Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha palstalla

Vierailija
24.03.2019 |

Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.

Kommentit (450)

Vierailija
121/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin sukupuolivihan aiheuttama teko on se, että naiset suosii irtoseksistä vain noin 10% miehistä jättäen muut ilman.

Näinhän se ei mene, koska suurin osa miehistä on edelleen parisuhteessa tai ainakin ollut = saanut seksiä. Irtoseksi on eri juttu sitten.

Mutta miksi siitä aiheutuu vihaa, jos ei saa seksiä? Ymmärrän vihan, jos joku kieltää sinulta ruoan, juomaveden, katon päältä tai ihmisarvon. Mutta seksin? Ei se ole mitään välttämätöntä, jota kaikkien kuuluu saada.

Etuoikeutettuna et ymmärrä. Vaatii aika paljon itsekritiikkiä pystyä myöntämään olevansa etuoikeutettu. Siihen ei pysty kuin harvat.

Muuten olet harvinaisen epälooginen." Lue Out of the box" ensimmäinen kappaleesi uudestaan. Aloitat sanomalla "näinhän se ei ole" perustelemalla toisella asialla ja sitten kuitenkin sanomalla käsittelystä olevasta aiheesta sen olevan eri asia. Huh huh! Moijj mitä järjenjuoksua! Naistenlogiikkaa.

Vierailija
122/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: hankkikaa pliis apua. On pelottavaa, että keskuudessamme kulkee ihmisiä, jotka kokevat puhdasta VIHAA jotain ryhmää kohtaan. Se ei oikeasti ole yhtään ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieläkään naisvihaa ei ole tässäkään ketjussa määritelty.

kaikki vähänkin ikävät toteamukset ja faktat naissukupuolesta on helppoa lakaista naisviha-maton alle.

näin naiset eivät joudu edelleenkään katsomaan sinne peiliin. 

"Faktat", eli naiset ovat tyhmiä selkäänpuukottavia huo-ri-a.

Miksi laitoit FAKTA-sanan lainausmerkkeihin? 

Vierailija
124/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet, ilmoittakaa ketjun avausviesti miesvihasta. Muuten tämä meidän haukkuminen ei lopu.

Missä kohtaa ketjun avausviestissä haukutaan miehiä? Lapsellinen olet.

Miesasiamiehen mielestä kaikki JOIDENKIN miesten käytöksen arvostelu on Miesvihaa. Naisia taas kehotetaan vain katsomaan peiliin kun heidän ihmisarvonsa kielletään ja heille ladellaan uhkauksia väkivallasta ja jopa kuolemasta.

Vierailija
125/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin sukupuolivihan aiheuttama teko on se, että naiset suosii irtoseksistä vain noin 10% miehistä jättäen muut ilman.

Tässä ei ole mitään järkeä. Naiset eivät ole sinulle velkaa mitään. Mikset vain huolehdi omista asioistasi sen sijaan että piinsst itseäsi joillakin hatusta vedetyillä fantasioilla.

Se että joku ei toimi haluamallasi tavalla vaan toteuttaa vapaata tahtoaan on surkea syy vihata ketään.

Tämä.

Naurettavaa, että sen takia, ettei saa seksiä, alkaa vihaamaan. Seksin takia? Oikeesti, mikä ihmeen logiikka? Voiko joku selittää, miksi seksiä pitäisi saada?

Vierailija
126/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikkea naisten arvostelua pidetään naisvihana. Kukkia ja sateenkaaria ja loputtomia ylistyksiä naisille!!! Rajattomia abortteja ja keisarileikkauksia!!! Tehokkaampia masennuslääkkeitä!!! Ilmaisia (ja komeita) personal trainereita!! Ferritiinä ja kilpparilääkkeitä!!! Näillä se naisen elämä parannetaan!!!

Mitä? Sinua siis harmittaa että naiset vaativat ja saavat terveydenhuoltoa? 😅😅😅

Tämä oli varmaan paras tähän mennessä. Itse varmaan kärsit terveysongelmasi yksiksesi vaikka olisi suolet pihalla koska... Niin miksi?

Mitäkö? Eiväthän saa terveydenhoitoa,ainahan sitä täällä hoetaan!! Ja arvaa miksi??? Suurin osa naisista on perusterveitä!!! Vastustan raukaksi heittäytymistä!!!Palstalta näkee kuinka oma hyvinvointi kaadetaan muiden hoidettavaksi!!! Sukupolvesta toiseen!!!!

Vierailija
127/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että tuon naisvihan tuominen näkyväksi on hyvä juttu, joten yleensä kommentoin että kommentti on naisvihaa, kun sellaisen näen. Miehet levittävät jopa tällä samalla palstalla mielikuvaa että miesvihaa olisi paljon, mikä ei pidä paikkaansa, joten että totuus tulisi ilmi, kommentoikaa niitä naisvihakommentteja.

Vierailija
128/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: miksi sinun pitäisi saada naiselta seksiä?

Vierailija
129/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesvihalesbomodella taas homma hanskassa ja hanska perseessä

Tässä yksi.

Vierailija
130/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mammojen pitäisi lopettaa Sofian ja Siepin haukkuminen.

Ei ole hyväksyttävää tämä todellakaan, mutta en laskisi tätä naisvihaksi.

Vierailija
131/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittiläisen tutkimuksen mukaan jopa yli 70% netin naisvihaksi määriteltävästä materiaalista on lähtöisin naisten näppiksiltä. Miettikääpäs sitä. 

Vieläkään naisvihaa ei ole tässäkään ketjussa määritelty, pelkkää ruikuttamista miehistä ja miesten haukkumista. Eli miesvihaa. 

Tässä ketjussa on kerrottu esimerkkejä naisvihakommenteista. Niiden kertominen ei ole miesvihaa.

Vierailija
132/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikkea naisten arvostelua pidetään naisvihana. Kukkia ja sateenkaaria ja loputtomia ylistyksiä naisille!!! Rajattomia abortteja ja keisarileikkauksia!!! Tehokkaampia masennuslääkkeitä!!! Ilmaisia (ja komeita) personal trainereita!! Ferritiinä ja kilpparilääkkeitä!!! Näillä se naisen elämä parannetaan!!!

Mitä? Sinua siis harmittaa että naiset vaativat ja saavat terveydenhuoltoa? 😅😅😅

Tämä oli varmaan paras tähän mennessä. Itse varmaan kärsit terveysongelmasi yksiksesi vaikka olisi suolet pihalla koska... Niin miksi?

Mitäkö? Eiväthän saa terveydenhoitoa,ainahan sitä täällä hoetaan!! Ja arvaa miksi??? Suurin osa naisista on perusterveitä!!! Vastustan raukaksi heittäytymistä!!!Palstalta näkee kuinka oma hyvinvointi kaadetaan muiden hoidettavaksi!!! Sukupolvesta toiseen!!!!

Suurin osa naisista on perusterveitä, joo. Ja jos on jokin vaiva, siihen haetaan apua, se hoidetaan ja se siitä. Mikä on ongelma?

Tai oikeastaan, älä vastaa mitään. Hanki mieluummin itsekin omaan ongelmaasi apua.

!!!!!?????!!!!??!!?!?!!!

Vierailija
133/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miehiähän täällä koko ajan vihataan. Naisvihaketjut ovat lähinnä reaktiivisia, eli niitä näyttäisi avautuvan kun ensin joku on aloittanut vastaavan ketjun miehistä. 

Ilmeisesti ne ketjut joissa kaikkia (suomalaisia) miehiä kutsutaan mätisäkeiksi, spermaviemäreiksi ja kerrotaan miteen läpeensä pahoja tai täysin hyödyttömiä koska eivät anna kaikille halukkaille seksiä katoavat nopeammin kuin naisista vastaavat koska en ole niitä täällä nähnyt. Kysymys sitten kuuluu miksi naisviha ketjut pysyy kauemmin?

Lainaus:

" 

"Huvittavaa tässä on se, et vuosisadat miehet monopolisoivat ammatteja ja oppiarvoja, ja sitten kun naiset n. sata vuotta sitten pääsivät mukaan kovalla vaivalla (naisasialiikkeen naisia pilkattiin, parjattiin, huoriteltiin, lesboteltiin, uhkailtiin, pahoinpideltiin) ja kiintiöiden avulla saatiin epätasa-arvon tasaantuminen nopeutumaan, niin nyt kun monet alat ovat naisistuneet alkaa päinvastainen volina. Ylimielisistä, holhoavista miessukupuolesta on tullut altavastaaja modernissa yhteiskunnassa.  Ja sitä ne ei kestä - se tietää lisää kouluampumisia, ääriliikkeiden nousua, kun kaikenlaiset äärihömpötykset uppoaa näihin katkeroituneisiin nuoriin miehiin. 

Karma is the Bitch. Yhtään ei säälitä. Vuosituhansia tätä 'nainen on miehen kylkiluu' -paskaa, vaikka biologiasta tiedämme, et todellisuudessa se on juuri toisinpäin: ensin oli naissukupuoli ja siitä erkani sitten jossain vaiheessa miessukupuoli, jota ei periaatteessa edes tarvita. Ja kun sitten on yritetty selvittää, et mihin luonto sit miestä tarvii, niin ilmeisesti avainsana on vaihtelu. Saadaan geenivariaatiota. Hah. Ja tällaisille apupojille riittää apupojan duunit. DDD"

Ja niin, olen kopsannut talteen tällaisia jos joku väittää, ettei miesvihaa ole palstalla.. Ja niitä on vielä lisääkin. Haluatko niitä?

Tällaista on se miesviha parin vuoden takaa. Hieman lisää...

Vierailija

16:15 | 15.11.2015

"Niin rasittavaa kun joutuu kohtaamaan miehiä, joilla ei selvästikään ole mitään käryä siitä, mihin heillä on rahkeita. Olisi paljon parempi jos tavismies ymmärtäisi olevansa vain yksi surkea lammas muiden joukossa, ei yrittäisi mitään mihin ei selvästikään kykene, kuuntelisi ihmisiä jotka yrittävät kertoa hänelle ettei hänestä ole mihinkään ja että hänellä ei ole mahdollisuuksia kuin niihin naisiin joita kukaan ei halua. Kauhean rasittavaa kun joku ei vain hyväksy muiden haukkuja vaan ajattelee olevansa kauhean siisti tyyppi vaikka muut eivät ole samaa mieltä.

Maailma olisi paljon parempi paikka kun miehet vaan painaisivat rehellisesti leukansa rintaan ja tyytyisivät osaansa. Mä en ainakaan jaksa kaikkia ihmisiä jotka kuvittelee olevansa muka viehättäviä ja kiinnostavia vaikkeivät olekaan. Suutari pysyköön lestissään! Runkkari tumputtakoon kotona!"

-eri

Löysit siis kaksi (2) vuosia vanhaa esimerkkiä, vaikka näitä teidän mukaanne tulee tuhansia päivittäin?

"

Vierailija

7/27

klo 20:54 | 15.7.2016

Ei vanha mies ole tasokas. Rupsahtanut, harmaantuva riippukikkeli, jolla vanhuuden vaivat iskevät paljon aikaisemmin kuin sillä nuorella naisella. Ei pirteä ja nätti nuori nainen halua tuhlata elinvoimaansa minkään ukon viihdyttämiseen.

Jos aiot sanoa että vanhalla miehellä on rahaa ja valtaa, ei kiinnosta :D Niin on nuorillakin miehillä ja suurin osa naisista etsii muutenkin miesystävältä vähän eri ominaisuuksia. 

Lisää on.

-eri

Ei ole miesvihaa, on haukkumista.

Vierailija
134/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole mitään järkeä. Naiset eivät ole sinulle velkaa mitään. Mikset vain huolehdi omista asioistasi sen sijaan että piinsst itseäsi joillakin hatusta vedetyillä fantasioilla.

Se että joku ei toimi haluamallasi tavalla vaan toteuttaa vapaata tahtoaan on surkea syy vihata ketään.

Tässä tullaan asian ytimeen. Miksi minä sitten olen muka naisille velkaa? Ei ole minun asia jos jotain ahdistellaan kun en itse niin tee. Ei ole minun asiani jos joku hoitotieteilijä ei saa samaa palkkaa kuin dippainssi. Ei ole minun asiani, että kúllíkarusèllin vuoksi naisten pitää päästä säännölliseen píllucheckiin jne. Mutta näistä kaikista on tehty yhteiskunnallisella tasolla minun ongelmiani. Voi kun juuri te huolehtisitte omista asioista ilman, että ne pitää valjastaa kaikkien yhteisiksi asioiksi.

Turhaan sinä sitä yksilötasolla naisiin purat. Voit vaikuttaa noihin asioihin politiikan keinoin. Epäilen että yhteiskunnallisesti siitä on hyötyä että myös naiset saavat terveydenhoitoa, joten tiedi voi olla vähän kivikkoinen, mutta se nyt on kuitenkin se tie mitä kautta tuollaisiin asioihin vaikutetaan. Kommenttisi oli muuten naisvihamielinen.

Vierailija
135/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvin samanlaiset motiivit taustalla.

Vierailija
136/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvin samanlaiset motiivit taustalla.

Eikä ole. Eikä nyt tehdä tästäkin ketjusta Saara/Sieppi/Sofia-ketjua, jookosta?

Vierailija
137/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tullaan asian ytimeen. Miksi minä sitten olen muka naisille velkaa? Ei ole minun asia jos jotain ahdistellaan kun en itse niin tee. Ei ole minun asiani jos joku hoitotieteilijä ei saa samaa palkkaa kuin dippainssi. Ei ole minun asiani, että kúllíkarusèllin vuoksi naisten pitää päästä säännölliseen píllucheckiin jne. Mutta näistä kaikista on tehty yhteiskunnallisella tasolla minun ongelmiani. Voi kun juuri te huolehtisitte omista asioista ilman, että ne pitää valjastaa kaikkien yhteisiksi asioiksi.

Jos sinä koet, että ahdistelusta puhuttaessa puhutaan juuri sinusta, niin ymmärräthän, että se ei ole naisten syy? Mitä tulee muihin mainitsemiisi asioihin, niin hyvinvointiyhteiskunta nyt ylipäänsä perustuu sille, että jokainen ei hoida vain omia asioitaan, vaan esimerkiksi verorahoja käytetään erilaisiin asioihin joita kaikkia ei välttämättä jokainen omassa elämässään tarvitse. Sinä valitat naisten "pillucheckeistä" (joita muuten tarvitsevat jopa sellaiset naiset joilla ei ole sukupuolielämää, katsos kun niitä gynekologisia vaivoja voi ilmaantua ihan muutenkin), mutta joku voisi valittaa siitä, että yhteisiä varoja käytetään johonkin sellaiseen mitä Sinä tarvitset.

Seksi taas ei ole mikään perusoikeus jota jokaiselle pitäisi tarjota.

Vierailija
138/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parin viime päivän antia:

-Mies ilmoittaa keskustelussa, kuinka naisen pitää kertoa miehelle syy, miksi ei ole tästä kiinnostunut, ja jos mies tästä suuttuu ja vetää naista turpaan, on nainen saanut mitä ansaitsee koska on nirso

-Mies raivoaa useiden viestien verran, kuinka hän joutuu joka päivä nauttimaan myrkkyä nimeltä naiset, joka päivä "niitä" (siis naisia) tulee häntä kadulla vastaan, ne ovat syypää hänen kurjuuteensa eikä hän koskaan voi antaa tätä naisille anteeksi

-Miehen mielestä miehet maksavat veroja joilla rakennetaan naisten käyttämät turvaverkot, joiden avulla taas naiset nirsoilevat näille veroja maksaville miehille

-Mies kirjoittaa, kuinka "ahneet suomiakat" tahtovat vain miehen rahat, jos eivät halua suhteeseen miestä joka ei edes halua mennä töihin

-Mies kertoo kuinka hänen tämän hetkisessä alhaisen elintason asuinmaassaan on asiat niin paljon paremmin kun siellä eivät naiset nirsoile, vaan sieltä voi mies saada kauniin alaikäisen tytön

-Usean eri mieskirjoittajan mielestä naiset aivan yleisesti haluavat Juha Valjakkalan ja sarjakuristajan kaltaisia miehiä mutta eivät tavallisia kunnollisia miehiä

Nämä esimerkit kahdesta keskustelusta. Ja nämäkin ovat niistä kahdesta keskustelusta vain pari esimerkkiä kymmenistä viesteistä. Samaa ja vielä monin verroin pahempaa tämä palsta tursuaa joka päivä.

Ja kaikki naiset yläpeukuttavat, vaikkei he tiedä totuutta aloituksista .. näinhän se aina menee.. todella tuttua toimintaa ..No, onhan se hyvä, että yksi nainen pääsi kiillottamaan taas sädekehäänsä.

Vierailija
139/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on erittäin yleinen ilmiö kaikkialla. Vauvapalstalla voi kirjoittaa rekisteröitymättä eikä kommentteja tarkasteta etukäteen, mutta samanhenkistä kirjoittelua, hieman hillitympään sanamuotoon puettuna toki, on ihan vaikka Hesarin kommenttipalstalla.

Tämä on yleismaailmallinen ilmiö. Naisvihan nousu on tosiasia. Meillä on pitkään ollut kausi jossa tasa-arvossa on menty paljon eteenpäin. Nyt on menossa vastaisku ja naisen arvon alasajo kiihtyy. Olen itsekin erittäin huolissani siitä mihin tämä vielä johtaa. Orjattaresi-romaanin dystopia ei nykyilmapiirissä enää vaikuta ihan epätodennäköiseltä tulevaisuudenkuvalta.

Tässä on tehty itseä miellyttävä johtopäätös.

Haluat uskoa siihen että naisviha johtuu tasa-arvosta, sovinistit eivät vain halua tasa-arvoa.

Todellisuudessa, jos luet ketjuja ja miesten kommentteja, huomaat että pääasiallinen syy naisvihaan johtuu tabusta joka halutaan pitää poissa tasa-arvokeskustelusta. Se tabu on pariutuminen/seksuaalisuus, ja siihen liittyen se millaisia miehiä naiset oikeasti kunnioittavat tunteidensa pohjalta.

Miehet ovat huomanneet että naiset puhuvat tasa-arvosta, mutta oikeasti haluavatkin miehen joka on heidän yläpuolellaan. Mies on isompi, vahvempi, jämäkämpi, älykkäämpi, menestyneempi, jne.

Koska aiheesta ei halua puhua ("pariutuminen on kunkin yksityisasia eikä kuulu julkiseen keskusteluun!!!1"), käy niin kuin aina käy eli ilmiö kerää voimaa pinnan alla.

Miksi luulet että naisvihaajien johtohahmot kuten R.oosh V ovat maskuliinisuutta korostavia PUA-hahmoja, siis pelimiehiä?

Summattuna. miehet kokevat itsensä huijatuiksi.

Niin, ja ennen muinoin miehet saivat päättää keskenään siitä, kenen kanssa naiset pariutuivat.  Tottakai miesten haikailu paluusta sellaiseen aiheuttaa inhon väristyksiä naisissa, jotka haluavat itse päättää pariutumisestaan. Siihen liittyy myös tuo toisen mielipiteiden ohittaminen, typistäminen stereotypioiksi sun muus scháisse, jolla miehet pyrkivät a) hiljentämään naiset nettikeskusteluissa, b) nostamaan omat mutuun perustuvat kuvitelmansa pariutumisesta naisten kokemuksen yläpuolelle, c) esittämään korjausehdotuksia, jotka ovat peräisin jostain keskiajalta. Miten uskoisit sellaisen parisuhteen toimivan länsimaissa, joissa isä myisi/antaisi tyttärensä kaverilleen tyttäreltä kysymättä? Tulisiko siitä onnellinen liitto, vaiko rúumiita tai ráiskattua mustaksi piéstyä lihaa?

Vierailija
140/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia vihata mutta feministien miesvihaan reagoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi