Nuorten naisten käytös baareissa?
Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.
No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".
Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".
Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"
Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?
Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.
Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.
Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.
Täällä taas jokin keski-ikäinen tätykkä kertoo miten asiat nykyisin menee. Kun minäkin nuorena jaadajaada. Jos et ole nuori niin et näköjään tiedä miten ihmiset nykyisin toimii.
Alat huorittelemaan naista joka kommentoi ulkonäköä lähinnä kehumalla ystävän miehen ulkonäköä? Ja sitten sanot mitään naisten käyttäytymisestä?
Ystävä oli luultavasti kateellinen kaverilleen, jolla oli jo komea poikaystävä ja miehet vielä lähestyy baarissa. Muuta syytä en keksi puuttua tilanteeseen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään.
Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.
Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.
No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.
On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.
Näin ei taida kuitenkaan olla, eikös? Kun tosimaailma ei vaan tue väitettäsi.
Joojoo. Avaisit nyt vähän silmiäsi tai miettisit vähän asioita. Mitä järkee on naisille tunkea sinne yökerhoon pe-la ilta? Ihan hyvin voisi tanssia kotona niitten kavereitten ilman mitään kähmijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana sitä vielä uskalsi naisena lähteä miesten matkaan, mutta en tiedä uskaltaisikl enää. Ja kyllä mä ainakin nuorena naisena ihan miestä hain sieltä baarista vaikka olin tyttöporukalla liikkeellä ja kyllä ketutti sellaset tyttökaverit jotka torbedoi lähestyvät miehet. Mikä oikeus sillä kaverilla on päättää tykkäänkö minä siitä miehestä vai en?
Se on kuule ihan pska puhetta naisten muka toisten suojeleminen. Enempi kyse siitä sillä kaveri naisella, että pelkää yksin jäämistä. Itsellä usein kivointa ollut juuri kun on itse bilettänyt vähän kauempana ns. Kavereistaan.
Kohteliaasti voi aina nainen ihan itse kieltäytyä ja ei siihen toista naista tarvita. Jos on joku vierasmaalainen niin ei kun poken juttusille ja tai hämäys taktiikka on kanssa hyvä tilanteen mukaan. Toivottavasti miehet uskaltaa vielä lähestyä naisia, vaikka on tälläisiä "muka kaverista huolehtivia" naisia.
Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.Niin,mielenkiintoista että miehen kaveri väistyy pois lähestymisyrityksen tieltä mutta naisen kaveri pyrkii pilaamaan saman yrityksen.Tuo väite ystävän "suojelusta" on niin niin typerää.
Mutta totta. Kaverit pitää huolta toisistaan ja tämä on yhdessä sovittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mun tyttäreni menevät kyllä baariin kavereiden kanssa bilettämään, eivät iskemään ketään.
Miten hlvetissä voit olla noin vtun typerä ja simppeli? Ei kukaan nainen myönnä menevänsä baariin koska haluu munaa. Kuitenkin ne nauttivat sitten kun kaikenlaiset salitatskamaket ja jännät suklaasimmu ma mut tulevat iskemään. Jos joku kiltti mies tai ei kiinnostava mies kysyy niin "sori mä oon vaan kavereitten kaa tääl joraamassa". Kuitenkin jalat leviävät jos riittävän jännittävä poitsu sattuu kohdalle.
Mikään kunnollinen nainen ei mee mihinkään lihatiskin maineessa olevaan baariin. Ei viettämään aikaa kavereitten kanssa. Eikä muuten. Piste.
No voi luoja mikä känkkäränkkä siellä. Sulla ei tasan ole yhtään siskoa tai naispuolista kaveria/seurustelukokemusta jos oikeasti pystyt uskomaan noin. Naiset ei oo miehiä. Niin uskomatonta kuin se onkin.
On kyll systeri ja naispuoleisia tuttuja. Tiedän kyllä kaikki teatterit mitkä naiset laittaa päälle koska on niin vtun vaikeata naiselle myöntää olevansa munan puutteessa. Näen kyllä jo kaiken bullshitin läpi. Miljoona kertaa nähty miten noi jutut menee.
Joojoo. Avaisit nyt vähän silmiäsi tai miettisit vähän asioita. Mitä järkee on naisille tunkea sinne yökerhoon pe-la ilta? Ihan hyvin voisi tanssia kotona niitten kavereitten ilman mitään kähmijöitä.
Sinun mielestäsi on ok jossain soluasunnossa, jossa käytössäsi on noin 10 neliön huone, ryhtyä pitämään bileitä? Kun edes kaikki kaverit ei mahdu yhtäaikaa sisälle. Eikä tilanne niissä 20 neliön yksiöissäkään ole sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.Täällä taas jokin keski-ikäinen tätykkä kertoo miten asiat nykyisin menee. Kun minäkin nuorena jaadajaada. Jos et ole nuori niin et näköjään tiedä miten ihmiset nykyisin toimii.
Tuskin ihmiset nyt niin eri tavalla käyttäytyy baarissa nyt kuin 10 vuotta sitten. Ihan asiaa kirjoitti tuo aiempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10803 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)
Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus
mies50v
Voi miehet, miehet. Kuvitteletteko te oikeasti, että naiset on niin tyhmiä, että jos olisi joku oikeasti kiinnostava mies näkyvissä, niin kaverin kiukuttelu estäisi yhtään mitään?
Naisporukoissa vaan helposti syntyy sellaiset roolit, että sen eniten ei-toivottua huomiota saavan naisen torjuntataakkaa helpotetaan sillä, että sen ei tarvitse itse torjua jokaista jamppaa.
Maailmallahan näitä naisia kutsutaan cock-blockeiksi. Ja vain miesten toimesta, ja vain heidän kuvitelmissaan oikeasti kyse on siitä.
Mutta aivan liian monella naisella on kokemus siitä raivoamaan alkavasta torjutusta miehestä. Kun torjunnan tekee se rumempi kaveri, niin miehelle jää just tuo ylläkin nähty fiilis: " tästä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta kun tuo kaveri tuli väliin ja esti". Sellainen torjunta on paljon helpompi ottaa vastaan, kuin suora torjunta lähestymisen kohteelta.
Kaverin kiukuttelu estää lähestymisen täysin riippumatta onko mies toivottu vai ei-toivottu.On niin uskomattoman typerää naisilta väittää kuinka "suojelin" ystävääni.
Tässä on jo useamman viestin verran kerrottu mistä on kyse ja miksi naiset näin tekevät. Vinkistä viisastuneena voisit hyväksyä etteivät naiset vain olleet kiinnostuneita ja opetella jättämään numerosi kiinnostavalle naiselle, kyllä hän yhteyttä ottaa jos haluaa. Ei vaan mene kaaliin ei.
Tässä nyt pitää ymmärtää se että ei nämä miehet ole kiinnostuneita naisesta. Eivät halua tavata myohemmin vaan pillua heti. Jostain syystä sitä ei vaan voi myöntää muutenhan he jättäisivät numeroitaan niille naisille jotka eivät juuri sillä hetkellä seuraa kaipaa.
Nyyh nyyh... V*ttu mitä valitusta. Kyllä joku muija joskus on minullekin sanonut "rumasti", mutta mitä väliä! En ole mieltäni pahoittanut humalaisten puheista ja pari kertaa tuollainen haistattelijatyttö on lähtenyt vielä jatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa nyt yleensä käydään sen takia, että jostain irtois ja kuka tietää jos siitä kehkeytyisi joskus jotain. Pitää olla avoin ja rohkea, muuten jää yksin.Niin,mielenkiintoista että miehen kaveri väistyy pois lähestymisyrityksen tieltä mutta naisen kaveri pyrkii pilaamaan saman yrityksen.Tuo väite ystävän "suojelusta" on niin niin typerää.
Täähän on kirjan vanhin temppu, että joku auttaa kaveriansa toivottamalla sen eihalutun hevon helvettiin. Eikö teillä ole yhtään naispuolisia kavereita? Ette oo viettäny aikaa porukoissa yliopistossa tai jossain muussa kouluporukassa? Ette oo kysyny joltain sukulaisnaisilta illanvietossa? Kuinka kujalla voi aikuiset miehet olla?
Minulla on miespuoleisia kavereita jotka ajavat ihan yhtälailla yrittäjiä pois ja vielä tehokkaamminen kuin naispuoleiset. Tuntuu ettei noilla jotka tuota hokee ehkä ole edes kavereita joiden kanssa viettää aikaa ja ainut motiivi mennä ulos on saada pesää. Siksi se heitä niin harmittaa kun ei heti saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10803 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)
Todennäköisesti näin. Tuollaisia monet naiset ovat ja kaverilta voi mennä ohi suun elämänsä tilaisuus
mies50v
Voi miehet, miehet. Kuvitteletteko te oikeasti, että naiset on niin tyhmiä, että jos olisi joku oikeasti kiinnostava mies näkyvissä, niin kaverin kiukuttelu estäisi yhtään mitään?
Naisporukoissa vaan helposti syntyy sellaiset roolit, että sen eniten ei-toivottua huomiota saavan naisen torjuntataakkaa helpotetaan sillä, että sen ei tarvitse itse torjua jokaista jamppaa.
Maailmallahan näitä naisia kutsutaan cock-blockeiksi. Ja vain miesten toimesta, ja vain heidän kuvitelmissaan oikeasti kyse on siitä.
Mutta aivan liian monella naisella on kokemus siitä raivoamaan alkavasta torjutusta miehestä. Kun torjunnan tekee se rumempi kaveri, niin miehelle jää just tuo ylläkin nähty fiilis: " tästä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta kun tuo kaveri tuli väliin ja esti". Sellainen torjunta on paljon helpompi ottaa vastaan, kuin suora torjunta lähestymisen kohteelta.
Kaverin kiukuttelu estää lähestymisen täysin riippumatta onko mies toivottu vai ei-toivottu.On niin uskomattoman typerää naisilta väittää kuinka "suojelin" ystävääni.
Tässä on jo useamman viestin verran kerrottu mistä on kyse ja miksi naiset näin tekevät. Vinkistä viisastuneena voisit hyväksyä etteivät naiset vain olleet kiinnostuneita ja opetella jättämään numerosi kiinnostavalle naiselle, kyllä hän yhteyttä ottaa jos haluaa. Ei vaan mene kaaliin ei.
Tuo käyntikorttitaktiikka jota eräs nimimerkki pelimies (oikeasti nainen) myös mainosti ei toimi tavismiehellä. Naiset ottavat yhteyttä (jos ottavat!) vain niihin top 10% miehiin krapuloistaan selvittyään. En tiedä ketään kaveria tai edes tuttua jolle nainen olisi soittanut baari-illan jälkeen.
Tuolla meiningillä suomalaiset olisivat jo kuolleet sukupuuttoon ja niin näyttää käyvänkin melko lyhyessä ajassa. Pari sukupolvea ja se on siinä.
Älkää naiset viitsikö jakaa neuvoja, jotka eivät toimi oikeassa elämässä. Miehen pitää aina muistaa, että älä tee niin kuin naiset sanovat vaan toimi heidän käytöksensä perusteella.
Joo kyllä se seuraan tunkeminen ilman että kukaan sinua siihen haluaa on paljon parempi taktiikka vai mitä.
Sinä vaan et myönnä sitä ettet ole edes ollut jotain naisesta niin kiinnostunut että olisit halunnut numeroa jättää. Pelkän seksin perässä kuitenkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi on ok jossain soluasunnossa, jossa käytössäsi on noin 10 neliön huone, ryhtyä pitämään bileitä? Kun edes kaikki kaverit ei mahdu yhtäaikaa sisälle. Eikä tilanne niissä 20 neliön yksiöissäkään ole sen parempi.
Juu, kyllä sitä aina joku veruke löytyy. Kuitenkin sinne stadin pahimpaan lihatiskiin piti tunkeutua eikä noihin kymmeniin hiljaisempiin paikkoihin.
"Mun lempibändillä on keikka siellä" "siellä on paras meininki? Huoh
opiskelijatytsyhki kirjoitti:
Hohhoi mitä yleistystä, ai että nuoret miehet eivät käyttäydy törkeästi? Eivät suinkaan, kunhan huutelevat, vislailevat, pahimmillaan änkeävät jopa kähmimään. Eivät tosiaankaan ole kaikki kohteliaita, samoin kaikki nuoret naiset eivät ole ylimielisiä vittupäitä. Itse pyrin olemaan mahdollisimman kohtelias ihmisille kaikkialla, niin kaupassa, baarissa kuin pankissakin. Haistattelu ja vastaava käytös kuuluu vain hätätilanteisiin: kertaakaan ei ole tarvinnut (suomalaiselle) miehelle rumasti sanoa baarissa, suurin osa kyllä ymmärtää jos tarpeeksi selkeästi sanoo että en ole kiinnostunut seurastasi.
Törkyjä on ihan molemmissa sukupuolissa ja ikäluokissa mutta jos kohteliaasti lähestytään niin olis se kiva että siihen kohteliaasti reagoidaan.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu miehethän tunnetusti ovat h*lvetin kohteliaita naisia kohtaan baareissa... Milloin saat kuulla h*orittelua, kun ei limanuljaskan sössötys kiinnosta, milloin kysytään suoraan saako p*llua ja muuta epämääräistä... Joskus jopa käydään käsiksi "vähän puristan tissiä"...
Tuollaista käytöstä en ole todistanut, mutta sitäkin useammin olen todistanut ja kokenut hilpeässä humalassa olevien naisten perseen puristeluita ja nipistelyitä, "tavaraan" käsiksi käymistä kuola huulessa, saatesanojen "mitäs se täältä löytyy?" kera..
Mistähän kummasta johtuu ettet ole huomannut? Et ilmeisesti itse tee niin tai liiku seurassa, joka tekee.
Tällaisia miehiä kuitenkin on ja moni nainen seurasta riippumatta on ollut kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla yleensä ei toimi tuo seksi juttu niinkuin miehillä. Ylipäätään ei ole mitään panetusta, johon kuka tahansa mies kelpaisi. Vaan ensiksi tapaa tyypin ja jos tämä täyttää ne omat kriteerit niin voi olla niin että ennenpitkää harrastetaan seksiä tai sitten ei. Halu kohdistuu siihen tiettyyn mieheen ,ei miehiin yleensä. Harva nainen sitäpaitsi saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa, joten masturbaatio on parempi ja varma keino hoidella ne fyysiset tarpeet jos niitä sinkkuna on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siskosi ja tyttöystäväsi ovat munahaukkoja niin kai tajuat että he ovat se pieni prosentti ulkona käyvistä naisista? Muutenhan sitä pillua satelisi miehille vaikka kuinka eikä mitään torjumista täälläkin itkettäisi.
Käyn ulkona esim veljeni ja muiden miesten kanssa. Ei sieltä kukaan hae mitään sen enempää kuin hauskaa yhdessä oloa ja tanssimista. Ja noille siskosi ja tyttiksesi kaltaisille kikkelin metsästäjille sanovat ei kiitos kun monilla se oma muija kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä sitä aina joku veruke löytyy. Kuitenkin sinne stadin pahimpaan lihatiskiin piti tunkeutua eikä noihin kymmeniin hiljaisempiin paikkoihin.
Mikä on sinun verukkeesi olla idiootti?
Juttusi perusteella pitää olla siis omat bändikeikat vain naisille 😂 onko tämä nyt sitä suomalaista tasa-arvoa?
Mies joka puhuu lihatiskeistä on lähinnä vastenmielinen... eikä se ole naisten syytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu miehethän tunnetusti ovat h*lvetin kohteliaita naisia kohtaan baareissa... Milloin saat kuulla h*orittelua, kun ei limanuljaskan sössötys kiinnosta, milloin kysytään suoraan saako p*llua ja muuta epämääräistä... Joskus jopa käydään käsiksi "vähän puristan tissiä"...
Tuollaista käytöstä en ole todistanut, mutta sitäkin useammin olen todistanut ja kokenut hilpeässä humalassa olevien naisten perseen puristeluita ja nipistelyitä, "tavaraan" käsiksi käymistä kuola huulessa, saatesanojen "mitäs se täältä löytyy?" kera..
Et ole todistanut, mutta kyllä sitä kuule tapahtuu! Varmasti vielä enemmän, kuin mitä naiset tekee miehille.
Vierailija kirjoitti:
Suomaalaiset naiset on olleet jo viimeiset 25 vuotta sy vältä per seestä.
Minä en koske niihin päinkään edes pitkällä ke pillä.
Onneksi nuoruudessani 70-90-luvuilla löytyi vielä jonkin verran normaaleja naisia.
Ihan yhtälailla ne miehetkin ovat muuttuneet aikojen kuluessa. Vanhat käävät ovat olleet antiikin ajoista lähtien sitä mieltä että nuoriso on turmeltunutta ja tavat ovat löyhtyneet. Sitä se vanheneminen tekee, että tippuu kehityksen kelkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sieltähän se tuli. Ei edes osaa kuvitella muita paikkoja kun "lihatiskit" kun itse joka vkl pillun kiilto silmissä niissä käy ilman mitään muuta tarkoitusta. Lopettakaa jo se sössötys "kiinnostumisesta" ja "seurasta" ja puhukaan nyt vaan että pillua pitäisi saada.
Niin, olet oikeassa, naiset ovat todellisuudessa paljon pahempia kuin miehet.
Jos siis prosentti lukujen perusteella, yleistetään. Se menee suurinpiirtein suhteessa 20/80 siis 20% miehistä saa 80% naisista sänkyyn, ei tietenkään samana iltana ja samassa paikassa, vaan vuosien vieriessä. Sitten vielä 20% naisista ja 80% miehistä sisältää erittäin sekalaisen joukon, sisltäen ne, joilla ei ole kokemuksia ollenkaann, niihin jotka ovat parisuhdeuskollisia. .