Nainen, millaista miestä katsot kesällä sillä silmällä? Miten pukeutumalla erottuu edukseen?
Kommentit (64)
Vaikka tämän näköistä: https://www.ralphlauren.eu/fi/en/traveller-classic-fit-swimming-trunks-…
Kauluspaita ja käärityt hihat. Yleinen hyvä hygienia. Terve ominaistuoksu (ei liika hiki eikä hajuste). Hyvin leikatut hiukset ja parta. Pilkettä silmäkulmassa ja hymy kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämän näköistä: https://www.ralphlauren.eu/fi/en/traveller-classic-fit-swimming-trunks-…
Ei mun makuun. Liian college kadulle, uimarannalle liikaa kangasta.
Ryhdikäs, kookas (ei lihava), lihaksikas (ei salimake), siisti ja hyväntuoksuinen, päivettynyt, hymyilevä.
Pitkälle miehelle sopii hienosti lähes polvipituiset kapealahkeiset sortsit ja pellavapaita mistä hihat on kääritty.
Nam. Mun oma siippani on juuri tuollainen
Rannekorut on hot miehelläkin. Yleinen siisti olemus, mutta ei liian jäykkä. Sopivasti kauluspaidan nappeja auki.
Siisti, moderni, nykyään oikeastaan miehellä on pakko lla vähän pidempi tukka jos haluaa erottua edukseen massalampaista, kapiaisista ja muuten vaan järkijättöisistä. Lisäksi ei saa kuulostaa porsaalta eli kaikenlainen röhkiminen, räkiminen, köhiminen, rykiminen, ym. pois. Jos tätä tapahtuu koko ajan niin ongelma on ruokavaliossa ja siinä että sisäelimissä on liikaa rasvaa. Dieetti kuntoon, kasvikselle ja rasvattomalle mars.
Onko pakko katsoa muita miehiä? Ei kiinnosta.
Miehille rima on ulkonäön ja pukeutumisen suhteen niin alhaalla, että hyvällä hygienialla, istuvilla, siisteillä ja puhtailla vaatteilla on parempi kuin 95 prosenttia muista miehistä. Jo puhtaat ja huolletut kengät tekevät sinusta paremman kuin suurin osa suomalaisista.
Itseasiassa katson enemmän karismaa ja sitä miten kohtelee muita. Tähänastisen elämäni isoin ihastus ei joka kerta säväyttänyt tyylillään mutta se oli toissijainen seikka kaiken sen muun hyvän keskellä. N30+
Riittävän timmi keskivartalo. Sopivasti hauista. Hyvä ryhti. Hymy. Vaatteet pellavaa.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen hoikka sporttinen kivat ei liika suuret lihakset ei liikakiloja lyhyet hiukset ja miehiset piirteet
Kysyttiin miestä, ei poikaa tai teiniä
Typerä kysymys. Miehestä näkee, osaako hän pukeutua. Katalogista katsottu kokonaisuus ei nappaa. Siihen pystyy kuka tahansa. N
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen hoikka sporttinen kivat ei liika suuret lihakset ei liikakiloja lyhyet hiukset ja miehiset piirteet
Nämä ohjeet sopii kaikenikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin miestä, ei poikaa tai teiniä
Joo kyllä MIES on +50v röhkivä ja räkivä pallomaha porsas joka haisee pesemättömältä päänahalta 🥵
Ei mun tarvitse katsella miehiä sillä silmällä tai millään muullakaan, mulla on jo yksi ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdikäs, kookas (ei lihava), lihaksikas (ei salimake), siisti ja hyväntuoksuinen, päivettynyt, hymyilevä.
Pitkälle miehelle sopii hienosti lähes polvipituiset kapealahkeiset sortsit ja pellavapaita mistä hihat on kääritty.
Nam. Mun oma siippani on juuri tuollainen
Kuulostaa hyvältä :) Omaan makuuni saa olla vähän renttumaisempi mutta silloinkin perushygienia on must. Ei tarvii hajusteilla läträtä, puhdas mies tuoksuu sellaisenaan jo hyvältä. Ja suihkunraikkaana... no, siitä ei voi edes puhua... 🤭 :D N34