Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten naisten käytös baareissa?

Vierailija
23.03.2019 |

Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.

No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".

Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".

Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"

Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!

Kommentit (293)

Vierailija
261/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori nainen, mutta kerronpa kokemukseni. Olin eilen keikalla baarissa, yksin, sillä tulin nyöhemmin enkä löytänyt ystäviäni. Seuraani tuppautui jatkuvasti humalaisia miehiä. En halua olla tyly, mutta keskustelu selvästi juopuneen tuntemattoman ihmisen kanssa ei kiinnosta. Jos olisin vastannut jotain ystävällistä, he eivät olisi ymmärtäneet lähteä. En tietenkään tylyttänyt ketään, mutta tein selväksi ettei keskustelu kiinnosta. Selvinpäin lähestyminen olisi saattanut olla eri asia, joskaan en yleisesti pidä siitä, että joku.lähestyy minua iskemismielessä.

Vierailija
262/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään. 

Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.

Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.

No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.

On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.

Naisilla yleensä ei toimi tuo seksi juttu niinkuin miehillä. Ylipäätään ei ole mitään panetusta, johon kuka tahansa mies kelpaisi. Vaan ensiksi tapaa tyypin ja jos tämä täyttää ne omat kriteerit niin voi olla niin että ennenpitkää harrastetaan seksiä tai sitten ei. Halu kohdistuu siihen tiettyyn mieheen ,ei miehiin yleensä. Harva nainen sitäpaitsi saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa, joten masturbaatio on parempi ja varma keino hoidella ne fyysiset tarpeet jos niitä sinkkuna on.

"Harva nainen sitäpaitsi saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa"

Olisko nyt vähän liioittelua kuitenkin tai sitten miesten taso on pudonnut todella alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu miehethän tunnetusti ovat h*lvetin kohteliaita naisia kohtaan baareissa... Milloin saat kuulla h*orittelua, kun ei limanuljaskan sössötys kiinnosta, milloin kysytään suoraan saako p*llua ja muuta epämääräistä... Joskus jopa käydään käsiksi "vähän puristan tissiä"...

MIehet ovat aina kohteliaita naisia kohtaan myös baareissa. Anna tuollaisten chadien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei röyhkimyksiä tarvitse sietää. Herrasmiehiä on baareissa kuitenkin aina valtaosa.

Vierailija
264/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?

Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.

Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.

Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.

Täällä taas jokin keski-ikäinen tätykkä kertoo miten asiat nykyisin menee. Kun minäkin nuorena jaadajaada. Jos et ole nuori niin et näköjään tiedä miten ihmiset nykyisin toimii.

Tuskin ihmiset nyt niin eri tavalla käyttäytyy baarissa nyt kuin 10 vuotta sitten. Ihan asiaa kirjoitti tuo aiempi nainen.

Kyllähän se deittiskene on mullistanut täysin nettineittimahdollisuuksien kehitystyö. Monissa paikoin ei ihmiset edes käy enää yökerhoissa ja baareissa ollenkaan ja niitä on paljon lopetettukin. Ehkä suurimmissa kaupungeissa ihmisiä vielä niihin riittää.

Vierailija
265/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään. 

Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.

Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.

No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.

On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.

Naisilla yleensä ei toimi tuo seksi juttu niinkuin miehillä. Ylipäätään ei ole mitään panetusta, johon kuka tahansa mies kelpaisi. Vaan ensiksi tapaa tyypin ja jos tämä täyttää ne omat kriteerit niin voi olla niin että ennenpitkää harrastetaan seksiä tai sitten ei. Halu kohdistuu siihen tiettyyn mieheen ,ei miehiin yleensä. Harva nainen sitäpaitsi saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa, joten masturbaatio on parempi ja varma keino hoidella ne fyysiset tarpeet jos niitä sinkkuna on.

Olisko nyt vähän liioittelua kuitenkin tai sitten miesten taso on pudonnut todella alas.

Kyllähän nyt jokainen yhdenillan jutuja kokeillut tietää millaita räpellystä ja rynkytystä se on josta voi saada jotain hetken tyydytyksen tapaista kun toinen ihminen on lähellä mutta kunnon seksiksi ja siitä saavaksi kunnon tyydytykseski sitä ei voi kutsua.

Hyvä seksi vaatii enemmän yhdessä oloa kuin muutama humalanhuuruinen tunti.

Vierailija
266/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ei taida kuitenkaan olla, eikös? Kun tosimaailma ei vaan tue väitettäsi.

Joojoo. Avaisit nyt vähän silmiäsi tai miettisit vähän asioita. Mitä järkee on naisille tunkea sinne yökerhoon pe-la ilta? Ihan hyvin voisi tanssia kotona niitten kavereitten ilman mitään kähmijöitä.

Sinun mielestäsi on ok jossain soluasunnossa, jossa käytössäsi on noin 10 neliön huone, ryhtyä pitämään bileitä? Kun edes kaikki kaverit ei mahdu yhtäaikaa sisälle. Eikä tilanne niissä 20 neliön yksiöissäkään ole sen parempi.

Juu, kyllä sitä aina joku veruke löytyy. Kuitenkin sinne stadin pahimpaan lihatiskiin piti tunkeutua eikä noihin kymmeniin hiljaisempiin paikkoihin.

"Mun lempibändillä on keikka siellä" "siellä on paras meininki? Huoh

Tämä "stadin pahin lihatiski" taitaa olla sinun vakituinen saalistusmesta vai? Kun koko ajan sitä jauhat. Kukaan muu ei ole mennyt kuin ihan tavalliseen baariin kuuntelemaan musiikkia kaveriporukassa.

Vierailija
267/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia kokemuksia mulla, kun naisten kanssa päästy "luottamuksellisiin suhteisiin" niin monenlaisia totuuksia tullut havaittua, niistä naisporukoiden tekemisistä.  Teatteria pidetään varmaan eniten sen vuoksi, että ei saakaan vaikka haluttaisi.  Kun etukäteen julistaa että ei sitä seksiä olla hakemassa, niin jos ei saa niin voi uskotella itselleen että enhän minä halunnutkaan.  Vaikka alkuillasta uhotaan pelkästä tyttöjen illasta, niin kuskina olevana miehenä pääsee seuraamaan "näkymättömänä" tilannetta, todellisuus muotoutuu erilaiseksi kuin puheet.  JA - sormus ei ratkaise mitään, vain olosuhteet ja tilaisuudet vaikuttavat.  Huomiona, jos mukana niitä naisia jotka eivät ole "luotettavia" niin silloin ei ole tilaisuutta. 

Vierailija
268/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?

Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.

Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.

Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.

Täällä taas jokin keski-ikäinen tätykkä kertoo miten asiat nykyisin menee. Kun minäkin nuorena jaadajaada. Jos et ole nuori niin et näköjään tiedä miten ihmiset nykyisin toimii.

Tuskin ihmiset nyt niin eri tavalla käyttäytyy baarissa nyt kuin 10 vuotta sitten. Ihan asiaa kirjoitti tuo aiempi nainen.

Kyllähän se deittiskene on mullistanut täysin nettineittimahdollisuuksien kehitystyö. Monissa paikoin ei ihmiset edes käy enää yökerhoissa ja baareissa ollenkaan ja niitä on paljon lopetettukin. Ehkä suurimmissa kaupungeissa ihmisiä vielä niihin riittää.

Yökerhoilla on kiire järjestää erillaista tapahtumaa ja esiintyjää kun se entinen maininki ei saa ihmisiä enää paikalle.

Vierailija
269/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskelijatytsyhki kirjoitti:

Hohhoi mitä yleistystä, ai että nuoret miehet eivät käyttäydy törkeästi? Eivät suinkaan, kunhan huutelevat, vislailevat, pahimmillaan änkeävät jopa kähmimään. Eivät tosiaankaan ole kaikki kohteliaita, samoin kaikki nuoret naiset eivät ole ylimielisiä vittupäitä. Itse pyrin olemaan mahdollisimman kohtelias ihmisille kaikkialla, niin kaupassa, baarissa kuin pankissakin. Haistattelu ja vastaava käytös kuuluu vain hätätilanteisiin: kertaakaan ei ole tarvinnut (suomalaiselle) miehelle rumasti sanoa baarissa, suurin osa kyllä ymmärtää jos tarpeeksi selkeästi sanoo että en ole kiinnostunut seurastasi.

Törkyjä on ihan molemmissa sukupuolissa ja ikäluokissa mutta jos kohteliaasti lähestytään niin olis se kiva että siihen kohteliaasti reagoidaan.

M37

Miksi on pakko lähestyä eikä voi ottaa onkeensa heti sitä ettei seurasi kaivata. Ymmärrän kyllä että keltä tahansa lopulta menee hermo jos ei saa olla hetkeäkään rauhassa ilman että joku " keskustelija" on tunkemassa seuraan.

Vierailija
270/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori nainen, mutta kerronpa kokemukseni. Olin eilen keikalla baarissa, yksin, sillä tulin nyöhemmin enkä löytänyt ystäviäni. Seuraani tuppautui jatkuvasti humalaisia miehiä. En halua olla tyly, mutta keskustelu selvästi juopuneen tuntemattoman ihmisen kanssa ei kiinnosta. Jos olisin vastannut jotain ystävällistä, he eivät olisi ymmärtäneet lähteä. En tietenkään tylyttänyt ketään, mutta tein selväksi ettei keskustelu kiinnosta. Selvinpäin lähestyminen olisi saattanut olla eri asia, joskaan en yleisesti pidä siitä, että joku.lähestyy minua iskemismielessä.

Ymmärrettävää sinun puoleltasi. Sitten taas miehen näkökulmasta, yleensähän juuri baareissa tai jossain tapahtumissa on mahdollista löytää seuraa. Harvemmin kaupan kassalla. Siellä tapahtumassa sitä ei viitsi ängetä mihinkään naisporukkaan, koska hehän ovat kavereiden kesken biettämässä iltaa, kuten on monesti jo mainittu. No, sitten huomaa yksin olevan naisen, ja ajattelee rohkaisevan itsensä mennäkseen juttelemaan tälle naiselle. Eipä sitten sekään toimi, koska naista ei tuntemattomien lähestymiset kiinnosta, kuten juuri totesit. Eli aika mahdotonta hakuammuntaa koko touhu.

Vierailija
271/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko tähän väliin myös sanoo ku tänne eksyin, että kyllä se on totta, että naiset ekana baareissa pälyilee miehiä ja varmaan olevinaan "kiusaavat", ja sit kun mennään niin käsketään pois, ja sit kun taas ei mennä, niin valitetaan, että miten raukkoja miehet ovat. 

Vit tu tarkistakaa välillä päänne!!!!

Sellaista peliä en itsekään ymmärrä, ihan turhaa kiusantekoa ja huonoa käytöstä. Sitä en kyllä kielläkään, etteikö osa naisista ihan oikeasti käyttäydy todella nolosti baarissa. Välillä kun saa itsekin naisena suorastaan hävetä toisten touhua, varsinkin jos sattuu olemaan selvinpäin. Tuollaisten ei tarttis lähteä ollenkaan ulos, jos käytöstavat unohtui kotiin tai sinne pikku meikkipussin pohjalle puuteripölyn alle hukkuneeksi.

No, oletkos ikinä korjannut tilanteen päällä ollessa, ettei kyseisten isoäänisten käyttäytyminen ole kaikkien yhteinen mielipide ?  Jos et ole, niin älä sitten ihmettele että miksi esimerkiksi tällä palstalla esiintyy miesten mielipide, " kaikki suomaalaiset naiset on niin mielenterveysongelmaisia, että niihin ei älykäs mies koske tikullakaan".  Kyllä se kaatuu kaikkien naisten niskaan, kun joku ei älyä käyttäytymisen merkitystä.  Myös sellaisten miesten alitajunnassa on tieto siitä että naisiin ei kannata luottaa, vaikka eivät sitä mitenkään ilmaisisikaan. 

MIehethän ottavat kyllä huonosti käyttäytyvän toisen miehen heti luokille ja seinälle. Harrastavatko naiset sellaista? Vai ovatko negatiivisella tavalla konsensushakuisempia?

Vierailija
272/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin penetraatiolla saa n. 30 %naisista kun lisätään klitoris kiihotus niin muutama kymmenen prosenttia lisää saa. Merkillistä kyllä nimenomaan alle 30v naiset saavat harvemmin kuin esim. Mummonsa. Tai sitten mummot vaan valehtelee kyselyssä. Lähde Väestöliitto. Jonkin brittitutkimuksrn mukaan reippaasti alle 10%naisista saa oenetraatioseksissä orgasmin, joten nuo Väestöliiton luvut ovat aika korkeat kumminkin. Kvg

Vierailija
273/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin penetraatiolla saa n. 30 %naisista kun lisätään klitoris kiihotus niin muutama kymmenen prosenttia lisää saa. Merkillistä kyllä nimenomaan alle 30v naiset saavat harvemmin kuin esim. Mummonsa. Tai sitten mummot vaan valehtelee kyselyssä. Lähde Väestöliitto. Jonkin brittitutkimuksrn mukaan reippaasti alle 10%naisista saa oenetraatioseksissä orgasmin, joten nuo Väestöliiton luvut ovat aika korkeat kumminkin. Kvg

Noi tutkimukset on kyllä aika epäluotettavia, jos kerran väestöliiton ja brittitutkimuksen välillä on tuollainen ero.

Vierailija
274/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10803 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)

Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus

mies50v

Voi miehet, miehet. Kuvitteletteko te oikeasti, että naiset on niin tyhmiä, että jos olisi joku oikeasti kiinnostava mies näkyvissä, niin kaverin kiukuttelu estäisi yhtään mitään?

Naisporukoissa vaan helposti syntyy sellaiset roolit, että sen eniten ei-toivottua huomiota saavan naisen torjuntataakkaa helpotetaan sillä, että sen ei tarvitse itse torjua jokaista jamppaa.

Maailmallahan näitä naisia kutsutaan cock-blockeiksi. Ja vain miesten toimesta, ja vain heidän kuvitelmissaan oikeasti kyse on siitä.

Mutta aivan liian monella naisella on kokemus siitä raivoamaan alkavasta torjutusta miehestä. Kun torjunnan tekee se rumempi kaveri, niin miehelle jää just tuo ylläkin nähty fiilis: " tästä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta kun tuo kaveri tuli väliin ja esti". Sellainen torjunta on paljon helpompi ottaa vastaan, kuin suora torjunta lähestymisen kohteelta.

Kaverin kiukuttelu estää lähestymisen täysin riippumatta onko mies toivottu vai ei-toivottu.On niin uskomattoman typerää naisilta väittää kuinka "suojelin" ystävääni.

Tässä on jo useamman viestin verran kerrottu mistä on kyse ja miksi naiset näin tekevät. Vinkistä viisastuneena voisit hyväksyä etteivät naiset vain olleet kiinnostuneita ja opetella jättämään numerosi kiinnostavalle naiselle, kyllä hän yhteyttä ottaa jos haluaa. Ei vaan mene kaaliin ei.

Tässä nyt pitää ymmärtää se että ei nämä miehet ole kiinnostuneita naisesta. Eivät halua tavata myohemmin vaan pillua heti. Jostain syystä sitä ei vaan voi myöntää muutenhan he jättäisivät numeroitaan niille naisille jotka eivät juuri sillä hetkellä seuraa kaipaa.

Kyllä jokainen tietää mikä homman nimi on kun mies lähestyy baarissa. Ei se ole mitään ohi suun meneviä tilaisuuksia tai kiinnostusta. Se on ihan vaan sitä vonkaamista.

Sen takia miehet ei jätä numeroita eikä naiset soittele perään.

Vierailija
275/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi tutkimukset on kyllä aika epäluotettavia, jos kerran väestöliiton ja brittitutkimuksen välillä on tuollainen ero.

Miksi? Väestöliiton kyselytutkimuksia on tehty hieman erilaisina -50-luvulta lähtien ja kyllä ne monipuolisesti valottavat suomalaisten seksuaalisuutta , parisuhteita ja esim. Lisääntymishalukuutta ja muutoksia niissä. On luonnollista että erilaisissa yhteiskunnissa, eri aikoina ihmiset vastaa eri kyselyihin eri tavoin. Tokihan asiasta on tehty myös fysiologian alaan kuuluvia tutkimuksia, joissa eräässä oli jopa sellainen tulos, että 30 %naisista jotka kuvittelivat saaneensa orgasmin, eivät itseasiassa saaneetkaan niin että sitä sukuelimistä olisi voitu mitata. Sinänsä hyvin mielenkiintoinen aihepiiri ihan ketään syyttelemättä.

Vierailija
276/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää sinun puoleltasi. Sitten taas miehen näkökulmasta, yleensähän juuri baareissa tai jossain tapahtumissa on mahdollista löytää seuraa. Harvemmin kaupan kassalla. Siellä tapahtumassa sitä ei viitsi ängetä mihinkään naisporukkaan, koska hehän ovat kavereiden kesken biettämässä iltaa, kuten on monesti jo mainittu. No, sitten huomaa yksin olevan naisen, ja ajattelee rohkaisevan itsensä mennäkseen juttelemaan tälle naiselle. Eipä sitten sekään toimi, koska naista ei tuntemattomien lähestymiset kiinnosta, kuten juuri totesit. Eli aika mahdotonta hakuammuntaa koko touhu.

Ymmärsit kai tahallasi väärin. Kirjoitin, että minua ei selvästi juopuneen tuntemattoman lähestyminen ja sössötys kiinnosta noin yleisesti. Muuten juttelen mielelläni ihmisten kanssa. Selkeät iskurepliikit kyllä ahdistavat (toki myös imartelevat mutta eivät saa minua kiinnostumaan vastapuolesta) esim ulkonäköni kehuminen.

Vierailija
277/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumat on parempi koska sinne ihmiset tulee saman mielenkiinnon kohteen takia. Keskustelun aloittaminen on helppoa kun aihe on ympärillä.

Onnistunut tarina teille. Olin musiikkitapahtumassa kavereiden kanssa. Tanssin kun viereen tulee mies sanomaan jotain, vastaan ettei kiinnosta seura kun nyt haluan kuunnelle tätä.

Mies menee pois ja minä saan jatkaa sitä mitä tulin sinne tekemään. Myöhemmin tupakalla (huom tässä vaiheessa en tanssi tai kuuntele musiikkia) mies tuli uudelleen juttelemaan.

Sori haluan olla kavereiden kanssa. Tämä taas hänelle ok ja menee pois.

Vielä aivan tapahtuman lopussa hän tuli antamaan numeronsa. Siinä vaiheessa olin hänet torjunut kaksi kertaa mikä ei häntä näyttänyt lainkaan haittaavan.

Parin päivän päästä laitoin hänelle viestiä, oli selvää että pidämme samasta musiikista ja vaikka en itse hänestä siinä mielessä siinä vaiheessa ollut kiinnostunut ajattelin että hänestä voisi ainakin saada keikkakaverin.

Hän ei tyrkyttänyt itseään, ei ottanut toistuvasta torjunnasta itseensä, halusi tavata myöhemmin ja ihan tärkeimpänä antoi minun viettää iltani niin kuin halusin ilman mitään jankutusta.

Vierailija
278/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa tämä onnenonkija ei huomannut kädessä komeilevaa sormusta, ja silti on flirttailemassa niin pitäisin ihan oikeutettuna sanoa suorat sanat. Mä kyllä toivotan nämä **lluhaukat alimmaiseen helvettiin. Kuvottavaa, kun kiertävät pöydästä toiseen koiranpentuilme naamalla, vaikka toinen ei uhraa edes katseen vertaa hänen suuntaansa. 

Mä olen itse 25v, naimissa sekä pienen lapsen äiti enkä todellakaan hae baarista seuraa itselleni vaan vietän sielä aikaani. Sormus on kyllä kädessä, mutta eipä näytä joitain ääliöitä kiinnostavan!

Joskus se piilovittuilu tai suora vittuilu on ainoa keino päästä tällaisesta tyypistä eroon. Et voi tietää, josko tämä ihminen oli jo piirittänyt tyttöjä koko illan ja seurannut pitkin baaria.

Ei huomannut sormusta ja silti on flirttailemassa, niin miestä saa haukkua? Eli olisiko ollut parempi että olisi huomannut sormuksen ja silti flirttaillut? Wtf?

Vierailija
279/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumat on parempi koska sinne ihmiset tulee saman mielenkiinnon kohteen takia. Keskustelun aloittaminen on helppoa kun aihe on ympärillä.

Onnistunut tarina teille. Olin musiikkitapahtumassa kavereiden kanssa. Tanssin kun viereen tulee mies sanomaan jotain, vastaan ettei kiinnosta seura kun nyt haluan kuunnelle tätä.

Mies menee pois ja minä saan jatkaa sitä mitä tulin sinne tekemään. Myöhemmin tupakalla (huom tässä vaiheessa en tanssi tai kuuntele musiikkia) mies tuli uudelleen juttelemaan.

Sori haluan olla kavereiden kanssa. Tämä taas hänelle ok ja menee pois.

Vielä aivan tapahtuman lopussa hän tuli antamaan numeronsa. Siinä vaiheessa olin hänet torjunut kaksi kertaa mikä ei häntä näyttänyt lainkaan haittaavan.

Parin päivän päästä laitoin hänelle viestiä, oli selvää että pidämme samasta musiikista ja vaikka en itse hänestä siinä mielessä siinä vaiheessa ollut kiinnostunut ajattelin että hänestä voisi ainakin saada keikkakaverin.

Hän ei tyrkyttänyt itseään, ei ottanut toistuvasta torjunnasta itseensä, halusi tavata myöhemmin ja ihan tärkeimpänä antoi minun viettää iltani niin kuin halusin ilman mitään jankutusta.

Mutta et antanut pesää saman tien niin ei tuo ole mikään onnistuminen palstan lihatiskijankkaajille.

Vierailija
280/293 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naisilla useimmiten on omanarvontuntoa sen verran, että eivät harrasta seksiä kenen kanssa tahansa. Täytyy olla seksuaalisesti haluttava henkilö. Kyllä naisilla seksuaalisia haluja ja tarpeita on silti yhtä lailla ja monet nauttivat irtoseksi stä. Väittäisin että suurin osa naisista kyllä nauttii seks istä. Ihmeellisissä harhoissa elät.