Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksi tyylikkäitä syitä, joilla siirtää (tai perua) häät?

Vierailija
07.04.2013 |

Todellisuuden kanssa niillä ei tarvitse olla mitään tekemistä.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muut kiireet? taloudelliset vaikeudet? 

Vierailija
82/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Designhääpuku ei valmistu ajoissa.

Olet saanut hienon työtarjouksen ulkomailta.

Menet naimisiin vasta sitten kun kaikilla sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta on oikeus kirkkohäihin.

Et ehdi kirjailla käsin tuolinpäällisiä kaikille 200:lle häävieraalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen syy. Miksi valehtelisit syyn, kun todellinen, on se miten typerä tahansa, on täysin sopiva ja oikea?

Vierailija
84/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudut missikisoihin, joten et voi olla rouvasäädyssä.

Vierailija
85/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ottamaan töistä tarpeeksi lomaa sitä ainutlaatuista häämatkaa varten - ja on aina unelmoinut siitä kuinka häitä seuraavana aamuna matkustaisi unelmien häämatkalle toiselle puolelle maapalloa.

Vierailija
86/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Valitsemaanne häämatka kohteeseen on mahdollista matkustaa vasta paljon suunniteltujen häiden jälkeen ja teille on tärkeää pitää kiinni perinteistä ja lähteä viettämään kuherruskuukautta heti häiden jälkeen.

2. Ette saa varattua hääkirkkoa ennenkuin myöhemmäksi/haaveilemastanne kirkosta saakin yllättäen vihkimisajan, mutta suunniteltua myöhemmin.

3. Vihkipappinne on estynyt virantoimituksesta suunniteltuna ajankohtana, ettekä halua ketä hyvänsä pappia.

4. Kaaso/bestman, morsiustyttö ym. joku jonka läsnäolo häissä olisi erityisen tärkeää hääparille on esim. sairastunut vakavasti, joutunut kriisialueelle töihin tai jotain vastaavaa, ettekä halua juhlia ilman häntä.

5. Jos haluatte naimisiin, mutta ette häitä niin karatkaa - se on aina niin romanttista ja tyylikästä.

Vierailija
87/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 23:15"]

Ei pysty ottamaan töistä tarpeeksi lomaa sitä ainutlaatuista häämatkaa varten - ja on aina unelmoinut siitä kuinka häitä seuraavana aamuna matkustaisi unelmien häämatkalle toiselle puolelle maapalloa.

[/quote]

Joku tällainen voisi mennä läpi. Tosin antaisin varmaan aika pinnallisen kuvan itsestäni. Syy saisi olla siis järkiratkaisu.

ap

Vierailija
88/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen on paras. Meillä se oli asunnon osto-> häitä piti muutama kuukausi lykätä kustannussyistä yhtä kuin remonttikulut

Vierailija
89/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru muru muru, lisää valheita? Älä viitsi...

Mutta pakkohan sinun nyt jotain oli keksiä kun ketään ei ole kiinnostanut viime aikoina juttujasi vaikka oletkin yrittänyt kuulumisia kirjoitella tuohon "Hän ei tule mun luokseni :("-ketjuun....

Mikä onkaan todellinen syy? Kihlattu ei kuitenkaan ole täysin sujut ajatuksen kanssa että vieras penis vieraili rakkaansa emättimessä?

Vierailija
90/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 23:16"]

1.Valitsemaanne häämatka kohteeseen on mahdollista matkustaa vasta paljon suunniteltujen häiden jälkeen ja teille on tärkeää pitää kiinni perinteistä ja lähteä viettämään kuherruskuukautta heti häiden jälkeen.

2. Ette saa varattua hääkirkkoa ennenkuin myöhemmäksi/haaveilemastanne kirkosta saakin yllättäen vihkimisajan, mutta suunniteltua myöhemmin.

3. Vihkipappinne on estynyt virantoimituksesta suunniteltuna ajankohtana, ettekä halua ketä hyvänsä pappia.

4. Kaaso/bestman, morsiustyttö ym. joku jonka läsnäolo häissä olisi erityisen tärkeää hääparille on esim. sairastunut vakavasti, joutunut kriisialueelle töihin tai jotain vastaavaa, ettekä halua juhlia ilman häntä.

5. Jos haluatte naimisiin, mutta ette häitä niin karatkaa - se on aina niin romanttista ja tyylikästä.

[/quote]

Nyt kuulostaa hyvältä. Jos nyt häiden peruminen voi ikinä kuulostaa hyvältä.

ap

Vierailija
91/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattu ei antanut anteeksi morsmaikun pettämistä, joka sattui työkomennuksen alussa ulkomailla.

Vierailija
92/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikea syy vetkuttaa häitä? Mietitkö koko juttua? 

Älä ainakaan mieti muiden mielipiteitä, jos koko juttu mietityttää. Paljon nolompaa on olla puoli vuotta naimisissa kuin perua häät vaikka puoli vuotta ennen häitä.

Yleensä noita asioita ei tarvitse edes hirveästi selitellä. Sanoo vaan, että tässä on ilmennyt asioita, joiden takia häitä pitää lykätä. Silloin ei tule valehdeltuakaan.

Vierailija
93/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaikka, että petit miesystävääsi ja tarvitsette miettimisaikaa. 

Vierailija
94/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt Murun aloitus?

Vierailija
95/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että entinen avioero ei ole vielä häihin mennessä ehtinyt astua voimaan.

Vierailija
96/104 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras syy on, että tarvitsette lisää harkinta-aikaa. Se on rehellisen kuuloinen ja kertoo, että teillä on jotain, jota ette välttämättä halua kertoa julkisuuteen. Aiheuttaa kaikkein vähiten selittelyä ja siten vähemmän pahastumista jos hätävalhe kusee jossain suhteessa. Harkinta-aika on vain teistä itsestään kiinni.

Vierailija
97/104 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäisin tuota jonkun edellä mainitsemaA rahaa. Sanotte vaikka, että tuli yllättävä odottamaton meno ja jos teillä on tarvetta esim. kylpyhuone tai keittiöremontille teetätte sen nyt ja vihjailette vesivahinkhon. Vuoden päästä kukaan ei muista teidän hääsuunnitelmia, joten ne voi perua kokonaan jos tarvetta.. 

Vierailija
98/104 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulit kuitenkin jo vauva-palstalle hankkimaan potentiaalisia selityksiä?

Kannattaisiko keskittää ensin energiat sen selvittämiseen, tuleeko siirtoa/peruutusta vai ei?

Ja jos häät peruuntuvat lopullisesti niin en ymmärrä, miksi pitäisi keksiä joku valheellinen selitys (tai oikeastaan en muutenkaan ymmärrä. Miksi pitäisi pitää kulisseja yllä?)

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 23:30"]

No hohhoijaa näitä kommentteja... Häiden siirto on vasta spekulaation asteella eikä siihen ole yhtä yksittäistä syytä. Voi olla, että ei edes siirretä.

ap

[/quote]

Vierailija
99/104 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hääkutsut jo kähetetty vai missä vaiheessa perutaan? Uskottava selitys riippuu ajankohdastakin. Samoin se, että oletteko menossa naimisiin joskus myöhemmin vai perutteko kokonaan?

Vierailija
100/104 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:32"]

Onko hääkutsut jo kähetetty vai missä vaiheessa perutaan? Uskottava selitys riippuu ajankohdastakin. Samoin se, että oletteko menossa naimisiin joskus myöhemmin vai perutteko kokonaan?

[/quote]

Kutsut pitäisi ihan pian lähettää. Häät on kesällä. Toki mä haluaisin jatkaa suhdetta ja vain siirtää häitä eteenpäin, mutta suoraan sanoen, en tiedä, onko se miehelle sopiva ratkaisu. Pelkään, että hän tulkitsee asian niin, että on sitten parempi erota kokonaan, jos mua ei naimisiinmeno kiinnostakaan. Tällä hetkellä ajattelen, että kunpa hän ei olisi edes kosinut vielä, oltaisi vain seurusteltu. Kihloihin menosta lähti liikkeelle niin paljon isoja asioita, että en meinaa pysyä mukana.

Tiedän, että mielessäni on kaava, jota pitäisi noudattaa, vaikka toisinkin voisi olla. Mulla on nuoruuden unelmat, mutta mulla on myös vanhempi sisarus, joka on tehnyt kaiken aina oikein ja josta mun pitäisi "ymmärtää ottaa mallia". Kaikkein eniten pelkään kertoa äidille, että olen alkanut ottaa takapakkia. Hänellä on ihan erilainen käsitys minusta, kuin on todellisuus. On ollut aina. Tiedän, että faijan mä saan käännettyä puolelleni ennen pitkää. En pelkää itse häitä, niitä mä odottaisin, mutta sitä naimisiinmenoa mä pelkään. Mitäs sitten, kun ollaan naimisissa? Mitä pitää tehdä seuraavaksi ja kuka sen päättää, mitä tehdään?

ap