Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko kukaan mies koskaan haukkunut ulkonäköäsi?

Vierailija
29.03.2019 |

Miten? Humalassa vai selvänä? Tuttu vai tuntematon?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea kuvitella että naiset haukkuisivat miesten kokoa tai elimen ulkonäköä siihen tyyliin mitä miehet naisten. Kuvottavaa.

Vierailija
142/152 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen on jäänyt kun yläasteella poika katsoi käsivarsiani ja totesi että oletpas yhtä karvainen kuin apina. Sen jälkeen ajelin kaikki pienetkin ihokarvat varmaan parikymppiseksi asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, entäs nykyään? Karvathan  innostuvat kasvamaan, kun niitä ajelee. Itse olen harvakarvainen - paitsi hiuskuontalosta - mutta käsivarsien ja säärten aikoinaan ajelemani karvat voivat kasvaa jopa parisenttisiksi

Vierailija
144/152 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kiinnostunut nuorempi työkaveri, joka tunki seuraani joka tilanteessa ja pyysi päästä kotiini juhlien jälkeen. Ei tietenkään päässyt. Kysyin häneltä myöhemmin, mitä hän minusta haluaa ja vastaus oli "ei mitään, koska olet liian vanha ja liian lihava".

Hän yritti minua useita kertoa myöhemminkin, mutta jostain hämmästyttävästä syystä en koskaan suostunut seurustelamaan hänen kanssaan, vaikka olin hänen muihin juttuihinsa ihastunut. 

Hän ei viehättänyt minua miehenä, koska hän oli liian pitkä ja kolhon näköinen.

Mies ei voi olla koskaan liian pitkä, eikä miehen pituus voi olla kenellekkään naiselle epäviehättävä asia.

Vierailija
145/152 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
146/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä sanoi etten koskaan saa miestä joka haluaisi olla kanssani, koska minulla on rumat häpyhuulet.

https://www.google.fi/amp/s/www.her.ie/amp/life/five-different-types-va…

Näistä minulla on nro 3.

https://images.app.goo.gl/6nLmgxHWUPurLCpG8

Ja näistä alemman rivin ensimmäinen vasemmalta.

Täh, ihan normivärkki kunnon huulilla. No problemo.

Vierailija
147/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin häpyhuulia on haukuttu. Minulla sisemmät huulet roikkuvat ulkoisten välistä. Olen suunnitellut leikkausta, hävettää ja surettaa kun en kehtaa harrastaa seksiä.

Älä suotta mene leikkaukseen, sinussa ei ole mitään vikaa ja varmasti on ihana värkki. Ole häpeilemättä miesten edessä ja kun löydät sen miehen joka tykkää huulistasi niin olet löytänyt oikean. Muut voit heivata menemään. Vermeitä on niin monenlaisia, ei ole mitään yhtä oikeaa muotoa vaikka keskenkasvuiset kakarat saattavat kaikenlaista höpötelläkin.

Mies

Vierailija
148/152 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
149/152 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On järkyttävää nähdä täälläkin se, miten rumasti suomalainen mies haukkuu naisia. Vain pieni osa on vastenmielisiä.

Nykyään ajattelen, että saattavat olla venäläisten lähettämiä viestejä joilla painavat auomalaisia alas.

Tai sitten suomalainen miea on täysi paska.

Kyllä ne on ihan suomalaiset miehet, jotka haukkuvat omiaan. Ulkomaalaiset taas kehuu kauniiksi vähän liikaakin, enkä itse ainakaan usko heitä ihan helposti koska mua on niin paljon haukuttu rumaksi. Voihan se tietenkin olla niin, että olen tummien silmissä ihan oikeasti nätti pelkästään vaaleuteni takia. Heidän silmissään olen eksoottinen, kun taas suomalaisten miesten silmissä tylsä.

Vierailija
150/152 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, aina suomalaismiehet. Jostain lukioajoista lähtien, nyttemmin ei onneksi kukaan edes huomaa.

Vierailija
151/152 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mm. blondi kotimainen poikaystäväni alkoi sängyssä selittää miten minun pitäisi laihduttaa.

Olin normaalipainoinen.

Vierailija
152/152 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Huvittavaahan tässä on, että olen hyvin nätti ja nämä haukkujat on miltei poikkeuksetta olleet minulta pakit saaneita miehiä