Ketju terveellisille ruoalle
Laittakaa yksinkertaisia reseptejä, saa olla myös proteiinipitoisia jälkiruokia ja välipaloja jne kuhan ne on edes suht koht terveellisiä
Esimerkki:
-Proteiinipitoinen piirakka, Munia, rahkaa, marjoja, pohja, uuniin
-Raejuusto, mustikoita, maapähkinävoita
Tai ihan vaan ruokia, helppoja tehdä eikä kovin kalliita
Olen aloittanut kesäkuntoon tähtäämisen jälleen ja tarvitsen ideoita koska omat kiertää samaa kehää kokoajan
Kommentit (20)
Tai voi laittaa vaikka Smoothie ohjeita
Läskiä ja lotinaa, peuran pyllyä ihanaa!
No itse söin lounaaksi avokadoa, paistettua kananmunaa, kurkkua ja suippoparikaa. Pikku kourallinen cashew-pähkinöitä päälle.
Läskisoosia pottuja herkkukurkkuja etikkapunajuuria ja leivälle hammaspisto aitoa voita, punaista maitoa kyytipojaksi.
Minä syön puuroa aamupalaksi marjojen ja juurikin maapähkinävoin kanssa
Maapähkinävoi pois, koska se lihottaa ja idiootit kehopossut ei osaa sitä kuitenkaan syödä kohtuudella.
Prismassa taas ollut tänään liikkeellä toinen toistaan ihraisempia kehopositiivisia ihralöllyköitä lyllertämässä : D
Pizzaa, sipsiä, juustoja, salmiakkia, karkkia, suklaata, pullaa...
Itse keittelen juuri kasvishernekeittoa. Eli herneet illalla likoon, seuraavana päivänä vaihdetaan vedet ja laitetaan tulelle. Sekaan kasvisliemikuutio ja silppuna sipulia ja jotain juureksia (porkkana, juuriselleri, palsternakka.). Maustetaan meiramilla, myös timjami käy. Halutessaan voi laittaa savupaprikaa tai nestesavua vähän.
Smootie marjat- hedelmät proteiinijauhetta sekaan.Menee myös kasvista sekaan Hyvää on ")
Kohta pannulla "kasvispyttipannu". Eli eilen keitettyä porkkanoita ja lanttua.
Ensin pannulle voita ja sipulia, sitten makkara ja juurekset. Voi nauttia kurkkusalaatin ja paistetun kananmunan kanssa. Mutta hei, tämä on perunaton pyttis!
Käristemakkara grilliltä sinapilla ja sipulilla.