Naisviha palstalla
Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies, enkä anna miesten tai naisten sanella minulle ketä saan vihata. Varsinkaan naisten, heillä on niin kieroutunut näkemys yhteiskunnan toimintamekanismeista. En ole mikään surullinen reppana, saisinb lut kilta pillua vaikka joka päiväksi, mutta koska omaan hienot standardit, en kajoa pilaantuneeseen lihaan. Miesten perään en ole, ne ainoastaan vituttavat minua suuresti, lähinnä sen mitättömän tissiposkisuutensa kautta. En voi sietää valkoritarointia, en cuckeja.
Suurin osa ihmisistä on täysiä persereikiä, pelkkiä perästä revuttyjä huoranpenikoita, äpäröitä.
Onnea valitsemallesi tielle 😃
Ei niitä "teitä" valita.
*eri
Kyllä valitaan.
ohis
Se että elämä on näyttänyt minulle tien ja totuuden, ei ollut valinta. Se oli tähtiin kirjoitettu, ja sitä faktaa ei naiset ulisemalla muuksi muuta.
Tie ja totuus :D Fakta on, että olet säälittävä ih-mis-jä-te ja u-li-si-ja. Sinun pitäisi saada k-u*u-la k*a-ll-o*on.
Tuo mies on vaarallinen ja hänet pitäisi laittaa hoitoon.
Taidan olla sellainen mitä te lut kat kutsutte jännäksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ylauta-ketjussa puhutaan mm. limav*ttukyläpyöräh*orista. Millä perusteella esim tämä ei ole naisvihaa?
Joo, mutta kirjoittiko tuon mies vai nainen (feministi-trolli). Kaikki kannattaa nykyään kyseenalalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin sukupuolivihan aiheuttama teko on se, että naiset suosii irtoseksistä vain noin 10% miehistä jättäen muut ilman.
Tässä ei ole mitään järkeä. Naiset eivät ole sinulle velkaa mitään. Mikset vain huolehdi omista asioistasi sen sijaan että piinsst itseäsi joillakin hatusta vedetyillä fantasioilla.
Se että joku ei toimi haluamallasi tavalla vaan toteuttaa vapaata tahtoaan on surkea syy vihata ketään.
Tässä tullaan asian ytimeen. Miksi minä sitten olen muka naisille velkaa? Ei ole minun asia jos jotain ahdistellaan kun en itse niin tee. Ei ole minun asiani jos joku hoitotieteilijä ei saa samaa palkkaa kuin dippainssi. Ei ole minun asiani, että kúllíkarusèllin vuoksi naisten pitää päästä säännölliseen píllucheckiin jne. Mutta näistä kaikista on tehty yhteiskunnallisella tasolla minun ongelmiani. Voi kun juuri te huolehtisitte omista asioista ilman, että ne pitää valjastaa kaikkien yhteisiksi asioiksi.
Tiedän, että ollaan ytimessä, mutta en oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Kukaan ei ole sinulta pyytänyt näitä asioita. Ne ovat osa valtavaa kokonaisuutta, jossa hoidamme yhteisiä asioitamme, niin miesten kuin naisten. Miksi haluat sanella mitä kenellekin kuuluu, kun sinulle sallitaan aivan samat asiat kuin naisillekin (jätetään se asevelvollisuus tästä nyt pois, se on miesten miehille järjestämä juttu).
Oletko valmis auttamaan toista miestä, mutta et naista? Miksi? Koska et saa p*llua? Ethän saa sitä mieheltäkään.
Yritätkö sanoa, että sinua harmittaa maksaa veroja? Ymmärräthän mikä on vaihtoehto?
Elät yhdessä maailman toimivimmista valtioista, mutta olet valinnut olla katkera. Miksi? Ikään kuin toivoisit naisille kärsimystä. Miksi?
Koska naiset aiheuttavat ja toivovat kärsimystä minulle. Yksinkertaista.
Ai koska eivät anna sinulle sitä p*llua? Eli jos minä tulen ja vaadin sinulta vaikka rahaa/hierontaa/televisiosi/apuasi/valokuviasi/marsusi/ihan mitä vaan etkä halua minulle sitä antaa, voin syyttää sinua hirviöksi joka aiheuttaa minulle kärsimystä. Sitten voin kiukutella lopun elämääni, kirjoitella sekopäistä vihatekstejä nettiin, inhota jokaista planeetan miestä ja toivoa sossutukesi lakkauttamista. Ja se olisi sinusta aivan oikein ja perusteltua?
Ei ihan niin yksinkertaista. Mutta juuri kollektiivina naiset ovat rajanneet minut ulos pelistä. En täytä niitä kriteereitä ja tämän vuoksi johdonmukaisesti minut on jätetty paitsioon. Noita mitä pyydät, varmasti joku on valmis antamaan ja kollektiivisesti miehet eivät ilman niitä sinua jätä. Suomeksi olen aivan stanan katkera, siitä millainen naisten miesmaku on.
Millainen on oma naismakusi? Tuskin sinäkään pidät ihan kaikenlaisia naisia viehättävinä? Sille kun ei oikein voi mitään että jostain asiasta tai ihmisestä pitää, toisesta ei.
Ei tässä yksittäisten ihmisten mauista ole kyse, vaan kokonaisuudesta, joka on epätasa-arvoinen. Naismakuja on laidasta laitaan, joten kaikille naisille löytyy ihailua ja ottajansa. Miesmaut taas ovat kuin yhdestä muotista, joten osa miehistä jää kokonaan toisen sukupuolen kontaktia vaille.
Ei minun mieheni ole yhtään samannäköinen tai -tyyppinen kuin naapurin Minnan mies. En ole vielä edes tavannut ketään joka olisi kuin samasta muotista kuin minun mieheni. Sinun mielestäsi kaikki parisuhteissa olevat miehet ovat toistensa klooneja? Hämmentävää.
Samaa täällä mietin omalla seurustelutaustallani.
Eka tyyppi oli mahakas ja kookas hevimies, kunnon parta ja leijonan harja. Oli lävistyksiä ja tatuointeja muille jakaa. Tumma runoilija ja biisintekijä.
Toinen olikin sitten TOOOSI pitkä luuviulu hippi, jolle ei edes kasvanut parta. Harrasti sarjakuvia ja jaarittelua jopa tyhjänpäiväisistä asioista.
Kolmas olikin sitten 167cm kalju kitaristi. Oli kuulemma blondi luonnostaan. Harrasti elokuvia ja keräsi kitaroita.
Näissä tyypeissä ei ollut mitään ulkoista yhteistä nimittäjää.
Olisitpa ollut mukana siinä tutkimuksessa, joissa 100 % naisista preferoi voimakasta miestä.
Kaikilla voimakkailla miehillä ei ole huomiota herättäviä lihaksia. Arvostan miehiä, jotka ovat niin vahvoja, ettei heidän tarvitse alistaa, vihata, halveksia tai solvata ketään tunteakseen itsensä vahvaksi.
Ja näin kepeästi tehtiin miehiä koskeva negatiivinen yleistys, ikään kuin alistaminen vihaaminen halveksiminen ja solvaaminen olisi nimenomaan miehinen ja miehiseen vahvuuteen yleisesti liittyvä piirre.
Tällaisia laukova on tietysti aivopesty ja siinä mielessä syyntakeeton.
Vastasin kepeästi tähän: "Olisitpa ollut mukana tutkimuksessa, jossa 100% naisista preferoi voimakasta miestä."
Lauoin käsitykseni siitä, millaista miestä arvostan ja millainen mies on mielestäni voimakas.
Selittäisitkö, kuka minut on aivopessyt laukomaan mielipiteitäni?
Tyhmänä naisena ymmärrän toki, että olen syyntakeeton kun olen eri mieltä siitä, että arvostaisin vain lihaksikasta miestyyppiä?
Rauhaa. En tarkoittanut yleistää negatiivisesti että lihaksikkaat miehet olisivat pahoja.
En myöskään sanonut millaisia naisia arvostan.
Laitoin selkeät kappalejaot, että on helpompi lukea.
Edellinen kappale oli vähän vttumainen, sitä ei tarvitse huomioida jos ei halua.147
Mulle homma on sillälailla yksinkertainen ja yksiselitteinen että arvostan ihmistä jonka ei tarvitse
alistaa, vihata, halveksia tai solvata kokeakseen olevansa täysivaltainen yhteiskunnan jäsen. En nyt ota kantaa siihen mikä sukupuolista harrastaa tuollaisia heikkouksia eniten.
ohis
Totta, vastasin suoraan tähän 100% -juttuun (keskustelun asiayhteyteydessä, naisvihamielisyyteen viitaten), ajatellen että määrittelen vain ajatukseni miehen vahvuudesta (joka ei ole pelkästään lihaksikkuutta), vaikka sama pätee kaikkiin ihmisiin sukupuolesta riippumatta. En minäkään ottanut kantaa siihen, kumpi sukupuoli sitä enemmän harrastaa.
En siis tehnyt kaikkia miehiä koskevaa negatiivista yleistystä, pahoittelen että ilmaisin asian epäselvästi.
Pitäisiköhän koko yhteiskunnallinen keskustelu laittaa uusiksi niin että kaikki poliittiset ym tavoitteet rajattaisiin väärää mieltä olevien miesten kohdalta pois. Siis tähän tapaan:
Kannatamme syrjäytymisen vastaisia toimia – paitsi niiden miesten kohdalla joilla on vääriä mielipiteitä
Perusturvaa on lisättävä – paitsi niille miehille joilla on vääriä mielipiteitä
Kannattamme itsemurhien ehkäisyä – paitsi niiden miesten kohdalla joilla on vääriä mielipiteitä
Rikollisuuden sosiaalisiin syihin on puututtava – paitsi jos rikollisella on vääriä mielipiteitä
jne.
Naiset on ihania. Ainakin mun vaimo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kokee palstalla miesvihaa, tai kuka kokee naisvihaa. Se kokeminen ei muutu yhteisesti hyväksytyksi faktaksi. Täällä on molemmin puolin kumottu väitteet miesvihasta, tai naisvihasta. Jopa surkuhupaisia esimerkkejä on laitettu ja ne eivät todista muuta kuin todistajan oman tuntuman asiasta.
Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka "kokisi".
Naisviha ei muuksi muutu, vaikka itse kokisit sen olevan kumottu. Esimerkeissä ei ole mitään surkuhupaisaa ja ne ovat täysin kiistatta todisteita naisvihasta. On äärimmäisen typerää vähätellä toisiin kohdistuvaa vihaa.
Koitko lausahdukseni naisvihaksi? En sitä tarkoittanut, mutta anteeksi.
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies, enkä anna miesten tai naisten sanella minulle ketä saan vihata. Varsinkaan naisten, heillä on niin kieroutunut näkemys yhteiskunnan toimintamekanismeista. En ole mikään surullinen reppana, saisinb lut kilta pillua vaikka joka päiväksi, mutta koska omaan hienot standardit, en kajoa pilaantuneeseen lihaan. Miesten perään en ole, ne ainoastaan vituttavat minua suuresti, lähinnä sen mitättömän tissiposkisuutensa kautta. En voi sietää valkoritarointia, en cuckeja.
Suurin osa ihmisistä on täysiä persereikiä, pelkkiä perästä revuttyjä huoranpenikoita, äpäröitä.
Ei niitä "teitä" valita.
*eri
Kyllä valitaan.
ohis
Se että elämä on näyttänyt minulle tien ja totuuden, ei ollut valinta. Se oli tähtiin kirjoitettu, ja sitä faktaa ei naiset ulisemalla muuksi muuta.
Tie ja totuus :D Fakta on, että olet säälittävä ih-mis-jä-te ja u-li-si-ja. Sinun pitäisi saada k-u*u-la k*a-ll-o*on.
Mielisairaaksi me sinua kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä "teitä" valita.
*eri
Kyllä valitaan.
ohis
No tuo ainakin on vihapuhetta!
Minäkin uskon, että ihminen ei täysin voi valita tietään. Niin monet asiat voivat kariuttaa suunnitelmat ja elämä luhistuu. Toki ei aina, mutta perin usein. Ken elää, se näkee.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kukapa tietää. Onko palstan ”naisvihamielisten” viestien takana,,, ,,,,, ,,,, nainen. Trolli.
Poliittisesti ajateltuna se voisi olla hyvinkin loogista. Intersektionaalisessa feminismissä meidät jaetaan sortajiin ja sorrettuihin, miehet sortavat naisia, ja tätä viestiä meille nyt tyrkytetään. Miehet ja naiset on laitettu vastakkain. Vaikka yhdessä olemme enemmän, eli en usko tuohon sorto-agendaan.
No ei tasan varmasti ole. Kyllä miehissä riittää naisten vihaajia ihan omasta takaa, ei naisten tarvitse alkaa miehinä trollaamaan. Sen näkee näistäkin keskusteluista, joita tänä iltana on ollut ja niihin tulleista naisia h uorittelevista ja solvaavista kommenteista.
Intersektionaalisesta feminismistä voi olla montaa mieltä, eikä se edusta koko feminismiä. Miesten naisia kohtaan aikojen saatossa suorittama sorto nyt on ihan faktaa, eikä sitä voi mustasta valkoiseksi selittää sillä perusteella, että joku feministiksi itsensä luokitteleva joskus sanoo mediassa jotain tyhmää. Kaikki naiset tai edes kaikki feministit eivät ihan kaikkiin lausuntoihin kuitenkaan yhdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ylauta-ketjussa puhutaan mm. limav*ttukyläpyöräh*orista. Millä perusteella esim tämä ei ole naisvihaa?
Joo, mutta kirjoittiko tuon mies vai nainen (feministi-trolli). Kaikki kannattaa nykyään kyseenalalaistaa.
Ei tietenkään kirjoittanut nainen, koska naiset ovat selvännäkijöitä. Tietävät jopa kaikesta kaiken. Jos sulta on hävinnyt jotain, niin kysy naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä "teitä" valita.
*eri
Kyllä valitaan.
ohis
Mielisairaaksi me sinua kutsutaan.
Uskon että olen meistä kaikista tervein. Niin psyykkisesti kuin fyysisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla kyse siitä että täällä on niin paljon vttumaisia naisia. Tavallaan itse kerjäävät sitä.
Pätee muuten molempiin suuntiin.
Täällä päivystää niin kúvottavia miehiä, että kukaan ei ihan syystä halua heihin koskea. Ei ne suotta ole hylkiöitä, vaan kerjäävät torjuntaa muilta omalla käytöksellään. Siksi ne ovat täällä, ja siksi niistä saa puhua ihan samalla tavalla kuin he itse puhuvat naisista. Pótut póttuina. Väyväy ja miesvihaa näiden mukaan kaikki muu kuin nöyrästi toisen páskasangoksi alistuminen, pah. Jos súoltaa pálstalle páskaa, voi odottaa saavansa sitä vastaan. Äitikin kyllästyyjoskus teinin solvailuun, saati sitten aikuisen miehen, joka käyttäytyy kuin teini.
Osa näistä on selvästi jäänyt teini-ikäisen tasolle kehityksessä. Aikuisen ihmisen pérseilyyn puututaan, ja jos aikuinen ihminen nimittelee toisia seuraten sitkeästi perässä (jolloin paikalta postuminen ei onnistu), hän voi odottaa saavansa kuraa niskaan. Tämä oli naisten palsta ennen vuotta 2015, jolloin nää moniongelmaiset miehet tänne rantautui, ja naiskäyttäjien savustaminen ulos naisvaltaiselta palstalta ei täältä onnistu siinä missä hómmalta. En minä mene ú lilaudálle provosoimaan ja kerjäämään páskáa niskaani. Miksi nämä miehet niin sitkeästi pysyvät täällä, vaikka netti on täynnä miesvaltaisia foorumeita, jossa he voisivat ihan rauhassa rypeä náisvíhássaan toisten samanlaisten miesten kanssa?
Nämä on täynnä sitä ikiaikaista, tyypillisesti miesten kokemaa oikeutta (entitlement) sanella muille, erityisesti itseään vähempiárvoisina pitämilleen eli naisille ja toista rótua edustaville, säännöt. Heidän ei voi odottaa noudattavan sääntöjä, koska he ovat niiden sääntöjen sanelijoita.
Naisten pitäisi heistä yksinkertaisesti totella heitä, niin maailma olisi parempi paikka. Joka salikissan pitäisi heistä pyllistää heille pelkällä sormiliikkellä, ja he kokevat oikeudekseeen palauttaa niitä naisia ruotuun, jotka eivät heidän pillinsä tahtiin hypi. Tästä on kyse niin Intian ráiskauksissa kuin näiden muinaisuuteen juuttuneiden miesten luutuneissa käsityksissä: nainen on miestä alá-arvoisempi, miehelle siis pelkkä álamainen.
Siksi näiden miélipuolien, in célien, sivustot ovat nimeltään Kúninkaiden paluu tmv. Ja nämä pálstahúllut ovat liikkeen lähetystyötä tekeviä. Kerjäävät sääliä itselleen ja hyväksyntää kiérolle maailmankuvalleen, jonka he ovat luoneet meninistien nettikeskusteluista. Opit tulevat automaattisesti suoraan selkärangasta, ja kaikki vääriksi koetut asiat korjautuisivat kuin itsestään, jos miehet saisivat vapaasti käyttää fyysisiä voimiaan naisia vastaan ilman rangaistuksia. Muutama vuosi sitten täällä oli kysely, jossa kysyttiin, millainen on meninistien unelmamaailma, johon vastaukseksi saatiin Dubáita ja muita saman alueen maita, joissa miesvalta on voimissaan, naisia rangaistaan ruumiillisesti pienistäkin rikkeistä ja asioista päättää miesten uskónnóllinen eliitti, heidän kohdállaan siis joku l àasasen & co muodostama neuvósto.
Toisin sanoen kyse on hemmotelluista länsimaisista poikalápsista, jotka eivät ole oppineet pitämään muita kuin kaltaisiaan maailman napoja ihmisinä. Äiti on näitä passannut pienestä pitäen ja kiittänyt luojaa joka kákkapökäléestä, jonka ihmeellinen mieslápsi on rúumiistaan kyennyt pungertamaan ulos, joka käänteessä äiti on pitänyt lapsen tasolle tällä menolla jääneen poikansa puolia, ja molempien odotuksissa on mahdollisimman nuori miniä, joka uhraa itsensä 100% 30 -40 -vuotiaan mieslápsen hyvinvoinnin vuoksi.
Miniän on máiskutettava sen mieslapsen kákkaa, hyräiltävä mies uneen, kerrottava tälle, miten ihmeellinen hän on, kun hän syö ja ulóstaa, hyväksyttävä kuin äiti pienen pieni pikku porsas kainaaloonsa tuhisemaan, oltava valmis reagoimaan joka inahdukseen tai suun asentoon, ruokittava miehelle syötettyjä kuvitelmia itsestään ad nauseam, puhallettava pipi pois ja annettava pe*spánon jälkeen suuta kuin hyväksyvä mami pienellä silmäniskulla. Fréudilla olisi tosiaan ollut enemmän työstettävää miehissä kuin naisissa... Miehillä itserakkaus ja miehen naiselta saama rakkaus kulkevat niin käsi kädessä, että sen puuttuessa näiltä kyse on lähes psykóosista, eikä mistään pikku neúroosista kuten péniskáteudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vainoharhaisuus on tuota luokkaa, on syytä harkita ammattiavun hakemista.
Kuka helvetti kirjoittaa noita pitkiä litanioita johonkin av:n idioottiketjuun? Kenellä on tuohon aikaa ja kuka viitsii? Ei varmaan kukaan tervejärkinen.
Naisviha on intersektionaalisen feminismin ytimessä, sitä vastaan on taisteltava.
Vierailija kirjoitti:
Vauva on feministien yli lauta
On! Naisvauvat olis myös osuva nimi tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vainoharhaisuus on tuota luokkaa, on syytä harkita ammattiavun hakemista.
Nykyään kaikki on mahdollista. Jos on mahdollista, että naisviha sataa feministien laariin, niin eikö silloin juuri feministin kannattaisi buustata naisvihaa? Ei siihen miehiä tarvita.
Huvittavinta voi olla, ja täysin mahdollista, että olen ainoa mies tässä keskutelussa.
Taitaa palsta olla, kuten Helsingin Sanomatkin, Feministipuolueen hallinnassa. Eihän Feministipuoluetta tarvittaisi, jollei olisi naisvihaa polttoaineena, sieltä kannatus kumpuaa.