Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten käytös baareissa?

Vierailija
23.03.2019 |

Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.

No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".

Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".

Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"

Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!

Kommentit (293)

Vierailija
281/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kuulin toista kautta, että parhaana kaverinani pitämäni henkilö oli sanonut, ettei halua minua mukaan rafloihin, kun minä kuulemma olen liian kaunis ja vien kaikki miehet. 8-0 Se selittikin, miksi nämä kaverit olivat käyneet muka salaa bilettämässä ilman minua. Kyllä se vähän pisti miettimään.

Olin erään naisen kämppis ja tämä on tuttu keskustelu. Itsetunnolle massiivinen kolaus kun kaikki ukot juoksee jonossa yhden naisen perään eikä muille jää mitään.

rumahko kaveris vaan haluaa miehen. Voisit bongata sen iskijän kaveriporukasta (hiljaisen oikeantasoisen) kundin "joka voisi jutella maikulle tässä. Maikku on ihan kiva." Sitten annat sille alkuperäiselle pakit ja toivot että maikku pääsee muualle nukkumaan.

Kaverisuhteesi on sen jälkeen ihan uudella tasolla.

Vierailija
282/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään. 

Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.

Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.

No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.

On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.

Naisilla yleensä ei toimi tuo seksi juttu niinkuin miehillä. Ylipäätään ei ole mitään panetusta, johon kuka tahansa mies kelpaisi. Vaan ensiksi tapaa tyypin ja jos tämä täyttää ne omat kriteerit niin voi olla niin että ennenpitkää harrastetaan seksiä tai sitten ei. Halu kohdistuu siihen tiettyyn mieheen ,ei miehiin yleensä. Harva nainen sitäpaitsi saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa, joten masturbaatio on parempi ja varma keino hoidella ne fyysiset tarpeet jos niitä sinkkuna on.

Joo naisilla useimmiten on omanarvontuntoa sen verran, että eivät harrasta seksiä kenen kanssa tahansa. Täytyy olla seksuaalisesti haluttava henkilö. Kyllä naisilla seksuaalisia haluja ja tarpeita on silti yhtä lailla ja monet nauttivat irtoseksi stä. Väittäisin että suurin osa naisista kyllä nauttii seks istä. Ihmeellisissä harhoissa elät.

Ja perustelusi tälle on, että koska sinä nautit irtoseksistä niin tekevät kaikki muutkin. Näinhän ei tietenkään ole. Mediaanina mitaten keski-ikäisillä naisilla on ollut 5-7 eri seksikumppania elämänsä aikana ja samanikäisiä miehillä 7-10. Toki molemmissa ryhmissä on niitä joilla kumppaneita on vähemmän ja joillakin taas satoja. Tästä syystä mediaani kuvaa keskiarvoa paremmin tilannetta. Näihin lukumääriin ei kovin paljon sitä irtosuhteilua mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään. 

Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.

Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.

No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.

On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.

Naisilla yleensä ei toimi tuo seksi juttu niinkuin miehillä. Ylipäätään ei ole mitään panetusta, johon kuka tahansa mies kelpaisi. Vaan ensiksi tapaa tyypin ja jos tämä täyttää ne omat kriteerit niin voi olla niin että ennenpitkää harrastetaan seksiä tai sitten ei. Halu kohdistuu siihen tiettyyn mieheen ,ei miehiin yleensä. Harva nainen sitäpaitsi saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa, joten masturbaatio on parempi ja varma keino hoidella ne fyysiset tarpeet jos niitä sinkkuna on.

Joo naisilla useimmiten on omanarvontuntoa sen verran, että eivät harrasta seksiä kenen kanssa tahansa. Täytyy olla seksuaalisesti haluttava henkilö. Kyllä naisilla seksuaalisia haluja ja tarpeita on silti yhtä lailla ja monet nauttivat irtoseksi stä. Väittäisin että suurin osa naisista kyllä nauttii seks istä. Ihmeellisissä harhoissa elät.

Ja perustelusi tälle on, että koska sinä nautit irtoseksistä niin tekevät kaikki muutkin. Näinhän ei tietenkään ole. Mediaanina mitaten keski-ikäisillä naisilla on ollut 5-7 eri seksikumppania elämänsä aikana ja samanikäisiä miehillä 7-10. Toki molemmissa ryhmissä on niitä joilla kumppaneita on vähemmän ja joillakin taas satoja. Tästä syystä mediaani kuvaa keskiarvoa paremmin tilannetta. Näihin lukumääriin ei kovin paljon sitä irtosuhteilua mahdu.

Teeppä pieni callubbi av mammojen kanssa niin saatat yllättyä. Taisi mammoills olla keskimäärin olla 30 eri maan panoja kun kysytyttiin. Tuosta voi äätellä että se numero taitaa olla jotain ihan muuta kuin 5-7. Tuo kuulostaa kyllä joltakin jenkki meininkiltä.

Vierailija
284/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nuorena miehenä muutaman kerran lähtenyt baarista +40v naisen matkaan, eikä ne huonoimpia reissuja ole ollut. Kerran tullut palautetta itseni ikäiseltä naiselta, mutta minkäs teet jos ei hän herännyt ajoissa tähän maailmaan. Ronkelit jne.

Vierailija
285/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?

Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.

Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.

Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.

Niin,mielenkiintoista että miehen kaveri väistyy pois lähestymisyrityksen tieltä mutta naisen kaveri pyrkii pilaamaan saman yrityksen.Tuo väite ystävän "suojelusta" on niin niin typerää.

Mutta totta. Kaverit pitää huolta toisistaan ja tämä on yhdessä sovittu juttu.

Väitätkö että naisen kaveri tietää paremmin kuin nainen itse miellyttääkö lähestyvä mies vai ei? Enpä usko.

Vierailija
286/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori nainen, mutta kerronpa kokemukseni. Olin eilen keikalla baarissa, yksin, sillä tulin nyöhemmin enkä löytänyt ystäviäni. Seuraani tuppautui jatkuvasti humalaisia miehiä. En halua olla tyly, mutta keskustelu selvästi juopuneen tuntemattoman ihmisen kanssa ei kiinnosta. Jos olisin vastannut jotain ystävällistä, he eivät olisi ymmärtäneet lähteä. En tietenkään tylyttänyt ketään, mutta tein selväksi ettei keskustelu kiinnosta. Selvinpäin lähestyminen olisi saattanut olla eri asia, joskaan en yleisesti pidä siitä, että joku.lähestyy minua iskemismielessä.

Ymmärrettävää sinun puoleltasi. Sitten taas miehen näkökulmasta, yleensähän juuri baareissa tai jossain tapahtumissa on mahdollista löytää seuraa. Harvemmin kaupan kassalla. Siellä tapahtumassa sitä ei viitsi ängetä mihinkään naisporukkaan, koska hehän ovat kavereiden kesken biettämässä iltaa, kuten on monesti jo mainittu. No, sitten huomaa yksin olevan naisen, ja ajattelee rohkaisevan itsensä mennäkseen juttelemaan tälle naiselle. Eipä sitten sekään toimi, koska naista ei tuntemattomien lähestymiset kiinnosta, kuten juuri totesit. Eli aika mahdotonta hakuammuntaa koko touhu.

Miksi ei kaupan kassalla tai lenkkipolulla tai salilla tai kirjastossa tai työpaikalla? Etkö uskalla lähestyä ilman alkoholia?

Vierailija
287/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori nainen, mutta kerronpa kokemukseni. Olin eilen keikalla baarissa, yksin, sillä tulin nyöhemmin enkä löytänyt ystäviäni. Seuraani tuppautui jatkuvasti humalaisia miehiä. En halua olla tyly, mutta keskustelu selvästi juopuneen tuntemattoman ihmisen kanssa ei kiinnosta. Jos olisin vastannut jotain ystävällistä, he eivät olisi ymmärtäneet lähteä. En tietenkään tylyttänyt ketään, mutta tein selväksi ettei keskustelu kiinnosta. Selvinpäin lähestyminen olisi saattanut olla eri asia, joskaan en yleisesti pidä siitä, että joku.lähestyy minua iskemismielessä.

Ymmärrettävää sinun puoleltasi. Sitten taas miehen näkökulmasta, yleensähän juuri baareissa tai jossain tapahtumissa on mahdollista löytää seuraa. Harvemmin kaupan kassalla. Siellä tapahtumassa sitä ei viitsi ängetä mihinkään naisporukkaan, koska hehän ovat kavereiden kesken biettämässä iltaa, kuten on monesti jo mainittu. No, sitten huomaa yksin olevan naisen, ja ajattelee rohkaisevan itsensä mennäkseen juttelemaan tälle naiselle. Eipä sitten sekään toimi, koska naista ei tuntemattomien lähestymiset kiinnosta, kuten juuri totesit. Eli aika mahdotonta hakuammuntaa koko touhu.

Miksi ei kaupan kassalla tai lenkkipolulla tai salilla tai kirjastossa tai työpaikalla? Etkö uskalla lähestyä ilman alkoholia?

En itse juo itseäni humalaan ja mikään ei v*tuta mua enempää kuin juopuneiden ihmisten sönkötykset. Jos oma mies tulee kännissä kotiin, pyydän ettei se puhu mulle mitään.

Vierailija
288/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-puuma kirjoitti:

Olipa hyvä keskustelun avaus, tämä nuorten naisten käyttäytyminen baarissa. Sen lisäksi, että nuoret naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan törkeästi he käyttäytyvät myös aivan ääliömäisesti baaritiskillä itseään huomattavasti vanhempia naisia kohtaan. Olen monasti havainnut ja kuullut miten nuori nainen (yleensä vielä kauhea läski) purjehtii tiskille hehtaarin kokoinen kassi kainalossa ja kysyy edessään seisovalta aikuiselta naiselta: "Joko sää oot tilannut, mää tuun tähän, voiks sää mennä siitä pois, että mää saan tilata".

Kukaan nuorimies ei ikinä päästele suustaan tiskillä moista tekstiä. Nuoret miehet kysyvät kohteliaasti voisinko tulla siihen siksi aikaa, että tilaan ja usein myös tarjoavat tiskillä olevalle naiselle juoman. Ihan tuntemattomallekin - olen monasti kokenut tämän. Korostan, etten ole mikään puumanainen, enkä iske nuoria poikia, mutta se vilpittömyys ja iloinen kohteliaisuus mitä nuoretmiehet osoittavat käytöksellään itseään vanhempia naisia kohtaan on silmiinpistävää nuoriin naisiin verrattuna.

Usein tällaisten fiksujen nuortenmiesten kanssa tulee heitettyä hauskaa juttua hetki ja ne toivottavan daameille hyvää illanjatkoa. Nuoret naiset eivät ikinä yllä samaan ihmismäiseen käyttäytymiseen. Eivätkä he osaa puhua kenellekään muulla, kuin ikätovereilleen. 

Ymmärrän vallan hyvin, että jotkut nuoret miehet ovat kiinnostuneita puumanaisista, kun oman ikäluokan tytöt ovat huonokäytöksisiä ja törkeitä puheissaan.Todellä sivistymättömiä.

Olen pohtinut asiaa useamman aikuisen naisen kanssa ja suosittelenkin että nuoret miehet perustavat käytöskoulun näille rääväsuisille itsekkäille typyköille. Itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä keneltäkään baaritiskillä, että joko sää oot tilannut? Enkä erityisesti sellaista kysymystä tekisi itseäni huomattavasti vanhemmalla henkilölle.

Eräänä päivänä olin pankissa, jossa asioimaan tuli n. 80-vuotias tyylikäs herrasmies. Alle 30- vuotias pankkineitti tervehti miestä: Moikka!!!!! Kun minun vuoroni tuli astua tiskille sanoin kuuluvasti: hyvää päivää. Pankkineiti sanoi: Hei!!!! Voi aikoja, voi tapoja!!!!!!

Kyllä kohteliaasti voi kysyä, että oletko jo tilannut. Koska toiset jäävät juomansa saatuaan itsekkäästi täydelle baaritiskille, eivätkä anna tilaa seuraaville. Miten siellä baaritiskillä saa tilatuksi muuten kuin suun avaamalla? Vai pitääkö jäädä mykkänä seisomaan jokaisen baaritiskillä seisovan taakse ja toivoa, että tämä olisi se kohta, jossa saa juomaa.

Muuten samaa mieltä siitä, että nuoret miehet käyttäytyvät paremmin aikuisia naisia kohtaan kuin nuoret naiset. Minä taas olen puumaillut mielelläni. Nykyisin en enää.

Vierailija
289/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon parhaat naurut näille palstan "miehille" :D

Vierailija
290/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. Deittisivustoilla uskallan, koska siellä on muutkin deittimielessä liikkeellä. Ei ole kukaan minuakaan lähestynyt muualla kuin baarissa tai deittisivustoilla. Yhtä työkaveria ja erästä urheilukauppaepisodia lukuunottamatta.

Vierailija
291/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse juo itseäni humalaan ja mikään ei v*tuta mua enempää kuin juopuneiden ihmisten sönkötykset. Jos oma mies tulee kännissä kotiin, pyydän ettei se puhu mulle mitään.

Vaihda mies ulkomaalaiseen niin ei tule humalassa kotiin. Islam kieltää alkoholin ja se on mielestäni hyväkin asia. Ei ole näitä samoja ongelmia mitä tulee tässä keskustelussa ilmi. Lapseni tulevat oppimaan raittiuden eivätkä ole ryyppäämässä ja käy baareissa.

Vierailija
292/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja täällä. 

Eka puoli on oikein fiksu ja sitten lopussa sanotaan että ylipainoiset ovat idiootteja tai että kuolkaa kaikki ujot. 

Vierailija
293/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia kommentteja täällä. 

Eka puoli on oikein fiksu ja sitten lopussa sanotaan että ylipainoiset ovat idiootteja tai että kuolkaa kaikki ujot. 

Syrjäytyneet heräilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi