Keksi tyylikkäitä syitä, joilla siirtää (tai perua) häät?
Todellisuuden kanssa niillä ei tarvitse olla mitään tekemistä.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:06"]
Vai että juhlat. JEP. Sopii hyvin juonen kuvioihin että pettämiskaveri järkkää sulle juhlat. Hmm mitäköhän niissä tapahtuu ?? Ihan vinkkinä ettei kannata juoda liikaa ja antaa hetken viedä... Meinaan ettet päädy uudestaan tämän miehen käsivarsille...
[/quote]
Ei hän niitä juhlia yksin ole järjestämässä vaan välitti viestin. Mitäköhän tapahtuu? Veikkaan että syödään, juodaan ja jutellaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:09"]
Vai että juhlat. JEP. Sopii hyvin juonen kuvioihin että pettämiskaveri järkkää sulle juhlat. Hmm mitäköhän niissä tapahtuu ?? Ihan vinkkinä ettei kannata juoda liikaa ja antaa hetken viedä... Meinaan ettet päädy uudestaan tämän miehen käsivarsille...
[/quote]
Ei hän niitä juhlia yksin ole järjestämässä vaan välitti viestin. Mitäköhän tapahtuu? Veikkaan että syödään, juodaan ja jutellaan.
ap
[/quote]
Tjaah. Muisteleppa ketjua jossa sinusta ei ollut mitään ihmeellistä että kyseinen mies kävi asunnollasi kanssasi kahden kesken. Asenteesi oli silloin ihan sama. Ja pitääkö kertoa vai muistatko miten kävi. Eli ihan vaan vinkkinä että tuo mies voi hyvinkin pyrkiä suostuttelemaan sinut isommassa sakissa jatkoille ja yrittää juottaa sinut siihen kuntoon että otatte uusinnan. Näinhän tarina loogisesti menisi jos muistellaan mitä olet aikaisemmista suhteistasi tänne kirjoittanut... Jospa olisit jo oppinut että toimit tietyllä tavalla ja sen estämiseksi kannattaa toimia ennenkuin olet juopuneena sopivan pettäjämiehen kanssa kahden. Mutta tietysti siitä saisi hyvää jutun jatketta tarinaasi jos "läksiäisissä" sattuisi uusi pettäminen jne.
Pyydä äitiäsi myöhästyttämään kutsujen lähettämistä parilla viikolla. Saat lisäaikaa selvittää tilanteen. Häiden siirtäminen on helpompaa jos kutsuja ei ole vielä lähetetty...
Sanot, että teille on tulossa Korkeasaaresta marakatteja hoitoon juuri silloin ja et voi perua tätä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:19"]
[/quote]
ap
[/quote]
Tjaah. Muisteleppa ketjua jossa sinusta ei ollut mitään ihmeellistä että kyseinen mies kävi asunnollasi kanssasi kahden kesken. Asenteesi oli silloin ihan sama. Ja pitääkö kertoa vai muistatko miten kävi. Eli ihan vaan vinkkinä että tuo mies voi hyvinkin pyrkiä suostuttelemaan sinut isommassa sakissa jatkoille ja yrittää juottaa sinut siihen kuntoon että otatte uusinnan. Näinhän tarina loogisesti menisi jos muistellaan mitä olet aikaisemmista suhteistasi tänne kirjoittanut... Jospa olisit jo oppinut että toimit tietyllä tavalla ja sen estämiseksi kannattaa toimia ennenkuin olet juopuneena sopivan pettäjämiehen kanssa kahden. Mutta tietysti siitä saisi hyvää jutun jatketta tarinaasi jos "läksiäisissä" sattuisi uusi pettäminen jne.
Pyydä äitiäsi myöhästyttämään kutsujen lähettämistä parilla viikolla. Saat lisäaikaa selvittää tilanteen. Häiden siirtäminen on helpompaa jos kutsuja ei ole vielä lähetetty...
[/quote]
En kyllä ymmärrä, miten mun aikaisemmat suhteeni tähän liittyvät. En aio viettää aikaa sen miehen kanssa, mutta en voi käskeä häntä jäämään poiskaan.
En aio päästää kutsuja lähtemään, jos en ole ihan varma häistä. Nyt en ole.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:23"]
Sanot, että teille on tulossa Korkeasaaresta marakatteja hoitoon juuri silloin ja et voi perua tätä.
[/quote]
Tämä oli paras tähän mennessä :)
ap
En kyllä ymmärrä, miten mun aikaisemmat suhteeni tähän liittyvät. En aio viettää aikaa sen miehen kanssa, mutta en voi käskeä häntä jäämään poiskaan.
ap
[/quote]
No muistelisin että Mickenkin päästit vielä kahden kesken luoksesi vaikka suhde oli ohi. Pitikö sen päästä puhumaan vai mitä mutta kyllähän siinä tapahtui muutakin.
Yleensäkin suhtaudut niin naivisti miehiin ja heidän tarkoitusperiinsä ja elämään yleensä että kannattaisi oppia varovaisemmaksi tekemisissään. Tarkoitan just sitä että jos mies hankkii itsensä sinun kanssa kahdenkesken niin useinmiten sillä on tarkoituksena päästä panemaan. Näinhän se oli Mickenkin kanssa. Ja nyt tämän työkaverin jonka kanssa joitte viiniä. Aina sinä kerrot kuinka vain vietetään aikaa yhdessä jne. kun muut varoittelee ja sitten valitat miten siinä kävikään.
Hauskaa loppuaikaa työreissuun. Toivottavasti kaikesta huolimatta reissu oli antoisa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:19"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Ethän sinä ikinä ymmärrä... Senhän takia sinua pidetäänkin täällä vähän yksinkertaisena.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:35"]
ap
[/quote]
No muistelisin että Mickenkin päästit vielä kahden kesken luoksesi vaikka suhde oli ohi. Pitikö sen päästä puhumaan vai mitä mutta kyllähän siinä tapahtui muutakin.
Yleensäkin suhtaudut niin naivisti miehiin ja heidän tarkoitusperiinsä ja elämään yleensä että kannattaisi oppia varovaisemmaksi tekemisissään. Tarkoitan just sitä että jos mies hankkii itsensä sinun kanssa kahdenkesken niin useinmiten sillä on tarkoituksena päästä panemaan. Näinhän se oli Mickenkin kanssa. Ja nyt tämän työkaverin jonka kanssa joitte viiniä. Aina sinä kerrot kuinka vain vietetään aikaa yhdessä jne. kun muut varoittelee ja sitten valitat miten siinä kävikään.
Hauskaa loppuaikaa työreissuun. Toivottavasti kaikesta huolimatta reissu oli antoisa.
[/quote]
Kamojaan M haki ja halusi puhua mun kanssani vielä. Mun mielestäni se oli eri asia, ihan eri kuin mikään muu mun elämässäni.
Ei kaikki miehet halua seksiä. Mulla on miehiä kavereinakin, sellaisia, joille seksi ei varmasti edes kelpaisi, vaikka tarjoaisin. En kuitenkaan pidä tätä työkaveria sellaisena. Hänen tarkoitusperänsä mä tiedän. Eikä minusta olisi sopivaa, että me olisimme missään enää kahden.
Reissu on ollut antoisa. On ollut mukavaa tehdä jotain alusta loppuun asti (ihan kohta) ja nähdä työnsä tulos. Muut näkevät sen sitten myöhemmin. Kotiinpaluu mua jännittää.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 13:41"]
Tietääkös kihlattu että työkaverisi järkkää sulle bileitä?
[/quote]
Ei se työkaveri niitä järjestänyt vaan hän oli vain sanansaattaja. Hän sanoi, että sai tehtäväkseen kysyä, mikä päivä mulle sopii. Yhdessä he niistä päättivät. Kerroin kyllä kihlatulleni, että olin menossa juhlimaan omia läksiäisiäni vähän ennakkoon. Ne olivat siis eilen.
ap
[/quote]
Ja se työkaveri ei ollut suhun missään kontaktissa illan aikana? Ei yrittänyt mitään?
Niin, vähän kuten oli epäkohteliasta aikoinaan olla vastaamatta Micken tekstiviesteihin. Ei se mitään vaikka petti ja käytti hyväkseen, hyvät tavat pitää silti muistaa! Sulla Muru kun tää sun hyväluontoisuus on vähän saman tyyppistä kuin Leppäsen Aunella.
Hetken lapsi seksin suhteen... toi oli kyllä niin paras. Oletan että olet käyttänyt samaa syytä selittäsi miehellesi miksi olet jakanut karvaista palkintoasi vaikka olet suhteessa? Ihana luonnonlapsi, vietit, himot, minkäs Muru niille voi!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 17:47"]
Se ei käynyt edes mielessäni silloin.
En mä tiedä, ovatko miehet suunnitelmallisempia mitä seksiin tulee, vaiko samalla tavalla hetken lapsia kuten minä. En ole koskaan ollut mies. Joka tapauksessa olisi epäkohteliasta kieltäytyä juhlista enkä edes haluaisi. Onhan se nyt ihan tavallista järjestää kaikenlaisia läksiäisiä, pienemmästäkin syystä.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 13:41"]
Tietääkös kihlattu että työkaverisi järkkää sulle bileitä?
[/quote]
Ei se työkaveri niitä järjestänyt vaan hän oli vain sanansaattaja. Hän sanoi, että sai tehtäväkseen kysyä, mikä päivä mulle sopii. Yhdessä he niistä päättivät. Kerroin kyllä kihlatulleni, että olin menossa juhlimaan omia läksiäisiäni vähän ennakkoon. Ne olivat siis eilen.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 19:28"]
Niin, vähän kuten oli epäkohteliasta aikoinaan olla vastaamatta Micken tekstiviesteihin. Ei se mitään vaikka petti ja käytti hyväkseen, hyvät tavat pitää silti muistaa! Sulla Muru kun tää sun hyväluontoisuus on vähän saman tyyppistä kuin Leppäsen Aunella.
Hetken lapsi seksin suhteen... toi oli kyllä niin paras. Oletan että olet käyttänyt samaa syytä selittäsi miehellesi miksi olet jakanut karvaista palkintoasi vaikka olet suhteessa? Ihana luonnonlapsi, vietit, himot, minkäs Muru niille voi!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 17:47"]
Se ei käynyt edes mielessäni silloin.
En mä tiedä, ovatko miehet suunnitelmallisempia mitä seksiin tulee, vaiko samalla tavalla hetken lapsia kuten minä. En ole koskaan ollut mies. Joka tapauksessa olisi epäkohteliasta kieltäytyä juhlista enkä edes haluaisi. Onhan se nyt ihan tavallista järjestää kaikenlaisia läksiäisiä, pienemmästäkin syystä.
ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä ihan itse olen vastuussa tekemisistäni ja hyvin usein olen ollut se aktiivinen, aloitteellinen osapuoli. En vieritä syytä toisten niskaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:09"]
Joko läksiäiset on vietetty?
[/quote]
Läksiäiset on vietetty ja palattu työn tohinaan. Vuorokauden tunnit täyttyvät melkeinpä kokonaan työstä. Lopun alkua. Olin kyllä häkeltynyt juhlien panostuksesta ja saamastani huomiosta. Ihan rividuunarinahan mä täällä olen tavallaan ollut.
Olen miettinyt häitä ja naimisiinmenoa. Pitääkö siihen suhtautua niin vakavasti kuin mä teen? Miksi elämä muuttuisi niin kovasti häiden jälkeen? Sama arkihan se jatkuisi siitä eteenpäinkin. Mulla on ihana mies, jonka kanssa mä haluan jatkaa edelleen. En ole tehnyt siis lopullista päätöstä vieläkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 06:37"]
Mä käyttäisin tuota jonkun edellä mainitsemaA rahaa. Sanotte vaikka, että tuli yllättävä odottamaton meno ja jos teillä on tarvetta esim. kylpyhuone tai keittiöremontille teetätte sen nyt ja vihjailette vesivahinkhon. Vuoden päästä kukaan ei muista teidän hääsuunnitelmia, joten ne voi perua kokonaan jos tarvetta..
[/quote]
Rahaselitys ei olisi uskottava. Enkä voi valehdella mitään konkreettista, mitä ei ole tapahtunut, koska se tulisi pian ilmi. Selityksen joutuisin antamaan myös omalle perheelleni.
ap
Missä uskossa miehesi on tällä hetkellä asian kanssa? Kuvitteleeko kaiken olevan hyvin ja häiden tulevan, vai tietääkö empimisestäsi? Oletteko puhuneet kunnolla lähimenneisyyden tapahtumista?
Jos on tarkoitus mennä naimisiin kirkossa tai juhlia jossain tietyssä paikassa, niin helpointa lienee kertoa, ettei kirkko/juhlapaikka ollutkaan vapaana. Jos on jo varattu, niin väität, että olikin tullut tuplabuukkaus tms.
Mä vetoaisin budjettiin: unelmien häät onkin kalliimmat kuin olitte kuvitelleet, joten pitää vielä säästää rahaa.
Toinen suht käypä on keskenmeno: olet niin murheen murtama, ettet vielä pysty iloitsemaan häistä.
Ei murulle katsokaas käy mitkään tavanomaiset selitykset, ei ainakaan raha koska kyllä isi maksaa ja kaikki sen tietää.
Ja muru hei, kun jostain selityksestä sanoit että antais sust liian pinnallisen vaikutuksen, eiköhän sun tutavapiiri jo tiedä millainen pinnallinen ilmapää sinä olet?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 22:35"]
ap
[/quote]
[/quote]
Kamojaan M haki ja halusi puhua mun kanssani vielä. Mun mielestäni se oli eri asia, ihan eri kuin mikään muu mun elämässäni.
Ei kaikki miehet halua seksiä. Mulla on miehiä kavereinakin, sellaisia, joille seksi ei varmasti edes kelpaisi, vaikka tarjoaisin. En kuitenkaan pidä tätä työkaveria sellaisena. Hänen tarkoitusperänsä mä tiedän. Eikä minusta olisi sopivaa, että me olisimme missään enää kahden.
Reissu on ollut antoisa. On ollut mukavaa tehdä jotain alusta loppuun asti (ihan kohta) ja nähdä työnsä tulos. Muut näkevät sen sitten myöhemmin. Kotiinpaluu mua jännittää.
ap
[/quote]
Eri asia? Jos olisit suostunut olisi se Mickenkin kanssa ollut tavallista panemista.