Miten pääsisin lomafiilikseen?
En saanut lomaa samaan aikaan kuin puoliso, joten lomailen yksin. Mieli on matalalla ja harmittaa. En keksi mitään kivaa tekemistä kun haluaisin tehdä kaikkea puolison kanssa.
Miten saisin itselleni lomafiiliksen ja keksittyä jotain mukavaa tekemistä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Vedä kännit.
Mieli matalalla kännääminen tuottais varmaan itkukännit ja sit olis vielä paskempi fiilis
-ap
Eikö sinulla ole ystävä,sukulaisia joilta kysyisit aihe? Tuntevat sinut paremmin, osaavat neuvoa.Me emme tunne sinua,emme sinun tarpeita.
Aurinko paistaa, mene ulos. Ei tartte olla kauan kun on noin kuuma. Tuntuu äkkiä kesältä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole ystävä,sukulaisia joilta kysyisit aihe? Tuntevat sinut paremmin, osaavat neuvoa.Me emme tunne sinua,emme sinun tarpeita.
Ei oikein ole. Sekin surettaa. Oon monelle se ns. kakkoskaveri jolle ei löydy aikaa
-ap
Mene rannalle lukemaan hyvää kirjaa ja ota mukaan jotain suolaista syötävää
Tai pyöräilemään luontoon metsä polulle
Kesäinen musiikki ulkona kävellessä auringon paestaessa saa myös kesä fiiliksen
Loman toinen eli viimeinen viikko. Masentaa. Tehtiin puolison kanssa yhden yön retki ja se oli mukavaa, mutta muuten olen vain nyhjännyt kotona ja katsonut sarjoja.
Yritän huomenna mennä yksin uimalaan vaikka masentaakin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Loman toinen eli viimeinen viikko. Masentaa. Tehtiin puolison kanssa yhden yön retki ja se oli mukavaa, mutta muuten olen vain nyhjännyt kotona ja katsonut sarjoja.
-ap
Olisihan teillä sentään ollut viikonloput aikaa. Miksi et lähtenyt reissuun, kuten täällä ehdotettiin?
Lomalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olisihan teillä sentään ollut viikonloput aikaa. Miksi et lähtenyt reissuun, kuten täällä ehdotettiin?
Olen aikoinani matkustanut yksin ulkomaita myöten, mutta se ei tuntunut hyvältä vaan pelkästään surulliselta. Mun loma on vain kaksi viikkoa ja toinen viikonloppu käytettiin tuohon pieneen reissuun. Puolisolla myös muita velvotteita, joten kaikkia viikonlopun hetkiä ei voi käyttää minuun.
-ap
Vedä kännit.