Voiko mies rakastua huonolla itsetunnolla varustettuun naiseen
Exäni, joka tosin oli kanssani vain 2 kuukautta ja tasan siihen saakka kunnes kerroin, että olin menettänyt neitsyyteni turkkilaisen mamun kanssa ruotsinlaivalla. Olin silloin ihan sekaisin, itsetuntoa oli tasan nolla ja aivotkin olivat vielä lapsen tasolla. Exäni ei pystynyt enää arvostamaan minua ja viikon pähkäilyn jälkeen jätti minut. Itsetuntoni oli jo paranemaan päin, mutta nyt se on tasan nolla. Exäni sanoi, että haluaa vahvan naisen, joka osaa arvostaa itseään eikä ole vastannut sen jälkeen mihinkään viesteihini.
Kommentit (46)
Hyi helvetti mitä ihmispaskaa miehet on. Enpä anna neitouttani kenellekään, pidän itse.
Ei kaikkea kannata kertoa.
Minun vanha tyttöystävä kyseli
aluksi aiemmista suhteista ja
käytti sitten riidoissa minua vastaan.
Kannatta puhua ympäripyöreästi.
Jos vaikka mies kertoisi menettäneensä
neitsyytensä brasilialaiselle naiselle laivalla
niin kyllä sekin luultavasti kaivelisi suurinta
osaa naisista :)
"Hahhah mä vein sun muijas neitsyyden ja kovaa... mikä lehmä, onnee vaan sulle!! P.S. otti lastitki feissille!" Turkkilaisen kuvitellut sanat kaikuvat exän korvissa.
"Söpö ja herkkä tyttö, joka ansaitsee vain parasta. Haluisin huolehtia hänestä, silittää, rakastella hellästi, rakentaa yhteisen kodin...", exä miettii. "Mutta miksi hän antoi neityytensä jollekin tuntemattomalle? Se mies ei takuulla arvostanut tyttöäni ollenkaan, eikä ollut kiinnostunut mistään muusta kuin vain neitsyyden viemisestä ja sulan hattuun saamisesta."
Exä haluaisi jatkaa yhdessäoloa, mutta vaikkei häntä itseään kohtaan olekaan tehty mitään väärää, hän on aivan liian katkera naiselleen. Katkera siitä, että se arvokkain annettiin jollekin, joka ei sitä ansainut. Itselle jäi pelkät jämät, joita muut eivät koskaan halunneet.
Jaaha, ja kuinkas se näkyy naisesta päälle päin, jos hän on joskus antanut pipaa ulkomaalaiselle? Miten tällaisen ihmisen erottaa sellaisesta joka on paneskellut kotimaisen kullinkannatelijan kanssa?
Siinäpä on miehillä miettimistä. Kaikki kun ei ole niin avoimia että kertoisivat -varsinkaan noin rajoittuneille- miehille entisistä seksisuhteistaan.
Tänne on näköjään vastanneet kaikki sellaiset äijät, joiden kanssa en itse haluaisi olla missään tekemisissä. Eikä haluaisi moni muukaan nainen (mutta turha ampua viestintuojaa). Huonolla itsetunnolla varustettuja raukkoja, joilla ei heru pätkäkään ymmärrystä naisystävän rankoille nuoruuskokemuksille kun on liian kiire miettiä kenelle se neitsyys nyt sattui menemään ja apua jos joku miespuolinen kaveri sais tietää!! Onneksi kaikki miehet ei ole tuollaisia, joillakin on nimittäin sydänkin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:14"]
"Hahhah mä vein sun muijas neitsyyden ja kovaa... mikä lehmä, onnee vaan sulle!! P.S. otti lastitki feissille!" Turkkilaisen kuvitellut sanat kaikuvat exän korvissa.
"Söpö ja herkkä tyttö, joka ansaitsee vain parasta. Haluisin huolehtia hänestä, silittää, rakastella hellästi, rakentaa yhteisen kodin...", exä miettii. "Mutta miksi hän antoi neityytensä jollekin tuntemattomalle? Se mies ei takuulla arvostanut tyttöäni ollenkaan, eikä ollut kiinnostunut mistään muusta kuin vain neitsyyden viemisestä ja sulan hattuun saamisesta."
Exä haluaisi jatkaa yhdessäoloa, mutta vaikkei häntä itseään kohtaan olekaan tehty mitään väärää, hän on aivan liian katkera naiselleen. Katkera siitä, että se arvokkain annettiin jollekin, joka ei sitä ansainut. Itselle jäi pelkät jämät, joita muut eivät koskaan halunneet. [/quote]
Kirjoitit hyvin! Tässä on aika hyvin kuvattu miehen ajatuksia silloin, kun tyttöystävä kertoo tuollaisen asian menneisyydestään. Kyllä näiden takia paljon tapahtuu eroja.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:21"]
Tänne on näköjään vastanneet kaikki sellaiset äijät, joiden kanssa en itse haluaisi olla missään tekemisissä. Eikä haluaisi moni muukaan nainen (mutta turha ampua viestintuojaa). Huonolla itsetunnolla varustettuja raukkoja, joilla ei heru pätkäkään ymmärrystä naisystävän rankoille nuoruuskokemuksille kun on liian kiire miettiä kenelle se neitsyys nyt sattui menemään ja apua jos joku miespuolinen kaveri sais tietää!! Onneksi kaikki miehet ei ole tuollaisia, joillakin on nimittäin sydänkin.
[/quote]
Älä huoli, minä olen onnellisesti parisuhteessa tahollani.
T. Viestintuoja.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:14"]
Exä haluaisi jatkaa yhdessäoloa, mutta vaikkei häntä itseään kohtaan olekaan tehty mitään väärää, hän on aivan liian katkera naiselleen. Katkera siitä, että se arvokkain annettiin jollekin, joka ei sitä ansainut. Itselle jäi pelkät jämät, joita muut eivät koskaan halunneet.
[/quote]
Sinä! Susta ei voi erehtyä... Tästä voi keskustelu mennä enää heikommin keskustelevaan suuntaan.
Kamoon, kyllä naisetkin kulmia nostelevat jos poitsu kertoo menettäneensä neitsyytensä vaikka hurjalla Narvan reissulla paikallisen talonvaltaajan kanssa.
Uskokaa nyt ihmiset, tautipesien välttely on viisasta. Siksi vaimoksi/mieheksi sellainen, jolla on mielellään mahdollisimman vähän entisiä kumppaneita.
t. Ideaali on 0.
Ap jos vielä luet tätä ketjua niin älä välitä näistä vikisijöistä! On olemassa myös kunnon miehiä! Et ehkä nyt niin ajattele, mutta saat todella olla onnellinen kun pääsit tuollaisestä äijästä eroon.
Ihme vastauksia joiltakin "miehiltä"?. Minun mieheni tietää että olen hengaillut tumman afrobritin kanssa jolla oli tosi iso, eikä se häiritse häntä. Päin vastoin katellaan yhdessä gangbangejä joissa tummat miehet panee jättimeloilla vaaleaa naista mieheni kuiskii että olisko sustakin ihanaa olla tuossa...
Jos miehellä on hyvä itsetunto niin hän ei välitä. Samoin mua ei haittaa vaikka mieheni on ollut naisen kanssa jolla oli niin tiukka pillu ettei ollut sormetkaan meinanneet mahtua....
Vastauksena kysymykseesi: ei, ja toisekseen miksi pitäisi? Eikö olisi parempi parantaa itsetuntoa kuin joutua kerta toisensa jälkeen pettymään, kun ne urpot, jotka huonolla itsetunnolla varustettuja naisia itselleen ottaa, ei itsekään mitään palkintoja ole.
Sä oot joskus töpänny ja nyt annat sen (ja muiden) määrittää itseäs. Miten kaikki ne onnistumiset ja fiksut teot, eikö ne merkitse mitään? Kaikki tekee virheitä ja virheet kuuluvat elämään. Niistä oppii. Sulla on takana joku yhen illan juttu, toiset on menneet lisääntymään urpojen kanssa tai vielä pahempaa. Sanoisin, että aika kevyestä sä itteäs annat polkea.
Sussa on varmasti paljon hyvää ja kiinnostavaa, keskity niihin. Myönnä viat, mutta älä jää piehtaroimaan niihin. Kehitä itsestäsi sellainen ihminen, jonka kanssa tulet toimeen ja josta pidät, ja ihmiset pitävät sinusta. Jos joskus vielä kohtaat tilanteen, missä joku utelee tilanteesta missä menetit neitsyytesi, kerro ettei siihen liity mitään pahaa, muttet halua myöskään puida menneitä. Jos se ei kelpaa, anna kyselijälle lähtöpassit. Ne miehet, jotka vikisee jostain menneistä hoidoista on jääneet itse kakkoseksi ja pettymyksissään kehittävät ihmeellisiä teorioita naisista ja siitä, millaisia näiden pitäisi olla. Fiksut ihmisetä käsittää, että asioita tapahtuu, eikä kaikkeen voi vaikuttaa (etenkään menneisiin), ja tärkeintä on millaiseksi ihminen on niiden vuoksi muovautunut.
Toivottavasti löydät itsetuntosi ja hyvän miehen rinnallesi.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:33"]
minä olen muijalle sanonut etten halua sen aikaisemmista hoidoista tietää yhtään mitään olkoon niitä sitten miten paljon tahansa ja tehkööt mitä tahansa,mutta jos yhdessä ollaan silloin ei persettä muille jaeta.
tyhmähän tuo aloittaja on kun kehuu mokkakikkeleillään.
[/quote]
Eihän ap. kehunut vaan pikemminkin kertoi kipeästä asiasta, jolla ei mitenkään erityisesti ylpeile.
Rasistisia miehiä täällä näyttää olevan. Itselle on ulkomaalaisten prostituoitujen paneminen ihan meriitti ja normisettiä mutta naiselle se laskee arvoa?
Kommenteista tulee kuva, että suomalaiset miehet eivät eroa haukkumastaan muslimimiesten arvomaailmasta yhtään mitenkään. Jos nainen kertoo olleensa ulkomaalaisen kanssa ja tilanteessa on ollut hyväksikäytön elementtejä, niin koko yhteisö vain hylkää ja halveksii ja pitää huorana, joka ei kelpaa enää kellekään vaimoksi.
Tiedonanto: rakkauteen kuuluu toisesta huolehtiminen, hellyys, kädestäpitäminen niissä kaikista kipeimmissä asioissa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:26"]
Sori nyt naiset, mutta reaalimaailmassa teoistaan joutuu vastuuseen ja tässä asiassa ette pääse sukupuolenne avulla kuin koira veräjästä.
[/quote]
"Joutuu vastuuseen..." Ikään kuin olisi vähintäänkin jotakin rikollista tai väärää tehnyt. Suuren osan on pakko vain provoilla tässä ketjussa, tai sitten kaikki vanhakantaiset rasistimiehet ovat löytäneet tiensä tähän ketjuun. Ei kannata ap ainakaan näihin vastauksiin perustaa itsetuntoaan. Ketään ei kyllä oikeasti pilaa se jos on harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa. [/quote]
Käsitit väärin. En minä vastusta ulkomaalaisia ollenkaan.
Mutta pidän vastenmielisenä naista, joka on helppo houkutella pantavaksi laivalla. Vieläpä sellaisen ihmisen toimesta, jolla on paljon todennäköisemmin sukupuolitauteja kuin suomalaisilla. Ja mielipiteeseemme meillä kaikilla on oikeus.
Ihan oikeasti, voin sanoa että näin ajattelee tosi moni mies. Haluan vain antaa teille realistisen kuvan ajatusmaailmasta, mihin ette itse koskaan tunnu pääsevän sisälle: kukaan mies ei halua laivalla itseään ulkomaisille jaellutta naista. Ei kukaan.
Toki teillä naisilla on oikeus pitää minua yököttävänä näiden mielipiteideni perusteella. Luonnollisesti otan kaikki haukkunne vastaan. Mutta sen sanon, että minä olen vain viestintuoja ja minun ampumiseni ei muuta tilanteen todellisuutta mihinkään suuntaan.
[/quote]
Tämä yksi laasaslainen juntti jankuttaja on tainnut vallata koko av:n. Kuvittelee kertovansa kaikkien miesten ajatusmaailmasta, vaikka kertoo vain omastaan ja kuvittele, että kaikki muutkin miehet ovat samanlaisia.
Tästä opit, ettei kaikkea kannata kertoa. En ymmärrä sitä tapaa, että kaikista existä pitäisi kertoa kaikki yksityiskohdat.
En voisi uskoa, että yksikään nainen, jolle mies kertoisi jotain vastaavaa kipeää, ikinä reagoisi samalla tavalla. Ei ollut ap:n exän itsekeskeisyydellä rajaa. "Voi ei, onko kunniani miehenä nyt viety."
Minä alankin valehdella kaikille miesehdokkaille että olen pannut turkkilaista laivalla huonon itsetunnon seurauksena.
Erotanpahan älykkäät ja empaattiset jyvät typeristä itsetunto-ongelmaisista akanoista.
Lauhkii poikkii mie suvaitsen, kehnoi kierrättelen. ;)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:17"]
Minä alankin valehdella kaikille miesehdokkaille että olen pannut turkkilaista laivalla huonon itsetunnon seurauksena.
Erotanpahan älykkäät ja empaattiset jyvät typeristä itsetunto-ongelmaisista akanoista.
[/quote]
Kokeile ihmeessä! Luulen nimittäin, että miesehdokkaat kyllä kaikkoavat hyvin äkkiä ja maine lähtee kiertämään.
No, sitten tuleekin paljon ehdotuksia paikallisilta turkkilaisilta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 22:17"]
[/quote]
Kokeile ihmeessä! Luulen nimittäin, että miesehdokkaat kyllä kaikkoavat hyvin äkkiä ja maine lähtee kiertämään.
No, sitten tuleekin paljon ehdotuksia paikallisilta turkkilaisilta.
[/quote]
No voi harmi. Mää varmaa kualisin sit.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:26"]
Sori nyt naiset, mutta reaalimaailmassa teoistaan joutuu vastuuseen ja tässä asiassa ette pääse sukupuolenne avulla kuin koira veräjästä.
[/quote]
"Joutuu vastuuseen..." Ikään kuin olisi vähintäänkin jotakin rikollista tai väärää tehnyt. Suuren osan on pakko vain provoilla tässä ketjussa, tai sitten kaikki vanhakantaiset rasistimiehet ovat löytäneet tiensä tähän ketjuun. Ei kannata ap ainakaan näihin vastauksiin perustaa itsetuntoaan. Ketään ei kyllä oikeasti pilaa se jos on harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa. [/quote]
Käsitit väärin. En minä vastusta ulkomaalaisia ollenkaan.
Mutta pidän vastenmielisenä naista, joka on helppo houkutella pantavaksi laivalla. Vieläpä sellaisen ihmisen toimesta, jolla on paljon todennäköisemmin sukupuolitauteja kuin suomalaisilla. Ja mielipiteeseemme meillä kaikilla on oikeus.
Ihan oikeasti, voin sanoa että näin ajattelee tosi moni mies. Haluan vain antaa teille realistisen kuvan ajatusmaailmasta, mihin ette itse koskaan tunnu pääsevän sisälle: kukaan mies ei halua laivalla itseään ulkomaisille jaellutta naista. Ei kukaan.
Toki teillä naisilla on oikeus pitää minua yököttävänä näiden mielipiteideni perusteella. Luonnollisesti otan kaikki haukkunne vastaan. Mutta sen sanon, että minä olen vain viestintuoja ja minun ampumiseni ei muuta tilanteen todellisuutta mihinkään suuntaan.
[/quote]
sä vastustat epätäydellisyyttä! Oletko sä itse herra täydellisyys? Hyvä vaan sulle jos löydät sen miss täydellisen ja ratsastatte aamunkoittoon. =) Jokaisessa ihmisessä on virheitä ja säröjä, kaikki tekee jossain elämänsä vaiheessa väärin. Aika monella suominaisella on myös takanaan lomaromanssi ulkomailla ulkomaalaisen miehen kanssa. Neitsyyskin on voinut siinä mennä. Asiat ei ole niin mustavalkoisia! Koskaan.