Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran treffipalstoista

Vierailija
27.03.2019 |

Luin joskus täältä, että nainen kuin nainen saa netin deittipalstoilla älyttömän määrän viestejä. Uskoin kyllä, että kauniit naiset saavat, mutta entäs me muut?

Tein profiilin lopulta itsellenikin. Ei kuvaa, viestiin jotain minusta, myös se fakta, että olen kahden koululaisen yh-äiti. 5 kk:ssa olen muutamasti ottanut itse kontaktia, mutta hyvin vähän siis. Laskin viestilaatikosta, että minuun on ottanut kontaktia melkein 180 miestä. Enemmän kuin yksi päivässä.

Tarjolla olisi ollut paljon seksiä. Parisuhdetta runsaalla seksillä, pelkkää seksiä, salaista seksiä (vaimolta salaa siis), kimppaseksiä, seksiä hyvin nuoren miehen kanssa, (olen 40 v), mökkilomia ym.

Harmittaa, että siellä on monta miestä, jotka ampuvat itseään jalkaan joko heti profiilissaan tai viimeistään ekoissa viesteissä: "et varmaan halua tällaista miestä, mutta..." Itsetuntoa kehiin, miehet! Ei tarvi teeskennellä prinssi rohkeaa, mutta jokin myönteinen aloitus auttaisi pitkälle.

Tuosta 180 miehen porukasta osa on etsinyt ihan toisenlaista ihmistä kuin olen, osasta en pitänyt itse. Osa taas... Jos minulla lukee ikähaarukka vaikka 35-50v, niin ainakin joka neljäs on vähintään 55v. Iäkkäin yrittäjä oli 63v.

Yksi jutteli mukavia, mutta ennen kuin oli sovittu edes treffejä, alkoi pohtia, mihin laitan lapset ja milloin, että hän pääsee panemaan. Ja että onpa harmi, että ne ovat sinulla melkein koko ajan. Niin, jännä homma tosiaan. Etsi hyvä mies joku lapseton tai joku, jolla lapset lentävät jo pesästä.

Yksi puhui koko ajan juomisesta, toinen etsi himourheilijaa, yksi terveysintoilijaa... Sama sakkihan siellä on kuin livenäkin. Kummastuttaa, mistä tännekin riittää niitä tyyppejä, jotka närkästyvät, jos seuraa ei automaattisesti deittipalstaltakaan irtoa. Samat "lait" siellä näkyvät pätevän.

Yhtään kikkelikuvaa ei ole 5 kk aikana meiliin rapsahtanut, se oli ihan kiva ylläri.

Yksi tosi kivan tuntuinen mies löytyi, menossa siis ekoille treffeilleni vkl.

Onko muilla samansuuntaiset kokemukset?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus, naisille on tarjolla seksiä, muttei kelpaa.

Vierailija
2/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sivusto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kokemus on se, että ei saa parisuhdetta eikä seksiäkään.

Vierailija
4/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaikeeta kun ei kukaan 180 miehestä kelvannut 40v kahden lapsen yksinhuoltajalle.

Vierailija
5/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait siis kuvattomana joka päivä viestin mieheltä, minusta aika perhanan hyvin vaikka tavista esitätkin. Miehenä voi vaan haaveilla, että saisi edes viestin viikossa tai parissa, saati vastakaikua viesteihinsä.

Vierailija
6/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös nelikymppinen sinkkuäiti. En yh, mutta äiti kuitenkin. Mulla on kyllä kuvat ja kuvaava teksti, josta on tykätty paljon. Viestejä on tullut muutamilta sadoilta muutaman viikon aikana. Yllättävää kyllä, suurin osa on kunnioittanut viestiäni siitä, että irtosuhteet ei kiinnosta. Melko vähän siis suoraan on lähestytty seksimielessä, vaikka toki seksi on suurimmalla osalla mielessä joka tapauksessa (minullakin usein ;)). Kolmet treffit tähän mennessä, ei pahaa sanaa sanottavana heistä, mutta ei aineksia sen enempään. Neljännet ja viidennet treffit suunnitteilla oikein mukavien miesten kanssa. Kymmenkunta keskustelua käynnissä aktiivisesti. Ihan kivasti menee siis, eikä mulla mitään kiirettä olekaan. Yksi hyvä ja sopiva hakusessa, eikä mitään tarvetta lähteä ekaan kelkkaan.

Vierailija
7/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän noita ois, vuodessa vaan joitain kymmeniä yhteydenottoja.

Joidenkin kanssa olen kirjoitellut, pari kivaa ollut mutta en kelvannut heille edes treffiseuraksi.

Aika paljon varattuja salaisen seuran etsijöitä tai sitten 15v vanhempia.

Vierailija
8/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikoinaan etsinyt deittisivustojen kautta seuraa. Kumminta niissä miehissä jotka laittelivat viestiä oli se, että jo parin viestin jälkeen olisivat halunneet numeroni ja osoitteeni että voisivat tulla panemaan. Luonnollisestikaan en heti omia yhteystietojani anna, niin johan alkoivat miehet nimittelemään feikiksi ja huijariksi ynnä muuta :D

Vierailija
9/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se vaikeeta kun ei kukaan 180 miehestä kelvannut 40v kahden lapsen yksinhuoltajalle.

Luulisi että olisi ainakin 1% konversio tahti, mutta ei.. ei löytynyt supermiestä.

Kiitos taas kun todistit tämän: IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

Vierailija
10/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että olisi ainakin 1% konversio tahti, mutta ei.. ei löytynyt supermiestä.

Kiitos taas kun todistit tämän: IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

Nainen etsi parisuhdetta, ei panoa. Panoa oli tarjolla paljon, parisuhdetta ei.

Mitä kohtaa et tässä ymmärtänyt? 

Vierailija
11/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että pätevääkin seuraa löytyy. :) Hemmetti tein itse myös testiin profiilin 11päivää sitten, 8 tykkäystä mutta ei yhtäkään viestiä. Pari kuvaa tuoretta kuvaa ja hemmetin pitkä sepostus..

Päätin että en lähesty tällä kertaa vastapuolen edustajia. :'D

Vierailija
12/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö lukematta? Tarjosivat seksiä, ei sitä, mitä aloittaja haki, eli oikeaa ihmissuhdetta.

Ja ilmeisesti sieltä kuitenkin löytyi kiinnostavia.

Ei kai kukaan muuten oikeasti ihastu yli prosenttiin ihmisistä?

Vierailija
13/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos 180 miehestä ei todella löydy parisuhdemateriaalia, niin missä vika? Naisessa tietysti.

1% näistä 180 miehistä olisi AIVAN varmuudella parisuhdemateriaalia, mutta.. well well well, supersankari oli hakusessa eli Crazy Rich Asians Nick Young.

Tätä tämä nykypäivä on. Huutista naisille.

Vierailija
14/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt jos on joku parin lasten yhoo niin ei ole mitään tarjottavaa miehille parisuhde mielessä. Kuka nyt haluisi leikkiä isää toisen lapsille?? Ja vieläpä silleen et harvoin seksiä tai ei ollenkaan. Ei hyvää päivää teidän naisten kanssa.

Panokaveriksi vaan joku mies ja se mies erillään lapsista ja arjen jutuista. Silleen hoitaisitte jutut jos teillä olisi jotain järkeä päässä.

Vierailija
15/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei tarvitse olla supersankareita. Taatusti jokainen nainen hakee sitä itselle sopivaa. Onko miehille ihan sama millainen kumppani arvonnasta napsahtaa, pakko ottaa se joka ekaksi ilmoittautuu? Miten pihalla jotkut ovat ihmissuhteista.

Vierailija
16/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos 180 miehestä ei todella löydy parisuhdemateriaalia, niin missä vika? Naisessa tietysti.

1% näistä 180 miehistä olisi AIVAN varmuudella parisuhdemateriaalia, mutta.. well well well, supersankari oli hakusessa eli Crazy Rich Asians Nick Young.

Tätä tämä nykypäivä on. Huutista naisille.

Siinä on vika, että miesten päässä ei näytä pyörivän kuin seksi, seksi, seksi,seksi. Jos haluaa mukavan kumppanin niin pitäisi olla jotain muutakin tarjolla.

Vierailija
17/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei tarvitse olla supersankareita. Taatusti jokainen nainen hakee sitä itselle sopivaa. Onko miehille ihan sama millainen kumppani arvonnasta napsahtaa, pakko ottaa se joka ekaksi ilmoittautuu? Miten pihalla jotkut ovat ihmissuhteista.

Monella miehellä on tilanne, että on ihan realismia ottaa se kenet saa.

Jos se kenet saa ei omista suuria vikoja kuten yksinhuoltajuus, lihavuus tai hulluus ym niin se riittää useimmiten miehelle.

Miehellä ei ole samaa luksusta, että voisi valikoida sitä sopivinta kun totuus on se, että ei saa ketään.

Tyytyminen tai yksinolo.

Vierailija
18/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölö-hölö. Jos ei sytytä, niin ei sytytä. Kaikki ei ole yhtä epätoivoisia kuin sinä, että kunhan on joku, niin se kelpaa. 

Vierailija
19/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kertokaan nyt ihmeessä millaisen sen miehen pitäisi olla jotta kelpaisi. On se ihme kun sitä vaan osataan kertoa mitä vikaa miehissä on muttei mitä haetaan.

Nyt tietenkin tulee "mies joka osaa puhua hyvin" tms vastaukseksi. No no shit, miten sitten puhutaan niin että kelpaa? Ei saa olla vaatimaton. Tosin sekin on turn off jos sanoo jotain hyvää itsestään. Eikä näköjään saa puhua harrastuksistaan. Ja jos etsii seksiä niin ei sitä saa sanoa. Pitää vaan olla hiljaa ja toivoa että naisella on halut siihen suuntaan. Hoh hoijaa.

Vierailija
20/53 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut pari kertaa kuvattoman profiilin ja se viesti tulva on ollut silti ihan järkyttävä. Paljon mukavalta vaikuttavia miehiä asiallisilla jutuilla, mutta vielä enemmän näitä seksitarjouksia. Aina on ruvennut se viestien tykitys ahdistamaan vaan niin paljon, että olen poistanut koko profiilin jo parin päivän päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä