Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten naisten käytös baareissa?

Vierailija
23.03.2019 |

Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.

No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".

Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".

Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"

Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!

Kommentit (293)

Vierailija
21/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Miehenä pitää vaan kestää kaikki tuollainenkin. Täysin asiaton heittohan tuo oli.

Naisena taas pitää kestää se, että jos puhuu miehelle baarissa ... mies tulkitsee sen positiiviseksi signaaliksi. Itse olen normaalisti iloinen ja nauravainen keskustelukumppani... enää en puhu tuntemattomille ravintolassa 🙄

Vierailija
22/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä baareihin jos haluaa fiksua käytöstä, siellä ollaan enemmän tai vähemmän tillintallin. Vanhempien miesten ei ainakaan kannata niissä käydä nuoria naisia iskemässä, aivan taatusti saa negatiivista palautetta. Nuoret taas tekee keskenään mitä tekevät, ei se vanhemmillaakaan aina ihan rehtiä tuo toiminta ole.

Aloituksen perusteella kyllä vaikutti, että ap oli paljon kiinnostuneempi tuosta miehestä kuin tytöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se että sulle baarit on seuranhakupaikkoja, ei tarkoita että ne ovat sitä muille.

Itse kuulutan hyviä käytöstapoja, mutta täytyy myöntää että nuorena kun vientiä riitti, tuli joskus sanottua vähän tiukemminkin. Tämä johtuu siitä, että ehkä jopa yli puolet illan aikana lähestyneistä miehistä (ja niitä oli paljon kun olin 20 v tai alle) joko suuttuivat kun en lähtenyt mukaan tai sitten eivät luovuttaneet millään. Kun olet tällaista takiaista koittanut eksyttää baarissa tunnin, joku viaton ohikulkija saattaa saada kiukun ryöpsähdyksen aikaan onnea koittaessaan. Harvoin niin kävi ja pyysin kyllä aina anteeksi.

Olin kuitenkin baariin mennyt alun alkaenkin viettämään aikaa ystävieni kanssa. Harmitti että puolet illasta olisi pitänyt käyttää lässyttämällä aikuisille miehille syitä siihen miksi ei heru. Puhumattakaan että ystävillä oli ihan sama tilanne päällä, hetken rauhaa emme saaneet (emmekä olleet mitään missejä, ihan perusnättejä naisia). Totta kai on ikävää että ne asiallisetkin saavat sitten kylmää kättä välittömästi koska pinna on valmiiksi tosi kireällä.

Vierailija
24/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-puuma kirjoitti:

Olipa hyvä keskustelun avaus, tämä nuorten naisten käyttäytyminen baarissa. Sen lisäksi, että nuoret naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan törkeästi he käyttäytyvät myös aivan ääliömäisesti baaritiskillä itseään huomattavasti vanhempia naisia kohtaan. Olen monasti havainnut ja kuullut miten nuori nainen (yleensä vielä kauhea läski) purjehtii tiskille hehtaarin kokoinen kassi kainalossa ja kysyy edessään seisovalta aikuiselta naiselta: "Joko sää oot tilannut, mää tuun tähän, voiks sää mennä siitä pois, että mää saan tilata".

Kukaan nuorimies ei ikinä päästele suustaan tiskillä moista tekstiä. Nuoret miehet kysyvät kohteliaasti voisinko tulla siihen siksi aikaa, että tilaan ja usein myös tarjoavat tiskillä olevalle naiselle juoman. Ihan tuntemattomallekin - olen monasti kokenut tämän. Korostan, etten ole mikään puumanainen, enkä iske nuoria poikia, mutta se vilpittömyys ja iloinen kohteliaisuus mitä nuoretmiehet osoittavat käytöksellään itseään vanhempia naisia kohtaan on silmiinpistävää nuoriin naisiin verrattuna.

Usein tällaisten fiksujen nuortenmiesten kanssa tulee heitettyä hauskaa juttua hetki ja ne toivottavan daameille hyvää illanjatkoa. Nuoret naiset eivät ikinä yllä samaan ihmismäiseen käyttäytymiseen. Eivätkä he osaa puhua kenellekään muulla, kuin ikätovereilleen. 

Ymmärrän vallan hyvin, että jotkut nuoret miehet ovat kiinnostuneita puumanaisista, kun oman ikäluokan tytöt ovat huonokäytöksisiä ja törkeitä puheissaan.Todellä sivistymättömiä.

Olen pohtinut asiaa useamman aikuisen naisen kanssa ja suosittelenkin että nuoret miehet perustavat käytöskoulun näille rääväsuisille itsekkäille typyköille. Itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä keneltäkään baaritiskillä, että joko sää oot tilannut? Enkä erityisesti sellaista kysymystä tekisi itseäni huomattavasti vanhemmalla henkilölle.

Eräänä päivänä olin pankissa, jossa asioimaan tuli n. 80-vuotias tyylikäs herrasmies. Alle 30- vuotias pankkineitti tervehti miestä: Moikka!!!!! Kun minun vuoroni tuli astua tiskille sanoin kuuluvasti: hyvää päivää. Pankkineiti sanoi: Hei!!!! Voi aikoja, voi tapoja!!!!!!

En lähtisi syyllistämään kaikkia nuoria naisia tai ylipäänsä ryhmiä. Kaikenlaisissa ihmisissä on niitä, joille ei ole ollut onnea saada hyvää kotikasvatusta. Nuoret miehet lähestyvät myös usein minua, ja olen monen kanssa jutellutkin aiheesta. Kaikki sanovat, että oman ikäiset naiset ovat usein ylipainoisia ja lähestymisen ensimmäinen motiivi oli se, että olen hoikka. Ja miksi pitää korostaa sitä, ettet ole puuma. Jos kohtaa mukavan ihmisen, niin on kai naisellakin oikeus alkaa seurustella nuoremman miehen kanssa. 

Vierailija
25/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä baareihin jos haluaa fiksua käytöstä, siellä ollaan enemmän tai vähemmän tillintallin. Vanhempien miesten ei ainakaan kannata niissä käydä nuoria naisia iskemässä, aivan taatusti saa negatiivista palautetta. Nuoret taas tekee keskenään mitä tekevät, ei se vanhemmillaakaan aina ihan rehtiä tuo toiminta ole.

Aloituksen perusteella kyllä vaikutti, että ap oli paljon kiinnostuneempi tuosta miehestä kuin tytöistä.

Noinko käsitit

Vierailija
26/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ei koskaan saa missään lähestyä, niin silloin suomessa ei kohta ole enää lapsia ja ulkomaalaiset täyttävät maan. Aina joku paikka ei ole seuranteko paikka jonkun mielestä, kunnes lopulta missään ei saa lähestyä naisia ja naiset alkavat itkemään, että miksi ovat aina yksin. 

Aika tavallista.

Vierailija
27/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko käsitit

Taisi käsittää muutama muukin niin. Jos kerran oli niin mukavanoloinen nuori mies, niin olisit nyt tarjonnut hänelle itse seuraa. Ei olisi tarvinnut surkutella täällä hänen kauheaa kohtaloaan.

Vierailija
28/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatte kaikki Temppari roskaväeltä.

Suosittelen teitä kaikkia lopettamaan tupakoinnin ja alkoholinkäytön.

Nìskasta kiinni ja kohti parempaa huomista.

Vierailija
29/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)

Vierailija
30/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)

Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus

mies50v

Vierailija
31/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus

mies50v

Mut kyllä sun viiskymppisenä luulisi tietävän, että ihmiselle ei ole sitä yhtä tiettyä. Ihan kuin tässä olisi kysymys jostain elämästä ja kuolemasta. ”En tule enää ikinä löytämään ketään, kun tämä yksi missattiin.” Aika lapsellista mietintää sinulta mies 50v.

Vierailija
32/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinähän se miesten ja naisten ero on. Naisella on ihana ja komea poikaystävä -> ystävätär ilmoittaa limaiselle pokailijalle naisen olevan varattu. Jos miehet ovat baarissa, miehellä on ihana ja kaunis vaimo, todennäköisesti vastasyntynyt vauvakin kotona -> kaverit yllyttävät äijää lähtemään pokailevan pubiruusun matkaan ja kehuvat vielä kuinka hyvä äijä tää frendi on.

Vierailija
33/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on paras ku keski-ikäiset naiset täällä haukkuu nuorempiaan. Mukamas yleensä ylipainoisia kaikki nuoret naiset, joo o.

Vierailija
34/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten käytös baareissa on niin itseriittoista, kuvittelevat että naiset ovat siellä heitä varten. Sitten kun illasta kuluttaa siihen että hokee ei kiitos sellaisille jotka eivät sitä yleensä ensimmäisellä kerralla usko alkaa helposti tyrmäämään jokaisen ensimmäisellä askelella että sas itse jatkaa iltaa eikä tarvitse kuunnella jankutusta.

Vierailija
35/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kohdellaan kyllä täysin samoin naisena miesten taholta, ja siksi en enää baareissa käykään enkä miehiä lähesty muutenkaan.

Vierailija
36/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit ei tosiaankaan ole mitään seuranhakupaikkoja. Itse käyn baareissa tuulettumassa kaveriporukassa, jota näen ihan liian harvoin, ja silloin haluan nimenomaan keskittyä siihen kuulumistenvaihtoon ystävien kesken

Se onkin kiva vaihtaa kuulumisia paikassa missä ei kuule omaa ääntään, eikä esim. viihtyisässä tunnelmassa jonkun kotona tai jossain saunatilassa ym.

Vierailija
37/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on naisilla niin rankkaa ja vaikeaa. Oman elämänsä Annet ja Ellut taas ruikuttamassa. 

Vierailija
38/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummustypy kirjoitti:

Miehenä pitää vaan kestää kaikki tuollainenkin. Täysin asiaton heittohan tuo oli.

Naisena taas pitää kestää se, että jos puhuu miehelle baarissa ... mies tulkitsee sen positiiviseksi signaaliksi. Itse olen normaalisti iloinen ja nauravainen keskustelukumppani... enää en puhu tuntemattomille ravintolassa 🙄

Viime viikonloppuna sain takiaisen. Vaihdoin muutaman sanan tiskillä. Sen jälkeen se seurasi perässä vaikka kuinka kohteliasti koitti sanoa että haluisin olla ihan vaan sen kaverini kanssa. Vessan ovellakin jäi odottamaan kun siellä kävin. Lopulta kaveri sanoi hieman töykeämmin että meneppäs jo. Varmaan tämänkin kaveri nyt sitä mieltä että kaverini cock blockasi kun ei itse ensin tajunnut minun puhettani niin kauan kun olin kohtelias.

Vierailija
39/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijatytsyhki kirjoitti:

Hohhoi mitä yleistystä, ai että nuoret miehet eivät käyttäydy törkeästi? Eivät suinkaan, kunhan huutelevat, vislailevat, pahimmillaan änkeävät jopa kähmimään.

Ei kannata pyöriä ma tu jen valtaamissa paikoissa niin välttyy tuoltakin.

Vierailija
40/293 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten käytös baareissa on niin itseriittoista, kuvittelevat että naiset ovat siellä heitä varten. Sitten kun illasta kuluttaa siihen että hokee ei kiitos sellaisille jotka eivät sitä yleensä ensimmäisellä kerralla usko alkaa helposti tyrmäämään jokaisen ensimmäisellä askelella että sas itse jatkaa iltaa eikä tarvitse kuunnella jankutusta.

Ap heti samalla linjalla. Baarit hänestä seuranhakupaikkoja. Onko ap naiset siellä siis sitä varten että sinä voit etsiä seuraa?