Toispuoleinen kurkkukipu yhtäkkiä - syysflunssa?
Mitä tautia nyt on liikkeellä otsikon mukaisella alulla?
Kommentit (14)
Toispuoleinen voi olla proppu, tai nielupaise, jos muita flunssan oireita ei ole.
Mulla toi kesti kuukauden!!! Kunnes loppui viikoksi vain tullakseen taas takaisin. Ihan uskomatonta. Ei oikeastaan muita oireita, vain parina päivänä flunssainen olo. Ja ääni oli käheä. Ei näkynyt kurkussa peitteitä, vähän punoitti ja tosiaan aluksi kipu oli vain toisella puolella, aina iltaa kohti paheni. En tiedä mikä lie tauti, mutta meinas jo hermo mennä. Nyt ei oo viikkoon sattunut, jokohan se vihdoin loppui.
Vierailija wrote:
Mulla toi kesti kuukauden!!! Kunnes loppui viikoksi vain tullakseen taas takaisin. Ihan uskomatonta. Ei oikeastaan muita oireita, vain parina päivänä flunssainen olo. Ja ääni oli käheä. Ei näkynyt kurkussa peitteitä, vähän punoitti ja tosiaan aluksi kipu oli vain toisella puolella, aina iltaa kohti paheni. En tiedä mikä lie tauti, mutta meinas jo hermo mennä. Nyt ei oo viikkoon sattunut, jokohan se vihdoin loppui.
Mulla vielä vajaa kuukausi, mutta edelleen vain toisella puolella.
Vierailija wrote:
Korona? Sitä kuulemma taas kiertää.
Oli kurkku kipeä toiselta puolen mutta se olikin lopulta hammas jossa oli iso reikä. Ei huomattu aiemmissa tarkastuksissa eli oli lahonnut sisältäpäin. Säteili samalle puolelle kurkkua.
flunssan lisäksi tää voi olla myös närästystä tai niskahartiaseudunjumia, jos pääsee pahaksi, saattaa säteillä korvaan asti jumitus.
Koronaa liikkeellä. Hae apteekista flunssarohtoja.
Mulla oli kova toispuoleinen kipu. Lapselle tuli parin päivän päästä kuume. Vähän nenä vielä vuotaa.
Suihin sitä viikonloppuna etenkin yöaikaan ja saunassa liikkeellä.
Onko viisaudenhampaat poistettu? Ei voi tietää, missä on tulehdusta.
Siitä se kiertää ympäri kurkun ja lopulta tulee flunssa. Ihan peruskuvio.