Tuleeko tramadolista höpö olo
Kommentit (20)
Kelle tulee ja kelle ei. Mulle ei tuu.
Ei itselleni tullut siitä mitään oloja. Kipu lähti.
Kivut lähti ja tuli oksennus. Silti oli ihanaa päästä kivusta eroon.
Otin illalla yötä varten, mutta vaikutti vasta seuraavana päivänä. Töissä ihan tööt.
Hyvä kipulääke. Ei mikään kummempi olo. Vaikuttaa huonommin, jos käyttää jatkuvasti.
Ei sitä tuttukaan lääkäri kirjoita, turhaan haaveilet.
Hyvin auttaa kipuun, mutta väsyttää. Kerran jouduin työpäivän ajaksi ottamaan ja oli kyllä hidas olo.
Mulle tuli siitä vaan dissosiaatiota, unettomuutta, ihon kutinaa ja pahoinvointia. Ei auttanut kipuunkaan.
Minulle tuli myös pahoinvointia, oksennusta ja päänsärkyä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava, huono olo.
Samoin. Kipua lääke kyllä turrutti, mutta ei poistanut.
en sanoisi että se mitään oxya ole mutta saa sillä ehkä pahemmat kivut pois jos sulla on vaikeuksiatoimia normaalissa elämässä
Sain päivystyksessä minulle määrätystä Tramalista niin pahoja haittavaikutuksia, että kolmesti lääkettä kokeiltuani jouduin jättämään loput tabletit käyttämättä.
Ei. Kipua ei kunnolla poista, mutta mieliala nousee.
tramadol toimii suoraan opioidi reseptoreihin toisin kun kodeiini minkä keho pitää ymmärtääkseni muuntaa riittävin määrin toimiakseen jos kokeilit panacodia eikä sen teho riittänyt tramadol on varmempivaikutteinen
Otin sitä selkäsärkyyn, rupes huimaamaan ja konttasin vessaan oksentamaan. Ihan hirveä perslääke, jota en enää kokeile vaikka maksettais mitä.
Huono, burana toimi mulla paremmin
Ihana lääke!😻