Nuorten naisten käytös baareissa?
Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.
No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".
Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".
Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"
Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken, enkä tuhlata aikaa humalaisten miesten iskuyrityksiin tai tuollaisiin seuraan muka vahingossa hivuttautumisiin. Eihän ihmisestä saa edes oikeanlaista kuvaa, jos toinen tai molemmat on humalassa, joten baari on ihan väärä paikka etsiä seuraa.
"Itse olisin alkanut huorittelemaan" kertoo sinusta kyllä ihan riittävästi. Hyhhyh. Enpä ihmettele miksi olet noin katkeroitunut. 😁
Kuka sinä olet muiden puolesta sanomaan, onko baari väärä vai oikea paikka etsiä seuraa? Moni löytää baarista seuraa, moni hakee sitä sieltä. Itsekin tutustuin puolisooni baarissa, toki sitten ensitapaamisen jälkeen aloimme tapailla muunlaisissa ympäristöissä.
Itse ainakin haen seuraa baarista ja sitä myös löytyy usein. Toimii paljon paremmin kuin Tinderit, koska näkee heti millainen tyyppi se toinen on.
No jaa, onhan tuo käytös aika ihmiskohtaista. Löytyy naisista ja miehistä mutta eihän tuo silti ole mukavaa ja kuulu hyviin tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja.
Kyllähän ne ovat. Ovat aina olleet, ja ne nähdään myös nykyään sellaisina; jos et halua, että sinua lähestytään tai isketään, älä mene baariin vaan mene vaikka jonnekin kahvilaan, puistoon tai muuta sellaista. Ja jos sinua joku mies lähestyy, voit käyttäytyä kohteliaasti vaikka sinua ei seura kiinnostaisikaan.
Ehkä kannataa hakea seuraa vaikka harrastusten parista.
Mutta noista naisista, että jos on pubiruusun oloisia niin parempi vain, että huutelevat. Ei tarvitse hukata energiaa enempää.
Mikä sa*tana siinä on että sillon kun olin sinkku ja halusin miestä niin edes katsekontaktin saaminen sellaisen kanssa ei jjmalauta onnistunut. Olin sentään nuori ja kauniskin, kävin ulkona usein, mutta en liikaa. Nyt naimisissa olevana plösönä jos erehdyn joskus harvoin baariin ja haluan jutella ja tanssia ystäväni kanssa rauhassa, EN tutustua kehenkään, niin ei onnistu! Heti on jonoksi asti äijää uimassa liiveihin. Tasan ei mee...
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sa*tana siinä on että sillon kun olin sinkku ja halusin miestä niin edes katsekontaktin saaminen sellaisen kanssa ei jjmalauta onnistunut. Olin sentään nuori ja kauniskin, kävin ulkona usein, mutta en liikaa. Nyt naimisissa olevana plösönä jos erehdyn joskus harvoin baariin ja haluan jutella ja tanssia ystäväni kanssa rauhassa, EN tutustua kehenkään, niin ei onnistu! Heti on jonoksi asti äijää uimassa liiveihin. Tasan ei mee...
Nuori ja kaunis = haasteellinen vaikea. Ei anna pesää kuitenkaan heti.
Plösö vanhempi nainen =Helppo nakki.
Ottamatta sen kummemmin kantaa muihin pointteihin, sanoisin vain kaikille nuorille miehille, että jättäkää jo jumalauta ne naiset rauhaan. Tarkoitan sitä. Ei tästä tule lasta eikä paskaa jos kaikki kynnelle kykenevät miehet jahtaavat kaikkia naisia pillunkiilto silmissään.
Nyt elämme vuotta 2019, on aika alkaa toimia sen mukaisesti. Eli antakaa naisten hoitaa aloitteellisuus, älkää olko tuollaisia v*tun lapasia.
Todella monen baari kaadon kokemuksella.. Älkää tuhlatko aikaa kaveriporukan kanssa liikkuviin naisiin.. Hyvä tapa toimia on mennä juttusille.
Lyhyesti ja ytimekkäästi esitellä itsensä ja kysyä haluaako kohde lähteä vaikka treffeille joskus toiste. Tai annat oman numerosi mikäli kohdetta kiinnostaa.
Hyödyt.
Saat 2 minuutissa selkeän vastauksen onko jakoa vai ei.
Puhelin saattaa soida jo samana iltana.
Toimimalla näin saat illan aikana useita verkkoja vesille.
Tosi monet mimmit lähtee sinne baariin viettämään aikaa kavereiden kanssa.
Seuraan tuppautuva herrasmies käy 90% varmuudella jonkun seurueen naisen hermoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cock-blockkaajan voi yllättää kääntämällä huomion tähän ja pyytämällä tätä drinkille. Sitten sen voi eksyttää siellä baarissa jonnekin ja palata alkuperäisen kohteen luokse. Tai jos on sellainen paikalleen jämähtävä jäärä niin sanoo, että painuhan siitä vi**uun ja anna kaverisi puhua ihan itse.
Uskokaa jo ettei se blockaa sen toisen tahtoa vastaan.
Miehet selittää kaiken naisten kateudella. Jos sanoo, ettei nuorempi nainen yleensä ole kiinnostunut keski-ikäisestä miehestä, niin alkaa kateus-huutelu. Vanhemmat naiset ovat itse olleet nuoria ja muistavat sen yököttävän tunteen, kun papparainen lähestyy.
Suomalaiset nuoret naiset ovat surkeita tapauksia johonkin kohteliaaseen ja tiukkaan aasialaiseen verrattaen.
Jamina ja Jemina baarissa. Siinä ois toosa-teeveetä.
Se ett äsinä pidät baareja seuranhakupaikkoina ei tarkoita että niin pitävät kaikki muutkin. Älä siis häiriköi baarissa käyviä naisia, eivät he ole tulleet sinne sinun perässäsi, vaikka sinä heidän perässään olisit sinne mennytkin. Juuri tämä on se syy miksi lakiin täytyy saada suostumuksellisuus seksiin, kosoka muuten pera olettaa että nainenkin haluaa häneltä munaa vain siksi, kun hän itse haluaa naiselta pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken, enkä tuhlata aikaa humalaisten miesten iskuyrityksiin tai tuollaisiin seuraan muka vahingossa hivuttautumisiin. Eihän ihmisestä saa edes oikeanlaista kuvaa, jos toinen tai molemmat on humalassa, joten baari on ihan väärä paikka etsiä seuraa.
"Itse olisin alkanut huorittelemaan" kertoo sinusta kyllä ihan riittävästi. Hyhhyh. Enpä ihmettele miksi olet noin katkeroitunut. 😁
Eikö baari ole seuranhakupaikka, useimmat suomalaiset parisuhteet ovat syntyneet baareissa käsittääkseni?!
Se on totta että humala pahasta.
No itse en tunne ketään joka olisi baarista löytänyt kumppaninsa. Enkä tunne ketään joka olisi edes etsinyt baarista kumppania. Ei ihmiset hae baarista seuraa vaan siellä seurustellaan omien kavereiden kanssa. Täytyy kyllä ole toivoton luuseri mikäli luulee baarista seuraa löytävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naisten 'kuuluu' vielä sanoa noin, mutta nettiaikana tuo ei enää mene läpi miehiin. Baarit nimenomaan ovat keskeisiä seuranhakupaikkoja, joihin naiset menevät hyvin paljastavissa vaatteissa talvella, siellä soitetaan seksuaalista musiikkia, itketään (naiset) sitä kun mies suuteli toista ja loppuyöstä haetaan pari hitaaseen tanssiin, mutta ehkä tämä on pelkkää sattumaa?
Jos haluaa jutella ystävien kanssa, sen voi tehdä paljon kätevämmin kotona tai kesäaikaan vaikka jossain puistossa jos haluaa julkisella paikalla olla. Siellä ei ole kovaäänistä musiikkia eli kuulumisia ei tarvitse vaihtaa huutamalla, ei ole tungosta eikä todella kalliita juomia.
"Baarit eivät ole seuranhakua varten"/"En hae seuraa baarista"
"En ole sellainen tyttö"
"Meillä ei sitten ole seksiä"
Ensimmäinen noista voi olla totta siinä mielessä, että nainen haluaa ehkä 'vain' vieraiden miesten katseita ja huomioita, mutta miehistä seuraa sekin on.
ei-puuma kirjoitti:
Olipa hyvä keskustelun avaus, tämä nuorten naisten käyttäytyminen baarissa. Sen lisäksi, että nuoret naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan törkeästi he käyttäytyvät myös aivan ääliömäisesti baaritiskillä itseään huomattavasti vanhempia naisia kohtaan. Olen monasti havainnut ja kuullut miten nuori nainen (yleensä vielä kauhea läski) purjehtii tiskille hehtaarin kokoinen kassi kainalossa ja kysyy edessään seisovalta aikuiselta naiselta: "Joko sää oot tilannut, mää tuun tähän, voiks sää mennä siitä pois, että mää saan tilata".
Kukaan nuorimies ei ikinä päästele suustaan tiskillä moista tekstiä. Nuoret miehet kysyvät kohteliaasti voisinko tulla siihen siksi aikaa, että tilaan ja usein myös tarjoavat tiskillä olevalle naiselle juoman. Ihan tuntemattomallekin - olen monasti kokenut tämän. Korostan, etten ole mikään puumanainen, enkä iske nuoria poikia, mutta se vilpittömyys ja iloinen kohteliaisuus mitä nuoretmiehet osoittavat käytöksellään itseään vanhempia naisia kohtaan on silmiinpistävää nuoriin naisiin verrattuna.
Usein tällaisten fiksujen nuortenmiesten kanssa tulee heitettyä hauskaa juttua hetki ja ne toivottavan daameille hyvää illanjatkoa. Nuoret naiset eivät ikinä yllä samaan ihmismäiseen käyttäytymiseen. Eivätkä he osaa puhua kenellekään muulla, kuin ikätovereilleen.
Ymmärrän vallan hyvin, että jotkut nuoret miehet ovat kiinnostuneita puumanaisista, kun oman ikäluokan tytöt ovat huonokäytöksisiä ja törkeitä puheissaan.Todellä sivistymättömiä.
Olen pohtinut asiaa useamman aikuisen naisen kanssa ja suosittelenkin että nuoret miehet perustavat käytöskoulun näille rääväsuisille itsekkäille typyköille. Itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä keneltäkään baaritiskillä, että joko sää oot tilannut? Enkä erityisesti sellaista kysymystä tekisi itseäni huomattavasti vanhemmalla henkilölle.
Eräänä päivänä olin pankissa, jossa asioimaan tuli n. 80-vuotias tyylikäs herrasmies. Alle 30- vuotias pankkineitti tervehti miestä: Moikka!!!!! Kun minun vuoroni tuli astua tiskille sanoin kuuluvasti: hyvää päivää. Pankkineiti sanoi: Hei!!!! Voi aikoja, voi tapoja!!!!!!
Voi ei, nyt kuulostaa jo tosi katkeralta puheelta. Hieman vaikuttaisi siltä, että et taida mikään vanhempi nainen ollakaan vaan juurikin tämä ”kaltoin kohdeltu” mies. Ei tuo oma puheesi ”kauhee läski” vaikuta kovin sivistyneeltä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Toivottavasti saat itseluottamusta jostain sekä myös itsellesi jotain käytöstapoja. Ei sinusta muuten kukaan välttämättä kiinnostu.
Huonotapaisia ihmisiä riittää, niin teissä miehessä kuin meissä naisissa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö baari ole seuranhakupaikka, useimmat suomalaiset parisuhteet ovat syntyneet baareissa käsittääkseni?!
Se on totta että humala pahasta.No itse en tunne ketään joka olisi baarista löytänyt kumppaninsa. Enkä tunne ketään joka olisi edes etsinyt baarista kumppania. Ei ihmiset hae baarista seuraa vaan siellä seurustellaan omien kavereiden kanssa. Täytyy kyllä ole toivoton luuseri mikäli luulee baarista seuraa löytävänsä.
Voisi miehet olla rehellisiä tässä ettei nekään mitään tyttöystäviä sieltä hae vaan pelkkää irtopillua. "Seura" on kaunisteltu sana kun ei kehtaa sanoa mitä oikeasti hakee.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naisten 'kuuluu' vielä sanoa noin, mutta nettiaikana tuo ei enää mene läpi miehiin. Baarit nimenomaan ovat keskeisiä seuranhakupaikkoja, joihin naiset menevät hyvin paljastavissa vaatteissa talvella, siellä soitetaan seksuaalista musiikkia, itketään (naiset) sitä kun mies suuteli toista ja loppuyöstä haetaan pari hitaaseen tanssiin, mutta ehkä tämä on pelkkää sattumaa?
Jos haluaa jutella ystävien kanssa, sen voi tehdä paljon kätevämmin kotona tai kesäaikaan vaikka jossain puistossa jos haluaa julkisella paikalla olla. Siellä ei ole kovaäänistä musiikkia eli kuulumisia ei tarvitse vaihtaa huutamalla, ei ole tungosta eikä todella kalliita juomia.
"Baarit eivät ole seuranhakua varten"/"En hae seuraa baarista"
"En ole sellainen tyttö"
"Meillä ei sitten ole seksiä"
Ensimmäinen noista voi olla totta siinä mielessä, että nainen haluaa ehkä 'vain' vieraiden miesten katseita ja huomioita, mutta miehistä seuraa sekin on.
No kerroppa miksi täälläkin miehet itkee kun saa kymmeniä ja satoja pakkeja baarissa naisilta? Johtuisiko siitä, että naiset eivät ole hakemassa seuraa sieltä baarista?
Cockblokkaus on AINA sitä, että se on etukäteen sovittu, tai sitten siinä hetkessä pyydetty, että se kaveri ajaa sen miehen pois.
Itsellänikin on sopimus tuosta kavereiden kanssa, en ikinä hakisi mitään seuraa jostakin baarista, omankin mieheni olen tavannut yhteisessä harrastuksessa.