Siis ymmärrätko erityisopettajan ja muun opettajan eron?
Onko sulla termit sekaisin? Tuntuu kummalliselta kun koskaan täällä palstalla ei puhuta normaaleista opettajista taikka kouluista.Aina vain näitä erityiskoulun juttuja.Mulle nää asiat on ihan vieraita,mutta tiedän kyllä millaista koulua sentään käyn.
Kommentit (2)
Mistä ap nyt on kyse? En ymmärrä pointtiasi ollenkaan.
Alppilan tapaus ei koske erityiskoulua, vaan koulurauhaa ja opettajien valtuuksia ylläpitää sitä, siis laajasti ja koko koulujärjestelmässä. Nyt erotettu opettaja ei ole koulutukseltaan erityisopettaja, vaikka sellaisen sijaisuutta hoitikin. Oppilaan erityisyydestä en ole huomannut mainintaa, lienee aivan normaaliopetuksessa oleva teini. Joka tapauksessa sillä ei ole asian kannalta mitään merkitystä.
Asia kiinnostaa meitä vanhempina. Minullakin on kaksi lasta koulussa, toinen erityisoppilaana. Kyllä minua kiinnostaa, jos opettajia aletaan irtisanoa siitä, että he poistavat räyhääviä oppilaita käytävän puolelle.
Mua kanssa ärsyttää tosi paljon.Koskaan ei tuu mitää iloista uutista.Aina vaan kaikkea kamalaa.Miten te jaksatte kirjoittaa tällaista paskaa kun tosielämässä on niin paljon iloisia asioita.Vai tehtaleeiko joku työtön opettaja näitä tänne ja haukkuu koulusysteemiä kun ei saa enää töitä.