Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten naisten käytös baareissa?

Vierailija
23.03.2019 |

Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.

No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".

Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".

Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"

Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!

Kommentit (293)

Vierailija
61/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se että sulle baarit on seuranhakupaikkoja, ei tarkoita että ne ovat sitä muille.

Itse kuulutan hyviä käytöstapoja, mutta täytyy myöntää että nuorena kun vientiä riitti, tuli joskus sanottua vähän tiukemminkin. Tämä johtuu siitä, että ehkä jopa yli puolet illan aikana lähestyneistä miehistä (ja niitä oli paljon kun olin 20 v tai alle) joko suuttuivat kun en lähtenyt mukaan tai sitten eivät luovuttaneet millään. Kun olet tällaista takiaista koittanut eksyttää baarissa tunnin, joku viaton ohikulkija saattaa saada kiukun ryöpsähdyksen aikaan onnea koittaessaan. Harvoin niin kävi ja pyysin kyllä aina anteeksi.

Olin kuitenkin baariin mennyt alun alkaenkin viettämään aikaa ystävieni kanssa. Harmitti että puolet illasta olisi pitänyt käyttää lässyttämällä aikuisille miehille syitä siihen miksi ei heru. Puhumattakaan että ystävillä oli ihan sama tilanne päällä, hetken rauhaa emme saaneet (emmekä olleet mitään missejä, ihan perusnättejä naisia). Totta kai on ikävää että ne asiallisetkin saavat sitten kylmää kättä välittömästi koska pinna on valmiiksi tosi kireällä.

Taas tämä sama AV:n "perusnätti" nainen, joka ei löydä miestä, mutta ei anna heille mahdollisuuttakaan lähestyä. :D

Vierailija
62/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pilalle hemmoteltuja ja heillä on huonoon käytökseen varaa. Kyllä silti on miehet kiinnostuneita. Ihmisen suuruus tosin näkyy siinä, pystyykö olemaan ystävällinen vaikka olisi varaa olla töykeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa älyttömän rumat ja lihavatkin lähestyy vain niitä kaikkein kauneimpia naisia. Huomattu on.

Vierailija
64/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken, enkä tuhlata aikaa humalaisten miesten iskuyrityksiin tai tuollaisiin seuraan muka vahingossa hivuttautumisiin. Eihän ihmisestä saa edes oikeanlaista kuvaa, jos toinen tai molemmat on humalassa, joten baari on ihan väärä paikka etsiä seuraa.

"Itse olisin alkanut huorittelemaan" kertoo sinusta kyllä ihan riittävästi. Hyhhyh. Enpä ihmettele miksi olet noin katkeroitunut. 😁

Eikö baari ole seuranhakupaikka, useimmat suomalaiset parisuhteet ovat syntyneet baareissa käsittääkseni?!

Se on totta että humala pahasta.

Vierailija
65/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mualimman mies kirjoitti:

Itse näin vanhempana miehenä paljon kiertäneenä huomasin sen että jos naista meni iskemään, niin yleensä se oli se naisen kaveri joka ensimmäisenä älähti,ennenkuin toinen kerkesi mitään sanomaan,ja sai myöskin toiselle negatiivisen asenteen päälle.Se että tämä toinen tai kolmaskin nainen otti tälläisen asenteen,johtui vai siitä kateudesta sitä iskettävää kohtaan.Tälläinen nainen ei välttämättä saa minkäänlaista miestä mukaansa,ja kasvojen menettämisen pelossa estää myöskin tyttö kavereitaan tutustumasta uusiin miehiin,koska onhan se noloa jos ei miestä kapakasta saa.Kaikista pahimpia oli ylipainoiset naiset tyttö porukoissa,näitten suusta kuuli vaikka minkälaista tekstiä,johtuen siitä että en osittanut näihin minkäänlaista kiinnostusta,koska en yksinkertaisesti pidä ylipainoisista.

Varmasti tuollaisiakin on. Itse en edes uskaltaisi lihavana lähestyä ketään, koska

- palsta opettanut ettei lihavia hyväksytä, ei vaikka olis lihaksiakin

- baarissa voi tulla kuva, että hakee jotain romanttista, vaikka oikeasti haluais vain jutella.

Vierailija
66/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiä sitä, että oliko piirittänyt muita naisia koko illan, mutta ainakin kohtelias oli! Eikä missään vaiheessa alkanut virnuilemaan naiselle. Tuskin näki sormusta kun matkaa oli kummiski se pari metriä eikä välttämättä edes kiinnittänyt huomiotakaan. 

Mistäs "varattu nainen" olet löytänyt puolisosi? Lautapelikerhosta? Kumpi teki alotteen?

Minä, varattu nainen, löysin puolisoni ystävieni järjestämästä illanvietosta. Aloitteen tein minä. Heti hänet nähdessäni ajattelin, että vau, onpa komea mies. Aloimme jutella ja huomasin, että hän on myös luonteensa puolesta täyttä kultaa. Mies oli tuolloin melko ujo, joten oli luonnollista, että tein itse aloitteen.

Vierailija
67/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei kannattaisi tupakoida, koska tupakointi on syy siihen, ettei mies tai nainen kiinnosta.

Vierailija
68/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi ne kaverit ajaa teitä pois ei johdu siitä että olisivat kateellisia. Johtuu siitä että monella miehellä ei näissä tilanteissa ole yhtään tilannetajua. Ei tajuta että se kaveriporukka haluaa pitää hauskaa keskenään, ei jutella jonkun epätoivosen ukon kanssa joka jää siihen roikkumaan. Monet naiset ovat liian kilttejä sanomaan suoraan, onneksi on joku rohkeampi kaveri yleensä joka sanoo. Jos nainen on oikeasti hakemassa seuraa ja kiinnostunut teistä ei se kaveri siihen vaikuta. Yleensä nää tsekataan muutenkin etukäteen; jos sinua ajetaan pois on se nainen luultavasti sanonut kaverilleen että ok ajaa tuo pois, ei kiinnosta.

Vierailija
69/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10803 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)

Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus

mies50v

Voi miehet, miehet. Kuvitteletteko te oikeasti, että naiset on niin tyhmiä, että jos olisi joku oikeasti kiinnostava mies näkyvissä, niin kaverin kiukuttelu estäisi yhtään mitään?

Naisporukoissa vaan helposti syntyy sellaiset roolit, että sen eniten ei-toivottua huomiota saavan naisen torjuntataakkaa helpotetaan sillä, että sen ei tarvitse itse torjua jokaista jamppaa.

Maailmallahan näitä naisia kutsutaan cock-blockeiksi. Ja vain miesten toimesta, ja vain heidän kuvitelmissaan oikeasti kyse on siitä.

Mutta aivan liian monella naisella on kokemus siitä raivoamaan alkavasta torjutusta miehestä. Kun torjunnan tekee se rumempi kaveri, niin miehelle jää just tuo ylläkin nähty fiilis: " tästä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta kun tuo kaveri tuli väliin ja esti". Sellainen torjunta on paljon helpompi ottaa vastaan, kuin suora torjunta lähestymisen kohteelta.

Niiiiiiin tämä... ja jos se nainen haluaa oikeasti tutustua sinuun hän sanoi kaverille että tämän kanssa haluaa jutella ja kaveri alkaa kohdella sinua nätisti. Näin se kuulkaa menee.

Vierailija
70/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, se että sulle baarit on seuranhakupaikkoja, ei tarkoita että ne ovat sitä muille.

Itse kuulutan hyviä käytöstapoja, mutta täytyy myöntää että nuorena kun vientiä riitti, tuli joskus sanottua vähän tiukemminkin. Tämä johtuu siitä, että ehkä jopa yli puolet illan aikana lähestyneistä miehistä (ja niitä oli paljon kun olin 20 v tai alle) joko suuttuivat kun en lähtenyt mukaan tai sitten eivät luovuttaneet millään. Kun olet tällaista takiaista koittanut eksyttää baarissa tunnin, joku viaton ohikulkija saattaa saada kiukun ryöpsähdyksen aikaan onnea koittaessaan. Harvoin niin kävi ja pyysin kyllä aina anteeksi.

Olin kuitenkin baariin mennyt alun alkaenkin viettämään aikaa ystävieni kanssa. Harmitti että puolet illasta olisi pitänyt käyttää lässyttämällä aikuisille miehille syitä siihen miksi ei heru. Puhumattakaan että ystävillä oli ihan sama tilanne päällä, hetken rauhaa emme saaneet (emmekä olleet mitään missejä, ihan perusnättejä naisia). Totta kai on ikävää että ne asiallisetkin saavat sitten kylmää kättä välittömästi koska pinna on valmiiksi tosi kireällä.

Taas tämä sama AV:n "perusnätti" nainen, joka ei löydä miestä, mutta ei anna heille mahdollisuuttakaan lähestyä. :D

En usko että olen koskaan ennen nimittänyt itseäni perusnätiksi. Miehiä on aina löytynyt, elän parhaillaan avoliitossa. Kuten sanoin; lähestyä saa mutta ei pitää uskoa kerrasta.

/27

Vierailija
71/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa älyttömän rumat ja lihavatkin lähestyy vain niitä kaikkein kauneimpia naisia. Huomattu on.

Yhtä ilkeitä ja nirsoja ne rumat ja lihavat naiset on kuin kauniitkin...joten miksi ei siis yrittäisi kaunista.

Vierailija
72/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cock-blockkaajan voi yllättää kääntämällä huomion tähän ja pyytämällä tätä drinkille. Sitten sen voi eksyttää siellä baarissa jonnekin ja palata alkuperäisen kohteen luokse. Tai jos on sellainen paikalleen jämähtävä jäärä niin sanoo, että painuhan siitä vi**uun ja anna kaverisi puhua ihan itse.

Vierailija
73/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cock-blockkaajan voi yllättää kääntämällä huomion tähän ja pyytämällä tätä drinkille. Sitten sen voi eksyttää siellä baarissa jonnekin ja palata alkuperäisen kohteen luokse. Tai jos on sellainen paikalleen jämähtävä jäärä niin sanoo, että painuhan siitä vi**uun ja anna kaverisi puhua ihan itse.

Uskokaa jo ettei se blockaa sen toisen tahtoa vastaan.

Vierailija
74/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mualimman mies kirjoitti:

Itse näin vanhempana miehenä paljon kiertäneenä huomasin sen että jos naista meni iskemään, niin yleensä se oli se naisen kaveri joka ensimmäisenä älähti,ennenkuin toinen kerkesi mitään sanomaan,ja sai myöskin toiselle negatiivisen asenteen päälle.Se että tämä toinen tai kolmaskin nainen otti tälläisen asenteen,johtui vai siitä kateudesta sitä iskettävää kohtaan.Tälläinen nainen ei välttämättä saa minkäänlaista miestä mukaansa,ja kasvojen menettämisen pelossa estää myöskin tyttö kavereitaan tutustumasta uusiin miehiin,koska onhan se noloa jos ei miestä kapakasta saa.Kaikista pahimpia oli ylipainoiset naiset tyttö porukoissa,näitten suusta kuuli vaikka minkälaista tekstiä,johtuen siitä että en osittanut näihin minkäänlaista kiinnostusta,koska en yksinkertaisesti pidä ylipainoisista.

Se kaveri joka älähtää on porukassa se, jolla on eniten kanttia ajaa häiriköitä tiehensä. Arvostettu porukan jäsen joka ottaa vastuulleen muiden suojelemisen - ja samalla paskat niskaansa. Miehillä on omituisia kuvitelmia naisten välisestä dynamiikasta.

Vierailija
75/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)

Tai sitten kyseinen mies oli jo käynyt hätyyttämässä näitä naisia jo aiemmin, ja heistä rohkein päätti tylyttää ääliön tiehensä.

Vierailija
76/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö baari ole seuranhakupaikka, useimmat suomalaiset parisuhteet ovat syntyneet baareissa käsittääkseni?!

Niin muuttuu maailma, Eskoseni.

Vierailija
77/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa maksullisessa naisesta ja baariharakassa?

Vierailija
78/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naisista ovat kuvottavan ylimielisiä. Oikein oksettaa käytös, ei ihme ettei useat miehet halua lähestyä ollenkaan ja menevät mieluummin prostituoidun luo.

Vierailija
79/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta cockblockauksesta: Olin kaverini kanssa baarissa kun joku mies tuli sinnikkäästi iskemään kaveriani ja alkoi maanitella luokseen jatkoille. Kaverini oli aluksi miehelle ihan iloinen ja kohtelias, mutta yhtäkkiä kuiskasi korvaani "käske sen häipyä, äkkiä, mua ahdistaa" joten käskin tietty miestä painelemaan tiehensä. Näin se varmaan useammin menee, eikä kuten te miehet kuvittelette ;)

Vierailija
80/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus on muuten kirjoitettu jo v.2012 syksyllä Suomi24-palstan Miten iskeä nainen?-osioon. Muistan tän edelleen hyvin ja löytyy varmaan helposti guuglaamalla.