Nuorten naisten käytös baareissa?
Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.
No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".
Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".
Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"
Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Jfkfh kirjoitti:
Poke kirjoitti:
Ovella työskentelevänä. Pakko kommentoida tuota baariin "kaverin" kanssa keskustelemaan juttua.
Eihän nyt oikeasti kukaan järkevä ihminen mene paikkaan jossa on 300 humalaista ihmistä jos tavoite on olla kaksin.
Mene baariin joka täynnä humalaisia ollaksesi rauhassa kahdestaan kaverin kanssa.
Vedä seksikkäimmät vaatteet päälle ja juhlameikki. Tämä varmaan edesauttaa taas sitä rauhassa olemista.
Keskustele kaverin kanssa 85db-100db metelissä.
Ja sitten loukkaannutaan , kun tätä ei uskota. Sama kuin menisi jääkiekkopeliin katsomaan jalkakapalloa.
Ja sitten ainoa mahdollisuus sinne on mennä miesten takia? Ette ole tainneet pahemmin lähiaikoina käydä baarsissa, siellä ne naiset on ihan samanlaisissa vaatteissa kuin muusllakin.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Yökerhot ovat kamalan väsyttäviä, tylsiä ja kova äänisiä paikkoja. Enää en aio mennä yhteenkään sellaiseen mestaan. Monissa seurustelubaareissa ja -kahviloissa voi olla ihan viihtyisääkin, ja siellä voi käydä ihan ilman taka-ajatuksia.
Hämmentävää jos joku ei kykene menemään yökerhoon ilman taka-ajatuksia.
Millaisia pakkoajatuksia sinulle siellä tulee?Kaikki miehet menevät sinne naisen toivossa. Yökerhot ovat hirveitä mestoja. Miksi kukaan mies menisi sinne muutoin? Viinoja voi juoda paljon mukavamminkin.
Kykenen minä sinne menemään, mutta heti sinne päästyään kysyy itseltään, mitä helkkaria minä täällä teen. Musiikki on huonoa, ihmiset tajuttoman jurissa. Vaikka sinne menisi kavereiden kanssa, et niiden puhetta siellä kuule.
Sinun mielipiteesi on sama kuin kaikkien saman sukupuolen edustajien ja kaikki yökerhot on samanlaisia missä sinä käyt?
En ole niin erikoinen ihminen, ettei minun mielipiteeni tässä kattaisi aika monen miehen mielipiteen yökerhoista. Jos yökerhot olisivat vain miehille, kuinka moni hetero kävisi siellä? Ei juuri kukaan. Miesten yökerho olisi sikarinpolttoklubi, jossa istutaan ja jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös ottaa huomioon se, että hyvän näköisillä naisilla on kateellisia tavallisen näköisiä kavereita, jotka haluavat sabotoida miesten iskuyritykset kaunista kaveriaan kohtaan (jos voivat), koska kukaan ei yritä iskeä heitä, niin ei sitten saa kaverillakaan flaksi käydä.
Been there, seen that.
Tämä on muuten niin totta! Se on aina se ruma/ylipainoinen ystävä joka yrittää sössiä homman.
Naiset menee noihin yökerhoihin kahdesta syystä:
- Yrittääkseen saada muut naiset kateellisiksi
- Yrittääkseen saada mahd. paljon huomiota miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kaikki oo baarissa miestä hakemassa, vaan pitämässä hauskaa. Juttelemaan kyllä saa tulla ja liittyä seuraan, mutta mitään seksiseuraa on turha hakea ainakaan meidän porukasta. Ollaan suurin osa varattuja.
...mutat myöntäkääpä pois, huomio kiintoisilta kohteilta imartelee.
Ette te turhaan tälläydy istumaan iltaa johonkin kuppilaan, jonne tulee muitakin kuin te. Muutenhan teille riittäisi keskusteluun joku peruskahvila päivällä. Tai jonkun kodin olohuone.
Naiset ovat hieman huvittavia siinä että ei voida myöntää sitä, jos komea mies osoittaa kiinnostustaan, se on kivaa. Jos ruma, se on häirintää ja hyi-hyi. Varatut naiset menevät testaamaan markkina-arvoaan ilman aviopuolisojaan. Kivaahan se on.
Ihan tossaan vieläkin tässä vaiheessa keskustelua joku luulee että naiset lähtee sinne miesten huomion takia?
Et ihan tosissasi usko että muita syitä olisi? Joka paikaan ei pääse ihan missä vaan rönttövaatteissa ja Suomessa (ainakin pk-seutu) nuoret naiset pukeutuvat baariin aikalailla samalla tavalla kuin vapaa-aikana.Onko miehille nyt oikeasti näin kova paikka että naiset eivät ole siellä heidän takiaan tai heitä varten?
Aika monet naiset tälläytyvät baariin itse asiassa muita naisia varten. Halutaan vertailla itseä muihin ja tuoda itseä esille. Toki positiivinen huomio miehiltä esim. katseiden muodossa kelpaa myös, mutta varsinaista iskemistä ei välttämättä haluta.
Tavoitteena ei siis ole parinmuodostus, vaan yleinen statuksen nostatus ja itsetunnon kohotus. Tätä taas naisten on vaikeaa myöntää.
N29
Olen huoomannut saman. Baariin mennän esittäytymään ja nostamaan omaa sosiaalista statusta. Häviävän pieni osa enää haluaa sieltä mitään hikisiä makeja kannoilleen roikkumaan. Toinen marginaalinen ryhmä on ystäväporukan kanssa ajanviettäjät, jotka eivät myöskään ole seuraa hakemassa.
N21
Jotenkin vaikea uskoa että marginaalissa olisi kavereiden kanssa aikaa viettävät. Vai mikä teillä itseäni alle kymmen vuotta nuoremmilla naisilla on päässä käynyt jos teille motiivi sinne on mennä nostattamaan statusta? Me olemme aina menneet viettämään aikaa yhdessä.
N28
En tiedä. Kuulun tuohon kavereiden kanssa aikaa viettävään porukkaan ja tehnyt huomion, että baareissa kulkee paljon naisporukoita, suurinpiirtein ikäisiäni, jotka sitten nenää pitkin mulkoilevat muita. Ovat kuin suoraan jostain katalogista, eli hyvinkin kauniita, mutta sisäinen rumuus sitten näkyy läpi, kun vahingossa astut tuollaisen porukan eteen tai satut vessaan samaan aikaan. "Siis näittekö miten kaikki jätkät tuijottaa meitä ahha hahha!", "Joo ja siis näittekö sen yhen valaan sielä nurkassa. EI viittu oikeesti.". Sanotaanko, että kyllä siinä tuli selväksi heti, millaiset arvot on noilla naisilla ja millä asialla ovat liikkeellä. Perään vielä kerron oman kokemukseni- Kerran olin pesemässä käsiä vessakäynnin jälkeen ja tuollainen naisporukka tuli siihen vessan ovelle ja katsoivat minua ja tällainen supertällingissä oleva nainen tirskui kavereilleen, että "Onkohan tää varmasti naistenvessa.". Ei tuntunut ihan hyvältä minustakaan. Tästä keskustelustahan voi lukea, millaista kohtelua miehet saavat osakseen, jos ei olekaan noiden naisten "standardejen" mukainen.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös ottaa huomioon se, että hyvän näköisillä naisilla on kateellisia tavallisen näköisiä kavereita, jotka haluavat sabotoida miesten iskuyritykset kaunista kaveriaan kohtaan (jos voivat), koska kukaan ei yritä iskeä heitä, niin ei sitten saa kaverillakaan flaksi käydä.
Been there, seen that.
Tämä on muuten niin totta! Se on aina se ruma/ylipainoinen ystävä joka yrittää sössiä homman.
Miksi yrittäisi kun kerran teidän mukaanne kaikki naiset - rumat mukaan lukien - panevat jatkuvasti komistuksia?
Käytöstavat hukassa miehiltä ja naisilta. Sitä korjaa, mitä kylvää.
T. Sinkku viimeksi v. 1984
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kaikki oo baarissa miestä hakemassa, vaan pitämässä hauskaa. Juttelemaan kyllä saa tulla ja liittyä seuraan, mutta mitään seksiseuraa on turha hakea ainakaan meidän porukasta. Ollaan suurin osa varattuja.
...mutat myöntäkääpä pois, huomio kiintoisilta kohteilta imartelee.
Ette te turhaan tälläydy istumaan iltaa johonkin kuppilaan, jonne tulee muitakin kuin te. Muutenhan teille riittäisi keskusteluun joku peruskahvila päivällä. Tai jonkun kodin olohuone.
Naiset ovat hieman huvittavia siinä että ei voida myöntää sitä, jos komea mies osoittaa kiinnostustaan, se on kivaa. Jos ruma, se on häirintää ja hyi-hyi. Varatut naiset menevät testaamaan markkina-arvoaan ilman aviopuolisojaan. Kivaahan se on.
Ihan tossaan vieläkin tässä vaiheessa keskustelua joku luulee että naiset lähtee sinne miesten huomion takia?
Et ihan tosissasi usko että muita syitä olisi? Joka paikaan ei pääse ihan missä vaan rönttövaatteissa ja Suomessa (ainakin pk-seutu) nuoret naiset pukeutuvat baariin aikalailla samalla tavalla kuin vapaa-aikana.Onko miehille nyt oikeasti näin kova paikka että naiset eivät ole siellä heidän takiaan tai heitä varten?
Aika monet naiset tälläytyvät baariin itse asiassa muita naisia varten. Halutaan vertailla itseä muihin ja tuoda itseä esille. Toki positiivinen huomio miehiltä esim. katseiden muodossa kelpaa myös, mutta varsinaista iskemistä ei välttämättä haluta.
Tavoitteena ei siis ole parinmuodostus, vaan yleinen statuksen nostatus ja itsetunnon kohotus. Tätä taas naisten on vaikeaa myöntää.
N29
Olen huoomannut saman. Baariin mennän esittäytymään ja nostamaan omaa sosiaalista statusta. Häviävän pieni osa enää haluaa sieltä mitään hikisiä makeja kannoilleen roikkumaan. Toinen marginaalinen ryhmä on ystäväporukan kanssa ajanviettäjät, jotka eivät myöskään ole seuraa hakemassa.
N21
Jotenkin vaikea uskoa että marginaalissa olisi kavereiden kanssa aikaa viettävät. Vai mikä teillä itseäni alle kymmen vuotta nuoremmilla naisilla on päässä käynyt jos teille motiivi sinne on mennä nostattamaan statusta? Me olemme aina menneet viettämään aikaa yhdessä.
N28
No minusta on kiva laittautua kauniiksi ja mennä kavereitteni kanssa sinne juttelemaan/bilettämään. Tykkään tanssimisesta.
Ja myönnetään: etsin itselleni omaa kultaa. Onhan se kivaa, kun komeat miehet tulee juttelemaan ja katsoo pitkään. Kyllä siinä itsetunto kohenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, seen that.
HYSHYS, just naiset pari sivua sitten raivosivat, että cock-blockkaus on AINA sovittu juttu kavereiden kesken...
...uskoo ken haluaa.
Kannattaa varmaan vaihtaa kaveripiiriä jos nykyisessä ilmenee kauheasti kateutta jostain iskuyrityksistä siinä määrin että toinen alkaa suolaamaan ja blockaamaan vasten tahtoasi.
Ei kuulu tuollainen normaaliin ystävyyteen ja siksi se on suurimmalle osalle täällä vierasta. Ilmeisesti ihan tavallista kuitenkin miesten kaverisuhteissa vai?
No minä kuulin toista kautta, että parhaana kaverinani pitämäni henkilö oli sanonut, ettei halua minua mukaan rafloihin, kun minä kuulemma olen liian kaunis ja vien kaikki miehet. 8-0 Se selittikin, miksi nämä kaverit olivat käyneet muka salaa bilettämässä ilman minua. Kyllä se vähän pisti miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, seen that.
Tai voisikohan mitenkään olla mahdollista, että se iskemisen kohde ei ole kiinnostunut seurastasi mutta ei vain kohteliaana ihmisenä kehtaa sitä napakasti sanoa? Kaveri hoitelee homman ja iskemisen kohde kiittää jälkeenpäin. Toisensa jo vuosia tai kymmeniä vuosia tunteneet ystävykset osaavat kyllä lukea kaverin naamasta ja puheesta, onko hän kiinnostunut jutulle tulleesta miehestä vai ei.
Ja ihan muuten vinkkinä, monilla naisilla on yhteinen sopimus että jos joku ruma niljake tulee tanssilattialla kiehnäämään tai muuten iskemään, kaveri pelastaa pulasta.
En vain ihan usko, että jos tämä iskemisen kohde olisi OIKEASTI kiinnostunut ja imarreltu huomiostasi, hän antaisi kaverinsa estää tutustumisenne. Sorry, sitä ei vaan tapahdu. :)
Meillä ei kaveriporukassa edes ”päästetä” yhteisestä sopimuksesta ketään miehen matkaan humalassa ihan turvallisuussyistä. Koska ei olla niin selvillä kaikkien humalan tasosta yms että voitais luottaa että on löytynyt ok kaveri eikä jotain joka on just heittänyt tyrmäystipat drinkkiin. Lisäksi ulkona ollaan ystävien kanssa pitämässä hauskaa, ei yhtäkkiä häippästä jonnekin ja jätetä yksin muita. Puhelinnumerot vaihtoon ja sit monesti yks sun toinen on käynyt seuraavana päivänä treffeillä jos on vielä kiinnostanut. Sellaiset naispuoliset ihmiset jotka pyytää muita naisia ulos saadakseen vaan seuraa omille mieshakureissuille ei ole kovin pidettyjä ystäviä. Kerran kun on jäänyt baariin yksin kun toinen haihtuu niin sana kyllä kiertää.
Naiset pitää huolta toisistaan eikä haihdu itse miesten matkaan tai anna muiden haihtua (humalassa tuntemattomien) matkaan. Sellaisessa maailmassa me naiset, teidän miesten kanssa valitettavasti elämme. Aina on uhka sille että sattuu ja pahasti, joillekin se voi olla elämän viimeinen ilta. Sinä miehenä voit lähteä kenen naisen mukaan vain, joten ymmärrän että et vain voi käsittää sitä, että naiselle se väkivallan uhka on läsnä aina. Pelkästään kohteliaskin ei on tuonut kohteliaalle miehelle mieleen raivostua ja haukkua huo’aksi. Entäs jos olisin sanonut kyllä? Entä jos hän olisi paljastunut todellisen luonteensa vasta kun olisimme olleet kahdestaan?
Pahinta mitä teille voi käydä on muutama ruma sana ja pakit. Me taas lähdemme tuntemattomien, itseään vahvempien ihmisten kanssa yksin tilanteeseen jossa nainen jää kakkoseksi jos mies niin päättää.
Miettikää sitä. Edes pieni hetki ennen kuin taas palaatte tähän mölinäänne.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kaveriporukassa edes ”päästetä” yhteisestä sopimuksesta ketään miehen matkaan humalassa ihan turvallisuussyistä. Koska ei olla niin selvillä kaikkien humalan tasosta yms että voitais luottaa että on löytynyt ok kaveri eikä jotain joka on just heittänyt tyrmäystipat drinkkiin. Lisäksi ulkona ollaan ystävien kanssa pitämässä hauskaa, ei yhtäkkiä häippästä jonnekin ja jätetä yksin muita. Puhelinnumerot vaihtoon ja sit monesti yks sun toinen on käynyt seuraavana päivänä treffeillä jos on vielä kiinnostanut. Sellaiset naispuoliset ihmiset jotka pyytää muita naisia ulos saadakseen vaan seuraa omille mieshakureissuille ei ole kovin pidettyjä ystäviä. Kerran kun on jäänyt baariin yksin kun toinen haihtuu niin sana kyllä kiertää.
Naiset pitää huolta toisistaan eikä haihdu itse miesten matkaan tai anna muiden haihtua (humalassa tuntemattomien) matkaan. Sellaisessa maailmassa me naiset, teidän miesten kanssa valitettavasti elämme. Aina on uhka sille että sattuu ja pahasti, joillekin se voi olla elämän viimeinen ilta. Sinä miehenä voit lähteä kenen naisen mukaan vain, joten ymmärrän että et vain voi käsittää sitä, että naiselle se väkivallan uhka on läsnä aina. Pelkästään kohteliaskin ei on tuonut kohteliaalle miehelle mieleen raivostua ja haukkua huo’aksi. Entäs jos olisin sanonut kyllä? Entä jos hän olisi paljastunut todellisen luonteensa vasta kun olisimme olleet kahdestaan?
Pahinta mitä teille voi käydä on muutama ruma sana ja pakit. Me taas lähdemme tuntemattomien, itseään vahvempien ihmisten kanssa yksin tilanteeseen jossa nainen jää kakkoseksi jos mies niin päättää.
Näin on! Ei tulisi mieleenkään, että joku vaan häippäisi jonkun randomin ukon kanssa. Ei ikinä voi tietää mitä hulluja miehiä tuolla saalistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mites tämä ränt liittyy ketjun aiheeseen? Sehän oli naisen (kaverin) törkeän käytös tavallista pojua kohtaan tupakkapaikalla.
Vierailija kirjoitti:
No jospa tämä onnenonkija ei huomannut kädessä komeilevaa sormusta, ja silti on flirttailemassa niin pitäisin ihan oikeutettuna sanoa suorat sanat. Mä kyllä toivotan nämä **lluhaukat alimmaiseen helvettiin. Kuvottavaa, kun kiertävät pöydästä toiseen koiranpentuilme naamalla, vaikka toinen ei uhraa edes katseen vertaa hänen suuntaansa.
Mä olen itse 25v, naimissa sekä pienen lapsen äiti enkä todellakaan hae baarista seuraa itselleni vaan vietän sielä aikaani. Sormus on kyllä kädessä, mutta eipä näytä joitain ääliöitä kiinnostavan!
Joskus se piilovittuilu tai suora vittuilu on ainoa keino päästä tällaisesta tyypistä eroon. Et voi tietää, josko tämä ihminen oli jo piirittänyt tyttöjä koko illan ja seurannut pitkin baaria.
Vietän aikaani? Miksi? Sitten valitat että miehet häiritsee.
Eikö nykyään ihmisille opeteta enää käytöstapoja, vai miksi suurimman osan mielestä tuollainen törkeä ulosanti tuntematonta ihmistä kohtaan on ihan normaalia?? Oletteko samoja ihmisiä jotka alkavat haistattelemaan kassalle, jos joku tarjoustuote on loppu tai ette muuten saa tahtoanne läpi?
Ei kuulkaa ole normaalia, ei ymmärrettävää, eikä sallittua, vaan merkki huonoista käytöstavoista ja heikosta sivistyksestä. Eli wt, kuten täällä sanottaisiin.
Käyttäjä10803 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)
Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus
mies50v
Voi miehet, miehet. Kuvitteletteko te oikeasti, että naiset on niin tyhmiä, että jos olisi joku oikeasti kiinnostava mies näkyvissä, niin kaverin kiukuttelu estäisi yhtään mitään?
Naisporukoissa vaan helposti syntyy sellaiset roolit, että sen eniten ei-toivottua huomiota saavan naisen torjuntataakkaa helpotetaan sillä, että sen ei tarvitse itse torjua jokaista jamppaa.
Maailmallahan näitä naisia kutsutaan cock-blockeiksi. Ja vain miesten toimesta, ja vain heidän kuvitelmissaan oikeasti kyse on siitä.
Mutta aivan liian monella naisella on kokemus siitä raivoamaan alkavasta torjutusta miehestä. Kun torjunnan tekee se rumempi kaveri, niin miehelle jää just tuo ylläkin nähty fiilis: " tästä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta kun tuo kaveri tuli väliin ja esti". Sellainen torjunta on paljon helpompi ottaa vastaan, kuin suora torjunta lähestymisen kohteelta.
Kaverin kiukuttelu estää lähestymisen täysin riippumatta onko mies toivottu vai ei-toivottu.On niin uskomattoman typerää naisilta väittää kuinka "suojelin" ystävääni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyään ihmisille opeteta enää käytöstapoja, vai miksi suurimman osan mielestä tuollainen törkeä ulosanti tuntematonta ihmistä kohtaan on ihan normaalia?? Oletteko samoja ihmisiä jotka alkavat haistattelemaan kassalle, jos joku tarjoustuote on loppu tai ette muuten saa tahtoanne läpi?
Ei kuulkaa ole normaalia, ei ymmärrettävää, eikä sallittua, vaan merkki huonoista käytöstavoista ja heikosta sivistyksestä. Eli wt, kuten täällä sanottaisiin.
Miesten käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten käytöstavat?
No kuule ihan miesten ja naisten käytöstavat.
Koska käytöstavat, niin hyvät kuin huonot, opitaan kotona niin joku wt-käytöksen puolustaja voisi kertoa onko myös vanhempansa wt-kansaa?
Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?
Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.
Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.
Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.
Niin kun muunlaisia naisia ei olekaan kuin p-erseensä ja tissiensä täyttäjiä.