Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko kukaan mies koskaan haukkunut ulkonäköäsi?

Vierailija
29.03.2019 |

Miten? Humalassa vai selvänä? Tuttu vai tuntematon?

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useakin. Puolituttuja ja selvänä. 

Vierailija
2/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei koskaan, joku ressukka poika joskus ala- ja yläasteen aikana, mutta kukapa sellaisesta jaksaa välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni tykkäsi vähän väliä huomautella rumasta pyllystäni, pulskista käsivarsistani, mahamakkaroistani jne. Hän itse lihoi 2 vuoden suhteemme aikana liki 20 kg :)

Vierailija
4/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haukuttu. tuntematon oli ja näki aiheelliseksi valitella liian pieniä rintojani. Olin nuorena laiha ja rinnat ei tietenkään olleet mitään D-kuppia.  Kuulin kun sanoi, että muuten nätti ja mukava tyttö, mutta ihan lauta ja pienirintainen. 

Vierailija
5/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Lihavaksi eivät koskaan kyllästy haukkumaan, lisäksi aina muistavat mainita milloin minkäkin ruumiinosan joka on heistä aivan erityisen lihava. Sukupuoliseen suuntautumiseen, siviilisäätyyn ja sukupuolikäyttäytymiseen liittyvät haukkumiset ovat myös yleisiä. Se on tätä asiakaspalvelutyön arkea. 

Vierailija
6/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä... Peruskoulussa minua haukuttiin pojaksi ja luurangoksi, koska olin todella laiha ja muodoton. Nyt aikuisiälläkin olen hoikka ja "muodoton" ja kyllä joku joskus tokaisi, että "olisit muuten täydellinen pakkaus, jos sulla olis tissit"... Niin... Olen kuitenkin tyytyväinen itseeni...

Vierailija
7/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa nenääni joka on oikeasti kapea ja pitkä. Pieniä rintoja jotka kasvoivat vasta yli 35-vuotiaana.

Vierailija
8/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies tuli joskus baarissa sönköttämään että näytän huoralle. Minulla oli päällä polvipituinen nahkahame ja villapaita, jalassa ihan lättäpohjaiset kengät:D

Vierailija
9/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka moni, lapsesta asti. Kaikki ihan tuntemattomia, esim. kadulla vastaa tulleita, selviä miehiä, joiden on ollut "ihan pakko" kertoa inhonsa minua kohtaan. Tuttuja miehiä ei ole, koska nämä haukkujat ovat saaneet aikaan sen, etten halua kehenkään mieheen tutustuakaan. 

Vierailija
10/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella 😂 olin mun luokkalaiseni pojan mielestä ruma noita-akka.. se jälkeenpäin naurattaa

Taisin sanoo poikaa homoksi, niin veti hirveät raivarit ja uhkasi hakata koulun jälkeen, taisin sanoo siihen "anna tulla" ei sen jälkeen haukkunut ja en pataa saanut, höh 😅

Sitten sama poika rupesi muita kiusaamaan, kun en välittänyt tippakaan mitä sanoi mulle..

Vierailija
11/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, teini-iässä mulle yksi tyyppi sanoi, että olen rumin ihminen, ketä hän on milloinkaan nähnyt.

Muuten olen pääosin saanut ulkonäöstäni pelkästään positiivista palautetta :)

Vierailija
12/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ja meikkiä tai sen puuttumista on haukuttu aikoinaan paljonkin, mutta muuten on puututtu ulkonäköön aika harvoin.

Humalaiset miehet ovat joskus ilmoittaneet minulle, että olen liian pitkä (179 cm + korkoja). Olen kysynyt, mihin olen liian pitkä, mutta eivät he ole kertoneet.

Vierailija
13/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainakin mitä itse tiedän, ei sanonut sitä suoraan minulle vaan toinen kertoi mitä oli sanonut. Oli kuitenkin sen verran paha että muistan ton ikuisesti enkä ääneen kyllä sano.

Vierailija
14/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostunut nuorempi työkaveri, joka tunki seuraani joka tilanteessa ja pyysi päästä kotiini juhlien jälkeen. Ei tietenkään päässyt. Kysyin häneltä myöhemmin, mitä hän minusta haluaa ja vastaus oli "ei mitään, koska olet liian vanha ja liian lihava".

Hän yritti minua useita kertoa myöhemminkin, mutta jostain hämmästyttävästä syystä en koskaan suostunut seurustelamaan hänen kanssaan, vaikka olin hänen muihin juttuihinsa ihastunut. 

Hän ei viehättänyt minua miehenä, koska hän oli liian pitkä ja kolhon näköinen.

Vierailija
15/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa luokan suositut pojat kommentoi ilkeästi ulkönäköä. Ekassa työpaikassa miespuolinen työnantaja kutsui nimityksellä joka viittasi pötkömäiseen keskivartalooni (olin hyvin hoikka mutta vyötärö leveä suhteessa kapeaan lantioon). Jälkikäteen ajatellen aikuiselta mieheltä käsittämätöntä käytöstä teinityttöä kohtaan.

Vierailija
16/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja usein, sekä selvinpäin että humalassa. Tuntemattomia ovat kaikki olleet. Esimerkiksi yhtenä kesänä olin menossa rannalle ja vastaan tuli kaksi miestä jotka katsoivat päästä varpaisiin ja toinen totesi kovaan ääneen että "hyi v'ttu." Baareissa kun vielä kävin niin mun roolikseni yleensä lankesi se kaitsijan osa, koska en tykkää juoda paljoa ja sitten piti hätistellä pois miehiä jotka tunkivat kourimaan humalaisia kavereitani. Sain kuulla olevani vaikka mitä rumasta lesbosta lähtien. Kerran eräs mies yritti varattua kaveriani joka ei tietenkään lämmennyt ja liukeni kivasti tupakille jättäen minut vahtimaan juomia jolloin tämä mies alkoi sitten minulle avautumaan kuinka olen suorastaan vastenmielinen ja luonteenikin ihan paska, mutta hän vois kyllä säälistä antaa vessassa. Kieltämättä on vienyt vuosia päästä noista kommenteista yli ja kasvattaa sellainen itsetunto ettei random tyyppien mielipiteet enää hetkauta.

Vierailija
17/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskittelyä sain kuulla koko ala-asteen ja joka päivä... Yläasteella laihduin huomattavasti eikä kukaan enää haukkunut. Lukionkin sain käydä ilman ulkonäön arvostelua. Aikuisena olen kyllä saanut taas kuulla arvostelua isosta pepustani ja kävelytyylistäni jopa ihan omilta kumppaneilta...

Vierailija
18/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella 😂 olin mun luokkalaiseni pojan mielestä ruma noita-akka.. se jälkeenpäin naurattaa

Taisin sanoo poikaa homoksi, niin veti hirveät raivarit ja uhkasi hakata koulun jälkeen, taisin sanoo siihen "anna tulla" ei sen jälkeen haukkunut ja en pataa saanut, höh 😅

Sitten sama poika rupesi muita kiusaamaan, kun en välittänyt tippakaan mitä sanoi mulle..

Etpä käyttäytynyt sinäkään asiallisesti. Homoissa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
19/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei koskaan, joku ressukka poika joskus ala- ja yläasteen aikana, mutta kukapa sellaisesta jaksaa välittää.

Samaa tulin sanomaan. Keskenkasvuiset kakarat ovat morkanneet, mutta aikuiset miehet eivät koskaan.

Vierailija
20/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Varsinkin yks exä haukku mua jatkuvasti rumaks kun oltiin suhteessa. Muutenkin mun ulkonäkö jakaa mielipiteitä. Toisten mielestä olen uskomattoman kaunis, kun taas toiset pitävät mua rumana.