Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies rakastua huonolla itsetunnolla varustettuun naiseen

Vierailija
07.04.2013 |

Exäni, joka tosin oli kanssani vain 2 kuukautta ja tasan siihen saakka kunnes kerroin, että olin menettänyt neitsyyteni turkkilaisen mamun kanssa ruotsinlaivalla. Olin silloin ihan sekaisin, itsetuntoa oli tasan nolla ja aivotkin olivat vielä lapsen tasolla. Exäni ei pystynyt enää arvostamaan minua ja viikon pähkäilyn jälkeen jätti minut. Itsetuntoni oli jo paranemaan päin, mutta nyt se on tasan nolla. Exäni sanoi, että haluaa vahvan naisen, joka osaa arvostaa itseään eikä ole vastannut sen jälkeen mihinkään viesteihini.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä vitun välii jos tollanen tyhjäpää menee? Paljastuipa jo alkuunsa että iso pyörä vipattaa ja tunne-elämä on pahasti häiriintynyt.

Vierailija
42/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 17:20"]

Exäni, joka tosin oli kanssani vain 2 kuukautta ja tasan siihen saakka kunnes kerroin, että olin menettänyt neitsyyteni turkkilaisen mamun kanssa ruotsinlaivalla. Olin silloin ihan sekaisin, itsetuntoa oli tasan nolla ja aivotkin olivat vielä lapsen tasolla. Exäni ei pystynyt enää arvostamaan minua ja viikon pähkäilyn jälkeen jätti minut. Itsetuntoni oli jo paranemaan päin, mutta nyt se on tasan nolla. Exäni sanoi, että haluaa vahvan naisen, joka osaa arvostaa itseään eikä ole vastannut sen jälkeen mihinkään viesteihini.

[/quote]En ikinä koskisi mamun saastuttamaan!!!

YÖK!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm. onneksi suomalaiset miehet eivät koskaan nai ulkomaalaisia naisia, varsinkaan aasialaisia....

totuushan lie se että kun mies ei suomalaista saa, ainakin thaikkua saa. Ja jos sattuu suomalaisen saamaankin niin aina muistetaan kehua sitä kuinka paljon parempi se ulkomaalainen oli. 

Ap, älä rakenna itsetuntoasi miesten varaan, varsinkaan exäsi. Opettele rakastamaan ja arvostamaan itse itseäsi ja pidä itsestäsi huolta. Jatkossa: kaikkea ei tarvitse sille uudelle kumppanille kertoa. Mutta nyt kun kerroit tuolle exällesi, näit millainen hän on ja on ehkä hyväkin että pääsit hänestä eroon. On olemassa niitäkin miehiä jotka ovat eläneet ja antavat muiden elää ja ymmärtävät sen ettei nainen ole pelkkä kiiltokuva vaan kooste kokemuksia joista jotkut olisi ehkä voinut jättää väliin. Me kaikki teemme virheitä. Pää pystyyn ja etsi vaikka jonkinlainen hyvän olon kurssi jolla voit opetella tuntemaan itsesi, kehosi. pitämään kokonaisvaltaisesti huolta itsestäsi. Hanki harrastuksia joissa voit kehittyä ja joissa itsetuntosi kasvaa. 

Vierailija
44/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 18:06"]

En minäkään pidä mamuexiä hyvänä asiana.

Mies

[/quote]

Ja se on sitten ihan okei että mies voi käydä nussimassa ulkomaalaisia niin paljon ku huvittaa, on mamuja, venäläisiä, virolaisia ja kaiken maailman suomen uusia asukkeja. no mutta mieshän on kova jätkä kun on saanut kokemusta. oli sitten vaikka maksanut poikuudensa menettämisestä :D naurettavaa touhua taas miehet. tyttö/nainen hyvä, huono itsetunto kyllä paistaa ulospäin ja jotku miehet sen aistii eikä pidä sitä hyvänä asiana. Sama se kenelle olet neitsyytesi menettänyt mies joka ei ymmärrä että elämä on elämää ei ole sinun arvoisesi. löytyy kyllä joku jota ei kiinnosta panosi ja muutenkin oikea mies sinulle. arvosta kuitenkin itseäsi niin sinuakin arvostetaan.

Sama täällä. Vielä rumempaa on neitsyyden menetys tuollaisessa tilanteessa, ihan kuin olisit joku tahdoton panopuu.

Jos et arvosta itseäsi pätkääkään on turha odottaa, että joku toinen tekisi niin.

Mies minäkin

[/quote]

Vierailija
45/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on sitten ihan okei että mies voi käydä nussimassa ulkomaalaisia niin paljon ku huvittaa, on mamuja, venäläisiä, virolaisia ja kaiken maailman suomen uusia asukkeja. no mutta mieshän on kova jätkä kun on saanut kokemusta. oli sitten vaikka maksanut poikuudensa menettämisestä :D naurettavaa touhua taas miehet. tyttö/nainen hyvä, huono itsetunto kyllä paistaa ulospäin ja jotku miehet sen aistii eikä pidä sitä hyvänä asiana. Sama se kenelle olet neitsyytesi menettänyt mies joka ei ymmärrä että elämä on elämää ei ole sinun arvoisesi. löytyy kyllä joku jota ei kiinnosta panosi ja muutenkin oikea mies sinulle. arvosta kuitenkin itseäsi niin sinuakin arvostetaan.

Vierailija
46/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:21"]

Tänne on näköjään vastanneet kaikki sellaiset äijät, joiden kanssa en itse haluaisi olla missään tekemisissä. Eikä haluaisi moni muukaan nainen (mutta turha ampua viestintuojaa). Huonolla itsetunnolla varustettuja raukkoja, joilla ei heru pätkäkään ymmärrystä naisystävän rankoille nuoruuskokemuksille kun on liian kiire miettiä kenelle se neitsyys nyt sattui menemään ja apua jos joku miespuolinen kaveri sais tietää!! Onneksi kaikki miehet ei ole tuollaisia, joillakin on nimittäin sydänkin.

[/quote]

Älä huoli, minä olen onnellisesti parisuhteessa tahollani.

T. Viestintuoja.

[/quote]

No hei, niin minäkin olen! Mutta miten se voi olla mahdollista, kun kenenkään miehen ei pitäisi minua huolia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme