Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies rakastua huonolla itsetunnolla varustettuun naiseen

Vierailija
07.04.2013 |

Exäni, joka tosin oli kanssani vain 2 kuukautta ja tasan siihen saakka kunnes kerroin, että olin menettänyt neitsyyteni turkkilaisen mamun kanssa ruotsinlaivalla. Olin silloin ihan sekaisin, itsetuntoa oli tasan nolla ja aivotkin olivat vielä lapsen tasolla. Exäni ei pystynyt enää arvostamaan minua ja viikon pähkäilyn jälkeen jätti minut. Itsetuntoni oli jo paranemaan päin, mutta nyt se on tasan nolla. Exäni sanoi, että haluaa vahvan naisen, joka osaa arvostaa itseään eikä ole vastannut sen jälkeen mihinkään viesteihini.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee kuva, että exäsi tässä on se, jolla on huono itsetunto. Ei kestä sitä, että olet ollut mamun kanssa. Suomalaisilla miehillähän on neuroosi mamujen isoista peniksistä.

Exäsi toiminta on törkeää.

Voi rakastua, mutta kaikki eivät voi. Aika moni mies päätyy vain käyttämään hyväksi naisia, joilla on huono itsetunto. Sillä nykyisin kaikki ihailevat vahvuutta. Siinä missä nainen sai ennen olla heikko ja suojeltava, nyt myös valtaosa miehistä haluaa vahvan naisen ja sitä heikkoa ja kilttiä halveksitaan.

Olisihan exäsi voinut vaikka silitellä sinua ja kertoa, että hän aikoo olla sinua kohtaan parempi.

Omaa häpeäänsähän exäsi pakeni tuolla reagoinnillaan. Epäkypsää, mutta aika yleistä.

Kuvio muistuttaa sitä, miten usein raiskattujen naisten miehet jättävät naisensa, koska eivät kestä sitä, että heidän naisensa on tullut raiskatuksi. Minusta sellainen toiminta mieheltä on anteeksiantamatonta.

Vierailija
2/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 17:49"]

Tuosta tulee kuva, että exäsi tässä on se, jolla on huono itsetunto. Ei kestä sitä, että olet ollut mamun kanssa. Suomalaisilla miehillähän on neuroosi mamujen isoista peniksistä.

Voi rakastua, mutta kaikki eivät voi. Aika moni mies päätyy vain käyttämään hyväksi naisia, joilla on huono itsetunto. Sillä nykyisin kaikki ihailevat vahvuutta. Siinä missä nainen sai ennen olla heikko ja suojeltava, nyt myös valtaosa miehistä haluaa vahvan naisen ja sitä heikkoa ja kilttiä halveksitaan.

Olisihan exäsi voinut vaikka silitellä sinua ja kertoa, että hän aikoo olla sinua kohtaan parempi.

Omaa häpeäänsähän exäsi pakeni tuolla reagoinnillaan. Epäkypsää, mutta aika yleistä.

Kuvio muistuttaa sitä, miten usein raiskattujen naisten miehet jättävät naisensa, koska eivät kestä sitä, että heidän naisensa on tullut raiskatuksi. Minusta sellainen toiminta mieheltä on anteeksiantamatonta.

[/quote]

BUHAHHAA. Vai, että turkkilaisilla isot peenikset :D Aasialaisilla kun tuppaa olemaan sitä minimallia. Turkkilaisten miesten keskimitta ihan siis pituussuuntaankin on jotain 160 cm, revi siitä sitten isoa peenistä :) Nyt taidat itse keksiä näitä juttuja. Ymmärrän miestä ihan hyvin, ei nainenkaan halua miestä, jolla on itsetunto nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr. 3 päätti sitten keskittyä yhteen epäolennaiseen seikkaan edellisen kirjoittajan kommentissa. *huoh*

Vierailija
4/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä mamuexiä hyvänä asiana.

Mies

Vierailija
5/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen, joka jollakin reissulla parittelee satunnaisen ulkomaalaisen kanssa, ei kelpaisi kyllä minunkaan lasteni äidiksi. Jakorasiaksi semmosta sanotaan...

Vierailija
6/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä se oli kyllä se mies jolla tuossa oli huono itsetunto. Kannattaa nyt miettiä miksi annat tuon miehen näkemyksille niin ison painoarvon, että annat sen huonontaa itsetuntoasi.

Mä en kyllä ymmärrä miksi tuollaisista tarvitsee edes jauhaa, siis jostain entisistä panoista. Ainakin ihmisellä, joka oikein kaivelemalla kaivelee tietoja toisen seksuaalimenneisyydestä on kyllä itsellään ongelmia.

Vierailija
7/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 18:06"]

En minäkään pidä mamuexiä hyvänä asiana.

Mies

[/quote]

Sama täällä. Vielä rumempaa on neitsyyden menetys tuollaisessa tilanteessa, ihan kuin olisit joku tahdoton panopuu.

Jos et arvosta itseäsi pätkääkään on turha odottaa, että joku toinen tekisi niin.

Mies minäkin

Vierailija
8/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tämän takia teitä huonon itsetunnon naisia ei yleensä kelpuuteta seurustelukumppaneiksi: aina on menneisyydessä niitä laivapanoja ja turkinpoikia, joille ei olla osattu sanoa ei. Normaalia miestä tuollainen ällöttää ja kiusaa, ei ihme, ettei suhteilla ole tulevaisuutta tuollaisella menneisyydellä.

Vierailija
9/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 17:20"]

Exäni, joka tosin oli kanssani vain 2 kuukautta ja tasan siihen saakka kunnes kerroin, että olin menettänyt neitsyyteni turkkilaisen mamun kanssa ruotsinlaivalla. Olin silloin ihan sekaisin, itsetuntoa oli tasan nolla ja aivotkin olivat vielä lapsen tasolla. Exäni ei pystynyt enää arvostamaan minua ja viikon pähkäilyn jälkeen jätti minut. Itsetuntoni oli jo paranemaan päin, mutta nyt se on tasan nolla. Exäni sanoi, että haluaa vahvan naisen, joka osaa arvostaa itseään eikä ole vastannut sen jälkeen mihinkään viesteihini.

[/quote]

Ei voi. Hyvä itsetunto on asia joka on perusvaatimuksena jokaiselle ihmiselle. Kukaan ei halua olla ihmisen kanssa joka ei ole sinut itsensä kanssa ja jolla ei ole itsetuntoa

Vierailija
10/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kenenkään toisen ihmisen ei tarvitse ruveta huolehtimaan toisesta aikuisesta ihmisestä.

Vierailija
11/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto tarkoittaa miehille sitä, että seksiä ei saa keneltäkään.

Naisille se tarkoittaa sitä, että kumppaneita kertyy liukuhihnalla, kun itseä tai kehoaan ei pätkääkään arvosta, eikä osaa sanoa ei.

Vieläkö ihmettelette, että huonon itsetunnon naiset eivät löydä pysyvää seurustelusuhdetta?

Vierailija
12/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:04"]

[/quote]

Kenenkään toisen ihmisen ei tarvitse ruveta huolehtimaan toisesta aikuisesta ihmisestä.

[/quote]

Mitä tarkoitat huolehtimisella? Jos nainen käyt töissä normaalisti ja saa palkkaa. Miten miehen silloin tarvii huolehtia naisesta? Nyt en ymmärtänyt. Millaista huolehtimista tarkoitat? Kaupassa kädessä pitämistä? Eikö parisuhteeseen kuulu jonkinlainen huolehtiminen toisesta aina?

Niin ja itse en ole yhtään hyväitsetuntoista naista tavannut. Suurin osa peittää huonon itsetuntonsa jatkuvaan pälpättämiseen ja toisten arvosteluun tai itsensä kehumiseen. Se ei ole merkki hyvästä itsetunnosta. Ja vaikka olisi kuin tyyni ulkoisesti niin saattaa kotona olla ihan järkky narsisti.

Vierailija
13/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi. Pitkän päälle tuo itsetunnon puute on kuitenkin rasittavaa.

Vierailija
14/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastua voi vaikka mihin, eri asia on kuitenkin tuleeko sellaisesta suhteesta mitään pitkässä juoksussa. Harva koulutettu ja menestyvä mies mitään ns rantahuorissa kävijää kelpuuttaa vaimokseen, panohommiin toki sellainenkin varmaan kelpaa.

Vierailija
15/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:22"]

Rakastua voi vaikka mihin, eri asia on kuitenkin tuleeko sellaisesta suhteesta mitään pitkässä juoksussa. Harva koulutettu ja menestyvä mies mitään ns rantahuorissa kävijää kelpuuttaa vaimokseen, panohommiin toki sellainenkin varmaan kelpaa.

[/quote]

Näin. Etelämaalaiset entiset seksikumppanit laskevat kummasti naisen arvoa vakavilla parisuhdemarkkinoilla. En kyllä voi kuvitellakaan skenaariota, jossa koulutettu mies suostuisi katsomaan tuollaista läpi sormien.

Sori nyt naiset, mutta reaalimaailmassa teoistaan joutuu vastuuseen ja tässä asiassa ette pääse sukupuolenne avulla kuin koira veräjästä.

Vierailija
16/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen muijalle sanonut etten halua sen aikaisemmista hoidoista tietää yhtään mitään olkoon niitä sitten miten paljon tahansa ja tehkööt mitä tahansa,mutta jos yhdessä ollaan silloin ei persettä muille jaeta.

tyhmähän tuo aloittaja on kun kehuu mokkakikkeleillään.

Vierailija
17/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

true life: nainen voi kyllä olla huonon itsetunnon omaavan miehen kanssa mutta mies ei voi nykypäivänä olla huonon itsetunnon omaavan naisen kanssa. Eli miehet ovat ronkelimpia!

Niille ei näköjään kelpaa kuin itse täydellisyys.

Vierailija
18/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:33"]

minä olen muijalle sanonut etten halua sen aikaisemmista hoidoista tietää yhtään mitään olkoon niitä sitten miten paljon tahansa ja tehkööt mitä tahansa,mutta jos yhdessä ollaan silloin ei persettä muille jaeta.

tyhmähän tuo aloittaja on kun kehuu mokkakikkeleillään.

[/quote]

Kertoo enemmänkin susta jos näet sen kehuna.

Vierailija
19/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:26"]

Sori nyt naiset, mutta reaalimaailmassa teoistaan joutuu vastuuseen ja tässä asiassa ette pääse sukupuolenne avulla kuin koira veräjästä.

[/quote]

"Joutuu vastuuseen..." Ikään kuin olisi vähintäänkin jotakin rikollista tai väärää tehnyt. Suuren osan on pakko vain provoilla tässä ketjussa, tai sitten kaikki vanhakantaiset rasistimiehet ovat löytäneet tiensä tähän ketjuun. Ei kannata ap ainakaan näihin vastauksiin perustaa itsetuntoaan. Ketään ei kyllä oikeasti pilaa se jos on harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa.

Vastuutatteko muuten miehet myös itseänne ja muita miehiä samalla tavalla? Ette kai vaan ole itse antanut laivalla kenellekään, ETENKÄÄN ulkomaalaiselle?

Vierailija
20/46 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:26"]

[/quote]

"Joutuu vastuuseen..." Ikään kuin olisi vähintäänkin jotakin rikollista tai väärää tehnyt. Suuren osan on pakko vain provoilla tässä ketjussa, tai sitten kaikki vanhakantaiset rasistimiehet ovat löytäneet tiensä tähän ketjuun. Ei kannata ap ainakaan näihin vastauksiin perustaa itsetuntoaan. Ketään ei kyllä oikeasti pilaa se jos on harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa. [/quote]

Käsitit väärin. En minä vastusta ulkomaalaisia ollenkaan.

Mutta pidän vastenmielisenä naista, joka on helppo houkutella pantavaksi laivalla. Vieläpä sellaisen ihmisen toimesta, jolla on paljon todennäköisemmin sukupuolitauteja kuin suomalaisilla. Ja mielipiteeseemme meillä kaikilla on oikeus.

Ihan oikeasti, voin sanoa että näin ajattelee tosi moni mies. Haluan vain antaa teille realistisen kuvan ajatusmaailmasta, mihin ette itse koskaan tunnu pääsevän sisälle: kukaan mies ei halua laivalla itseään ulkomaisille jaellutta naista. Ei kukaan.

Toki teillä naisilla on oikeus pitää minua yököttävänä näiden mielipiteideni perusteella. Luonnollisesti otan kaikki haukkunne vastaan. Mutta sen sanon, että minä olen vain viestintuoja ja minun ampumiseni ei muuta tilanteen todellisuutta mihinkään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme