Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten naisten käytös baareissa?

Vierailija
23.03.2019 |

Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.

No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".

Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".

Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"

Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!

Kommentit (293)

Vierailija
101/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken, enkä tuhlata aikaa humalaisten miesten iskuyrityksiin tai tuollaisiin seuraan muka vahingossa hivuttautumisiin. Eihän ihmisestä saa edes oikeanlaista kuvaa, jos toinen tai molemmat on humalassa, joten baari on ihan väärä paikka etsiä seuraa.

"Itse olisin alkanut huorittelemaan" kertoo sinusta kyllä ihan riittävästi. Hyhhyh. Enpä ihmettele miksi olet noin katkeroitunut. 😁

Ehkä naisten 'kuuluu' vielä sanoa noin, mutta nettiaikana tuo ei enää mene läpi miehiin. Baarit nimenomaan ovat keskeisiä seuranhakupaikkoja, joihin naiset menevät hyvin paljastavissa vaatteissa talvella, siellä soitetaan seksuaalista musiikkia, itketään (naiset) sitä kun mies suuteli toista ja loppuyöstä haetaan pari hitaaseen tanssiin, mutta ehkä tämä on pelkkää sattumaa? 

Jos haluaa jutella ystävien kanssa, sen voi tehdä paljon kätevämmin kotona tai kesäaikaan vaikka jossain puistossa jos haluaa julkisella paikalla olla. Siellä ei ole kovaäänistä musiikkia eli kuulumisia ei tarvitse vaihtaa huutamalla, ei ole tungosta eikä todella kalliita juomia. 

"Baarit eivät ole seuranhakua varten"/"En hae seuraa baarista"

"En ole sellainen tyttö"

"Meillä ei sitten ole seksiä"

Ensimmäinen noista voi olla totta siinä mielessä, että nainen haluaa ehkä 'vain' vieraiden miesten katseita ja huomioita, mutta miehistä seuraa sekin on. 

Sinkut joiden päähän ei mene se ettei kaikki kaipaa muuta seuraa kun ne kaverinsa voisi järjestää ihan omat konsertit ja baarit ja antaa muiden olla. Kuka sinä luulet olevasi sanelemalla missä toiset saavat tavata kavereitaan? Tämä on taas sitä miesten ylimielisyyttä kun luulevat naisten olevan baarissa heitä varten.

Vierailija
102/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa miksi täälläkin miehet itkee kun saa kymmeniä ja satoja pakkeja baarissa naisilta? Johtuisiko siitä, että naiset eivät ole hakemassa seuraa sieltä baarista?

Niin, ja minkä takia paljastavimmin pukeutuvat naiset, jotka ovat homobaareissa, siihenkään ei nuo heteroperseet osaa vastata.

Voin kertoa, että niissä homobaareissa ei ole miehet kiinnostuneita naisten katselusta.

Itsekin pukeudun homobaareihin todella paljastavasti, ja heteropaikkoihin tyyliin villapaitaan tai huppariin, niin paljon kaipaan heteromiesten huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan mies 29 on.

Kyllä yökerhot on vihoviimeisiä paikkoja keskustella ja olla kaverin kanssa kaksin. Varsinkin jos olet kaunis nainen..

Meteli järkyttävän kova. Joudut huutamaan ja et kuule puoliakaan.. Juomat, liput yms kalliita.

Alkuillasta saatatte vielä saada olla kaverin kanssa keskenään. 01-04 olette toistuvien iskuyritysten kohteena. Iskijöinä 20-60v miehet 2-5promillen humalassa.

Vierailija
104/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken, enkä tuhlata aikaa humalaisten miesten iskuyrityksiin tai tuollaisiin seuraan muka vahingossa hivuttautumisiin. Eihän ihmisestä saa edes oikeanlaista kuvaa, jos toinen tai molemmat on humalassa, joten baari on ihan väärä paikka etsiä seuraa.

"Itse olisin alkanut huorittelemaan" kertoo sinusta kyllä ihan riittävästi. Hyhhyh. Enpä ihmettele miksi olet noin katkeroitunut. 😁

Ehkä naisten 'kuuluu' vielä sanoa noin, mutta nettiaikana tuo ei enää mene läpi miehiin. Baarit nimenomaan ovat keskeisiä seuranhakupaikkoja, joihin naiset menevät hyvin paljastavissa vaatteissa talvella, siellä soitetaan seksuaalista musiikkia, itketään (naiset) sitä kun mies suuteli toista ja loppuyöstä haetaan pari hitaaseen tanssiin, mutta ehkä tämä on pelkkää sattumaa? 

Jos haluaa jutella ystävien kanssa, sen voi tehdä paljon kätevämmin kotona tai kesäaikaan vaikka jossain puistossa jos haluaa julkisella paikalla olla. Siellä ei ole kovaäänistä musiikkia eli kuulumisia ei tarvitse vaihtaa huutamalla, ei ole tungosta eikä todella kalliita juomia. 

"En ole sellainen tyttö"

Ensimmäinen noista voi olla totta siinä mielessä, että nainen haluaa ehkä 'vain' vieraiden miesten katseita ja huomioita, mutta miehistä seuraa sekin on. 

Ai että naiset saisivat tavata ystäviään vain kesäisin puistossa? :D Muut 11kk (koska vain 1kk on oikeasti puistossaistumiskeli) sit vaan soitellaan niinkö? Tai entäs me kotiäidit, jotka olemme kotona 24/7 muutenkin ja haluamme sen yhden ainoan vapaaillan viettää jossain muualla kuin kotona, esim siellä baarissa, ystäviä tavaten EIKÄ seuraa hakien? :D

Vierailija
105/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne kalliit juomat teille miehille kuuluu? Jos kyseessä on joku spessu ilta tyttökavereiden kesken niin miksi ihmeessä me ei saataisi maksaa niistä juomista just niin paljon kuin halutaan? Menkää te miehet juomaan sitä pussikaljaanne puistonpenkille ja jättäkää yökerhot niille joita ei harmita maksaa muutamasta lasillisesta hyvässä seurassa (enkä tarkoita hyvällä seuralla teitä, arvon miehet)

Vierailija
106/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta sen kummemmin kantaa muihin pointteihin, sanoisin vain kaikille nuorille miehille, että jättäkää jo jumalauta ne naiset rauhaan. Tarkoitan sitä. Ei tästä tule lasta eikä paskaa jos kaikki kynnelle kykenevät miehet jahtaavat kaikkia naisia pillunkiilto silmissään.

Nyt elämme vuotta 2019, on aika alkaa toimia sen mukaisesti. Eli antakaa naisten hoitaa aloitteellisuus, älkää olko tuollaisia v*tun lapasia.

Tämä on niin totta! Onneksi olen itse aina tajunnut tuon, enkä ole koskaan joutunut yksienkään pakkien kohteeksi. Naisilta saan aloitteita silloin tällöin, eli en aina silloin kun niitä itse haluaisin, mutta toisaalta vaikka olisin tässä vuosien varrella tehnyt satoja aloitteita, niin olisiko lopputulos merkittävästi nykyisestä poikkeava? Tuskin. On nimittäin aikamoinen takamatka kirittäväksi miehenä, jos haluaa pelkästään puhumalla saada sellaisen naisen kiinnostus heräämään, joka alunperin ei osoita minkäänlaisia kiinnostuksenmerkkejä miestä kohtaan.

Vierailija
107/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole sellainen tyttö"

No kerroppa miksi täälläkin miehet itkee kun saa kymmeniä ja satoja pakkeja baarissa naisilta? Johtuisiko siitä, että naiset eivät ole hakemassa seuraa sieltä baarista?

Koska naiset ovat vaativia tietysti.

Tindereissä sun muissa alempitasoinen 50% miehistä saa 4% tykkäyksistä ja ylin 1% miehistä 16% tykkäyksistä. 

Baareissa on paljon parikymppisiä poikia ja vanhempia miehiä, jotka eivät vielä osaa käydä salilla, pukeutua täsmälleen oikein, tanssia oikein, jutella oikein eivätkä ole sisäistäneet naisten koodikieltä ja kaikkia kehollisia ja verbaalisia lukutaitoja, joita pitää nykyään opiskella myös nettipalstoilta, mikä vaatii hyvää englannin kielen taitoa. 

Jos taas on käynyt läpi tyypillisen tarinan eli lähtenyt nollasta parikymppisenä ja vaikka minun ikäisenä saavuttanut jo parempia ominaisuuksia ja saavutuksia, ei sitä ilmaiseksi kurkusta kaadettua hyvän itseluottamuksen ja traumattomuuden taustaa voi enää itselleen keksiä, vaan tietynlainen epävarmuus ja paha olo voi tulla edelleen läpi ja naiset sitten reagoivat tähän alitajuisella tavalla tai muuten. 

Jos taas nainen jotenkin aistii miehen olevan pelottavan tasokas, nainen voi oman huonon itseluottamuksensa takia antaa pakit miehelle, koska pelkää itse tulevansa satutetuksi. Tragi-ironisinta on tietysti se, kun mukava, herkkä, atleettinen ja asiansa hoitava neitsytmies saa pakit epävarmalta naiselta, joka ajattelee miehen olevan pelimies tms. 

Vierailija
108/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken, enkä tuhlata aikaa humalaisten miesten iskuyrityksiin tai tuollaisiin seuraan muka vahingossa hivuttautumisiin. Eihän ihmisestä saa edes oikeanlaista kuvaa, jos toinen tai molemmat on humalassa, joten baari on ihan väärä paikka etsiä seuraa.
</p>

<p>"Itse olisin alkanut huorittelemaan" kertoo sinusta kyllä ihan riittävästi. Hyhhyh. Enpä ihmettele miksi olet noin katkeroitunut. 😁[/quote kirjoitti:

]Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. No ei ehkä tällä hetkellä sinulle, mutta kyllä ne nyt vain ovat seuranhakupaikkoja, kavereiden kanssa bilettämisen lisäksi. Jestas, että jotkut pyörivät vain sen oman navan ympärillä. Suomalaiset voisivat parisuhde/ ikähaarukasta huolimatta opetella hauskanpidon ja flirtin alkeet ihmisten ilmoilla...

Vierailija
109/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta sen kummemmin kantaa muihin pointteihin, sanoisin vain kaikille nuorille miehille, että jättäkää jo jumalauta ne naiset rauhaan. Tarkoitan sitä. Ei tästä tule lasta eikä paskaa jos kaikki kynnelle kykenevät miehet jahtaavat kaikkia naisia pillunkiilto silmissään.

Nyt elämme vuotta 2019, on aika alkaa toimia sen mukaisesti. Eli antakaa naisten hoitaa aloitteellisuus, älkää olko tuollaisia v*tun lapasia.

Tämä on niin totta! Onneksi olen itse aina tajunnut tuon, enkä ole koskaan joutunut yksienkään pakkien kohteeksi. Naisilta saan aloitteita silloin tällöin, eli en aina silloin kun niitä itse haluaisin, mutta toisaalta vaikka olisin tässä vuosien varrella tehnyt satoja aloitteita, niin olisiko lopputulos merkittävästi nykyisestä poikkeava? Tuskin. On nimittäin aikamoinen takamatka kirittäväksi miehenä, jos haluaa pelkästään puhumalla saada sellaisen naisen kiinnostus heräämään, joka alunperin ei osoita minkäänlaisia kiinnostuksenmerkkejä miestä kohtaan.

Naisen aloite on 2+ sekuntia kestävä katsekontakti tai useasti tapahtuva pälyily. Jutella voi myös ilman katsekontaktia, mutta katsekontakti on keskeisin kiinnostuksesta kertova merkki. 

Eli kun tietää naisen katselevan, pitäisi mennä juttelemaan. Muusta mietiskelystä ei ole välttämättä hyötyä. Jos taas ei reagoi katseeseen, ei mitään todennäköisesti tapahdu ellet kuulu miesten haetuimpaan yhteen prosenttiin. 

Aloitteet voi jättää naisten tehtäväksi jos sillä tarkoitetaan tuota katsekontaktia. Jos taas tarkoitetaan sänkyyn raahaamista, niin se voi toimia jos kuuluu siihen yhteen prosenttiin tai haaveilee yksinomaan paljon itseään vanhemmista ja painavammista naisista. 

Vierailija
110/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmyös kirjoitti:

Oikeassahan mies 29 on.

Kyllä yökerhot on vihoviimeisiä paikkoja keskustella ja olla kaverin kanssa kaksin. Varsinkin jos olet kaunis nainen..

Meteli järkyttävän kova. Joudut huutamaan ja et kuule puoliakaan.. Juomat, liput yms kalliita.

Alkuillasta saatatte vielä saada olla kaverin kanssa keskenään. 01-04 olette toistuvien iskuyritysten kohteena. Iskijöinä 20-60v miehet 2-5promillen humalassa.

Kyllä minä yhä aion lähteä kaverin kanssa kaksi yökerhoon baariin yms. Meidän asia jos siitä maksamme paljon mutta valitettavasti ne esiintyjät joista pidämme ei tule sinne kahvilaan tai kotisohvalle soittamaan.

Itse käytän taktiikkaa jossa tanssiessa tai kaverin kanssa puhuessa joku koittaa tulla sanomaan jotain esitän etten häntä näe. Tajuaa tyhmempikin yleensä.

Vierailija
111/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmyös kirjoitti:

Oikeassahan mies 29 on.

Kyllä minä yhä aion lähteä kaverin kanssa kaksi yökerhoon baariin yms. Meidän asia jos siitä maksamme paljon mutta valitettavasti ne esiintyjät joista pidämme ei tule sinne kahvilaan tai kotisohvalle soittamaan.

Itse käytän taktiikkaa jossa tanssiessa tai kaverin kanssa puhuessa joku koittaa tulla sanomaan jotain esitän etten häntä näe. Tajuaa tyhmempikin yleensä.

Bändit ym tietysti erikseen. Tässä taidettiin puhua näistä perus yökerhoista missä ei ole muuta tarjontaa kuin 10€ drinkit.

Vierailija
112/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole sellainen tyttö"

Tindereissä sun muissa alempitasoinen 50% miehistä saa 4% tykkäyksistä ja ylin 1% miehistä 16% tykkäyksistä. 

Baareissa on paljon parikymppisiä poikia ja vanhempia miehiä, jotka eivät vielä osaa käydä salilla, pukeutua täsmälleen oikein, tanssia oikein, jutella oikein eivätkä ole sisäistäneet naisten koodikieltä ja kaikkia kehollisia ja verbaalisia lukutaitoja, joita pitää nykyään opiskella myös nettipalstoilta, mikä vaatii hyvää englannin kielen taitoa. 

Jos taas on käynyt läpi tyypillisen tarinan eli lähtenyt nollasta parikymppisenä ja vaikka minun ikäisenä saavuttanut jo parempia ominaisuuksia ja saavutuksia, ei sitä ilmaiseksi kurkusta kaadettua hyvän itseluottamuksen ja traumattomuuden taustaa voi enää itselleen keksiä, vaan tietynlainen epävarmuus ja paha olo voi tulla edelleen läpi ja naiset sitten reagoivat tähän alitajuisella tavalla tai muuten. 

Jos taas nainen jotenkin aistii miehen olevan pelottavan tasokas, nainen voi oman huonon itseluottamuksensa takia antaa pakit miehelle, koska pelkää itse tulevansa satutetuksi. Tragi-ironisinta on tietysti se, kun mukava, herkkä, atleettinen ja asiansa hoitava neitsytmies saa pakit epävarmalta naiselta, joka ajattelee miehen olevan pelimies tms. 

Jokainen joka saanut minulta pakit baarissa on saanut ne siksi etten ole alkuunkaan seuraa hakemassa. Nimeropelleilysi ei muuta sitä faktaa miksikään.

Vierailija
113/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken, enkä tuhlata aikaa humalaisten miesten iskuyrityksiin tai tuollaisiin seuraan muka vahingossa hivuttautumisiin. Eihän ihmisestä saa edes oikeanlaista kuvaa, jos toinen tai molemmat on humalassa, joten baari on ihan väärä paikka etsiä seuraa.
</p>

<p>"Itse olisin alkanut huorittelemaan" kertoo sinusta kyllä ihan riittävästi. Hyhhyh. Enpä ihmettele miksi olet noin katkeroitunut. 😁[/quote kirjoitti:

]Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. No ei ehkä tällä hetkellä sinulle, mutta kyllä ne nyt vain ovat seuranhakupaikkoja, kavereiden kanssa bilettämisen lisäksi. Jestas, että jotkut pyörivät vain sen oman navan ympärillä. Suomalaiset voisivat parisuhde/ ikähaarukasta huolimatta opetella hauskanpidon ja flirtin alkeet ihmisten ilmoilla...

Kuinka paljon itse tykkäsit jos oma kumppanisi lähtisi baariin flirttaillakseen muiden kanssa? Jestas sentään miten itsekästä porukkaa täällä kun sanelemassa missä ja vielä miten toisten kuuluu aikaansa viettää.

Vierailija
114/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hdksjdj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesmyös kirjoitti:

Oikeassahan mies 29 on.

Bändit ym tietysti erikseen. Tässä taidettiin puhua näistä perus yökerhoista missä ei ole muuta tarjontaa kuin 10€ drinkit.

Nyt joku jo sanelee minne toiset saa käyttää rahansa sen lisäksi missä saa tavata kavereitaan.

Ilmeisesti olet mies kun luulet että naisten kuuluu mennä niihin paikkohin sinua ja muita miehiä varten?

Vierailija
115/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovella työskentelevänä. Pakko kommentoida tuota baariin "kaverin" kanssa keskustelemaan juttua.

Eihän nyt oikeasti kukaan järkevä ihminen mene paikkaan jossa on 300 humalaista ihmistä jos tavoite on olla kaksin.

Vierailija
116/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole sellainen tyttö"

Niin että keksitään vaikka mitä epätoivoisia teorioita ennemmin kuin uskotaan , ettei naiset tosiaan ole sieltä seuraa hakemassa? Yksinkertaisin selitys nimittäin on se, ettei ole hakemassa minkäänlaista seuraa. Taatusti annan pakit jokaikiselle seuraan tunkevalle äijälle olipa atleetti, kotleetti tai missä tahansa prosentissa sun mielestä. Enkä ole ainoa, joka näin tekee.

Vierailija
117/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poke kirjoitti:

Ovella työskentelevänä. Pakko kommentoida tuota baariin "kaverin" kanssa keskustelemaan juttua.

Eihän nyt oikeasti kukaan järkevä ihminen mene paikkaan jossa on 300 humalaista ihmistä jos tavoite on olla kaksin.

Mene baariin joka täynnä humalaisia ollaksesi rauhassa kahdestaan kaverin kanssa.

Vedä seksikkäimmät vaatteet päälle ja juhlameikki. Tämä varmaan edesauttaa taas sitä rauhassa olemista.

Keskustele kaverin kanssa 85db-100db metelissä.

Vierailija
118/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa tämä onnenonkija ei huomannut kädessä komeilevaa sormusta, ja silti on flirttailemassa niin pitäisin ihan oikeutettuna sanoa suorat sanat. Mä kyllä toivotan nämä **lluhaukat alimmaiseen helvettiin. Kuvottavaa, kun kiertävät pöydästä toiseen koiranpentuilme naamalla, vaikka toinen ei uhraa edes katseen vertaa hänen suuntaansa. 

Mä olen itse 25v, naimissa sekä pienen lapsen äiti enkä todellakaan hae baarista seuraa itselleni vaan vietän sielä aikaani. Sormus on kyllä kädessä, mutta eipä näytä joitain ääliöitä kiinnostavan!

Joskus se piilovittuilu tai suora vittuilu on ainoa keino päästä tällaisesta tyypistä eroon. Et voi tietää, josko tämä ihminen oli jo piirittänyt tyttöjä koko illan ja seurannut pitkin baaria.

No et sinä tasokkaiden miesten listalla korkealle sijoittuisikaan. Miksi kukaan tasokas mies ottaisi sinunikäisesi pikkulapsen äidin, kun vapaana on samanikäisiä, lapsettomiakin naisia ja he ovat vielä valtaosa ikäluokkasi naisista?

Vierailija
119/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kun rumana ja läskinäkään naisena ei voi lähteä kavereitten kanssa tanssimaan ja muuten tuulettamaan (en juo paljoa kuin 2-3 koko illan aikana), ilman että yritetään kähmiä ja tunkea kieltä kurkkuun. Mutta joo kait se meissä naisissa on se vika. Auttaisikohan burka asiaa. Tuskin.

Vierailija
120/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jfkfh kirjoitti:

Poke kirjoitti:

Mene baariin joka täynnä humalaisia ollaksesi rauhassa kahdestaan kaverin kanssa.

Vedä seksikkäimmät vaatteet päälle ja juhlameikki. Tämä varmaan edesauttaa taas sitä rauhassa olemista.

Keskustele kaverin kanssa 85db-100db metelissä.

Rahan ja ajankäytön lisäksi nyt sanellaan myös mitä naiset saa pukea päälleen.

Tee tästä jooko selkeä kooste miten naiset saavat viettää aikaa kavereiden kanssa?