Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha palstalla

Vierailija
24.03.2019 |

Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.

Kommentit (450)

Vierailija
341/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla kyse siitä että täällä on niin paljon vttumaisia naisia. Tavallaan itse kerjäävät sitä.

Tämä!

Samaa logiikkaahan ne koulukiusaajatkin käyttävät...

Vierailija
342/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Seurannut palstaa vuositolkulla. Minusta tämä on enemmän miesvihamielinen. Miehet leimataan kaikki sioiksi, varsinkin viime aikoina.

Ilmiannoin aloituksen seksistisenä.

Yhyy yhyy, miesulisija. Et sitten osaa lukea keskustelussa esitettyjä esimerkkejä. Nehän on ok, mutta auta armias, jos suurta miestä kutsuu ihan SIAKSI. Siis oikeasti säälittävää.

Miesvihasi paistaa läpi. Patakattilaa soimaan.

Miehiä en vihaa mutta naisvihaajia kylläkin. Täällä on jo yksinomaan tässä keskustelussa kutsuttu naisia paljon pahemmiksi kuin sioiksi, mutta sillähän ei sinulle ole naisvihaaja-miehenä mitään väliä.

Mistä saat voimat katkeruuteesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kun tätä palstaa lukee tulee mieleen, että ihan samanlaisia te kaikki olette sukupuolesta riippumatta. Kovin montaa sisäisesti kaunista ihmistä täältä ei löydy. Tämä onkin lähinnä sellainen mentaalihospitaali.

Vierailija
344/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on yllättänyt, että avaukseni poiki näin paljon kommentteja lyhyessä ajassa. Kertoo varmaan siitä, että aihe on tärkeä. Hieman pettynyt olen siihen, kuinka paljon tässäkin ketjussa naisia halventavaa kommentointia puolustellaan, saivarrellaan naisvihan määritelmällä ja yksinkertaisesti vain syytellään naisia.

Naisvihan nousu on valitettava tosiasia ja oikea ilmiö, joka elää myös tämän palstan ulkopuolella. Se, että olen huolissani siitä, ei tarkoita sitä, että vihaisin miehiä. Päinvastoin. Valtaosa tuntemistani miehistä on älykkäitä, empaattisia ja naisia arvostavia. Työskentelen itse miesvaltaisella alalla ja viihdyn miesten seurassa. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa. Poikalapsia itselläni ei ole, mutta tytärteni luokkatoverit vaikuttavat mukavilta. Mutta jossain on miehiä, jotka syystä tai toisesta vihaavat naisia. Mediassa ilmiötä ja sen taustoja voitaisiin ruotia vähän enemmän. Ja kaikenlaiseen vihapuheeseen tulisi puuttua nykyistä tiukemmin. Tarvittaessa oikeuslaitoksen toimesta.

Ap

Vahingossa pääsitkin naisvihan juurisyyhyn kiinni. Itse viihdyt kovin hyvin miesten seurassa, koska miehet ovat ottaneet sinut sekä seksuaalisesti, ammatillisesti että kaverina kaikin tavoin avosylin vastaan. Ajattele, jos miehet olisivat kerta toisensa jälkeen joko ohittaneet sinut tai sitten ihan avoimesti haukkuneet. Kenties et olisi vihaaja, mutta olisitko kuitenkaan noin positiivinen?

Olen reilusti yli nelikymppinen. Kyllä tässä elämässä kaikenlaista on tullut vastaan ja myös ei-niin miellyttävää kohtelua miehiltä. Aloittaessani työuraani parikymmentä vuotta sitten taitojeni vähättely ja mitätöinti oli ihan tavallista. Vakituista työsuhdetta oli vaikea löytää, kun työnantaja palkkasi mieluummin miehen, vaikka vähemmällä koulutuksella ja kokemuksella. Naisia, myös minua, roikutettiin määräaikaisissa työsuhteissa. Ohitettu on varsinkin työelämässä moneen kertaan. On ollut kaikenlaista epäasiallista kähmijää ja puristelijaa. Mutta siltikään en yleistä tällaista käytöstä kaikkia tai edes valtaosaa miehiä koskevaksi enkä ole katkeroitunut koko miessukupuolta kohtaan.

Ap

Lisäksi olen joutunut teini-iässä todella ikävän päivittäisen kiusaamisen kohteeksi ulkonäöstäni johtuen. Kiusaajat olivat teinipoikia, joten todellakaan ei ole aina avosylin otettu vastaan koko miessukukunnan toimesta. Mutta kaikki teinipojat eivät kiusanneet, enkä koskaan ole ajatellut, että jokainen vastaantuleva poika olisi läpeensä paha, vaikka jotkut avoimesti haukkuivatkin päivittäin. Toisinaan kiusaaminen oli myös fyysistä esim. kirjapinon kaatamista päälle. Mutta asioista voi päästä yli. Ei edes tullut tämä ajanjakso enää ensimmäisenä mieleen, kun mietin, miten minua on vuosien saatossa kohdeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta. On myös paljon hyviä kokemuksia.

Ap

Aivan niin, paljon on hyviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Naisilla yleensä on, koska naisilla on arvoa ihan itsenään.

Monella miehellä ei ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Miehen elämässä ei valitettavasti ole lasilattiaa, jos ei sitten lasikattoakaan.

Vain alfat koetaan seksuaalisesti miehiksi. Eritoten minua lyhyttä ja vaaleaa "miestä" ei pidetä miehenä lainkaan. Seksuaalista vallankäyttöä ja kiusaamista.

Sinä koet. Suurin osa naisista ei. Monet vaaleat ja lyhyet miehet ovat parisuhteessa. Taidat kuvitella kaiken, kun on niin kiire uhriutua.

Niin? Ja monet vähävaraisten perheiden lapset ovat yliopistossa. Eriarvoisuus poistettu.

Vähävaraiset ovat oikeasti eriarvoisessa asemassa toisin kuin vaaleat ja lyhyet miehet. Se, ettei joku vaalea ja lyhyt mies ole parisuhteessa, ei tarkoita, että nämä miehet olisivat eriarvoisessa asemassa.

Vierailija
345/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poistatti sen y-lauta-ketjun ja mitä niillä viimeisillä sivuilla oli kun en ehtinyt lukea?

Joku henkisesti sairas naisvihaaja, joka pitää oikeutenaan suoltaa naisista p*skaa. 

Onkohan se tämä häiriintynyt mies, joka jokaiseen aihetta koskevaan ketjuun kirjoittaa raivoviestejä hiivasillilimap*lluista? Nytkin jo riehuu uudessa y lilautaa koskevassa ketjussa.

Tuonkin ulosanti on sellaista, että samanlaista saastaa ei miehistä kirjoiteta koskaan.

Vierailija
346/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on yllättänyt, että avaukseni poiki näin paljon kommentteja lyhyessä ajassa. Kertoo varmaan siitä, että aihe on tärkeä. Hieman pettynyt olen siihen, kuinka paljon tässäkin ketjussa naisia halventavaa kommentointia puolustellaan, saivarrellaan naisvihan määritelmällä ja yksinkertaisesti vain syytellään naisia.

Naisvihan nousu on valitettava tosiasia ja oikea ilmiö, joka elää myös tämän palstan ulkopuolella. Se, että olen huolissani siitä, ei tarkoita sitä, että vihaisin miehiä. Päinvastoin. Valtaosa tuntemistani miehistä on älykkäitä, empaattisia ja naisia arvostavia. Työskentelen itse miesvaltaisella alalla ja viihdyn miesten seurassa. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa. Poikalapsia itselläni ei ole, mutta tytärteni luokkatoverit vaikuttavat mukavilta. Mutta jossain on miehiä, jotka syystä tai toisesta vihaavat naisia. Mediassa ilmiötä ja sen taustoja voitaisiin ruotia vähän enemmän. Ja kaikenlaiseen vihapuheeseen tulisi puuttua nykyistä tiukemmin. Tarvittaessa oikeuslaitoksen toimesta.

Ap

Vahingossa pääsitkin naisvihan juurisyyhyn kiinni. Itse viihdyt kovin hyvin miesten seurassa, koska miehet ovat ottaneet sinut sekä seksuaalisesti, ammatillisesti että kaverina kaikin tavoin avosylin vastaan. Ajattele, jos miehet olisivat kerta toisensa jälkeen joko ohittaneet sinut tai sitten ihan avoimesti haukkuneet. Kenties et olisi vihaaja, mutta olisitko kuitenkaan noin positiivinen?

Olen reilusti yli nelikymppinen. Kyllä tässä elämässä kaikenlaista on tullut vastaan ja myös ei-niin miellyttävää kohtelua miehiltä. Aloittaessani työuraani parikymmentä vuotta sitten taitojeni vähättely ja mitätöinti oli ihan tavallista. Vakituista työsuhdetta oli vaikea löytää, kun työnantaja palkkasi mieluummin miehen, vaikka vähemmällä koulutuksella ja kokemuksella. Naisia, myös minua, roikutettiin määräaikaisissa työsuhteissa. Ohitettu on varsinkin työelämässä moneen kertaan. On ollut kaikenlaista epäasiallista kähmijää ja puristelijaa. Mutta siltikään en yleistä tällaista käytöstä kaikkia tai edes valtaosaa miehiä koskevaksi enkä ole katkeroitunut koko miessukupuolta kohtaan.

Ap

Lisäksi olen joutunut teini-iässä todella ikävän päivittäisen kiusaamisen kohteeksi ulkonäöstäni johtuen. Kiusaajat olivat teinipoikia, joten todellakaan ei ole aina avosylin otettu vastaan koko miessukukunnan toimesta. Mutta kaikki teinipojat eivät kiusanneet, enkä koskaan ole ajatellut, että jokainen vastaantuleva poika olisi läpeensä paha, vaikka jotkut avoimesti haukkuivatkin päivittäin. Toisinaan kiusaaminen oli myös fyysistä esim. kirjapinon kaatamista päälle. Mutta asioista voi päästä yli. Ei edes tullut tämä ajanjakso enää ensimmäisenä mieleen, kun mietin, miten minua on vuosien saatossa kohdeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta. On myös paljon hyviä kokemuksia.

Ap

Aivan niin, paljon on hyviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Naisilla yleensä on, koska naisilla on arvoa ihan itsenään.

Monella miehellä ei ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Miehen elämässä ei valitettavasti ole lasilattiaa, jos ei sitten lasikattoakaan.

Vain alfat koetaan seksuaalisesti miehiksi. Eritoten minua lyhyttä ja vaaleaa "miestä" ei pidetä miehenä lainkaan. Seksuaalista vallankäyttöä ja kiusaamista.

Sinä koet. Suurin osa naisista ei. Monet vaaleat ja lyhyet miehet ovat parisuhteessa. Taidat kuvitella kaiken, kun on niin kiire uhriutua.

Niin? Ja monet vähävaraisten perheiden lapset ovat yliopistossa. Eriarvoisuus poistettu.

Vähävaraiset ovat oikeasti eriarvoisessa asemassa toisin kuin vaaleat ja lyhyet miehet. Se, ettei joku vaalea ja lyhyt mies ole parisuhteessa, ei tarkoita, että nämä miehet olisivat eriarvoisessa asemassa.

Sen sijaan yksinäiset miehet voivat olla.

Vierailija
347/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Seurannut palstaa vuositolkulla. Minusta tämä on enemmän miesvihamielinen. Miehet leimataan kaikki sioiksi, varsinkin viime aikoina.

Yhyy yhyy, miesulisija. Et sitten osaa lukea keskustelussa esitettyjä esimerkkejä. Nehän on ok, mutta auta armias, jos suurta miestä kutsuu ihan SIAKSI. Siis oikeasti säälittävää.

Miehiä en vihaa mutta naisvihaajia kylläkin. Täällä on jo yksinomaan tässä keskustelussa kutsuttu naisia paljon pahemmiksi kuin sioiksi, mutta sillähän ei sinulle ole naisvihaaja-miehenä mitään väliä.

Mistä saat voimat katkeruuteesi?

Se, etten hyväksy ja siedä vihaa ja epäoikeudenmukaisuutta, on eri asia kuin olla katkera.

Vierailija
348/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Lopulta kun tätä palstaa lukee tulee mieleen, että ihan samanlaisia te kaikki olette sukupuolesta riippumatta. Kovin montaa sisäisesti kaunista ihmistä täältä ei löydy. Tämä onkin lähinnä sellainen mentaalihospitaali.

Kai sä tiedät et oot yksi Meistä!

Vierailija
349/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poistatti sen y-lauta-ketjun ja mitä niillä viimeisillä sivuilla oli kun en ehtinyt lukea?

Joku henkisesti sairas naisvihaaja, joka pitää oikeutenaan suoltaa naisista p*skaa. 

Onkohan se tämä häiriintynyt mies, joka jokaiseen aihetta koskevaan ketjuun kirjoittaa raivoviestejä hiivasillilimap*lluista? Nytkin jo riehuu uudessa y lilautaa koskevassa ketjussa.

Tuonkin ulosanti on sellaista, että samanlaista saastaa ei miehistä kirjoiteta koskaan.

Kyllä Se Nyt Vaan On Sama Asia Kun Nainen Kutsuu Miestä Siaksi!!!! Eiku...

Vierailija
350/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tarkoituksesi on varmaan antaa naisista se parempi puoli esiin. ;))

Vierailija
351/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla kyse siitä että täällä on niin paljon vttumaisia naisia. Tavallaan itse kerjäävät sitä.

Tämä!

Samaa logiikkaahan ne koulukiusaajatkin käyttävät...

Tämä!Not really

Vierailija
352/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoimmista ihmisistä tuntuu aina että heitä vihataan.

Vierailija
353/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tarkoituksesi on varmaan antaa naisista se parempi puoli esiin. ;))

Minun pitäisi ymmärtää ja hyväksyä naisvihaajat? Unta näet. Vastaan heille samalla mitalla. Muuta eivät ymmärrä. Lukisit keskustelua ja sisäistäisit lukemasi, mutta on niin kiire naputella hymiöitä.

Vierailija
354/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, enkä anna miesten tai naisten sanella minulle ketä saan vihata. Varsinkaan naisten, heillä on niin kieroutunut näkemys yhteiskunnan toimintamekanismeista. En ole mikään surullinen reppana, saisinb lut kilta pillua vaikka joka päiväksi, mutta koska omaan hienot standardit, en kajoa pilaantuneeseen lihaan. Miesten perään en ole, ne ainoastaan vituttavat minua suuresti, lähinnä sen mitättömän tissiposkisuutensa kautta. En voi sietää valkoritarointia, en cuckeja.

Suurin osa ihmisistä on täysiä persereikiä, pelkkiä perästä revuttyjä huoranpenikoita, äpäröitä.

Onnea valitsemallesi tielle 😃

Ei niitä "teitä" valita.

*eri

Kyllä valitaan.

ohis

Se että elämä on näyttänyt minulle tien ja totuuden, ei ollut valinta. Se oli tähtiin kirjoitettu, ja sitä faktaa ei naiset ulisemalla muuksi muuta.

Tie ja totuus :D Fakta on, että olet säälittävä ih-mis-jä-te ja u-li-si-ja. Sinun pitäisi saada k-u*u-la k*a-ll-o*on.

Tuo mies on vaarallinen ja hänet pitäisi laittaa hoitoon.

Vierailija
355/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee muuten molempiin suuntiin.

Täällä päivystää  niin kúvottavia miehiä, että kukaan ei ihan syystä halua heihin koskea. Ei ne suotta ole hylkiöitä, vaan kerjäävät torjuntaa muilta omalla käytöksellään. Siksi ne ovat täällä, ja siksi niistä saa puhua ihan samalla tavalla kuin he itse puhuvat naisista. Pótut póttuina. Väyväy ja miesvihaa näiden mukaan kaikki muu kuin nöyrästi toisen páskasangoksi alistuminen, pah. Jos súoltaa pálstalle páskaa, voi odottaa saavansa sitä vastaan. Äitikin kyllästyyjoskus teinin solvailuun, saati sitten aikuisen miehen, joka käyttäytyy kuin teini.

Osa näistä on selvästi jäänyt teini-ikäisen tasolle kehityksessä. Aikuisen ihmisen pérseilyyn puututaan, ja jos aikuinen ihminen nimittelee toisia seuraten sitkeästi perässä (jolloin paikalta postuminen ei onnistu), hän voi odottaa saavansa kuraa niskaan. Tämä oli naisten palsta ennen vuotta 2015, jolloin nää moniongelmaiset miehet tänne rantautui, ja naiskäyttäjien savustaminen ulos naisvaltaiselta palstalta ei täältä onnistu siinä missä hómmalta. En minä mene ú lilaudálle provosoimaan ja kerjäämään páskáa niskaani. Miksi nämä miehet niin sitkeästi pysyvät täällä, vaikka netti on täynnä miesvaltaisia foorumeita, jossa he voisivat ihan rauhassa rypeä náisvíhássaan toisten samanlaisten miesten kanssa?

Nämä on täynnä sitä ikiaikaista, tyypillisesti miesten kokemaa oikeutta (entitlement) sanella muille, erityisesti itseään vähempiárvoisina pitämilleen eli naisille ja toista rótua edustaville, säännöt. Heidän ei voi odottaa noudattavan sääntöjä, koska he ovat niiden sääntöjen sanelijoita.

Naisten pitäisi heistä yksinkertaisesti totella heitä, niin maailma olisi parempi paikka. Joka salikissan pitäisi heistä pyllistää heille pelkällä sormiliikkellä, ja he kokevat oikeudekseeen palauttaa niitä naisia ruotuun, jotka eivät heidän pillinsä tahtiin hypi. Tästä on kyse niin Intian ráiskauksissa kuin näiden muinaisuuteen juuttuneiden miesten luutuneissa käsityksissä: nainen on miestä alá-arvoisempi, miehelle siis pelkkä álamainen.

Siksi näiden miélipuolien, in célien, sivustot ovat nimeltään Kúninkaiden paluu tmv. Ja nämä pálstahúllut ovat liikkeen lähetystyötä tekeviä. Kerjäävät sääliä itselleen ja hyväksyntää kiérolle maailmankuvalleen, jonka he ovat luoneet meninistien nettikeskusteluista. Opit tulevat automaattisesti suoraan selkärangasta, ja kaikki vääriksi koetut asiat korjautuisivat kuin itsestään, jos miehet saisivat vapaasti käyttää fyysisiä voimiaan naisia vastaan ilman rangaistuksia. Muutama vuosi sitten täällä oli kysely, jossa kysyttiin, millainen on meninistien unelmamaailma, johon vastaukseksi saatiin Dubáita ja muita saman alueen maita, joissa miesvalta on voimissaan, naisia rangaistaan ruumiillisesti pienistäkin rikkeistä ja asioista päättää miesten uskónnóllinen eliitti, heidän kohdállaan siis joku l  àasasen & co muodostama neuvósto.

Vierailija
356/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, näissä haukkumaketjuissa aina huomaa kumpi on loppujen lopuksi se fiksumpi ja viisaampi sukupuoli. Naiset eivät todellakaan sorru haukkumaan miehiä ja heidän sukupuolielimiään, kuten miehet tekevät. luulevat varmaan vielä, että naiset eivät keksi heidän vehkeistään mitää rumaa sanottavaa. Ovat niin väärässä, mutta naiset vaan ovat sen verran fiksuja, etteivät moiseen  sorru.

Ja niinhän se tälläkin hiivasienihepulla on , että siitä puhe mistä puute. Miehellä on selvästi puute hiivasienivehkeestä.

Vierailija
357/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kukapa tietää. Onko palstan ”naisvihamielisten” viestien takana,,, ,,,,, ,,,, nainen. Trolli.

Poliittisesti ajateltuna se voisi olla hyvinkin loogista. Intersektionaalisessa feminismissä meidät jaetaan sortajiin ja sorrettuihin, miehet sortavat naisia, ja tätä viestiä meille nyt tyrkytetään. Miehet ja naiset on laitettu vastakkain. Vaikka yhdessä olemme enemmän, eli en usko tuohon sorto-agendaan.

Vierailija
358/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten tappelu sataa uusfemistien laariin. He kylvävät tätä vastakkainasettelua, koska näin saavat lisää kannattajia.

Vierailija
359/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, enkä anna miesten tai naisten sanella minulle ketä saan vihata. Varsinkaan naisten, heillä on niin kieroutunut näkemys yhteiskunnan toimintamekanismeista. En ole mikään surullinen reppana, saisinb lut kilta pillua vaikka joka päiväksi, mutta koska omaan hienot standardit, en kajoa pilaantuneeseen lihaan. Miesten perään en ole, ne ainoastaan vituttavat minua suuresti, lähinnä sen mitättömän tissiposkisuutensa kautta. En voi sietää valkoritarointia, en cuckeja.

Suurin osa ihmisistä on täysiä persereikiä, pelkkiä perästä revuttyjä huoranpenikoita, äpäröitä.

Onnea valitsemallesi tielle 😃

Ei niitä "teitä" valita.

*eri

Kyllä valitaan.

ohis

Se että elämä on näyttänyt minulle tien ja totuuden, ei ollut valinta. Se oli tähtiin kirjoitettu, ja sitä faktaa ei naiset ulisemalla muuksi muuta.

Tie ja totuus :D Fakta on, että olet säälittävä ih-mis-jä-te ja u-li-si-ja. Sinun pitäisi saada k-u*u-la k*a-ll-o*on.

Tuletko tänään luokseni jos annan osoitteen? Voit sitten antaa minulle k-u*u-lan k*a-ll-o*on.

Vierailija
360/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylauta-ketjussa puhutaan mm. limav*ttukyläpyöräh*orista. Millä perusteella esim tämä ei ole naisvihaa?