Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia sukulaisen kanssa joka tuputtaa trump-henkistä kristillisyyttä, mutta ei siedä muita uskontoja?

Vierailija
05.09.2024 |

Eli siis haluaa vaikka kodissani puhua siitä kuinka vääräuskoiset valtaa planeetan, ostaa raamattuja jne. Jos ostaisin hänelle koraanin niin minun pitäisi ymmärtää sen olevan häntä kohtaan karmea loukkaus, mutta jostain syystä hän saa ostaa minulle raamatun ja minä en tietenkään saa loukkaantua asiasta.

Ei opi millään pitämään turpaansa kiinni koko aiheesta. Minä en jaksaisi tuollaista länkytystä, eli en itse ota aihetta esiin. 

Hyviä neuvoja?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kunnioita kotiani tai muita ihmisiä lainkaan. 

Vierailija
2/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tuputa sinulle mitään, joten paras neuvo on, että lopetat skeidan vääntämisen tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sanot asiasta hänelle tai jatkat länkyttämistä täällä

Vierailija
4/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tuputa sinulle mitään, joten paras neuvo on, että lopetat skeidan vääntämisen tänne.

Kiitos kun nostit ketjuani.

Edelleen neuvoja otetaan vastaan. 

Vierailija
5/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt yhteydenotot sellaisiin. Inhoan uskonnon ja mielipiteiden pakkosyöttöä. Pahimpia on ne urpot, jotka yhdistää uskonnon ja politiikan saarnoihinsa.

Vierailija
6/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump henkistä kristillisyyttä? Mitä se on? Trump on juutalainen.

Vierailija
7/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emolevyt sellainen sukulainen, jonka kanssa on pakko olla väleissä, niin sano suoraan, ettei kiinnosta. Ja jos ei lopeta, niin parasta pysyä erossa.

Vierailija
8/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon ja joka kerta. Ja hän sitten vuorotellen joko uhriutuu (yhyy nyyh minä vaan haluan että pelastutte) tai kertoo kuinka meldänkin pitäisi tutustua asiaan ja tietoon (hänen lähteensä joku tv persut, salaliittoteoriakanavat, helluntaiseurakunnan rahanpumppaajat). 

Ja sitten hän on saanut huomionsa ja kaikkia muita vituttaa kun tunnelma on taas pilalla.

Vierailija
9/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Protestantti.

"For much of his life, Trump identified as a Presbyterian, which is a mainline Protestant Christian denomination."

Vierailija
10/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon ja joka kerta. Ja hän sitten vuorotellen joko uhriutuu (yhyy nyyh minä vaan haluan että pelastutte) tai kertoo kuinka meldänkin pitäisi tutustua asiaan ja tietoon (hänen lähteensä joku tv persut, salaliittoteoriakanavat, helluntaiseurakunnan rahanpumppaajat). 

Ja sitten hän on saanut huomionsa ja kaikkia muita vituttaa kun tunnelma on taas pilalla.

Eli se on samanlainen lähetyssaarnaaja, kuin yksi sukulainen, joka katsoo tehtäväkseen levittää uskontoa.

Ei tuollaiseen auta muu kuin sanoa, että anna olla viimeinen kerta, ja ketään ei kiinnosta, ja että menette mieluummin helvettiin, kuin kuuntelette sen lätinää.

Vierailija
11/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen auktoriteettijohdannainen, jossa mennään kuuntelemaan jotain evankelistaa joka on about 60v mies messuhallissa puhumassa pskaa tuhansille ihmisille ja ne kuuntelee tätä kun jotkut koirat. Ja osa tätä semmonen menestysteologia, eli että raha ja maine on merkki Jumalan hyvissä kirjoissa olemisesta. Hyvin kaukana luterilaisesta rakasta lähimmäistäsi- meiningistä, avoimen ras siasista, vihamielistä jne

Vierailija
12/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se on samanlainen lähetyssaarnaaja, kuin yksi sukulainen, joka katsoo tehtäväkseen levittää uskontoa.

Ei tuollaiseen auta muu kuin sanoa, että anna olla viimeinen kerta, ja ketään ei kiinnosta, ja että menette mieluummin helvettiin, kuin kuuntelette sen lätinää.

Sitten se rupeaa itkemään kun kaikki on niin kauheita. Ja en oikeesti jaksa sitäkään.

Ei varmaan muuta vaihtoehtoa kun pitää kädenmitan päässä.

Vierailija
13/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kristillinen asia Trumpissa on se, että hän lienee joskus pannut lähetyssaarnaaja-asennossa.

Jumalasta osaavat puhua myös muslimit ja juutalaiset, ei se ole teeskentelevien muka-kristittyjen yksinoikeus. Oikeita Jeesuksen oppilaita onkin sitten sangen harvassa. 

Hedelmistään puu tunnetaan.

Vierailija
14/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki mokomaan paskaan. 

Vierailija
15/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta konsulttina ja yrittäjänä on opettanut pärjäämään hankalien ihmisten kanssa. Tee omat hommat ja anna muu mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Meitä on moneen junaan, eikä oikeastaan mikään ole sen väärti josta kannattaisi provosoitua. Tämä toimii myös ystävien kanssa. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen olipa se sitten mikä tahansa.

Vierailija
16/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 vuotta konsulttina ja yrittäjänä on opettanut pärjäämään hankalien ihmisten kanssa. Tee omat hommat ja anna muu mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Meitä on moneen junaan, eikä oikeastaan mikään ole sen väärti josta kannattaisi provosoitua. Tämä toimii myös ystävien kanssa. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen olipa se sitten mikä tahansa.

No, osaan minä tämän ihan vallan hyvin työelämässä. Jos kyse on ihmisestä joka kuuluu esimerkiksi lastesi elämään, ja heitä esim aivopestään jos vain annan olla, niin en voi antaa olla.

Vierailija
17/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jumalattomia pitäisi varoittaa heidän pahasta vaelluksestaan?

Jos minä sanon jumalattomalle: Sinun on totisesti kuoltava, mutta sinä et varoita häntä etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen pahasta vaelluksestaan pelastaaksesi hänen henkensä, jumalaton kuolee synneissään, mutta sinut minä vaadin tilille hänen verestään.

Hes. 3:18

Vierailija
18/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen auktoriteettijohdannainen, jossa mennään kuuntelemaan jotain evankelistaa joka on about 60v mies messuhallissa puhumassa pskaa tuhansille ihmisille ja ne kuuntelee tätä kun jotkut koirat. Ja osa tätä semmonen menestysteologia, eli että raha ja maine on merkki Jumalan hyvissä kirjoissa olemisesta. Hyvin kaukana luterilaisesta rakasta lähimmäistäsi- meiningistä, avoimen ras siasista, vihamielistä jne

River

Saalem

Love Story

Vierailija
19/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

River

Saalem

Love Story

että mitä että? 

Vierailija
20/29 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jumalattomia pitäisi varoittaa heidän pahasta vaelluksestaan?

Jos minä sanon jumalattomalle: Sinun on totisesti kuoltava, mutta sinä et varoita häntä etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen pahasta vaelluksestaan pelastaaksesi hänen henkensä, jumalaton kuolee synneissään, mutta sinut minä vaadin tilille hänen verestään.

Hes. 3:18

No sitten sun pitää sietää että kerron sulle vastaavia kohtia koraanista tai vaikka jotain hindu-juttuja. Ei mitään eroa jos vaadit mua kuuntelemaan tollasta niin sitten istut hiljaa ja mietit mitä koraani sanoo sun pahoista tavoista. Ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan