naisetko hankalia?
Moikka,
Olen treffaillut muutamia viikkoja aivan ihanaa miestä. Molemmat ovat olleet fiiliksissä näistä viikoista. Miestä kuitenkin arveluttaa erilaiset elämäntilanteemme: itse vielä opiskelen ja hän on ollut joitain vuosia työelämässä. Hän arvelee, että tulevaisuudessa asia aiheutta hankaluuksia. Nyt hän ilmoitti haluavansa laittaa pelin poikki.
Syyksi kertoo elämäntilanteiden liian ison eron lisäksi sen, että olen liian täydellinen. Voiko aikuinen ihminen oikeasti perustella näin?! Hänellä on ollut suuria muutoksia elämässä, ja ymmärrän, jos hän haluaa rauhassa katsella maailmaa. Mutta jos homma synkkaa hyvin, niin minua satuttaa tällainen syy.
Luultavasti vain satutan itseäni lisää ja teen ehkä jopa tyhmännäköisen itsestäni, mutta aion kertoa hänelle vielä ajatukseni. Tiedostan, että toivon todella paljon, kun ajattelen hänen ehkä vielä muuttavan mielensä.
Mitä tuollainen syy tarkoittaa mielestänne? Minä lähinnä ajattelen, että mies on niin huomaavainen, ettei halua edetä, koska ajattelee minun olevan vain laastari, jota tulee jossain vaiheessa sattumaan.
Kommentit (4)
haluaa saada sut enemmän koukkuunsa, tietää että haluat jatkaa suhdetta entistä enemmän jos sanoo sun olevan hänen yläpuolellaan
Yksi laastari käytetty, hän haluaa vielä pari lisää.
Varattu tai jotain. Unohda jo nyt. Paska mikä paska.
Hän ajattelee että, hän ei ole sun tasoa ja pelkää että kuitenkin jätät hänet jossain vaiheessa. kokee olevansa sun alapuolella niin paljon, että joku komea rikas tulee ja nappaa sut. ehkä hänet on joskus jätetty ja pelkää että tulee taas jätetyksi, siksi "tavallaa suojelee itseään".