liian lihava ja välillä liian laiha. Ennen kuukautisiani kroppaani kertyy nestettä, jolloin sain näitä lihavuuskommentteja. (Olen siis 52kg/167cm - en millään mittarilla lihava).

Takapuoleni oli myös hänen mielestään liian lättänä. Sitten sain yleistä negatiivista kommenttia meikkaamisestani sekä pukeutumisestani. Liian laittautuneena en saanut lähteä mihinkään. Seksin aikana hän muisti myös mainita, että en tunnu oikein miltään.

Nykyään olen onnekseni parisuhteessa, jossa minä kelpaan täydellisesti niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Olen joutunut tekemään ison työn sen kanssa, että olen nykyään sinut itseni ja ulkonäköni kanssa. Kun negatiivisia kommentteja ulkonäöstään kuuntelee tarpeeksi paljon, jostain syystä niihin alkaa itsekin uskomaan - vaikka ei pitäisi. Minäkin häpesin rintojani monta vuotta, sillä luulin että ne olivat kammottavat. Nykyään rakastan niitä.

Hä hää, typerä eksä!

Vierailija
45/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miespuolinen henkilö ilmoitti että olen niin ruma, että peili särkyy. Toinen arvosteli koko kesän kaikkia ruuminosiani, jopa ranteita. Sain tietooni jo alle parikymppisenä että olen täysin kelvoton. En onneksi edes muista kaikkea haukkumista.

Tosi rankkaa, onneksi en enää paljoa välitä. Totta kai häpeän itseäni, enkä sanottavammin pidä ihmisistä.

Vierailija
46/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiksi aika monikin. Sekä humalaiset että selvätkin. Joo, olen ylipainoinen, mutta en vaan voi käsittää kelle tulee mieleen ääneen huutaa tuntemattomalle ihmiselle että hyi helvetti mikä läski oot. Kerran on sanottu myös kirosanojen säestämänä kuinka ruma olen. Kyllähän nämä mieltä ylentää. Onneksi ei enää vuosiin ole moisia kuulunut. En tiedä mistä johtuu, kun en ole kyllä yhtään näiden vuosien aikana laihtunut enkä muutenkaan kaunistunut. :D

Vierailija
47/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkyttävää nähdä täälläkin se, miten rumasti suomalainen mies haukkuu naisia. Vain pieni osa on vastenmielisiä.

Nykyään ajattelen, että saattavat olla venäläisten lähettämiä viestejä joilla painavat auomalaisia alas.

Tai sitten suomalainen miea on täysi paska.

Vierailija
48/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Harvemmin tuntemattomat, mutta tutut kyllä. Ei nyt suoraan ole sanottu että olen ruma, mutta sellaisia ”miksi käytät tuollaisia vaatteita? Miksi meikkaat noin? Sulle sopisi paremmin.... oletko lihonut? Sulla on jotenkin outo nenä... miks sulla on noin ohuet hiukset? Sä et oo kyllä yhtään mun tyyliä.” Ja nämä kaveripojilta tai osa sellaisia kenen kanssa oli juttua joskus.

Vierailija
49/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on yleensäkin täysin asiatonta kommentoida ulkonäköä, mitä ihmettä se kellekään kuuluu? Itseäni ei ole koskaan ulkonäöstä haukuttu, päin vastoin. Silläkin uhalla että tässä ketjussa kuulostaisin turhan nillittäjältä, niin rehellisesti sanottuna en olisi kaivannut niitä kohteliaisuuksiakaan. Jokainen näyttää miltä näyttää eikä siihen yleensä voi itse paljoakaan vaikuttaa, enkä ihan ymmärrä miksi pitäisikään. Ihmisessä on niin paljon muuta kuin ulkonäkö, ja se muu on tuhannesti tärkeämpää.

Vierailija
50/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Miespuolinen henkilö ilmoitti että olen niin ruma, että peili särkyy. Toinen arvosteli koko kesän kaikkia ruuminosiani, jopa ranteita. Sain tietooni jo alle parikymppisenä että olen täysin kelvoton. En onneksi edes muista kaikkea haukkumista.

Tosi rankkaa, onneksi en enää paljoa välitä. Totta kai häpeän itseäni, enkä sanottavammin pidä ihmisistä.

Niin, olen hoikka, joten läskiksi eivät haukkuneet.

Muuten ovat saaneet minut häpeämään syvästi itseäni.

Välttelen miespuolisia henkilöitä. En itse arvosta miehiä, lähinnä jotenkin halveksin tms.

- sama

Vierailija
51/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä oppia v i t ....maan ukoille. Se on ainoa keinoa suojautua ja hyökätä. Väkivaltaan on vastattava vielä kovemmalla väkivallalla. T. nainen

Vierailija
52/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käyttämään raakaa henkistä väkivaltaa. Ei ole muuta keinoa pärjätä.

- sama

Vierailija
53/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kehui olevansa paremman näköinen kuin minä, sitten valitti kun en lähetä hänelle itsestäni kuvia.......

Vierailija
54/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään normaalilta vaikuttavat miehet, mut jotkut pultsarit ja teinit on haukkuneet useamman kerran esim. kadulla tai kaupassa jos olen lähtenyt julkiselle paikalle ilman ripsaria ja kulmaväriä tai muuten räjähtäneen näköisenä, esim. silmät turvoksissa. (Värjään hiuksiani tummemmiksi joten kontrasti saa meikittömät ripseni ja kulmani näyttämään haaleammilta ja koko naaman siis värittömältä.)

En käy missään baareissa, joten siksi kenties olen välttynyt lähietäisyydeltä päin naamaa tulleilta haukuilta.

Vierailija
55/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on yleensäkin täysin asiatonta kommentoida ulkonäköä, mitä ihmettä se kellekään kuuluu? Itseäni ei ole koskaan ulkonäöstä haukuttu, päin vastoin. Silläkin uhalla että tässä ketjussa kuulostaisin turhan nillittäjältä, niin rehellisesti sanottuna en olisi kaivannut niitä kohteliaisuuksiakaan. Jokainen näyttää miltä näyttää eikä siihen yleensä voi itse paljoakaan vaikuttaa, enkä ihan ymmärrä miksi pitäisikään. Ihmisessä on niin paljon muuta kuin ulkonäkö, ja se muu on tuhannesti tärkeämpää.

Niin, miksi ulkonäköä pitää kommentoida? Tajuan kyllä, että rumaksi haukkuminen on haavoittavaa, kehuminen ei. Mutta miksi luullaan, että kaikki ovat ihan otettuja ja innoissaan kehumisesta? Ärsyttävää sekin pitemmän päälle on, sillä se on vain kolikon toinen puoli, ja se kolikko on se, että ulkonäköä pidetään jotenkin niin tärkeänä, että sitä on "ihan pakko" kommentoida. Ja eivät kaikki edes pidä kohteliaisuutena, jos joku kehuu vaikka rintoja. Suurin osa pitää sellaista kiusallisena, ja nykyäänhän sitä onneksi saa jo sanoa seksuaaliseksi häirinnäksi, mitä se onkin! Tämä olisi syytä jo kaikkein paksukalloisimpienkin ottaa onkeensa!

Vierailija
56/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat haukkunwet ihan selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää. Ja katsovat oikeudekseen opastaa, miten voisin parantaa ulkonäköäni. En ole vieläkäön keksinyt sopivaa vastausta sellaisiin tilanteisiin, ne yllättävät ina ja olen peruskohtelias, joten ei ole helppoa haukkua takaisin. Mitä niille tyypeille oikein voisi vastata?

Vierailija
57/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi ulkonäköä pitää kommentoida? Tajuan kyllä, että rumaksi haukkuminen on haavoittavaa, kehuminen ei. Mutta miksi luullaan, että kaikki ovat ihan otettuja ja innoissaan kehumisesta? Ärsyttävää sekin pitemmän päälle on, sillä se on vain kolikon toinen puoli, ja se kolikko on se, että ulkonäköä pidetään jotenkin niin tärkeänä, että sitä on "ihan pakko" kommentoida. Ja eivät kaikki edes pidä kohteliaisuutena, jos joku kehuu vaikka rintoja. Suurin osa pitää sellaista kiusallisena, ja nykyäänhän sitä onneksi saa jo sanoa seksuaaliseksi häirinnäksi, mitä se onkin! Tämä olisi syytä jo kaikkein paksukalloisimpienkin ottaa onkeensa!

Jep. Minua on koko ikäni kehuttu kauniiksi mutta kaikkein paras kehu, mistä tuli kaikkein paras olo on saatu mieheltä joka ei juurikaan edes pitänyt minusta. Hän puolivahingossa sanoi että olen hauska ja minulla on hyvä huumorintaju. Tämä on kaikkein paras ja ihanin kehu jota olen ikinä keneltäkään saanut. Se kun joku kehuu luonnettasi uppoaa paljon syvemmälle kuin pinnalliset kehut kauneudesta.

Vierailija
58/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, lapsesta aikuiseen ovat kaikenikäiset ja -kuntoiset miehet katsoneet asiakseen ruotia ulkonäköäni. Toivottavasti miehet joskus heräävät Suomessakin tajuamaan kuinka kaukana tasa-arvosta vielä ollaan.

Vierailija
59/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikuisesti, miten yläasteella eräs poika oli sanonut musta, että. "rumahan se on, mutta on sillä ainakin isot tissit".

Toivottavasti tuolla pojallakin olisi jotain yhtä mukavaa muisteltavaa. Oli ainakin melko lyhytkasvuinen, joten jospa olisi saanut kuulla siitå vaikka.

Vierailija
60/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulussa, yläasteella ja lukion alussa jatkuvasti. Olin jatkuva pilkankohde johtuen eräästä synnynnäisestä virheestä/epämuodostumasta kasvoissani jota ei voitu kirurgisesti korjata johtuen kasvuiästä. Ja jopa ihan aikuiset taivastelivat kasvojani vuosia. Olin muutenkin ruma muullakin tavalla. Noh lopulta ikä riitti leikkaukseen ja hyvä niin! Tämän jälkeen minusta muotoutui tavallista keskivertoa kauniimpi tapaus. Joskus baareissa olen törmännyt näihin entisiin haukkujiin ja ovat yrittäneet iskeä. Eipä ole iskuyritykset onnistuneet.