Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha palstalla

Vierailija
24.03.2019 |

Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.

Kommentit (450)

Vierailija
141/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin sukupuolivihan aiheuttama teko on se, että naiset suosii irtoseksistä vain noin 10% miehistä jättäen muut ilman.

Tässä ei ole mitään järkeä. Naiset eivät ole sinulle velkaa mitään. Mikset vain huolehdi omista asioistasi sen sijaan että piinsst itseäsi joillakin hatusta vedetyillä fantasioilla.

Se että joku ei toimi haluamallasi tavalla vaan toteuttaa vapaata tahtoaan on surkea syy vihata ketään.

Tässä tullaan asian ytimeen. Miksi minä sitten olen muka naisille velkaa? Ei ole minun asia jos jotain ahdistellaan kun en itse niin tee. Ei ole minun asiani jos joku hoitotieteilijä ei saa samaa palkkaa kuin dippainssi. Ei ole minun asiani, että kúllíkarusèllin vuoksi naisten pitää päästä säännölliseen píllucheckiin jne. Mutta näistä kaikista on tehty yhteiskunnallisella tasolla minun ongelmiani. Voi kun juuri te huolehtisitte omista asioista ilman, että ne pitää valjastaa kaikkien yhteisiksi asioiksi.

Jos sinä koet, että ahdistelusta puhuttaessa puhutaan juuri sinusta, niin ymmärräthän, että se ei ole naisten syy? Mitä tulee muihin mainitsemiisi asioihin, niin hyvinvointiyhteiskunta nyt ylipäänsä perustuu sille, että jokainen ei hoida vain omia asioitaan, vaan esimerkiksi verorahoja käytetään erilaisiin asioihin joita kaikkia ei välttämättä jokainen omassa elämässään tarvitse. Sinä valitat naisten "pillucheckeistä" (joita muuten tarvitsevat jopa sellaiset naiset joilla ei ole sukupuolielämää, katsos kun niitä gynekologisia vaivoja voi ilmaantua ihan muutenkin), mutta joku voisi valittaa siitä, että yhteisiä varoja käytetään johonkin sellaiseen mitä Sinä tarvitset.

Seksi taas ei ole mikään perusoikeus jota jokaiselle pitäisi tarjota.

Niinpä, kyllähän näille syrjäytyneille äijillekin maksetaan yhteiskunnan varoista toimeentulotuki.

Vierailija
142/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mammojen pitäisi lopettaa Sofian ja Siepin haukkuminen.

Ei ole hyväksyttävää tämä todellakaan, mutta en laskisi tätä naisvihaksi.

Mun mielestä hyvin samanlaiset motiivit taustalla.

Eikä ole. Eikä nyt tehdä tästäkin ketjusta Saara/Sieppi/Sofia-ketjua, jookosta?

Molemmissa on kyse halusta todistaa että että "nuo ihmiset on vääriä, älkää luulko että ne on hyviä". Epäeettisyys yhdistää mammoja ja edgelordeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan parin viime päivän antia:

-Mies ilmoittaa keskustelussa, kuinka naisen pitää kertoa miehelle syy, miksi ei ole tästä kiinnostunut, ja jos mies tästä suuttuu ja vetää naista turpaan, on nainen saanut mitä ansaitsee koska on nirso

-Mies raivoaa useiden viestien verran, kuinka hän joutuu joka päivä nauttimaan myrkkyä nimeltä naiset, joka päivä "niitä" (siis naisia) tulee häntä kadulla vastaan, ne ovat syypää hänen kurjuuteensa eikä hän koskaan voi antaa tätä naisille anteeksi

-Miehen mielestä miehet maksavat veroja joilla rakennetaan naisten käyttämät turvaverkot, joiden avulla taas naiset nirsoilevat näille veroja maksaville miehille

-Mies kirjoittaa, kuinka "ahneet suomiakat" tahtovat vain miehen rahat, jos eivät halua suhteeseen miestä joka ei edes halua mennä töihin

-Mies kertoo kuinka hänen tämän hetkisessä alhaisen elintason asuinmaassaan on asiat niin paljon paremmin kun siellä eivät naiset nirsoile, vaan sieltä voi mies saada kauniin alaikäisen tytön

-Usean eri mieskirjoittajan mielestä naiset aivan yleisesti haluavat Juha Valjakkalan ja sarjakuristajan kaltaisia miehiä mutta eivät tavallisia kunnollisia miehiä

Nämä esimerkit kahdesta keskustelusta. Ja nämäkin ovat niistä kahdesta keskustelusta vain pari esimerkkiä kymmenistä viesteistä. Samaa ja vielä monin verroin pahempaa tämä palsta tursuaa joka päivä.

Ja kaikki naiset yläpeukuttavat, vaikkei he tiedä totuutta aloituksista .. näinhän se aina menee.. todella tuttua toimintaa ..No, onhan se hyvä, että yksi nainen pääsi kiillottamaan taas sädekehäänsä.

Voit mennä etsimään nämä kommentit jos tahdot. Vai ovatko ne kenties sitä oikeutettua naisvihaa?

Vierailija
144/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin sukupuolivihan aiheuttama teko on se, että naiset suosii irtoseksistä vain noin 10% miehistä jättäen muut ilman.

Tässä ei ole mitään järkeä. Naiset eivät ole sinulle velkaa mitään. Mikset vain huolehdi omista asioistasi sen sijaan että piinsst itseäsi joillakin hatusta vedetyillä fantasioilla.

Se että joku ei toimi haluamallasi tavalla vaan toteuttaa vapaata tahtoaan on surkea syy vihata ketään.

Tässä tullaan asian ytimeen. Miksi minä sitten olen muka naisille velkaa? Ei ole minun asia jos jotain ahdistellaan kun en itse niin tee. Ei ole minun asiani jos joku hoitotieteilijä ei saa samaa palkkaa kuin dippainssi. Ei ole minun asiani, että kúllíkarusèllin vuoksi naisten pitää päästä säännölliseen píllucheckiin jne. Mutta näistä kaikista on tehty yhteiskunnallisella tasolla minun ongelmiani. Voi kun juuri te huolehtisitte omista asioista ilman, että ne pitää valjastaa kaikkien yhteisiksi asioiksi.

Tiedän, että ollaan ytimessä, mutta en oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.

Kukaan ei ole sinulta pyytänyt näitä asioita. Ne ovat osa valtavaa kokonaisuutta, jossa hoidamme yhteisiä asioitamme, niin miesten kuin naisten. Miksi haluat sanella mitä kenellekin kuuluu, kun sinulle sallitaan aivan samat asiat kuin naisillekin (jätetään se asevelvollisuus tästä nyt pois, se on miesten miehille järjestämä juttu).

Oletko valmis auttamaan toista miestä, mutta et naista? Miksi? Koska et saa p*llua? Ethän saa sitä mieheltäkään.

Yritätkö sanoa, että sinua harmittaa maksaa veroja? Ymmärräthän mikä on vaihtoehto?

Elät yhdessä maailman toimivimmista valtioista, mutta olet valinnut olla katkera. Miksi? Ikään kuin toivoisit naisille kärsimystä. Miksi?

Vierailija
145/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan parin viime päivän antia:

-Mies ilmoittaa keskustelussa, kuinka naisen pitää kertoa miehelle syy, miksi ei ole tästä kiinnostunut, ja jos mies tästä suuttuu ja vetää naista turpaan, on nainen saanut mitä ansaitsee koska on nirso

-Mies raivoaa useiden viestien verran, kuinka hän joutuu joka päivä nauttimaan myrkkyä nimeltä naiset, joka päivä "niitä" (siis naisia) tulee häntä kadulla vastaan, ne ovat syypää hänen kurjuuteensa eikä hän koskaan voi antaa tätä naisille anteeksi

-Miehen mielestä miehet maksavat veroja joilla rakennetaan naisten käyttämät turvaverkot, joiden avulla taas naiset nirsoilevat näille veroja maksaville miehille

-Mies kirjoittaa, kuinka "ahneet suomiakat" tahtovat vain miehen rahat, jos eivät halua suhteeseen miestä joka ei edes halua mennä töihin

-Mies kertoo kuinka hänen tämän hetkisessä alhaisen elintason asuinmaassaan on asiat niin paljon paremmin kun siellä eivät naiset nirsoile, vaan sieltä voi mies saada kauniin alaikäisen tytön

-Usean eri mieskirjoittajan mielestä naiset aivan yleisesti haluavat Juha Valjakkalan ja sarjakuristajan kaltaisia miehiä mutta eivät tavallisia kunnollisia miehiä

Nämä esimerkit kahdesta keskustelusta. Ja nämäkin ovat niistä kahdesta keskustelusta vain pari esimerkkiä kymmenistä viesteistä. Samaa ja vielä monin verroin pahempaa tämä palsta tursuaa joka päivä.

Ja kaikki naiset yläpeukuttavat, vaikkei he tiedä totuutta aloituksista .. näinhän se aina menee.. todella tuttua toimintaa ..No, onhan se hyvä, että yksi nainen pääsi kiillottamaan taas sädekehäänsä.

Mitä totuutta? Kyllä minä ainakin olen nuokin keskustelut lukenut joista nuo lainaukset olivat.

Vierailija
146/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa.

Seuratkaa myös Ylilautaa, siellä sitä naisvihaa ja törkyä vasta onkin. Itse olen jonkun aikaa seurannut ja kiinnittänyt surullisena ja järkyttyneenä huomiota asiaan. Siellä miehet jakavat esim tinderpanoista salaa otettuja kuvia, jopa s e k s i v i d e o i t a, tinderprofiileja sekä vinkkejä siihen, miten tyttöystävän saisi suostumaan p o r n o videoista tuttuihin rajuihin akteihin.

Siellä on myöskin miesten valitusta siitä, miten raskaana oleva avokki/tyttöystävä on muuttumassa niin rumaksi ja "miten diilaan sen kanssa".

NAISET, olkaa oikeasti tosi tarkkoja siitä, kenen kanssa

a) lähdette tinder- baari- tai muille treffeille

b) kenen kanssa muutatte yhteen

c) kenen kanssa avioidutte ja teette lapset

Vierailija
147/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä sitä yksilötasolla naisiin purat. Voit vaikuttaa noihin asioihin politiikan keinoin. Epäilen että yhteiskunnallisesti siitä on hyötyä että myös naiset saavat terveydenhoitoa, joten tiedi voi olla vähän kivikkoinen, mutta se nyt on kuitenkin se tie mitä kautta tuollaisiin asioihin vaikutetaan. Kommenttisi oli muuten naisvihamielinen.

Niin olen naisvihamielinen, toki se voi sitten näkyä viestissäkin. Ei vastauksesi silti oikein tarkoittanut mitään. Enkä ymmärrä sen tarkoitusta. Edelleen siinä näkyy se perisongelma, että miesten ongelmat on yksilöiden ja naisten yhteiskunnan.

Vierailija
148/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut että tuon naisvihan tuominen näkyväksi on hyvä juttu, joten yleensä kommentoin että kommentti on naisvihaa, kun sellaisen näen. Miehet levittävät jopa tällä samalla palstalla mielikuvaa että miesvihaa olisi paljon, mikä ei pidä paikkaansa, joten että totuus tulisi ilmi, kommentoikaa niitä naisvihakommentteja.

Oletko kuitenkin huomioinut sen, että ihminen ohittaa todella helposti haukut, jotka eivät koske itseä, joten siksi naisena naisvihaa näkee aina enemmän.

Vierailija
149/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kuinka naiset ovat aina sukupuoli joka on valmis karsimaan perusoikeuksista kuten sananvapaus.

Ihan vain tiedoksi että "naisviha" ja sen ilmaiseminen on täysin sallittua. Esim. ihmisten kehottaminen väkivaltaan jotain ihmisryhmää vastaan ei olisi.

Hassua...tällä palstalla ollaan kehoitettu useita kertoja väkivaltaan naisia kohtaan.

Vierailija
150/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3424210/naiset-teidan-kuvianne-tinder-j…

Mites nämä helmikommentit? Naisten oma vika taas, haukkuvat pojat ei syyllisiä mihinkään.

Vierailija
151/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että naisviha on naisten omaa syytä. Vähän samanlainen nökemys kuin perheväkivallassa väkivaltainen osapuoli (no yleensä se on mies ja tämä ei ole miesvihaa vaan fakta) syyttää uhria siitä, että väkivalta on hänen omaa syytään esim. käytöksestä johtuvaa. Uhri usein uskoo tämän.

Voin olla väärässä,mutta tietääkseni perheväkivaltaan syyllistyneet voivat halutessaan käydä psykiatrilla,ja saada diagnoosin väkivaltaisuudestaan. Jos nainen tämän jälkeen haluaa olla vielä miehen kanssa,ketä voi syyttää jos pahoinpitely tapahtuu?

Minun isälläni diagnosoitiin masennus ja väkivaltaisuus,mutta äiti ei lähtenyt,vaan jopa provosoi isää lyömään. Käytti mustelmiaan sympatian keräämiseen ja aiheutti sairaalle isälle valtavia sosiaalisia ongelmia,koska muut eivät tienneet isän tilasta.

Asiat eivät ole mustavalkoisia perheväkivallassakaan.

Tämä onkin mielenkiintoista. Kuinkahan monella naisten vihaajalla on vastaava tausta? Tällainen kasvatus voikin hyvin selittää asennetta naisia kohtaan. Jos on jo lapsena kasvatettu siihen, että naisia voi kohdella huonosti ja se on pohjimmiltaan heidän omaa syytään, asennetta voi olla vaikea aikuisenakaan muuttaa.

Vierailija
152/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että ollaan ytimessä, mutta en oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.

Kukaan ei ole sinulta pyytänyt näitä asioita. Ne ovat osa valtavaa kokonaisuutta, jossa hoidamme yhteisiä asioitamme, niin miesten kuin naisten. Miksi haluat sanella mitä kenellekin kuuluu, kun sinulle sallitaan aivan samat asiat kuin naisillekin (jätetään se asevelvollisuus tästä nyt pois, se on miesten miehille järjestämä juttu).

Oletko valmis auttamaan toista miestä, mutta et naista? Miksi? Koska et saa p*llua? Ethän saa sitä mieheltäkään.

Yritätkö sanoa, että sinua harmittaa maksaa veroja? Ymmärräthän mikä on vaihtoehto?

Elät yhdessä maailman toimivimmista valtioista, mutta olet valinnut olla katkera. Miksi? Ikään kuin toivoisit naisille kärsimystä. Miksi?

Koska naiset aiheuttavat ja toivovat kärsimystä minulle. Yksinkertaista.

Vierailija
153/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään naisvihaa ole. Muutama feministi vaan kuvittelee näin koska tänne kirjoittelee myös miehiä.

Huvittavaa sinänsä huudetaan naisten oikeuksista. Mutta miehet eivät saisi kertoa mielipiteitään.

Vierailija
154/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä sitä yksilötasolla naisiin purat. Voit vaikuttaa noihin asioihin politiikan keinoin. Epäilen että yhteiskunnallisesti siitä on hyötyä että myös naiset saavat terveydenhoitoa, joten tiedi voi olla vähän kivikkoinen, mutta se nyt on kuitenkin se tie mitä kautta tuollaisiin asioihin vaikutetaan. Kommenttisi oli muuten naisvihamielinen.

Niin olen naisvihamielinen, toki se voi sitten näkyä viestissäkin. Ei vastauksesi silti oikein tarkoittanut mitään. Enkä ymmärrä sen tarkoitusta. Edelleen siinä näkyy se perisongelma, että miesten ongelmat on yksilöiden ja naisten yhteiskunnan.

Aika lailla yhteiskunnan ongelmana pidetään esimerkiksi alkoholia, jonka suurkulutus on erityisesti miesten ongelma. Sen haittojen torjumiseen ja korjaamiseen käytetään aika paljon meidän kaikkien rahaa.

Vierailija
155/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa.

Seuratkaa myös Ylilautaa, siellä sitä naisvihaa ja törkyä vasta onkin. Itse olen jonkun aikaa seurannut ja kiinnittänyt surullisena ja järkyttyneenä huomiota asiaan. Siellä miehet jakavat esim tinderpanoista salaa otettuja kuvia, jopa s e k s i v i d e o i t a, tinderprofiileja sekä vinkkejä siihen, miten tyttöystävän saisi suostumaan p o r n o videoista tuttuihin rajuihin akteihin.

Siellä on myöskin miesten valitusta siitä, miten raskaana oleva avokki/tyttöystävä on muuttumassa niin rumaksi ja "miten diilaan sen kanssa".

NAISET, olkaa oikeasti tosi tarkkoja siitä, kenen kanssa

a) lähdette tinder- baari- tai muille treffeille

b) kenen kanssa muutatte yhteen

c) kenen kanssa avioidutte ja teette lapset

Miten tuollaisia kuvia ja videoita saa edes jakaa ilman seurauksia? Salakuvaaminenhan on rikos. Eikö näillä ole mitään pelleillä ole mitään moraalia?

Vierailija
156/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä koet, että ahdistelusta puhuttaessa puhutaan juuri sinusta, niin ymmärräthän, että se ei ole naisten syy? Mitä tulee muihin mainitsemiisi asioihin, niin hyvinvointiyhteiskunta nyt ylipäänsä perustuu sille, että jokainen ei hoida vain omia asioitaan, vaan esimerkiksi verorahoja käytetään erilaisiin asioihin joita kaikkia ei välttämättä jokainen omassa elämässään tarvitse. Sinä valitat naisten "pillucheckeistä" (joita muuten tarvitsevat jopa sellaiset naiset joilla ei ole sukupuolielämää, katsos kun niitä gynekologisia vaivoja voi ilmaantua ihan muutenkin), mutta joku voisi valittaa siitä, että yhteisiä varoja käytetään johonkin sellaiseen mitä Sinä tarvitset.

Seksi taas ei ole mikään perusoikeus jota jokaiselle pitäisi tarjota.

Näin se vaihtelee ja tätä juuri tarkoitan. Ensiksi sanoit, että huolehdi itse omista asioista ja nyt kun toivon sitä samaa teiltä, niin ei käy. Se on aina "eri asia"

Vierailija
157/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on pohjimmiltaan levoton, tunteikas ja luonnoltaan viettelevä joten jokainen nainen tarvitsee vahvan miehen rinnalleen luomaan tasapainoa.

Vierailija
158/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on omien vikojensa suhteen denialisteja ja useimmat täysin kykenemättömiä ottamaan mitään vastuuta tekemisistään. Jos mies sekoilee, mokailee ja käyttäytyy vahingollisesti on se aina jonkun muun, mieluiten tietenkin naisen syy. Tai ennemmin vaikka Valkovenäjän presidentin, mutta ei omaa syytä ikinä.

Joten kun mies kohtaa elämässään asian johon ei ole tyytyväinen, kaivaa hän lähimmän naisen syyllustettäväksi. Jos niitä naisia ei omassa elämässä ole, turvaudutaan vauva-palstaan.

Nyt miehet sitten voisitte selittää, miksi haluatte naiset syyllisiksi oman elämänne ongelmiin sen sijaan että katsoisitte peiliin. Itse en oikein ymmärrä tätä teidän antilogiikkaanne.

Tietenkin se on sen miehen omaa syytä!  Mutta miksi naiset eivät jokainen ota vastuuta henkilökohtaisesti tekemisistään, kuten miesten tulisi tehdä? Naiset ulkoistavat vastuun yhteiskunnalle. Joten miehet senkin vastuun kantavat.

Naiset eivät kuulu yhteiskuntaan vai?

Ohis

Vierailija
159/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on pohjimmiltaan levoton, tunteikas ja luonnoltaan viettelevä joten jokainen nainen tarvitsee vahvan miehen rinnalleen luomaan tasapainoa.

Ja sinä luulet tuollaista? Miksi ihmeessä?

Vierailija
160/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka häilyvä 

onkaan tuo nainen, 

mieli ja kieli muuttelevainen.

Ain on hän hertttainen,

hilpeäkatseinen, 

nauraa tai hymyää, 

valhe ain lymyää.

Vaikka hän vannois