Silikonirinnat, kokemuksia?
Löytyykö täältä ihmisiä, joilla olisi silikonirinnat/harkitsee niiden ottamista? Missä otit ja paljonko maksoi? Omat mittasi ja silikonien koko? Kuinka nopeasti parani ja näkyvätkö arvet?
Itse tosiaan harkitsen, kun ei ole rintakehällä muuta kuin nännit ja hartiat on sen verran leveät, että näytän todellä epäsopusuhtaiselta. Asiasta kärsinyt koko aikuisikäni ja nyt ajattelin tehdä asialle jotain :)
Kommentit (95)
Niin, ihan itseni vuoksi. Ihan sen vuoksi että itselläni olisi parempi olo itseni kanssa.Buahahaaa vaan sinulle kun et mitään ymmärrä.
Ketä varten syöpäleikatut laittavat uuden rinnan-itseäään varten vai muita ihmisiä varten?
Ja ihan turha vetää tähän sitä autiosaari -korttia!
Aplle vielä: lopeta tämä keskustelu ja siirry lukemaan ja kirjoittelemaan suomi24/plastiikkakirurgia-palstalle. Siellä saa asiallistakin tietoa ja muiden kokemuksia. Lue esimerkiksi implanttien laitosta toipumassa -ketjut. Siellä minäkin aktiivisesti kirjoittelin kun olin näitä omia hommaamassa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:39"]
Niin, ihan itseni vuoksi. Ihan sen vuoksi että itselläni olisi parempi olo itseni kanssa.Buahahaaa vaan sinulle kun et mitään ymmärrä.
Ketä varten syöpäleikatut laittavat uuden rinnan-itseäään varten vai muita ihmisiä varten?
Aplle vielä: lopeta tämä keskustelu ja siirry lukemaan ja kirjoittelemaan suomi24/plastiikkakirurgia-palstalle. Siellä saa asiallistakin tietoa ja muiden kokemuksia. Lue esimerkiksi implanttien laitosta toipumassa -ketjut. Siellä minäkin aktiivisesti kirjoittelin kun olin näitä omia hommaamassa.
[/quote]
Näin täytyy varmaankin tehdä. Ajattelin, että täältä näitä kokemuksia löytyy, koska suurin asiakaskunta taitaa olla imettäneissä ja synnyttäneissä naisissa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 15:07"]
Niin ja tämä on ehkäpä se mikä minulla on lähtötilanne ja mitä silikoneilla hakisin
http://www.realself.com/breast-implants/before-and-after-photos#tags=8092
Tuolta sivulta ensimmäinen
[/quote]
Tuloskin vielä ihan normaali eikä mitkään yliampuvat silikonit. Itseasiassa ei yhtään pahat.
Ennenkuin kuitenkaan alat tekemään mitään ota selvää myös leikkauksen haittapuolista - niitä kun on vaikka muuta sanottaisiin + etsit luotettavan sekä taitavan kirurgin. Halvin ei ole aina se paras.
28 kokeili myös vaihtoehtoisia hoitoja ja ei mitään tulosta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:39"]
[/quote]
Vaikka en olekaan ap niin kiitos osoitteesta. Myös minä aion mennä sinne lukemaan asiallisia kirjoituksia.
28:lla oli sellaiset rinnat kuin tuon ekan kuvan alapuolella(kuva 4),mutta lopputulos ihan erilainen, samantyylinen kuin kuvassa 30,mutta hiukan pienemmät ja "roikkuvammat".
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:43"]
Tuloskin vielä ihan normaali eikä mitkään yliampuvat silikonit. Itseasiassa ei yhtään pahat.
Ennenkuin kuitenkaan alat tekemään mitään ota selvää myös leikkauksen haittapuolista - niitä kun on vaikka muuta sanottaisiin + etsit luotettavan sekä taitavan kirurgin. Halvin ei ole aina se paras.
[/quote]
Jep, näin olenkin tehnyt. Myös niitä kauhutarinoita olen lukenut ja kuvia selaillut epäonnistuneista silikoneista. Rahaa toimenpiteeseen olen varannut kymppitonnin ja paras tietenkin on hakusessa. Olen kuullut KC-klinikasta hyvää ja sinne mahdollisesti olisin menossa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:43"]
[/quote]
Jep, näin olenkin tehnyt. Myös niitä kauhutarinoita olen lukenut ja kuvia selaillut epäonnistuneista silikoneista. Rahaa toimenpiteeseen olen varannut kymppitonnin ja paras tietenkin on hakusessa. Olen kuullut KC-klinikasta hyvää ja sinne mahdollisesti olisin menossa.
[/quote]
Kannattaa vielä googlettaa netistä noita lääkäreitä. Sieltä löytyy ne viimesimmät kehut ja haukut. Toivottavasti kaikki menee sinulla hyvin, ja tulet olemaan tyytyväinen uusiin rintoihisi. Minäkin haluaisin, mutta olen uskalla. Lukenut liian paljon noita kauhukertomuksia tunnottomuudesta + muista kamaluuksista, joten tyydyn näihin mitä on :D.
Pääasia että teetät suomessa. Ulkomailta on mahdotonta saada mitään korvauksia mistään jos pieleen menee, taikka mitään korjauksia.
Mä luulen, että jonain päivänä otan sillarit!
Olen toista kertaa elämässä raskaana ja nautin kirjaimellisesti TÄYSIN RINNOIN! Mulla on tissit, juhuuuuuuu!!!! Mies tuntuu suhtautuvan varustukseen kuten normitilassa. Mutta minä nautin!!!!
Jollei ole kokemusta siitä mitä on olla hoikkana 75aaa, ja pyöreänä max 80a (75b liian iso) niin toivon ettei kommentoi muiden sillarihaaveita.
Harmi kun ei ketään kiinnosta kokeilla luonnonmukaisia keinoja. Kun löytää sen itselle sopivan jutun, niin tosiaan sen 1-2 kuppikokoa, jopa kolmekin voi saada. Mitäänhän siinä ei menetä. Mutta oma valintahan se tietysti on.
Onko linkkiä joillekin kotimaisille/ulkomaisille sivustoille, joista saisi tietoa tuosta luonnonmukaisesta kasvatuksesta? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Olen jo käynyt leikkauksessa. Jos aihe kiinnostaa, niin tuolta löytyy kattavasti suomen kielellä tietoa.
Laatukirurgiassa otin. Hinta vähän päälle 3000 euroa sisältäen laadukkaat rintaimplantit. Olen n. 170 cm pitkä ja kooksi valiittiin 300cc pyöreät high profilen implantit. Laitettiin rintalihaksen alle, joten toipuminen pidempi, kuin jos oltaisiin rintalihaksen päälle asennettu. Näin tuli vaan luomun näköiset. Arpi ei näy yhtään, koska se on tosi pieni ja häviää rintapoimuun piiloon. Kävin leikkauksessa 6kk imetyksen lopettamisen jälkeen. Hyvät on.
Mua kiinnostais tuo luonnollinen jutska...mistähän alottasin? Mä en aio missään nimessä mennä leikelteväksi, en vaan yksinkertaisesti uskalla. Toisekseen se maksaa ihan sikana, ei oo varaakaan ainakaan nyt. Tuohan on toisaalta ihan järkeenkäypää et hormonithan ne on jotka murrosiässä ja raskauden aikanakin tissejä kasvattaa. Miksei ne tekis sitä muulloinkin? Kyllä mulla tissit kasvo e-pillereilläki, mut ku lopetin niin kutistuivat melkein entiselleen. Muuten pillerit ei mulle sopinu yhtään, joten se siitä. Mä voisin kokeilla kyllä ja raportoida sitten täällä :D Pitääpä alkaa tutkimaan, vois alottaa vaikka sellasella mitä saa Suomesta?
Hei.
Toimin lääkärinä kuvantamisen puolella ja olen tekemisissä rintojen kanssa liki puolet työajastani. Eli kokemusta on siltä kantilta.
En jaksa ymmärtää pienten rintojen vuoksi laitettuja silikoneja. Kun vika on korvien välissä (huono itsetunto), on vaikea perustella rintojen puukottamista. Oikea hoito olisi psykoterapia. Leikkauksella yksilö ottaa huomattavat henkilökohtaiset terveysriskit ja lisäksi usein aiheuttaa kuluja meille kaikille veronmaksajille. Komplikaatiot kun järkiään joudutaan hoitamaan julkisen terveydenhuollon puolella. Lisäksi silikoniproteesit heikentävät oleellisesti rintasyövän löytämistä. Sekin riski kannattaa miettiä etukäteen, kun joka kymmenes tulee sairastumaan rintasyöpään nykytiedon mukaan ja esiintyvyys on koko ajan nousussa... Vaikeutunut kuvantaminen (mm. magneettitutkimukset) lisää myös yhteiskunnalle kaatuvia kuluja. Omasta mielestäni silikonirinnat ovat epäluonnollisen näköiset (pallot, makuulla tonttulakit) ja kovat käteen.
RInnat ovat IMHO imettämistä varten. Ovat toki erogeenista aluetta, mutta sillekin puolelle usein tulee ongelmia tunnottomuuden kautta. Onnekseni työskentelen kehäkolmosen ulkopuolella. Kyseisen alueen kollegat ovat ongelmissa juuri kuvantamispuolella silikonien yleistymisen vuoksi.
Ylimääräiset rahat kannattaa varmasti viedä mieluummin psykiatrille kuin plastiikkakirurgille kysyjän tapauksessa....
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:24"]
Itseäni varten :)))))) buahaaaaa sallikaa mun nauraa!!!
[/quote]
Niin ketä muuta varten ne otetaan?
Olen harkinnut rintaleikkausta, olen kolmissakymmenissä, lapset tehty ja kroppa on timmi, rinnat ihan ok, mutta väsyneet imetyksistä. Toiveissa olisi pienet implantit, ihan vain niin, että kudos täyttyisi ja rinnat olisivat pari muun kropan kanssa.
JA IHAN ITSEÄNI VARTEN OTTAISIN! Sen tiedän, että leikkaukseen menen suomessa, joten toivottavasti ap saa vielä asiallisia vastauksia, eikä turhaa arvostelua
Hajoilkaa ketunneniinne.. mies lähettää tällaisia terveisiä
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 19:14"]
Hei.
Toimin lääkärinä kuvantamisen puolella ja olen tekemisissä rintojen kanssa liki puolet työajastani. Eli kokemusta on siltä kantilta.
En jaksa ymmärtää pienten rintojen vuoksi laitettuja silikoneja. Kun vika on korvien välissä (huono itsetunto), on vaikea perustella rintojen puukottamista. Oikea hoito olisi psykoterapia. Leikkauksella yksilö ottaa huomattavat henkilökohtaiset terveysriskit ja lisäksi usein aiheuttaa kuluja meille kaikille veronmaksajille. Komplikaatiot kun järkiään joudutaan hoitamaan julkisen terveydenhuollon puolella. Lisäksi silikoniproteesit heikentävät oleellisesti rintasyövän löytämistä. Sekin riski kannattaa miettiä etukäteen, kun joka kymmenes tulee sairastumaan rintasyöpään nykytiedon mukaan ja esiintyvyys on koko ajan nousussa... Vaikeutunut kuvantaminen (mm. magneettitutkimukset) lisää myös yhteiskunnalle kaatuvia kuluja. Omasta mielestäni silikonirinnat ovat epäluonnollisen näköiset (pallot, makuulla tonttulakit) ja kovat käteen.
RInnat ovat IMHO imettämistä varten. Ovat toki erogeenista aluetta, mutta sillekin puolelle usein tulee ongelmia tunnottomuuden kautta. Onnekseni työskentelen kehäkolmosen ulkopuolella. Kyseisen alueen kollegat ovat ongelmissa juuri kuvantamispuolella silikonien yleistymisen vuoksi.
Ylimääräiset rahat kannattaa varmasti viedä mieluummin psykiatrille kuin plastiikkakirurgille kysyjän tapauksessa....
[/quote]
Komps! :)
Komppaan myös 83:sta. Jatkossa myös tuplakuvat mammografiassa, silikonin kanssa ja toisessa sarjassa yritetään työntää silikoni pois ja saada sitä puristusta siihen varsinaiseen rintaan. Puolet enemmän säteitä. Ja siitä huolimatta kuvien tulkinta vaikeutuu. Ja silikoni voi kapseloitua ja rinta voi kovettua ja kipeytyä, ei ole edes harvinaista.
oliko tuo blogi ap:n linkittämä? Siis tuo muodollinenmuutos vai mikä se nyt olikaan...Mun mielestä ei uudet tissit istunut kroppaan yhtään. liian isot rinnat noin hoikalle naiselle. Ja makuulla ja kädet ylhäällä tosi feikin näköiset.
Nämä siis kommenttina tuosta blogista ottamatta kantaa alkuperäiseen aiheeseen.
Jotenkin tuntuu että moni kuitenkin ahnehtii enemmänkin täytettä kun mitä alunperin muka ajattelee. Jos rinnattomasta tulee C-E niin muutos on aika iso. Vai onko ne lääkärit jotka näitä isompia ehdottaa?