Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syynä siihen, että Suomi on niin ankea paikka?

Vierailija
25.03.2019 |

Palvelut on surkeita, mistään ei saa mitään. Ruokakulttuuri surkeaa, kaupatkin sulkevat ovensa useimmiten jo yhdeksältä, paitsi ehkä Manskun varrella. Ihmiset kulkevat nutturat kireinä naama nurinpäin. Rakennukset rumia.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäntit ihmiset, yksinkertaisesti.

Voin huomattavan paljon paremmin ja olen noin tuhat kertaa onnellisempi kun potkin huonot tyypit pois vaikutuspiiristäni. Suosittelen kaikille samaa.

Karsin käytännössä koko vanhan, pelkkään väheksyntään, alkoholiin ja vidduiluun keskittyneen kaveripiirin pois elämästäni. Ah mikä mielenrauha!

Minä karsin Suomea ja suomalaisia haukkuvat sekä muutkin negatiiviset. Loppujen lopuksi niitä oli aika vähän (alle 10%), mutta nyt elämä on paljon mukavampaa, kun ei tarvitse joka kerta tavatessa kuulla kitinää säistä, suomalaisista ja kulttuuristamme. Nuo Suomen haukkujat ovat kovia arvostelemaan suomalaisia, mutta ovat itse oikeastaan ainiota niitä ankeita suomalaisia. Onneksi pieni vähemmistö, vaikkakin älyttömän äänekäs. Heidät kun jättää kaveripiiristä, niin huomaa että 95% suomalaisista onkin positiivista ja tyytyväistä väkeä. 

Vierailija
142/143 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäntit ihmiset, yksinkertaisesti.

Voin huomattavan paljon paremmin ja olen noin tuhat kertaa onnellisempi kun potkin huonot tyypit pois vaikutuspiiristäni. Suosittelen kaikille samaa.

Karsin käytännössä koko vanhan, pelkkään väheksyntään, alkoholiin ja vidduiluun keskittyneen kaveripiirin pois elämästäni. Ah mikä mielenrauha!

Minä karsin Suomea ja suomalaisia haukkuvat sekä muutkin negatiiviset. Loppujen lopuksi niitä oli aika vähän (alle 10%), mutta nyt elämä on paljon mukavampaa, kun ei tarvitse joka kerta tavatessa kuulla kitinää säistä, suomalaisista ja kulttuuristamme. Nuo Suomen haukkujat ovat kovia arvostelemaan suomalaisia, mutta ovat itse oikeastaan ainiota niitä ankeita suomalaisia. Onneksi pieni vähemmistö, vaikkakin älyttömän äänekäs. Heidät kun jättää kaveripiiristä, niin huomaa että 95% suomalaisista onkin positiivista ja tyytyväistä väkeä. 

Mä en ymmärrä tätä, että miksi pitäisi olla positiivinen ja iloinen, jos elämässä mikään asia ei toimi ja kaikki menee toistuvasti pieleen, vaikka miten yrittää? Jos tulee vain vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään kymmenien vuosien ajan, joka vuosi aina vain uusia ja uusia, niin miksi pitää olla tyytyväinen ja onnellinen? Osaan olla kyllä onnellinen muiden onnesta ja iloita muitten onnesta, mutta itse en osaa olla onnellinen silloin, kun vastoinkäymisiä on yksinkertaisesti liikaa, eikä ne tunnu loppuvan koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Sosialismi / verotus.

Tätä kun aletaan muuttamaan niin palkat eivät kuitenkaaan kohoa mihinkään ja tulee olemaan entistä kurjempaa.

Totuus on että sosialismia vaan kannattaa ylläpitää. Reiluus ja tasa-arvo pysyy edes joten kuten kohdillaan.

Se että puretaan tuet ja oletetaan että palkat nousisivat kun ei olisi niin kovaa verotusta on paskaa.

Ahneus on se juttu millä palkat pysyisivät samassa tai laskisivat koska johtajat halua enemmän.

Siksi on vaan parempi verottaa rajusti kun tietää miten ahneita ihmiset on.

Se on kaikilta pois ja rikkailta voisi ottaa ihan kunnolla.

Ei kukaan ihminen tarvitse miljoonaa tilillään. On todistettu että työttömyyskorvauksella pärjää ihan mainiosti muutkin.

Ei sielä takapihalla tee mitään millään purjeveneellä tai huvipurrella, jos ei ole työkseen kalastava ihminen.

Juuri näin. Ei USA:ssa ole palkat kohonneet sitten 70-luvun ja palkat on niin paskoja ettei niillä elätä itseään tai perhettäkään. Jotkut käyvät kahdessa työssä ja ei jää vapaa-aikaa lainkaan.

Eli ei edes vähän verotetussa maassa palkat ole edes kohtuulliset.

Kyllä se verotus vaan on hyvä ja se että rikkailta otetaan ne rahat pois yleiseen hyvinvointiin. Ei ne jakele sitä rahaa edes työntekijöilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi