Nuorten naisten käytös baareissa?
Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.
No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".
Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".
Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"
Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?
Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.
Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.
Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.
Niin,mielenkiintoista että miehen kaveri väistyy pois lähestymisyrityksen tieltä mutta naisen kaveri pyrkii pilaamaan saman yrityksen.Tuo väite ystävän "suojelusta" on niin niin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö baari ole seuranhakupaikka, useimmat suomalaiset parisuhteet ovat syntyneet baareissa käsittääkseni?!
Niin muuttuu maailma, Eskoseni.
Juu. Nykyään bparisuhteet luodaan nololla sovelluksella, jossa hyvin aikuismaisesti pyyhkäistään ihmisiä oikealle ja vasemmalle. Vähän niinkuin yläasteella.
Niin, kaikkihan tietää että nainen on tehty miehen kylkiluusta eli se parhaimmillaankin on vain noin 0.5-1% siitä mitä mies. Odotukset sitten sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?
Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.
Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.
Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.Niin,mielenkiintoista että miehen kaveri väistyy pois lähestymisyrityksen tieltä mutta naisen kaveri pyrkii pilaamaan saman yrityksen.Tuo väite ystävän "suojelusta" on niin niin typerää.
Täähän on kirjan vanhin temppu, että joku auttaa kaveriansa toivottamalla sen eihalutun hevon helvettiin. Eikö teillä ole yhtään naispuolisia kavereita? Ette oo viettäny aikaa porukoissa yliopistossa tai jossain muussa kouluporukassa? Ette oo kysyny joltain sukulaisnaisilta illanvietossa? Kuinka kujalla voi aikuiset miehet olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10803 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)
Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus
mies50v
Voi miehet, miehet. Kuvitteletteko te oikeasti, että naiset on niin tyhmiä, että jos olisi joku oikeasti kiinnostava mies näkyvissä, niin kaverin kiukuttelu estäisi yhtään mitään?
Naisporukoissa vaan helposti syntyy sellaiset roolit, että sen eniten ei-toivottua huomiota saavan naisen torjuntataakkaa helpotetaan sillä, että sen ei tarvitse itse torjua jokaista jamppaa.
Maailmallahan näitä naisia kutsutaan cock-blockeiksi. Ja vain miesten toimesta, ja vain heidän kuvitelmissaan oikeasti kyse on siitä.
Mutta aivan liian monella naisella on kokemus siitä raivoamaan alkavasta torjutusta miehestä. Kun torjunnan tekee se rumempi kaveri, niin miehelle jää just tuo ylläkin nähty fiilis: " tästä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta kun tuo kaveri tuli väliin ja esti". Sellainen torjunta on paljon helpompi ottaa vastaan, kuin suora torjunta lähestymisen kohteelta.
Kaverin kiukuttelu estää lähestymisen täysin riippumatta onko mies toivottu vai ei-toivottu.On niin uskomattoman typerää naisilta väittää kuinka "suojelin" ystävääni.
Tässä on jo useamman viestin verran kerrottu mistä on kyse ja miksi naiset näin tekevät. Vinkistä viisastuneena voisit hyväksyä etteivät naiset vain olleet kiinnostuneita ja opetella jättämään numerosi kiinnostavalle naiselle, kyllä hän yhteyttä ottaa jos haluaa. Ei vaan mene kaaliin ei.
Tuo käyntikorttitaktiikka jota eräs nimimerkki pelimies (oikeasti nainen) myös mainosti ei toimi tavismiehellä. Naiset ottavat yhteyttä (jos ottavat!) vain niihin top 10% miehiin krapuloistaan selvittyään. En tiedä ketään kaveria tai edes tuttua jolle nainen olisi soittanut baari-illan jälkeen.
Tuolla meiningillä suomalaiset olisivat jo kuolleet sukupuuttoon ja niin näyttää käyvänkin melko lyhyessä ajassa. Pari sukupolvea ja se on siinä.
Älkää naiset viitsikö jakaa neuvoja, jotka eivät toimi oikeassa elämässä. Miehen pitää aina muistaa, että älä tee niin kuin naiset sanovat vaan toimi heidän käytöksensä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyään ihmisille opeteta enää käytöstapoja, vai miksi suurimman osan mielestä tuollainen törkeä ulosanti tuntematonta ihmistä kohtaan on ihan normaalia?? Oletteko samoja ihmisiä jotka alkavat haistattelemaan kassalle, jos joku tarjoustuote on loppu tai ette muuten saa tahtoanne läpi?
Ei kuulkaa ole normaalia, ei ymmärrettävää, eikä sallittua, vaan merkki huonoista käytöstavoista ja heikosta sivistyksestä. Eli wt, kuten täällä sanottaisiin.
Miesten käytöstavat?
No kuule ihan miesten ja naisten käytöstavat.
Koska käytöstavat, niin hyvät kuin huonot, opitaan kotona niin joku wt-käytöksen puolustaja voisi kertoa onko myös vanhempansa wt-kansaa?
Miten käyttäytyy ihminen, joka ei ymmärrä ettei seura kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Yökerhot ovat kamalan väsyttäviä, tylsiä ja kova äänisiä paikkoja. Enää en aio mennä yhteenkään sellaiseen mestaan. Monissa seurustelubaareissa ja -kahviloissa voi olla ihan viihtyisääkin, ja siellä voi käydä ihan ilman taka-ajatuksia.
Hämmentävää jos joku ei kykene menemään yökerhoon ilman taka-ajatuksia.
Millaisia pakkoajatuksia sinulle siellä tulee?Kaikki miehet menevät sinne naisen toivossa. Yökerhot ovat hirveitä mestoja. Miksi kukaan mies menisi sinne muutoin? Viinoja voi juoda paljon mukavamminkin.
Kykenen minä sinne menemään, mutta heti sinne päästyään kysyy itseltään, mitä helkkaria minä täällä teen. Musiikki on huonoa, ihmiset tajuttoman jurissa. Vaikka sinne menisi kavereiden kanssa, et niiden puhetta siellä kuule.
Sinun mielipiteesi on sama kuin kaikkien saman sukupuolen edustajien ja kaikki yökerhot on samanlaisia missä sinä käyt?
Voin miehenä allekirjoittaa MiäsHenkilön näkemyksen sataprosenttisesti. Yökerhoissa viihtyvät ainoastaan ne trendikkäästi pukeutuvat pelimiehet joilla käy flaksi. Tai sitten puoliammattilaiset kaljankittaajat. Ei kukaan tavismies mene yökerhoon vapaaehtoisesti...siis anteeksi nauttimaan yhdessäolosta ja keskusteluista.
Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Yökerhot ovat kamalan väsyttäviä, tylsiä ja kova äänisiä paikkoja. Enää en aio mennä yhteenkään sellaiseen mestaan. Monissa seurustelubaareissa ja -kahviloissa voi olla ihan viihtyisääkin, ja siellä voi käydä ihan ilman taka-ajatuksia.
Millaisia pakkoajatuksia sinulle siellä tulee?Kaikki miehet menevät sinne naisen toivossa. Yökerhot ovat hirveitä mestoja. Miksi kukaan mies menisi sinne muutoin? Viinoja voi juoda paljon mukavamminkin.
Kykenen minä sinne menemään, mutta heti sinne päästyään kysyy itseltään, mitä helkkaria minä täällä teen. Musiikki on huonoa, ihmiset tajuttoman jurissa. Vaikka sinne menisi kavereiden kanssa, et niiden puhetta siellä kuule.
Sinun mielipiteesi on sama kuin kaikkien saman sukupuolen edustajien ja kaikki yökerhot on samanlaisia missä sinä käyt?
Voin miehenä allekirjoittaa MiäsHenkilön näkemyksen sataprosenttisesti. Yökerhoissa viihtyvät ainoastaan ne trendikkäästi pukeutuvat pelimiehet joilla käy flaksi. Tai sitten puoliammattilaiset kaljankittaajat. Ei kukaan tavismies mene yökerhoon vapaaehtoisesti...siis anteeksi nauttimaan yhdessäolosta ja keskusteluista.
Miehet ei ole samalla tavalla sosiaalisia ja saa iloa yhdessäolosta ja "biletyksestä" kuten naiset. Jos olisitte koskaan olleet parisuhteessa naisten kanssa niin tietäisitte tämän. Meillä kokoontui vielä muutamia vuosia sitten naisporukka perjantaisin täydessä tällingissä valmiina menemään baariin. 9/10 sinne ei edes lähdetty, vaan heiluttiin glittereissä sohvalla. Musat kaakkoon jne. 1/10 minä heitin sen muikkelilauman (oma muija joukossa) ulos että menevät baariin huudattamaan musaa kun alko olla niin myöhä ettei kotona voinut riekkua. Ja todellakin aamulla ruodittiin kaikki dorkat jotka roikku puskurissa vaikka oli sanottu ei.
Teiän ongelma on kokemuksen puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Miehet ei ole samalla tavalla sosiaalisia ja saa iloa yhdessäolosta ja "biletyksestä" kuten naiset. Jos olisitte koskaan olleet parisuhteessa naisten kanssa niin tietäisitte tämän. Meillä kokoontui vielä muutamia vuosia sitten naisporukka perjantaisin täydessä tällingissä valmiina menemään baariin. 9/10 sinne ei edes lähdetty, vaan heiluttiin glittereissä sohvalla. Musat kaakkoon jne. 1/10 minä heitin sen muikkelilauman (oma muija joukossa) ulos että menevät baariin huudattamaan musaa kun alko olla niin myöhä ettei kotona voinut riekkua. Ja todellakin aamulla ruodittiin kaikki dorkat jotka roikku puskurissa vaikka oli sanottu ei.
Höpöhöpö.
Kuka sanoi ettei palstamiehillä ole ollut parisuhteita tai seurustelusuhteita? Ei kannata uskoa kaikkea mitä av-mammat täällä höpisee. Kyllä miehissäkin on kavereiden kanssa viihtyviä ja hyvistä keskusteluista nauttivia. Yökerho vaan on sellaiselle ajanvietolle huonoin mahdollinen paikka kovaäänisen musiikin, vähäisen istumapaikkamäärän ja suuren määrän humalaisia ihmisiä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Tää! Meilläkin on kaveriporukassa iltoja jossa ollaan aivan edustuskunnossa jonkun kämpässä... - koko ilta! Siitä saa kivoja kuvia, ja hyvän fiiliksen kun on nätti jne. Oikeastaan monesti on jälkikäteen harmittanut maksaa siitä baarista loppuillasta kun hyvä meno on kaikonnut jonkun kännisen huo*ttelijan vuoksi joka ei ole hyvällä uskonut että ei olla etsimässä seuraa.
Juu miehethän tunnetusti ovat h*lvetin kohteliaita naisia kohtaan baareissa... Milloin saat kuulla h*orittelua, kun ei limanuljaskan sössötys kiinnosta, milloin kysytään suoraan saako p*llua ja muuta epämääräistä... Joskus jopa käydään käsiksi "vähän puristan tissiä"...
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään.
Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.
Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.
Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.
No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tähän väliin myös sanoo ku tänne eksyin, että kyllä se on totta, että naiset ekana baareissa pälyilee miehiä ja varmaan olevinaan "kiusaavat", ja sit kun mennään niin käsketään pois, ja sit kun taas ei mennä, niin valitetaan, että miten raukkoja miehet ovat.
Vit tu tarkistakaa välillä päänne!!!!
Sellaista peliä en itsekään ymmärrä, ihan turhaa kiusantekoa ja huonoa käytöstä. Sitä en kyllä kielläkään, etteikö osa naisista ihan oikeasti käyttäydy todella nolosti baarissa. Välillä kun saa itsekin naisena suorastaan hävetä toisten touhua, varsinkin jos sattuu olemaan selvinpäin. Tuollaisten ei tarttis lähteä ollenkaan ulos, jos käytöstavat unohtui kotiin tai sinne pikku meikkipussin pohjalle puuteripölyn alle hukkuneeksi.
No, oletkos ikinä korjannut tilanteen päällä ollessa, ettei kyseisten isoäänisten käyttäytyminen ole kaikkien yhteinen mielipide ? Jos et ole, niin älä sitten ihmettele että miksi esimerkiksi tällä palstalla esiintyy miesten mielipide, " kaikki suomaalaiset naiset on niin mielenterveysongelmaisia, että niihin ei älykäs mies koske tikullakaan". Kyllä se kaatuu kaikkien naisten niskaan, kun joku ei älyä käyttäytymisen merkitystä. Myös sellaisten miesten alitajunnassa on tieto siitä että naisiin ei kannata luottaa, vaikka eivät sitä mitenkään ilmaisisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.
On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.
Suomaalaiset naiset on olleet jo viimeiset 25 vuotta sy vältä per seestä.
Minä en koske niihin päinkään edes pitkällä ke pillä.
Onneksi nuoruudessani 70-90-luvuilla löytyi vielä jonkin verran normaaleja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.
Näin ei taida kuitenkaan olla, eikös? Kun tosimaailma ei vaan tue väitettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Juu miehethän tunnetusti ovat h*lvetin kohteliaita naisia kohtaan baareissa... Milloin saat kuulla h*orittelua, kun ei limanuljaskan sössötys kiinnosta, milloin kysytään suoraan saako p*llua ja muuta epämääräistä... Joskus jopa käydään käsiksi "vähän puristan tissiä"...
Tuollaista käytöstä en ole todistanut, mutta sitäkin useammin olen todistanut ja kokenut hilpeässä humalassa olevien naisten perseen puristeluita ja nipistelyitä, "tavaraan" käsiksi käymistä kuola huulessa, saatesanojen "mitäs se täältä löytyy?" kera..
Tässä on jo useamman viestin verran kerrottu mistä on kyse ja miksi naiset näin tekevät. Vinkistä viisastuneena voisit hyväksyä etteivät naiset vain olleet kiinnostuneita ja opetella jättämään numerosi kiinnostavalle naiselle, kyllä hän yhteyttä ottaa jos haluaa. Ei vaan mene kaaliin ei.