Silikonirinnat, kokemuksia?
Löytyykö täältä ihmisiä, joilla olisi silikonirinnat/harkitsee niiden ottamista? Missä otit ja paljonko maksoi? Omat mittasi ja silikonien koko? Kuinka nopeasti parani ja näkyvätkö arvet?
Itse tosiaan harkitsen, kun ei ole rintakehällä muuta kuin nännit ja hartiat on sen verran leveät, että näytän todellä epäsopusuhtaiselta. Asiasta kärsinyt koko aikuisikäni ja nyt ajattelin tehdä asialle jotain :)
Kommentit (95)
Moi!
En jaksa lukea koko ketjua ja asiattomia vittuiluviestejä. Mutta olen siis 39v, 4 lasta. 172cm ja 68kg, olen menossa 3 viikon päästä leikkaukseen. Laitetaan 345g implantit. Mulla oli ennen lapsia reilut c-kupit ja nyt pelkkä nahka. Jos laitan pehmustetut A-kupin liivit, se pehmuste kyllä kivasti näkyy "tissinä", mutta on tyhjää täynnä. nahkat valahtaa ulos bikineistä eli ei viitti rantsussa hirveesti kykkiä. Treenaan salilla, ja tykkään olla siis normaalipainoinen ja timmissa kunnossa. Kun ei ole rintoja, on rintakehä luiseva ja olen laihan näköinen. Jos ostan 38 kokoisen juhlamekon, yläosa lepattaa. Eli vaatteet ei istu. Olen harkinnut asiaa viitisen vuotta ja nyt tein päätöksen. Kirurgi suositteli korjausleikkausta, mutta kuulosti niin hurjalta, että sitten isommilla implanteilla pyritään nostamaan rinta sinne minne se kuului.
Mun tapauksessa imetykset ei lopullisesti kuivattab´nut rintoja, vaan se että painon reilut parikymppisenä n. 90kg ja kun paino on pikkuhiljaa tullut alas, on rinnat tyhjät. Kyllä mulle periaatteessa kelpais ne 24-vuotiaana ollut läskit löllörinnat, jotka ilman liivejä roikkui mahassa asti, mtten halua 30kg ylipainoa, isoa persettä ja mahaa ja pahaa mieltä. Ja sitä, ettei kivan näköiset vaatteet mahdu päälle. Mun elämä, mun tissit :)
hei, oikeesti.
eikö topatut rintsikat riittäis?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:50"]
hei, oikeesti.
eikö topatut rintsikat riittäis?
[/quote]
Ne toppaukset auta sihen, että tissejä ei ole.
Kelle niitä tissejä sitten pitää paljaana näytellä? Tuskin ap on alastonmalliksi pyrkimässä?
Mulle kutistui imetysten jälkeen olemattomiin mutta en kyllä ymmärrä kenen vuoksi mun pitäisi ruveta jotain silikonitäytettä tunkemaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:56"]
Kelle niitä tissejä sitten pitää paljaana näytellä? Tuskin ap on alastonmalliksi pyrkimässä?
Mulle kutistui imetysten jälkeen olemattomiin mutta en kyllä ymmärrä kenen vuoksi mun pitäisi ruveta jotain silikonitäytettä tunkemaan.
[/quote]
Itsehän minä ne näen ja tiedostan. Vähän sama kuin sanoisi kaljuuntuvalle naiselle, että et sä mitään hiustensiirtoa tarvii, käytä hattua!
kaljulle peruukki ja pienitissiselle topatut liivit.
tai sitten implantit. miten selittää ympäristölle, kun yhtäkkiä
on kasvanut siistit puolipallot rintakehään? sitä mä välillä mietin. mutta kun jokainen nukutus ja leikkaus on riski, se jää sitten siihen. vältän "turhia" sairaalakeikkoja viimeiseen asti. syöpä- yms leikkaus on sitten asia erikseen.
Oiskohan hiukset kuitenkin yleisemmin näkyvillä kuin paljaat rinnat?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:59"]
[/quote]
Itsehän minä ne näen ja tiedostan. Vähän sama kuin sanoisi kaljuuntuvalle naiselle, että et sä mitään hiustensiirtoa tarvii, käytä hattua!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:04"]
kaljulle peruukki ja pienitissiselle topatut liivit.
tai sitten implantit. miten selittää ympäristölle, kun yhtäkkiä
on kasvanut siistit puolipallot rintakehään? sitä mä välillä mietin. mutta kun jokainen nukutus ja leikkaus on riski, se jää sitten siihen. vältän "turhia" sairaalakeikkoja viimeiseen asti. syöpä- yms leikkaus on sitten asia erikseen.
[/quote]
No sanoo, että otti silikonit. Tarvitseeko sitä selitellä mitenkään? Tarvitseeko sinun vaaleatukkaisen ihmisen kauheasti selitellä, jos onkin yhtäkkiä mustatukkainen? Tuo on sinun valintasi, toiset valitsevat toisin. Ja itse ajattelin mennä ihan vain puudutuksessa leikkaukseen.
Sanotaanko lapsettomuudesta kärsivälle, että adoptoi, mihin sitä omaa lasta tarvitsee. Raskaudessahan on niin hirveästi riskejäkin. Tämän otan esiin vain siksi, että jos tällainen asia oikeasti haittaa, niin ei sitä topatuilla liiveillä korjata.
[/quote]
eh...? osa haluaa oikeasti näyttää hyvältä omissa silmissään..miksi aina tuollainen oletus että nainen laittautuu vain muita varten? itse ainakin meikkaan vaikka olen kotona yksin siksi että se näyttää MINUSTA hyvältä. kauppaan voin mennä ilman meikkiäkin..... jos on sellainen päivä ettei jaksa meikata.
Rinnastat meikin paljon riskejä sisältävään leikkaukseen? No just...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:10"]
[/quote]
eh...? osa haluaa oikeasti näyttää hyvältä omissa silmissään..miksi aina tuollainen oletus että nainen laittautuu vain muita varten? itse ainakin meikkaan vaikka olen kotona yksin siksi että se näyttää MINUSTA hyvältä. kauppaan voin mennä ilman meikkiäkin..... jos on sellainen päivä ettei jaksa meikata.
[/quote]
Kaikkea voi sattua. Tästäkin nuoresta naisesta tuli vihannes, mutta onpahan isot rinnat...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:13"]
Rinnastat meikin paljon riskejä sisältävään leikkaukseen? No just...
[/quote]
Eiköhän tuossa rinnastettu (hih) se, että ulkonäkö merkitsee myös ihmiselle itselleen (minäkuvaan) eikä ainut tarkoitus ole se, että päästään esittelemään itseään kuin jotakin palkintopokaalia.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:14"]
Kaikkea voi sattua. Tästäkin nuoresta naisesta tuli vihannes, mutta onpahan isot rinnat...
[/quote]
Tietenkin mahdollisia riskejä on. Siksi onkin tärkeää, että ottaa selvää siitä paikasta, johon on menossa. Eli tuon uutisen opetus: älä mene kyseiselle puolalaiselle klinikalle. Ja tuollaiset tapaukset ovat Suomessa äärimmäisen harvinaisia (onkohan yhtäkään) ja kapseloitumisriskikin on nykyään aika olematonta.
Pakko vielä jatkaa, että minusta on vähän ihmeellistä, että ollaan näin kovalla asenteella tuomitsemassa. Miten se on keneltäkäään muulta pois, jos haluaa ne silikonit ottaa?
Nojoo, mutta oliko jollain ihan niitä kokemuksia?
Ei hiusten lähtöä ja pieniä rintoja voi verrata naisella. Kaikilla naisilla on hiukset, on erittäin harvinaista että naisella lähtee hiukset ja se on luultavammin jokin häiriö. Pienet rinnat ei ole mikään häiriö vaan hyvin yleistä. Varmaankin 30-40 prosenttia naisista on " pienirintaisia". Se on aivan normaalia. Miesten hiustenlähtöä voisi ehkä verrata imetyksen jälkeiseen rintojen pienenemiseen, mutta miehet hoitaa tämänkin kunnialla verrattuna meihin naisiin. Vaikka hiustenlähtö on nähtävissä päivittäin, toisin kun naisen rinnat.
Ap voisi rintojen sijasta kasvattaa itsetuntoa
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 14:16"]
[/quote]
No niinpä tietenkin! Miten en tätäkään keksinyt! Samahan se on kiusatuillakin: heidän pitää vain ryhdistäytyä ja unohtaa kiusaamisensa. :) Kiitos, nyt pelastit maailmani tällä suurella salaisuudella, jota en olisi koskaan itse keksinyt!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 14:16"]
[/quote]
No niinpä tietenkin! Miten en tätäkään keksinyt! Samahan se on kiusatuillakin: heidän pitää vain ryhdistäytyä ja unohtaa kiusaamisensa. :) Kiitos, nyt pelastit maailmani tällä suurella salaisuudella, jota en olisi koskaan itse keksinyt!
[/quote]
oleppa hyvä! Itse pyysit kokemuksia. Ja tämä oli kokemukseni. Silikoonit ei ole kenenkään itsetunto ongelmia parantanut, ehkä hetkellisesti, mutta sieltä ne puskee läpi taas kun huomaa, että ei sitä ole yhtään sen nätinpi muovipallojensa kanssa. Näin omassa ystäväpiirissäni jossa kolme silikoonit laittanutta ja kaksi jo katuu...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 14:27"]
oleppa hyvä! Itse pyysit kokemuksia. Ja tämä oli kokemukseni. Silikoonit ei ole kenenkään itsetunto ongelmia parantanut, ehkä hetkellisesti, mutta sieltä ne puskee läpi taas kun huomaa, että ei sitä ole yhtään sen nätinpi muovipallojensa kanssa. Näin omassa ystäväpiirissäni jossa kolme silikoonit laittanutta ja kaksi jo katuu...
[/quote]
Mikä heillä oli lähtötilanne ja kuinka isot silikonit he ottivat? Mikä heitä kaduttaa, jos ovat sinulle yksilöineet syytä? Ottivatko he pyöreät vai anatomiset ja lihaksen päälle vai alle?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 20:43"]
mietin vaan sitä että oeltko miettinyt miltä tuntuu kun kaikki näkee ettää sulla on silikonirinnat ei rinnat eli kaikki näkee että olet hankkinut itsellesi implantit, oletko tyytväinen siihen? uimahallissa, jumpissa sekä rannalla ainakin näkee heti. ne arvet näkyy ja luonnottomuus kauas. moni näkee sinut siis vain ulkonäköä arvostavana ihmisenä. jos sinua ei haittaa miten muut sua arvostelee tai susta puhuu ja oikeasti uskot että olisit onnellisempi implanteilla niin tee se. ainahan ne saa pois. riskejä riittää tässä elämässä. minusta lola odusoga leikatessaan rinnat itselleen halusi miellyttää sen aikaista poikakaveriaan joka oli ulkonäkökeskeinen, myöhemmin sai rinnat luonnostaankin lihomalla. jos olet ap liian laiha niin ei ole myöskään rasvakudosta
[/quote]
Miten perustelet sen että jumpassa ihmiset näkee että minulla on implantit? Ei varmasti näe. Eikä rannalla vaikka olisin biksuissa. Mä en siis ymmärrä tuota ollenkaan että miksi kaikki luulee että KAIKKI joilla on implantit ottaa ämpärisilikonit jotka ovat kurkussa???
Joo kyllä näistä uimahallissa erottaa kun nostaa kädet ylös, mutta jumpassakin mulla on urheiluliivit aina päällä jo mennessä, niistä ei todellakaan näe,eikä uimapuku tai bikinit päällä. Nää on rintsikat ja biksut päällä ihan tavallisen näköiset. Mun mielestä silloin ennen implantteja paremmin erotti että on voimakkaasti topatut liivit päällä jo paidan päältä.
Toisekseen, mikä vika siinä on että arvostaa ulkonäköä? Minä erotan kauas sen ettää jollain on rakennekynnet ja ripsipidennykset tai hiustenpidennykset tai tekoblondi....mutta en niistä jauha vaikka ovatkin ulkonäkökeskeisiä juttuja.
28