Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran treffipalstoista

Vierailija
27.03.2019 |

Luin joskus täältä, että nainen kuin nainen saa netin deittipalstoilla älyttömän määrän viestejä. Uskoin kyllä, että kauniit naiset saavat, mutta entäs me muut?

Tein profiilin lopulta itsellenikin. Ei kuvaa, viestiin jotain minusta, myös se fakta, että olen kahden koululaisen yh-äiti. 5 kk:ssa olen muutamasti ottanut itse kontaktia, mutta hyvin vähän siis. Laskin viestilaatikosta, että minuun on ottanut kontaktia melkein 180 miestä. Enemmän kuin yksi päivässä.

Tarjolla olisi ollut paljon seksiä. Parisuhdetta runsaalla seksillä, pelkkää seksiä, salaista seksiä (vaimolta salaa siis), kimppaseksiä, seksiä hyvin nuoren miehen kanssa, (olen 40 v), mökkilomia ym.

Harmittaa, että siellä on monta miestä, jotka ampuvat itseään jalkaan joko heti profiilissaan tai viimeistään ekoissa viesteissä: "et varmaan halua tällaista miestä, mutta..." Itsetuntoa kehiin, miehet! Ei tarvi teeskennellä prinssi rohkeaa, mutta jokin myönteinen aloitus auttaisi pitkälle.

Tuosta 180 miehen porukasta osa on etsinyt ihan toisenlaista ihmistä kuin olen, osasta en pitänyt itse. Osa taas... Jos minulla lukee ikähaarukka vaikka 35-50v, niin ainakin joka neljäs on vähintään 55v. Iäkkäin yrittäjä oli 63v.

Yksi jutteli mukavia, mutta ennen kuin oli sovittu edes treffejä, alkoi pohtia, mihin laitan lapset ja milloin, että hän pääsee panemaan. Ja että onpa harmi, että ne ovat sinulla melkein koko ajan. Niin, jännä homma tosiaan. Etsi hyvä mies joku lapseton tai joku, jolla lapset lentävät jo pesästä.

Yksi puhui koko ajan juomisesta, toinen etsi himourheilijaa, yksi terveysintoilijaa... Sama sakkihan siellä on kuin livenäkin. Kummastuttaa, mistä tännekin riittää niitä tyyppejä, jotka närkästyvät, jos seuraa ei automaattisesti deittipalstaltakaan irtoa. Samat "lait" siellä näkyvät pätevän.

Yhtään kikkelikuvaa ei ole 5 kk aikana meiliin rapsahtanut, se oli ihan kiva ylläri.

Yksi tosi kivan tuntuinen mies löytyi, menossa siis ekoille treffeilleni vkl.

Onko muilla samansuuntaiset kokemukset?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehille riittää se että olet nainen. Ja koska olet kuvaton ja yh-äiti niin he olettavat että et ole niin kranttu vaan haluat kanssa irtosuhteita. Mulla ei oo lapsia mutta olen muuten jo 50 v ja joka päivä boksiin kilahtaa viestejä joiltain puumanmetsästäjiltä ja 20-vuotiailta jotka eivät etsi mitään vakavaa. Omassa profiilissani olen selkeästi ilmoittanut että minä taas etsin elämänkumppania.

Kyllähän miehet ovat niin epätoivoisia että vastaavat suunnilleen kaikille naisille se ksin merkeissä. Puumanmetsätäjien lisäksi toki myös varatut viestittelevät päivittäin. Koko ajan saa olla blokkaamassa.

Ja tiedoksi miehillee: tässä ei ole mitään imartelevaa enkä ole kranttu. Etsin vain ihan oikeaa ihmissuhdetta aikuisen miehen kanssa.

Vierailija
22/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se vaikeeta kun ei kukaan 180 miehestä kelvannut 40v kahden lapsen yksinhuoltajalle.

Luulisi että olisi ainakin 1% konversio tahti, mutta ei.. ei löytynyt supermiestä.

Kiitos taas kun todistit tämän: IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

Miesten ei tarvitse olla supersankareita. Taatusti jokainen nainen hakee sitä itselle sopivaa. Onko miehille ihan sama millainen kumppani arvonnasta napsahtaa, pakko ottaa se joka ekaksi ilmoittautuu? Miten pihalla jotkut ovat ihmissuhteista.

No jos 180 naista yrittää miestä, niin 1% konversiotahti lain myötä KYLLÄ parisuhde toteutuu. Aika epätodennäköistä, että miehelle ei kelpaisi 180 naisesta YKSIKÄÄN parisuhteeseen.

Naisilla taas tämäkö ei ole todennäköistä, että edes 1% konversiotahti ei toteudu? KERTOO KAIKEN SUPERSANKARI standardeista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nyt hyvä nainen sentään kuva hattivatista ennen treffejä!

Vierailija
24/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kertokaan nyt ihmeessä millaisen sen miehen pitäisi olla jotta kelpaisi. On se ihme kun sitä vaan osataan kertoa mitä vikaa miehissä on muttei mitä haetaan.

Nyt tietenkin tulee "mies joka osaa puhua hyvin" tms vastaukseksi. No no shit, miten sitten puhutaan niin että kelpaa? Ei saa olla vaatimaton. Tosin sekin on turn off jos sanoo jotain hyvää itsestään. Eikä näköjään saa puhua harrastuksistaan. Ja jos etsii seksiä niin ei sitä saa sanoa. Pitää vaan olla hiljaa ja toivoa että naisella on halut siihen suuntaan. Hoh hoijaa.

Minä halusin miehen jonka kanssa arvot kohtaavat, huumorintaju kohtaa ja näkemys tulevaisuuden toiveista on saman suuntainen kuin itselläni. Sekä tietenkin, että fyysiset halut sopisivat myös yhteen.

Vierailija
25/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua kauraa. Ikähaarukasta ei välitetä vaan seksiä vongataan pitkin poikin. Miten tyhmiä miehet ovatkaan, luulevatko tosiaan et nainen levittää kinttunsa heti ensi treffeillä ja sen kun tekee, parisuhdehaaveille voi heittää hyvästit. Itse en edes uskaltaisi sekstailla näiden vonkaavien nettimiesten kaa, tiedä mitä tauteja levittävät. Hyi.

Vierailija
26/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasi saattaa jo olla uliksella haukuttavana.

Vierailija
27/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kertokaan nyt ihmeessä millaisen sen miehen pitäisi olla jotta kelpaisi. On se ihme kun sitä vaan osataan kertoa mitä vikaa miehissä on muttei mitä haetaan.

Nyt tietenkin tulee "mies joka osaa puhua hyvin" tms vastaukseksi. No no shit, miten sitten puhutaan niin että kelpaa? Ei saa olla vaatimaton. Tosin sekin on turn off jos sanoo jotain hyvää itsestään. Eikä näköjään saa puhua harrastuksistaan. Ja jos etsii seksiä niin ei sitä saa sanoa. Pitää vaan olla hiljaa ja toivoa että naisella on halut siihen suuntaan. Hoh hoijaa.

Tiiätkö, että niin uskomattomalta kuin se varmasti kuulostaa, niin naiset ei ole mikään klooniryhmä, jossa kaikki haluaisi samoja asioita. Aika usein kuitenkin on vahvoilla, jos ei jatkuvasti hauku naisia ja kerro mikä on vikana. Myös eläinviha, tai muu aggression osoitus toisia eläviä kohtaan on suurimmalle osalle varoitusmerkki. Siitä sitten alkaakin enemmän se hajonta. Yksi haluaa raittiin, toinen tissutteluseuraa. Joku tykkää urheilusta, toinen harrastaa oopperaa. Yhdelle on tärkeää että koulutustaso on korkea, toista ei voisi vähempää kiinnostaa. Joku tykkää politiikasta, toinen arvostaa, jos mies on teknisesti taitava. Aika usein on kiva, jos ne elämänkatsomukset edes joiltain osin kohtaa. 

Vierailija
28/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se vaikeeta kun ei kukaan 180 miehestä kelvannut 40v kahden lapsen yksinhuoltajalle.

Luulisi että olisi ainakin 1% konversio tahti, mutta ei.. ei löytynyt supermiestä.

Kiitos taas kun todistit tämän: IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

Nainen etsi parisuhdetta, ei panoa. Panoa oli tarjolla paljon, parisuhdetta ei.

Mitä kohtaa et tässä ymmärtänyt? 

Niin ja jos 180 miehestä ei todella löydy parisuhdemateriaalia, niin missä vika? Naisessa tietysti.

1% näistä 180 miehistä olisi AIVAN varmuudella parisuhdemateriaalia, mutta.. well well well, supersankari oli hakusessa eli Crazy Rich Asians Nick Young.

Tätä tämä nykypäivä on. Huutista naisille.

Määrittele parisuhdemateriaali.

Huutista itsellesi jos et osaa ja silti koitat väittää että joku noista sitä olisi.

Vierailija
29/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta näiss vonkajaaissa on se, että he asuvat monasti jossain 500 km:n päässä. Asun itse Tampereella ja joka päivä tulee viestejä joltain kollilta jostain Rovaniemeltä että "mites ois päiväkaffet". Just joo, täältähän minä suhautan heti sinne tyydyttämään sinun halusi ja sitten himaan.

En tiedä mitä näillä oikeastaan haetaan.

Vierailija
30/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei tarvitse olla supersankareita. Taatusti jokainen nainen hakee sitä itselle sopivaa. Onko miehille ihan sama millainen kumppani arvonnasta napsahtaa, pakko ottaa se joka ekaksi ilmoittautuu? Miten pihalla jotkut ovat ihmissuhteista.

No jos 180 naista yrittää miestä, niin 1% konversiotahti lain myötä KYLLÄ parisuhde toteutuu. Aika epätodennäköistä, että miehelle ei kelpaisi 180 naisesta YKSIKÄÄN parisuhteeseen.

Naisilla taas tämäkö ei ole todennäköistä, että edes 1% konversiotahti ei toteudu? KERTOO KAIKEN SUPERSANKARI standardeista. 

Ei tuossa ollut 180 miestä hakemassa parisuhdetta joten heti kättelyyn numeropelleilysi kusee.

Vierailija
31/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nämä supersankari standardit? Mitä vaaditaan että olisi hyvä parisuhde?

Vierailija
32/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen etsi parisuhdetta, ei panoa. Panoa oli tarjolla paljon, parisuhdetta ei.

Mitä kohtaa et tässä ymmärtänyt? 

Niin ja jos 180 miehestä ei todella löydy parisuhdemateriaalia, niin missä vika? Naisessa tietysti.

1% näistä 180 miehistä olisi AIVAN varmuudella parisuhdemateriaalia, mutta.. well well well, supersankari oli hakusessa eli Crazy Rich Asians Nick Young.

Tätä tämä nykypäivä on. Huutista naisille.

1/180 miehestä ei todellakaan ole "parisuhdemateriaalia" edes silloin, jos puhutaan sinkkumiehistä. Nyt puhuttiin miehistä, joista osa oli varattuja ja osa ihan eri ikäluokkaa.

Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka rakastuvat toisiinsa. Ei riitä, että on sopivan ikäinen ja asuu sopivalla seudulla ja mahdollisesti sattuu vielä olemaan sinkku. Arvomaailma, tulevaisuuden suunnitelmat, elämäntavat, ulkonäkö, seksuaaliset mieltymykset,. luonteet... lukemattomien eri osasten pitää osua kohdalleen ennen kuin kahdesta ihmisestä tulee pari.

Vierailija
33/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua kauraa. Ikähaarukasta ei välitetä vaan seksiä vongataan pitkin poikin. Miten tyhmiä miehet ovatkaan, luulevatko tosiaan et nainen levittää kinttunsa heti ensi treffeillä ja sen kun tekee, parisuhdehaaveille voi heittää hyvästit. Itse en edes uskaltaisi sekstailla näiden vonkaavien nettimiesten kaa, tiedä mitä tauteja levittävät. Hyi.

Ja sitten miehet vielä kilpaa itkevät kun ei naisille kelpaa.

Vierailija
34/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jonkun ihmisen ulkonäkö ja profiiliteksti miellyttää ja treffeilläkin menee kivasti, ei vielä kerro yhtään mitään siitä, kehittyykö tutustumisesta parisuhde.

Vierailija
35/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö, että niin uskomattomalta kuin se varmasti kuulostaa, niin naiset ei ole mikään klooniryhmä, jossa kaikki haluaisi samoja asioita. Aika usein kuitenkin on vahvoilla, jos ei jatkuvasti hauku naisia ja kerro mikä on vikana. Myös eläinviha, tai muu aggression osoitus toisia eläviä kohtaan on suurimmalle osalle varoitusmerkki. Siitä sitten alkaakin enemmän se hajonta. Yksi haluaa raittiin, toinen tissutteluseuraa. Joku tykkää urheilusta, toinen harrastaa oopperaa. Yhdelle on tärkeää että koulutustaso on korkea, toista ei voisi vähempää kiinnostaa. Joku tykkää politiikasta, toinen arvostaa, jos mies on teknisesti taitava. Aika usein on kiva, jos ne elämänkatsomukset edes joiltain osin kohtaa. 

Kiitos, pitääpä korjata omaa profiilia että kukaan ei kuvittele että on eläinvihaa kissoja kohtaan tai kissa omistajia (on vaan aivan järkky allergia)...

Vierailija
36/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja sitten lopuksi valitsette sen komean kalsarimallin jonka kanssa ei ole mitään yhteistä.

Näkeehän sen siinäkin kun aina ootte ulkkareitten perässä.

Vierailija
37/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt tehdä profiilista mielenkiintoisen ja kuviakin on, mutta vaikeaa on kyllä ihan taviksella herättää naisten mielenkiintoa. Yhdellekään en ole mitään seksiä ehdotellut viesteissä. Kuvattomille en ole kirjoittanut, koska jos minullakin on kuvia niin vaadin sitä kyllä vastapuoleltakin. Parisuhdetta siis etsin. Tosin nyt ei proriilia enää missään.

M36

Vierailija
38/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt tehdä profiilista mielenkiintoisen ja kuviakin on, mutta vaikeaa on kyllä ihan taviksella herättää naisten mielenkiintoa. Yhdellekään en ole mitään seksiä ehdotellut viesteissä. Kuvattomille en ole kirjoittanut, koska jos minullakin on kuvia niin vaadin sitä kyllä vastapuoleltakin. Parisuhdetta siis etsin. Tosin nyt ei proriilia enää missään.

M36

Millaisen naisen mielenkiinnon haluaisit herättää? Kerro jotain olennaisia "speksejä" hänestä.

Vierailija
39/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan miestä löydä, katoavat milloin mistäkin syystä.

Vierailija
40/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan miestä löydä, katoavat milloin mistäkin syystä.

Sama kokemus.

Muutama kuukausi tapaillaan ja lopetetaan homma selityksiä antamatta 😌

Ennen sitä ollaan korvia myöten ihastuneita.. todennäköisesti klikkauksen päässä oli jokin kiinnostavampi tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän