Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran treffipalstoista

Vierailija
27.03.2019 |

Luin joskus täältä, että nainen kuin nainen saa netin deittipalstoilla älyttömän määrän viestejä. Uskoin kyllä, että kauniit naiset saavat, mutta entäs me muut?

Tein profiilin lopulta itsellenikin. Ei kuvaa, viestiin jotain minusta, myös se fakta, että olen kahden koululaisen yh-äiti. 5 kk:ssa olen muutamasti ottanut itse kontaktia, mutta hyvin vähän siis. Laskin viestilaatikosta, että minuun on ottanut kontaktia melkein 180 miestä. Enemmän kuin yksi päivässä.

Tarjolla olisi ollut paljon seksiä. Parisuhdetta runsaalla seksillä, pelkkää seksiä, salaista seksiä (vaimolta salaa siis), kimppaseksiä, seksiä hyvin nuoren miehen kanssa, (olen 40 v), mökkilomia ym.

Harmittaa, että siellä on monta miestä, jotka ampuvat itseään jalkaan joko heti profiilissaan tai viimeistään ekoissa viesteissä: "et varmaan halua tällaista miestä, mutta..." Itsetuntoa kehiin, miehet! Ei tarvi teeskennellä prinssi rohkeaa, mutta jokin myönteinen aloitus auttaisi pitkälle.

Tuosta 180 miehen porukasta osa on etsinyt ihan toisenlaista ihmistä kuin olen, osasta en pitänyt itse. Osa taas... Jos minulla lukee ikähaarukka vaikka 35-50v, niin ainakin joka neljäs on vähintään 55v. Iäkkäin yrittäjä oli 63v.

Yksi jutteli mukavia, mutta ennen kuin oli sovittu edes treffejä, alkoi pohtia, mihin laitan lapset ja milloin, että hän pääsee panemaan. Ja että onpa harmi, että ne ovat sinulla melkein koko ajan. Niin, jännä homma tosiaan. Etsi hyvä mies joku lapseton tai joku, jolla lapset lentävät jo pesästä.

Yksi puhui koko ajan juomisesta, toinen etsi himourheilijaa, yksi terveysintoilijaa... Sama sakkihan siellä on kuin livenäkin. Kummastuttaa, mistä tännekin riittää niitä tyyppejä, jotka närkästyvät, jos seuraa ei automaattisesti deittipalstaltakaan irtoa. Samat "lait" siellä näkyvät pätevän.

Yhtään kikkelikuvaa ei ole 5 kk aikana meiliin rapsahtanut, se oli ihan kiva ylläri.

Yksi tosi kivan tuntuinen mies löytyi, menossa siis ekoille treffeilleni vkl.

Onko muilla samansuuntaiset kokemukset?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto nää on hauskoja lukea. Älkää yrittäkö löytää sitä seuraa, jos se on niin vaikeaa. Kyllä normaali nainen löytää helposti normaalin miehen. Kokemusta on.

Vierailija
42/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se vaikeeta kun ei kukaan 180 miehestä kelvannut 40v kahden lapsen yksinhuoltajalle.

Luulisi että olisi ainakin 1% konversio tahti, mutta ei.. ei löytynyt supermiestä.

Kiitos taas kun todistit tämän: IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

Nainen etsi parisuhdetta, ei panoa. Panoa oli tarjolla paljon, parisuhdetta ei.

Mitä kohtaa et tässä ymmärtänyt? 

Niin ja jos 180 miehestä ei todella löydy parisuhdemateriaalia, niin missä vika? Naisessa tietysti.

1% näistä 180 miehistä olisi AIVAN varmuudella parisuhdemateriaalia, mutta.. well well well, supersankari oli hakusessa eli Crazy Rich Asians Nick Young.

Tätä tämä nykypäivä on. Huutista naisille.

1/180 miehestä ei todellakaan ole "parisuhdemateriaalia" edes silloin, jos puhutaan sinkkumiehistä. Nyt puhuttiin miehistä, joista osa oli varattuja ja osa ihan eri ikäluokkaa.

Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka rakastuvat toisiinsa. Ei riitä, että on sopivan ikäinen ja asuu sopivalla seudulla ja mahdollisesti sattuu vielä olemaan sinkku. Arvomaailma, tulevaisuuden suunnitelmat, elämäntavat, ulkonäkö, seksuaaliset mieltymykset,. luonteet... lukemattomien eri osasten pitää osua kohdalleen ennen kuin kahdesta ihmisestä tulee pari.

Miten tämä pariutuminen oli entisaikaan aika itsestäänselvä juttu. "Kaikki", jotka halusivat, löysivät kumppanin. Se vain tuli vastaan jossain vaiheessa.

Nykyään etsitään hampaat irvessäkin, eikä vaan löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se vaikeeta kun ei kukaan 180 miehestä kelvannut 40v kahden lapsen yksinhuoltajalle.

Luulisi että olisi ainakin 1% konversio tahti, mutta ei.. ei löytynyt supermiestä.

Kiitos taas kun todistit tämän: IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

Niin ja jos 180 miehestä ei todella löydy parisuhdemateriaalia, niin missä vika? Naisessa tietysti.

1% näistä 180 miehistä olisi AIVAN varmuudella parisuhdemateriaalia, mutta.. well well well, supersankari oli hakusessa eli Crazy Rich Asians Nick Young.

1/180 miehestä ei todellakaan ole "parisuhdemateriaalia" edes silloin, jos puhutaan sinkkumiehistä. Nyt puhuttiin miehistä, joista osa oli varattuja ja osa ihan eri ikäluokkaa.

Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka rakastuvat toisiinsa. Ei riitä, että on sopivan ikäinen ja asuu sopivalla seudulla ja mahdollisesti sattuu vielä olemaan sinkku. Arvomaailma, tulevaisuuden suunnitelmat, elämäntavat, ulkonäkö, seksuaaliset mieltymykset,. luonteet... lukemattomien eri osasten pitää osua kohdalleen ennen kuin kahdesta ihmisestä tulee pari.

Miten tämä pariutuminen oli entisaikaan aika itsestäänselvä juttu. "Kaikki", jotka halusivat, löysivät kumppanin. Se vain tuli vastaan jossain vaiheessa.

Nykyään etsitään hampaat irvessäkin, eikä vaan löydy.

Useimmat pariutuvat nykyisinkin. Näillä palstoilla kirjoittelevat suurimman osan aikaa ne, jotka eivät vietä aikaansa puolison seurassa vaan ovat sinkkuja tai huonossa suhteessa, ja siksi näyttää että heitä olisi paljon. Reilusti yli 80 % on kuitenkin parisuhteessa viimeistään vähän yli kolmekymppisinä, eivätkä kaikki loputkaan ole täysin naisettomia tai miehettömiä.

Vierailija
44/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt tehdä profiilista mielenkiintoisen ja kuviakin on, mutta vaikeaa on kyllä ihan taviksella herättää naisten mielenkiintoa. Yhdellekään en ole mitään seksiä ehdotellut viesteissä. Kuvattomille en ole kirjoittanut, koska jos minullakin on kuvia niin vaadin sitä kyllä vastapuoleltakin. Parisuhdetta siis etsin. Tosin nyt ei proriilia enää missään.

M36

Kuulostaa tutulta! Hiljaista on aika pitkälti. Olen mielestäni iloinen ja kunnioittava. Profiiliteksti on myös muotoiltu positiivisten pointtien kautta yms. Esimerkiksi jos jo ekoissa viesteissä on paljastunut, jokin asia jonka näen "ongelmana" niin olen kertonut sen kauniisti ja toivottanut hyvää jatkoa. Seksistä en puhu tuntemattomille naisille, koska koen sen asian tulevan puheeksi vasta, kun on tavattu useamman kerran ja läheisyyttä on syntynyt halauksia enemmän. En siis vonkaa seksiä!

Vaikka mulla ei nyt aivan kuollutta olekaan ollut, vuodenvaihteesta ollut treffipalstoilla ja yksi kuukauden tapailu takana, niin AP:n saama huomio kieltämättä aiheutti pientä kateutta. Hiljaisina päivinä sitä saattaa toivoa, että jotain reaktioita tai jopa keskustelua syntyisi naisten kanssa, vaikka ymmärrän sen loppujen lopuksi, että jos AP:kaan ei saa haluamaansa parisuhdetta niin samassa jamassa ollaan.

Vierailija
45/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vika, että miesten päässä ei näytä pyörivän kuin seksi, seksi, seksi,seksi. Jos haluaa mukavan kumppanin niin pitäisi olla jotain muutakin tarjolla.

Siis miehellä vai sillä 40v yh:lla pitää olla muutakin tarjolla?

Vierailija
46/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen mies... kirjoitti:

Kiva että pätevääkin seuraa löytyy. :) Hemmetti tein itse myös testiin profiilin 11päivää sitten, 8 tykkäystä mutta ei yhtäkään viestiä. Pari kuvaa tuoretta kuvaa ja hemmetin pitkä sepostus..

Päätin että en lähesty tällä kertaa vastapuolen edustajia. :'D

Minulla oli samantyyppinen profiili ja myös sama strategia, en lähetellyt naisille viestejä vaan vastailin sitten jos joku flirttaili tai kirjoitti.

Se toimi, profiilini näki nainen joka todella halusi minut ja saikin sitten kun tarttui toimeen. Ja minä sain hänet. Kyllä siinä aikaa meni, mutta ei se tarvitse kuin sen yhden oikean osuman.

Vierailija
47/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut pari kertaa kuvattoman profiilin ja se viesti tulva on ollut silti ihan järkyttävä. Paljon mukavalta vaikuttavia miehiä asiallisilla jutuilla, mutta vielä enemmän näitä seksitarjouksia. Aina on ruvennut se viestien tykitys ahdistamaan vaan niin paljon, että olen poistanut koko profiilin jo parin päivän päästä.

Miksi? Sen kun valkkaisit vain parhaat päältä ja tutustuisit ihan rauhassa. Voi kun olisi miehilläkin noin päin tuo ongelma.

Vierailija
48/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, että niin uskomattomalta kuin se varmasti kuulostaa, niin miehet ei ole mikään klooniryhmä, jossa kaikki haluaisi samoja asioita. Aika usein kuitenkin on vahvoilla, jos ei jatkuvasti hauku miehiä ja kerro mikä on vikana. Myös eläinviha, tai muu aggression osoitus toisia eläviä kohtaan on suurimmalle osalle varoitusmerkki. Siitä sitten alkaakin enemmän se hajonta. Yksi haluaa raittiin, toinen tissutteluseuraa. Joku tykkää urheilusta, toinen harrastaa oopperaa. Yhdelle on tärkeää että koulutustaso on korkea, toista ei voisi vähempää kiinnostaa. Joku tykkää politiikasta, toinen arvostaa, jos nainen on teknisesti taitava. Aika usein on kiva, jos ne elämänkatsomukset edes joiltain osin kohtaa

Vierailija
49/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisen vuotta vaihtelevaa nettideittailua takana. Yllättävän hyvin saanut treffiseuraa vaikkei suurin osa olekaan johtanut toisille treffeille. Joskus viestittely lopahtaa jommankumman toimesta ja livenä sitten tietää kiinnostaako toinen oikeasti. Paperilla voi olla tosi potentiaalinen, mutta livenä sitten ei sytytä yhtään. Turhaa minun on valittaa toisen osapuolen kiinnostuksenpuutteesta, koska en ole ollut yhtään sen useammin kiinnostunut toisesta. Useimmiten kumpikaan ei kiinnostu toisille treffeille, välillä jompikumpi innostuisi ja joskus kumpikin haluaa oikeasti nähdä uudestaankin. Lapsirytmit tekevät asiasta haasteellisen, kun kuukaudessa saattaa olla hyvin rajallinen määrä päiviä milloin voi tavata. Vaikea innostua toisesta jos tavataan 2-3 viikon välein lyhyesti.

Vierailija
50/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei tarvitse olla supersankareita. Taatusti jokainen nainen hakee sitä itselle sopivaa. Onko miehille ihan sama millainen kumppani arvonnasta napsahtaa, pakko ottaa se joka ekaksi ilmoittautuu? Miten pihalla jotkut ovat ihmissuhteista.

Monella miehellä on tilanne, että on ihan realismia ottaa se kenet saa.

Jos se kenet saa ei omista suuria vikoja kuten yksinhuoltajuus, lihavuus tai hulluus ym niin se riittää useimmiten miehelle.

Miehellä ei ole samaa luksusta, että voisi valikoida sitä sopivinta kun totuus on se, että ei saa ketään.

Tyytyminen tai yksinolo.

Lapseton, normaalirakenteinen ja ei hullu... Kuvailit jonkinlaisen yksisarvisen, ei tuollaisia ole.

Vierailija
51/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän kerran kun tein deittiprofiilin en alkuun jaksanut täyttää siihen mitään ja pari viikkoa profiilissani luki vain pelkkä nimimerkki ja ikä. Viestejä sateli todella paljon, mutta juurikin seksinvonkausta ja omituisia "no tässäpä vasta mielenkiintoinen nainen ;)" viestejä. Ööh, sekö on mielenkiintoista kun on tyhjä profiili? Lopulta jaksoin sen verran panostaa että kirjoitin pitkän esittelyn mikä katkaisi viestitulvan lähes totaalisesti. Seuraavan puolen vuoden aikana tuli muutama seksinvonkaus ja viestejä joko miehiltä joilla oli jo lapsia tai jotka olisivat niitä halunneet, vaikka profiilissani selvästi luki että itse en ole lapsi-ihmisiä enkä niitä halua. Muutenkin tuli olo ettei kukaan oikein lukenut profiiliani kuitenkaan, koska ne harvat lähestyneet olivat etsimässä itselleen prinsessaa/naapurin tyttöä jota he voisivat paijata ja suojella tms, ja minä taas en voisi olla kauempana tuosta mielikuvasta ja sen kyllä selkeästi toin esiin. Itse en oikein osannut lähestyä ketään, koska sen kerran kun löysi oikeasti mielenkiintoisen profiilin niin siellä jossain kuitenkin oli maininta että haluaa lapsia tai lapsia on jo entisestä suhteesta, enkä halua haaskata kenenkään aikaa.

Vierailija
52/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että 180 miestä ehdotti seksiä suoraan tai edes puhunut siitä. 180 on niin luku yhden ihmisen saada viestejä, että 180 ihmistä ei vinkunut piparia. Varmasti joukossa ollu muutama normaali, mutta niillä ei ole ollut autoa.

Vierailija
53/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva, erityisesti nelikymppisistä, naisista on fyysisesti enää kovin naisellinen. Lopullinen mummoutuminen kohtaa lähes kaikkia muutaman lähivuoden sisällä.

40 vuotiaalla miehellä, jos on normaalipainoinen, perusterve ja harrastaa liikuntaa, matkaa vastaavaan rupsahtamiseen on 10-15 vuotta enemmän.

Heille myös löytyy kysyntää vielä vetreistä neidoista.

Edellämainitun kun ymmärtää niin ymmärtää myös miksi nainen ei saa ikäistään ”kunnollista ja hyvää” miestä parisuhteeseen kovinkaan helposti. Siihen random kassien tyhjennykseen saattaa kelvatakin, myös tasokkaammalle herralle.

Kriteerit ja tavoitteet realistisiksi niin alkaa kohtaamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän