Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat, kokemuksia?

Vierailija
06.04.2013 |

Löytyykö täältä ihmisiä, joilla olisi silikonirinnat/harkitsee niiden ottamista? Missä otit ja paljonko maksoi? Omat mittasi ja silikonien koko?  Kuinka  nopeasti parani ja näkyvätkö arvet?

Itse tosiaan harkitsen, kun ei ole rintakehällä muuta kuin nännit ja hartiat on sen verran leveät, että näytän todellä epäsopusuhtaiselta. Asiasta kärsinyt koko aikuisikäni ja nyt ajattelin tehdä asialle jotain :)

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne silikonit auta siihen että rintoja ei ole

Vierailija
82/95 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on testattukki pitävätkö miehet luonnollisista vai silikoneista. 82% pitää luonnolisista, ja muutenkin siinähän on kauheasti riskejä, mm silikonit voi räjähtää, nukutus voi mennä pieleen tai jotain muuta leikkauksessa pieleen.. Ite en ottais. Enkä edes suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut pienirintaisena isorintaisten puolesta kohotusta tai pienennystä vastaan ja perustelet samalla omia silikonejasi. Aika kummallista.

Vierailija
84/95 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se haittaa niin paljon mitä toiset tekee omalle kropalleen?

minulla ei ole silikonirintoja, mutta olen niistä haaveillut jo yläasteelta asti, kun rintani alkoivat ja samantein lopettivat kasvamisen. e-pillerit ovat kasvattaneet rintani "jopa" pieneen b- kuppiin, kun ennen kokoni oli AA. Olen hoikka, mutta alavartaloni on suhteessa hyvin paljon isompi kuin ylävartalo, joten näytän hyvin epäsopusuhtaiselta. Mieheni myös sanoo, että en tarvitse silikonirintoja, ja ottaisi minut mieluummin tälläisena, mutta sehän ei taas ole millään tavalla mieheni päätettävissä mitä teen omalle vartalolleni.

Tässä maailmassa ulkonäkö merkitsee usein paljon. Jos joku hieman pyöreä, mutta ei sairaalloisen ylipainoinen laihduttaa, miksei häntä haukuta ja naureta että ketä varten oikein laihdutat? jos joku värjää hiuksiaan (joka ei todellakaan ole terveellistä ja hiusväreissä on äärimmäisen allergisoivia aineita, jotka voi tappaa), miksei hän saa myös samaa kohtelua?

millä tavalla se teistä määrittelee ihmisen jotenkin bimboksi, jos hän haluaa näyttää naiselliselta ja miellyttää omaa silmäänsä?

Vierailija
85/95 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitön kaverini katui jo heräämössä ja tissit eivät olleetkaan tarpeeksi hyvät ja korjanneet koko elämän kierrettä itsetunto-ongelmissa.

Vierailija
86/95 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jokainen liittää haaveet isommista tisseistä itsetunto-ongelmiin? Minä olen tyytyväinen itseeni. Pidän itseäni kauniina ja voin elää pikkupojan rintoja vastaavien pikku-tissieni kanssa aivan tyytyväisenä. En häpeile rannalla pitää bikineitä ja julkisessa saunassakin oloni on hyvä enkä koe tarvetta peitellä näitä hyttysenpuremia. MUTTA jos nyt vaikkapa lottovoitto tai salainen perintö napsahtaisi tilille niin kyllä minä varmasti kävisin vähän täytettä niihin tisseihin hakemaan. Ihan vain koska se näyttäisi vähän parennalta ja sopusuhtaisemmalta tässä kropassa. :)

Vierailija
87/95 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse joskus havittelin silareista kun tissit pieneneni imettämisen ja fitness-harrastuksen myötä.. mutta sitten tulin onneks järkiini.. Ei ne tissit minuu sen onnellisemmaks tee :D

Vierailija
88/95 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyrkkisääntö ole, että jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, sitä ei kannata kokeilla.

Vierailija
89/95 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei vaan kaikkea kannattaa kokeilla! Ulkomaisia keskustelupalstoja löytyy, en muista nimiä kun en ole pitkään aikaan käynyt. Itse aloitin googlaamalla NBE ja löysin pari hyvää palstaa, joissa oli mm. ennen ja jälkeen kuvia ja monet olivat saaneet hyviä tuloksia luonnollisilla menetelmillä. Mutta mainoksiin ei kannata retkahtaa. Asioista pitää malttaa tutkia, ottaa selvää, lukea kokemuksia ja sitten ennakkoluulottamasti kokeilla. Ja jos tai paremminkin kun ensimmäinen kokeilu ei tuota tuloksia, täytyy kokeilla jotain toista juttua. Itse kokeilin lukuisia tuotteita ennenkuin löysin mulle tehoavan systeemin.

Jos joku haluaa kysyä jotain, olen tässä hetken vastaamassa. Autan oikein mielelläni, tiedän mitä on kärsiä olemattomista rinnoista. Sitä ei ymmärrä kukaan muu kuin sen kokenut. Ja sitten se valtava ilontunne, kun ihan oikeasti tajuaa ja uskoo että saa oikea rinnat. Mitään jättirintoja tällä menetelmällä ei saa, mutta moniko pienirintainen sellaisia edes haluaa? Suurin osa on ikionnellinen juuri tuosta 1-2 kuppikoosta. Se tunne, että yleensä on rinnat. Kysykää, autan todella mielelläni!

Vierailija
90/95 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eilen ehtinyt enää tänne, mutta nyt olen hetken täällä. Kiireessä näköjään eilen kirjoitin vähän sekavastikin. Siis otin kierron ensimmäiset 14 päivää puerariaa yhden kapselin ja 14 päivää puolikkaan. Kierron jälkimmäiset 14 vrk käytin myös progesteronivoidetta aamuin illoin. Voide oli yleensä pumppupullossa ja yksi painallus aina kerrallaan. Sitä ei siis hierota rintoihin, vaan se vain levitetään mihin tahansa iholle, mielellään ohuemmalle iholle, esim. käsivarsien sisäpinnoille. Kohtaa myös vaihdellaan, eli vaikka aamulla oikeaan käsivarteen ja illalla vasempaan, rintoihinkin voi joskus laittaa. Puerariaa sai ottaa korkeintaan 3 kapselia päivässä, mutta otin vain yhden, isompii annostus aiheutti päänsärkyä.

Rinnat siis hierotaan millä tahansa hyvälaatuisella öljyllä, paitsi ei jojoballa, se kuulemma ennemminkin vähentää rasvan kertymistä. Jos haluaa voi öljyyn sekoittaa jotain hormonaalisesti vaikuttavaa öljyä, esim. fenkolia ja joskus käytin myös ylang ylangia ja geraniumia. Hieronta on minusta todella tärkeää, eikä sitä kannata jättää pois. Samoin ruokavalio on tärkeä, pitää saada riittävästi rasvaa ja proteiineja sekä kaikkia vitamiineja ja hivenaineita. Samoin kohtuullinen liikunta on tärkeää. Myös hyvät yönet ja stressittömyys sekä positiivinen mieli ja usko unelmaansa auttaa.

Luin jostain että e-pillereitä ei saa käyttää yhtäaikaa puerarian tai progesteronivoiteen kanssa, molemmat kun ovat hormonivalmisteita. Tulee ehkä liikaa hormoneja ja ehkäisytehokin voi kärsiä. Itselläni ei ole kokemusta, kun en käytä pillereitä.

Niinkuin kerroin, olen tilannut eri merkkejä ja monesta eri paikasta. Aiemmin tilasin progesteronin Usasta, nykyään Briteistä. Bioveasta tilasin viimeksi ja hyvin toimi, niinnkuin kaikki muutkin paikat. Luottokortilla tilaan, Usasta tilasin PayPalilla ja hyvin sekin toimi. Bioveasta saa myös Puerariaa, mutta en ole sieltä tilannut, vaan Usasta eräästä pienestä firmasta. Mutta jos vielä tarvitsen sitä, tilaan jostain Euroopasta, alvin takia.

Vaihdevuosioireisiin voi muuten auttaa tuo Natural Progesterone creme, Usassa sitä käytetään paljon juuri vaihdevuosivaivoihin. Kuumat aallot kun voivatkin olla ennemmin estrogeenidominanssia ja silloin tarvitaan lisää nimenomaan progesteronia.

Toivottavasti kysyjät näkevät nämä vastaukset. :)

Vierailija
91/95 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lienee sanomattakin selvä, että ihan hirvittävää paskaa tuo luontaistuotekauppiaan höpöhöpö. Progesteronilla ei kasvateta rintoja kolmea kuppikokoa (muutenhan minipillerit olisivat jo ajat sitten syrjäyttäneet maailmasta silikonit). Sana "natural" jonkun myrkyn edessä ei suinkaan tarkoita luonnonmukaista ja turvallista, vaan lähinnä sitä, ettei kyseistä tuotetta ole MITENKÄÄN koskaan tutkittu, sen pitoisuuksista ei ole tietoa, sen sisältämistä haitta-aineista ei ole tietoa, ja sen haittavaikutuksista ei ole tietoa (kun ei ole tutkittu, joten horsmaperseet pääsevät ilolla ilmoittamaan, että haittavaikutuksia ei ole). Se tyyppi, joka keksii jonkun turvallisen luontaistuotteen jota tissiinsä jynssäämällä saa aikaan D-kupit, tulee elämään loppuelämänsä sellaisissa rikkauksissa, ettei mitään rajaa. Jotenkin vähän tuntuu, ettei sellaista tyyppiä toistaiseksi ole olemassa.

Vierailija
92/95 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin estrogeenidominanssia? :D Progesteroni ja estrogeeni eivät mitenkään kilpaile tai syrjäytä toisiaan, vaan toimivat normaalistikin rinnakkain toisistaan riippumatta. Lisäksi ne kuumat aallot johtuvat estrogeenin puutteesta eikä "dominanssista". Lue nyt edes joku apukoulun endokrinologia 1 ennen kuin tulet tänne lesoamaan.

Vierailija
93/95 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu vähän, ystävä hyvä. En ole luontaistuotekauppias, eihän näitä tuotteita edes saa Suomesta. Vaan ajatteletko että olen ihan ulkomailta ja sieltä käsin kaupittelen tuotteita, huvittava ajatus. Suosittelen, että itse hieman otat asioista selvää, ennenkuin alat "lesoamaan". Muualla maailmassa ajatellaan ja toimitaan hiukan eri tavalla kuin umpio-Suomessa, jossa on aina vain yksi totuus.

En viitsi alkaa kanssasi vänkäämään, kun et selvästi ole yhtään jyvällä asioista. Turha väitellä, olet niin pihalla. Kun en minä ainakaan ole mistään tissien jynssäämisestä millään aineella puhunut, mistä lie olet senkin keksinyt. Ja niin, en ole tässä muista luontaistuotteista puhunut, mutta noin yleisesti ottaen ovat kyllä todella paljon turvallisempia kuin useimmat lääkkeet. Aloita nyt opiskelusi vaikka tutustumalla tuohon progesteronivoiteeseen ja huomaat ensinnäkin että se ei ole edes luontaistuote.

Mutta hyvää yötä sinullekin vain! Enkä jatka tästä sinun kanssasi enää, mutta jos jotakuta muuta kiinnostaa asiallinen keskustelu, niin palaan taas joku päivä..

Vierailija
94/95 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä niin tiedän miltä susta tuntuu!! Olen hoikka ja tissitön, on siis juurikin ne nännit jäljellä:) ihmiset jotka ei vaan ymmärrä yrittää tarjota vaihtoehdoiksi hyviä push-up rintsikoita, yritä nyt selittää ettei se oikeen auta kun ihan sama mitkä toppingit niin rintsikat on tyhjää täynnä! mutta tää on vaan asia mitä ihminen jolla tissit ei ymmärrä, ja nimenomaan se ero pienissä tisseissä ja siinä ettei ole tissejä, sitä ei vaan ymmärretä!

jos minulla olisi pienet rinnat en ottaisi missään nimessä silikoneja, mutta kun ei ole mitään:(

olen menossa ottamaan silikonit ennen kesää ja olen päätynyt KL klinikkaan, ehdottomasti suomessa ja tutkiessani ja soittaessa muutamiin eri paikkoihin uskon tämän olevan paras paikka.

Vierailija
95/95 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillani on lähtenyt ylipuolet hiuksista ja hän todellakin kärsii siitä. Lääkärit eivät syytä tähän keksi ja päälaelta jo aivan kalju. Hän käyttää hattua töissä ja on aivan totaalisen kauhuissaan. Hänen minä kuva on täysin kadonnut. En osaa itse nuorena ihmisenä kuvitella miltä tuntuisi olla nainen jonka hiukset vaan tippuvat. Saati nuori nainen joka kärsii rintojen puutteesta. Kyllä ihminen saa ja pitää uskaltaa ns korjauttaa itseään ennemmin kuin elää ikänsä asian kanssa mikä ITSEÄ vaivaa. Aamen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi