Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko kukaan mies koskaan haukkunut ulkonäköäsi?

Vierailija
29.03.2019 |

Miten? Humalassa vai selvänä? Tuttu vai tuntematon?

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella eräs minulle tuntematon poika oli sanonut muille että olenpa ruma. No, se on nykyisin mun tindermatch että enpä taida ollakaan niin ruma!

Kävi kyllä nuoren tytön itsetunnon päälle mutta en kyllä suoraan sanoen vieläkään voi ymmärtää kyseistä kommenttia, koska olen omasta mielestänikin keskivertoa kauniimpi (enkä tarkoita olla nyt mitenkään leuhka).

Ylipäätään mielestäni on outoa sanoa ketään rumaksi. Toiset on paremman näköisiä kuin toiset, mutta ei mielestäni kukaan ole RUMA.

Vierailija
22/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Melkein joka kerta, kun olen käynyt diskossa/baarissa, joku on tullut haukkumaan jotakin ulkonäössäni. Lisäksi oma mieheni on haukkunut ulkonäköäni. Viimeksi eilen joku tuntematon mies kirjoitti facebookissa haukkumakommentin ulkonäöstäni somepalstallani (se on julkinen, sillä olen ehdokas vaaleissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja usein, sekä selvinpäin että humalassa. Tuntemattomia ovat kaikki olleet. Esimerkiksi yhtenä kesänä olin menossa rannalle ja vastaan tuli kaksi miestä jotka katsoivat päästä varpaisiin ja toinen totesi kovaan ääneen että "hyi v'ttu." Baareissa kun vielä kävin niin mun roolikseni yleensä lankesi se kaitsijan osa, koska en tykkää juoda paljoa ja sitten piti hätistellä pois miehiä jotka tunkivat kourimaan humalaisia kavereitani. Sain kuulla olevani vaikka mitä rumasta lesbosta lähtien. Kerran eräs mies yritti varattua kaveriani joka ei tietenkään lämmennyt ja liukeni kivasti tupakille jättäen minut vahtimaan juomia jolloin tämä mies alkoi sitten minulle avautumaan kuinka olen suorastaan vastenmielinen ja luonteenikin ihan paska, mutta hän vois kyllä säälistä antaa vessassa. Kieltämättä on vienyt vuosia päästä noista kommenteista yli ja kasvattaa sellainen itsetunto ettei random tyyppien mielipiteet enää hetkauta.

Aika kauheeta 😮 toivottavasti oot saanut itsetuntosi takaisin, kun nimittäin ei varmasti kokemuksesi ole tuntuneet mukavilta. Taistele itsesi puolesta 🙏

Tommoiset niljakkeet voisivat mennä paljon itseensä!

Vierailija
24/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin puolet eksistäni. Monet ihmiset, tuntemattomatkin, ovat sanoneet oma-aloitteisesti kauniiksi myös. On haukuttu silmiäni pieniksi ja syvällä oleviksi, vertailtu muihin naisiin, että on niitä kauniimpiakin. Ominaispiirteitäni on haukuttu. Profiiliani on haukuttu. Lihavuuttani on haukuttu, nimenomaan isoa mahaa (olen lihonut nyt keski-ikäisenä, psyykenlääkkeet ovat osaltaan lihottaneet). Alapääni kokoa on kehuttu ja haukuttu, verrattu eksän alapäähän jopa kesken yhdynnän. Tämä viimeisin tapaus ei kauaa kuvioissa ollutkaan. Vanhenemisen merkkejä on oikein etsitty kasvoiltani, poskieni on väitetty roikkuvan, vaikka ne ei edes roiku, kun pää on pystyssä (11 vuotta nuorempi mies oli asialla). Miehet ovat olleet usein humalassa, mutta myös selvinpäin. Toisaalta samat miehet osittain ja muut miehet ovat kehuneet kauniiksi myös, joka on hämmentänyt minua. En tiedä, olenko ruma tai kaunis. Olen ujo ja epävarma vielä 47-vuotiaana. Ehkä se on vaikuttanut siihen, että mulle on sanottu mitä vaan. Ainakin ikäviä miehiä olen kohdannut. Voin olla myös sen näköinen, että herätän voimakkaita mielipiteitä suuntaan ja toiseen.

Vierailija
25/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko muka olemassa naisia, joiden ulkonäköä miehet eivät olisi haukkuneet? En usko.

Vierailija
26/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Ennen 26 ikävuotta en ollut kuullutkaan muuta ulkonäöstäni. 26 v eteenpäinkin saanut kehuja vain seksin toivossa. En usko että kukaan on koskaan vilpittömästi kehunut ulkonäköäni. Muistan ikuisesti kun yläasteella kerroin ihastukselleni että olen ihastunut häneen ja hän vastasi "oot hirveen näkönen".

Vierailija
27/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En anna huonolla käytöksellä aihetta.

Vierailija
28/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ainakin puolet eksistäni. Monet ihmiset, tuntemattomatkin, ovat sanoneet oma-aloitteisesti kauniiksi myös. On haukuttu silmiäni pieniksi ja syvällä oleviksi, vertailtu muihin naisiin, että on niitä kauniimpiakin. Ominaispiirteitäni on haukuttu. Profiiliani on haukuttu. Lihavuuttani on haukuttu, nimenomaan isoa mahaa (olen lihonut nyt keski-ikäisenä, psyykenlääkkeet ovat osaltaan lihottaneet). Alapääni kokoa on kehuttu ja haukuttu, verrattu eksän alapäähän jopa kesken yhdynnän. Tämä viimeisin tapaus ei kauaa kuvioissa ollutkaan. Vanhenemisen merkkejä on oikein etsitty kasvoiltani, poskieni on väitetty roikkuvan, vaikka ne ei edes roiku, kun pää on pystyssä (11 vuotta nuorempi mies oli asialla). Miehet ovat olleet usein humalassa, mutta myös selvinpäin. Toisaalta samat miehet osittain ja muut miehet ovat kehuneet kauniiksi myös, joka on hämmentänyt minua. En tiedä, olenko ruma tai kaunis. Olen ujo ja epävarma vielä 47-vuotiaana. Ehkä se on vaikuttanut siihen, että mulle on sanottu mitä vaan. Ainakin ikäviä miehiä olen kohdannut. Voin olla myös sen näköinen, että herätän voimakkaita mielipiteitä suuntaan ja toiseen.

Niin ja voimakkaan sinisiä silmiäni on haukuutu "kylmä katse", vaikka olen liiankin herkkä ja ystävällinen. Samoin kasvojani on haukuttu kolhon näköisiksi, että ne ovat kolhot valokuvissa ja livenä paljon paremmat.

Vierailija
29/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta kai on. Nimenomaan tuntemattomat haluavat avautua, että en kyllä ole minkään näköinen ja tämä ja tämä on vialla. Pitäisi laihduttaa ja olla pienempi yläosasta. Tai sitten pitäisi treenata että saisi isommat lihakset. Ja kuulemma kasvotkin voisivat olla kauniit jos ne olisivat - noh - kauniimmat. 

Että XD vaan näille kommentoijille. En ole enää moneen vuoteen edes yrittänyt tutustua kehenkään. N36

Vierailija
30/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehissä se, että koetaan oikeudekseen arvostella naisia ja nuoria tyttöjä. Tosin mies paljastaa siinä todellisen sovinistisen luonteensa.

Itse olen kuullut satunnaisia arvosteluja kropastani teinistä lähtien. Oma isäpuolikin on morkannut rintojeni kokoa ja takapuoltani. Äitini ei kommentoinut asiaan mitenkään. Oli vain hymyilevällä ilmeellä. :( Toki nyt varmaan osaisin kommentoida takaisin, että pallinaama hiljaa tai toivottaisin huitsin nevadaan läskimahansa kanssa.

Vierailija
31/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käytös siihen vaikuta. Ei ole huonoa käytöstä olla ystävällinen ja rauhallinen tai ujo.

Vierailija
32/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta naisilta olen. On olleet väärän väriset vaatteet, liian vähän meikkiä tai liian lihava. Enkä edes ole lihava 170/62.

Vierailija
33/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä haukuttu.

36vee

Vierailija
34/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit ja ääliöt kokevat oikeudekseen haukkua jonkun ulkonäköä. Pahimmat haukkujat ovat yleensä niitä, joilla ei ole mitään varaa arvostella kenenkään ulkonäköä. Ehkä heilläkin surkea itsetunto ja yrittävät nostattaa sitä haukkumalla muita.

Vierailija
35/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien pitäisi valmistella nuoria suhtautumaan v ittumaisiin ukkoihin oikealla asenteella. Missään nimessä ei pidä ottaa itseensä jonkun turhakeukon sanomisia.

Vierailija
36/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja usein, sekä selvinpäin että humalassa. Tuntemattomia ovat kaikki olleet. Esimerkiksi yhtenä kesänä olin menossa rannalle ja vastaan tuli kaksi miestä jotka katsoivat päästä varpaisiin ja toinen totesi kovaan ääneen että "hyi v'ttu." Baareissa kun vielä kävin niin mun roolikseni yleensä lankesi se kaitsijan osa, koska en tykkää juoda paljoa ja sitten piti hätistellä pois miehiä jotka tunkivat kourimaan humalaisia kavereitani. Sain kuulla olevani vaikka mitä rumasta lesbosta lähtien. Kerran eräs mies yritti varattua kaveriani joka ei tietenkään lämmennyt ja liukeni kivasti tupakille jättäen minut vahtimaan juomia jolloin tämä mies alkoi sitten minulle avautumaan kuinka olen suorastaan vastenmielinen ja luonteenikin ihan paska, mutta hän vois kyllä säälistä antaa vessassa. Kieltämättä on vienyt vuosia päästä noista kommenteista yli ja kasvattaa sellainen itsetunto ettei random tyyppien mielipiteet enää hetkauta.

Aika kauheeta 😮 toivottavasti oot saanut itsetuntosi takaisin, kun nimittäin ei varmasti kokemuksesi ole tuntuneet mukavilta. Taistele itsesi puolesta 🙏

Tommoiset niljakkeet voisivat mennä paljon itseensä!

Nuorempana kun toivoi miellyttävänsä ihmisiä niin nuo kommentit sattui, mutta sitten opin ajattelemaan sen niin että ei se ole elämäni tarkoitus olla miesten mieleen. En kyllä muista että kukaan mies olisi selvinpäin koskaan mitään kaunista sanonut, kännissä on jotkut vanhat äijät ovat kehuneet koska mulla on isot rinnat. Usko siihen että kukaan ihastuisi minuun pelkän ulkonäköni perusteella on kyllä aikaa sitten jo kuollut, ja sen asian hyväksyminen on tehnyt elämästä paljon helpompaa.

Vierailija
37/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuntemattomat miehet, poikakaverit ja teininä isä. Olen ihan hyvännäköinen ja minulla on treenattu vartalo. Haukkuminen johtuu haukkujan itseluottamuksen puutteesta, tällä tavalla yritetään kontrolloida ja lytistää haukuttavan itseluottamusta.

Sitten poikakaverit ovat ihmetelleet, kun en jaksa kuunnella haukkumista ja lopetan suhteen. Jotkut miehet vaan ovat tyhmiä 😁

Vierailija
38/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää miehissä se, että koetaan oikeudekseen arvostella naisia ja nuoria tyttöjä. Tosin mies paljastaa siinä todellisen sovinistisen luonteensa.

Itse olen kuullut satunnaisia arvosteluja kropastani teinistä lähtien. Oma isäpuolikin on morkannut rintojeni kokoa ja takapuoltani. Äitini ei kommentoinut asiaan mitenkään. Oli vain hymyilevällä ilmeellä. :( Toki nyt varmaan osaisin kommentoida takaisin, että pallinaama hiljaa tai toivottaisin huitsin nevadaan läskimahansa kanssa.

No hyi tuota isäpuolta. Varsinkaan teiniä ei pitäisi arvostella lainkaan, siinä iässä kaikki kolahtaa niin kipeästi. Tapahtuiko tätä useinkin, vai vain kerran? Sillä jos se tapahtui useammin, ei äitisi käytöstä voi puolustella. Jos kerran, niin ehkä hän vain oli niin hämmentynyt, ettei osannut sanoa mitään. Itsekin olen joskus jäätynyt tuolla tavoin, kun on lyöty vyön alle ihan kunnolla. Jälkeenpäin miettinyt, että olisi pitänyt sanoa sitä tai tätä, mutta siinä tilanteessa ei vain osannut, kun se tuli niin puun takaa.

Vierailija
39/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, multa oli tosi huonoa käytöstä kävellä torstaina klo 14 lähikauppaan farkuissa ja collegessa, jolloin tuntematon mies läppäisi takapuolelle, ja kun suutuin, huusi perään että ruma perse.

Vierailija
40/152 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kukaan sanallakaan haukkunut. Yritän olla vieraita ja tuttujakin hmisiä kohtaan aina asiallinen ja nöyrä ja hymyilen kohteliaasti. Vaikutan kuulemma herttaiselta. Oudoksi on kyllä sanottu mutta ei haukkumistarkoituksella:D