Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista - "Olet kiva, mutta..."

Vierailija
21.03.2019 |

Iltalehtikin jo kertoo kilttien miehien rajusta kohtalosta :D

"kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista"

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0c758f6a-4719-4f44-…

Juttu alkaa no shit sherlock tason avauksella: ”Naiset eivät kiinnostu köyhästä alikoulutetusta miehestä.”

Onko kiltti mies ilmiö jo meemi?

Kommentit (830)

Vierailija
1/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skottimiehethän on ns. kiltti miehiä mutta ne panee paljon

Vierailija
2/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koin olevani etova, enkä halua lähennellä naisia, koska koen sen olevan ahdistavaa, enkä halua tuottaa huonoa fiilistä muille. Myöhemmin olen pudottanut ylimääräiset kilot ja saanut jopa hieman lihasta luiden ympärille, mutta jollain tavalla koen edelleen olevani se poika, joka itki äidilleen illalla, ettei halua mennä huomenna kouluun, koska on uintia. En edelleenkään uskalla katsoa naisia liian pitkään silmiin, saati tehdä muuta aloitetta. Katsoessani peiliin näen edelleen ainoastaan vikoja, vaikka olen kuullut myös positiivisia kommentteja piirteistäni."

Koetko empatiaa tämän miehen kokemuksista? Osaatko astua hänen saappaisiin? Toivottavasti pystyt, niin täälläkään ei niin aggressiivisesti hyökätä kiltti miehien kimppuun vaan ymmärrettäisiin heitä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ollut sinkkuna koko 25-vuotiaan elämäni. Olen käynyt monilla kymmenillä treffeillä. "Olet kiva, mutta..." on tullut tutuksi."

"Sinkkuudella tarkoitan myös seksittömyyttä. Lyhyet jutut eivät kiinnosta. Maksoin poikuuden menettämisestä 22-vuotiaana, enkä kadu valintaa. Nyt toisaalta harmittaa enemmän, sillä tiedän että seksi olisi kivaa tunteiden kanssa. Yritän olla ajattelematta asiaa. Kavereiden kanssa on hauska heittää asiasta läppää, mutta välillä kumppanittomuus iskee ja iso osa päivästä saattaa mennä sängyssä asiaa mietiskellen.”

Kertoo "Gymcel"

Tähän varmasti moni palstakiltti samaistuu.

Vierailija
4/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”143 kg, 33v. työtön neitsyt Touretten syndroomalla. En ehkä ole maailman rumin ihminen, mutta itsetuntoa ei ole ollut enää vuosiin, eikä mitään aloitetta enää uskalla tehdä työhön tai naisiin, kun aina vaan tulee eitä. Ja vaikka uskaltaisi, ihmiset jo aistisivat heikkouden minusta ja sanoisivat taas ei. Tilanne on jo täysin toivoton.”

nimim "Elämä ohi 33-vuotiaana"

Täällähän on kirjoitellut vastaava, joka kutsuu itseään "elämä ohi 33 vuotiaana". Hmmm?

Sanoma konsernin allahan vauvafoorumikin on, joten täältä jutut kaivetaan ilmiselvästi.

Vierailija
5/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naiset aiheuttaa vain epämukavan olon. Se tapailu ym vaihe pitäisi olla kivaa, mutta mulla on aina epävarma olo, koska tietää että siitä ei tule kuitenkaan mitään ja eihän siitä tulekkaan. Koko ajan on olo, että pitää tehdä vaikutus naiseen. Pitää olla kuin se hieno auto mehevillä lisävarusteilla ja pelti vahattuna.

Ei ollutkaan rakkaus sitä mitä se oli disney elokuvissa.

Vierailija
6/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole vauva palsta, jossa puhutaan vauvoista ja perheistä? Mitä ihmeen porukkaa täällä ulisee siitä ettei flaksi käy?

Vierailija
7/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole vauva palsta, jossa puhutaan vauvoista ja perheistä? Mitä ihmeen porukkaa täällä ulisee siitä ettei flaksi käy?

Wrong. Tämä on "Aihe Vapaa". Täällä on kylläkin omat alafooruminsa niille vauva yms asioille.

Vierailija
8/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton. Aivan samanlaisia juttuja löytyy toisinpäin. Muistan yhdenkin naisen, joka kävi parilla treffeillä ja mies ilmoitti sitten tykkäävänsä hänestä ja että voi alkaa seurustella jos nainen alkaa treenata ja pudottaa 10kg.

Vierailija
9/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton. Aivan samanlaisia juttuja löytyy toisinpäin. Muistan yhdenkin naisen, joka kävi parilla treffeillä ja mies ilmoitti sitten tykkäävänsä hänestä ja että voi alkaa seurustella jos nainen alkaa treenata ja pudottaa 10kg.

Niin, miesten ero on siinä että he sanovat suoraan miten asia on.

Nainen sanoo "olet kiva, mutta oltaisko ystäviä".

Vierailija
10/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skottimiehethän on ns. kiltti miehiä mutta ne panee paljon

Se Skottien asuste on ollut kallein ja tärkein asuste aikoinaan. Minulla on skottivaimo ja kiltti mulle tungettiin päälle ja hieno olikin. Vaimon puolelta sukulaiset teetti mulle sen. Itse olisin voinut mennä, vaikka kalsareissa naimisiin, mutta vaimolle se oli tärkeää. että ylämaiden sääntöjen mukaan vedän heidän kamat päälle. Kunnioitin sillä hänen sukua ja perinteitä. Käytän samaa kilttiä edelleen, kun mennää Skotlantiin jos on jonkinlaiset juhlat yleensä ylämaan kisat missä kaikilla on kiltti päällä ja tukki lentää ja huikka virtaa.

Vierailija
11/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koin olevani etova, enkä halua lähennellä naisia, koska koen sen olevan ahdistavaa, enkä halua tuottaa huonoa fiilistä muille. Myöhemmin olen pudottanut ylimääräiset kilot ja saanut jopa hieman lihasta luiden ympärille, mutta jollain tavalla koen edelleen olevani se poika, joka itki äidilleen illalla, ettei halua mennä huomenna kouluun, koska on uintia. En edelleenkään uskalla katsoa naisia liian pitkään silmiin, saati tehdä muuta aloitetta. Katsoessani peiliin näen edelleen ainoastaan vikoja, vaikka olen kuullut myös positiivisia kommentteja piirteistäni."

Koetko empatiaa tämän miehen kokemuksista? Osaatko astua hänen saappaisiin? Toivottavasti pystyt, niin täälläkään ei niin aggressiivisesti hyökätä kiltti miehien kimppuun vaan ymmärrettäisiin heitä enemmän.

Mun mies on aina ollut ujo naisten kanssa. Hän kuitenkin kasvoi ihmisenä ja miehenä, ja vaikka minutkin tavatessaan ujosteli, ja oli hiljainen, niin teki myöskin selväksi, että minä olen hänen elämänsä ainen. olemme olleet 6 uotta yhdessä ja koko ajan paranee. Mieheni ei kylläkään itkenyt äitinsä helmoissa, että se on varmaan se mikä teidät erottaa.

Vierailija
12/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit niille itelle ei kelpaa ku kaunis nainen. Hohhoh.

Vierailija
13/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nainen väisti luodin 😂

Vierailija
14/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien palsta! Tää on typerää nyktään kun aina jotkut ulisee ihan muuta

Vierailija
15/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan aseta juuri mitään ulkonäkökriteerejä.

Vierailija
16/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”143 kg, 33v. työtön neitsyt Touretten syndroomalla. En ehkä ole maailman rumin ihminen, mutta itsetuntoa ei ole ollut enää vuosiin, eikä mitään aloitetta enää uskalla tehdä työhön tai naisiin, kun aina vaan tulee eitä. Ja vaikka uskaltaisi, ihmiset jo aistisivat heikkouden minusta ja sanoisivat taas ei. Tilanne on jo täysin toivoton.”

nimim "Elämä ohi 33-vuotiaana"

Täällähän on kirjoitellut vastaava, joka kutsuu itseään "elämä ohi 33 vuotiaana". Hmmm?

Sanoma konsernin allahan vauvafoorumikin on, joten täältä jutut kaivetaan ilmiselvästi.

Toi 143kg taitaa olla se suurin syy. Kuka 50kg nainen haluaa tollasen päälle ähisemään ja kun on toi syndroomakin, niin baneskelussa tulee sitä vttu huo rr rr aaa vttuuuu.

Vierailija
17/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan aseta juuri mitään ulkonäkökriteerejä.

👍

Periaatteessa mulle on kyllä ihan sama millasia vaatimuksia kukakin laittaa, mutta se että itse vaatii toiselta jotain ja sitten kokee sen vääryyteenä kun toisellakin on omat vaateensa.

Vierailija
18/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ongelmana noissa kertomuksissa ei ole esim kokemattomuus vaan se, että moni noista miehistä suunnittelee maksullisen seksin ostamista. Seksin ostaminen on niin pahasti omaa arvomaailmani vastaan, ettei suhde sellaisen miehen kanssa toimisi, joka pysyisi olemaan maksullisen kanssa.

Vierailija
19/830 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ongelmana noissa kertomuksissa ei ole esim kokemattomuus vaan se, että moni noista miehistä suunnittelee maksullisen seksin ostamista. Seksin ostaminen on niin pahasti omaa arvomaailmani vastaan, ettei suhde sellaisen miehen kanssa toimisi, joka pysyisi olemaan maksullisen kanssa.

Ihmettelen kanssa mikseivät he voi yrittää saada sitä itsevarmuutta muulla tavoin? Miksi vaan naisen/seksin kautta?

Vierailija
20/830 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ollut sinkkuna koko 25-vuotiaan elämäni. Olen käynyt monilla kymmenillä treffeillä. "Olet kiva, mutta..." on tullut tutuksi."

"Sinkkuudella tarkoitan myös seksittömyyttä. Lyhyet jutut eivät kiinnosta. Maksoin poikuuden menettämisestä 22-vuotiaana, enkä kadu valintaa. Nyt toisaalta harmittaa enemmän, sillä tiedän että seksi olisi kivaa tunteiden kanssa. Yritän olla ajattelematta asiaa. Kavereiden kanssa on hauska heittää asiasta läppää, mutta välillä kumppanittomuus iskee ja iso osa päivästä saattaa mennä sängyssä asiaa mietiskellen.”

Kertoo "Gymcel"

Tähän varmasti moni palstakiltti samaistuu.

Varmasti. Mutta vaatii luonteen lujuutta, että jaksaa ottaa pakkeja vastaan ja ettei uhriudusiitä. Tilanne ei eroa vaikeasti työllistyvästä työttömästä mitenkään. On yksinkertaisesti pakko sopeutua siihen, ettei suurimmalle osalle kelpaa. AV on itseasiassa täynnä milloin mistäkin syystä uhriutuvia naisia. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi