IL: Kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista - "Olet kiva, mutta..."
Iltalehtikin jo kertoo kilttien miehien rajusta kohtalosta :D
"kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista"
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0c758f6a-4719-4f44-…
Juttu alkaa no shit sherlock tason avauksella: ”Naiset eivät kiinnostu köyhästä alikoulutetusta miehestä.”
Onko kiltti mies ilmiö jo meemi?
Kommentit (830)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole vauva palsta, jossa puhutaan vauvoista ja perheistä? Mitä ihmeen porukkaa täällä ulisee siitä ettei flaksi käy?
Wrong. Tämä on "Aihe Vapaa". Täällä on kylläkin omat alafooruminsa niille vauva yms asioille.
Wrong. Tämä on Vauva-lehden keskustelupalsta. Osioita on lapsiperheiden erilaisille asioille. Aihe vapaa tarkoittaa osiota jutuille, jotka ei sovi muiden otsikoiden alle. Kylläpä ihmiset ovat typeriä kun eivät edes tajua ,millaisella palstalla päätään aikovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit niille itelle ei kelpaa ku kaunis nainen. Hohhoh.
En minä ainakaan aseta juuri mitään ulkonäkökriteerejä.
Juuri mitään. Eli pitää olla nuori, laiha ,urheilullinen. Ei saa olla lyhyet hiukset eikä tatuointeja. Missään nimessä ei yhtään. Kyllä nämä on niin moneen kertaan täällä lueteltu. Juuri mitään en vaadi....
r/niceguys
Kunpa nuo tajuaisivat ettei se kiltteys ole ongelma, vaan koko elämän pyöriminen sen uhriutumisen ja naisenpuutteen ympärillä. Ei kukaan ole kiinnostunut miehestä jonka perusolettama on "en kelpaa koska olen liian kiltti naiset tykkäävät vain jännámiehistä ne nirsot huorrrat".
”Asun pienellä paikkakunnalla ja olen ollut viimeiset 12 vuotta yksinäinen sinkku. Kumppania ei löydy, kun ei ole töitä, autoa tai edes ammattitutkintoa. Naiset eivät kiinnostu köyhästä alikoulutetusta miehestä. Olen surullinen kun tiedän, että joudun viettämään loppuelämäni yksin.”
Keksiikö kukaan, miten tämä mies voisi parantaa mahdollisuuksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla naiset aiheuttaa vain epämukavan olon. Se tapailu ym vaihe pitäisi olla kivaa, mutta mulla on aina epävarma olo, koska tietää että siitä ei tule kuitenkaan mitään ja eihän siitä tulekkaan. Koko ajan on olo, että pitää tehdä vaikutus naiseen. Pitää olla kuin se hieno auto mehevillä lisävarusteilla ja pelti vahattuna.
Ei ollutkaan rakkaus sitä mitä se oli disney elokuvissa.
Sinähän annat tässä oikeastaan itse vastauksen ongelmaasi... Kannattaisiko tapailuvaiheessa yrittää olla yrittämättä tehdä sitä vaikutusta, ja oikesti keskittyä siihen naiseen ja tutustumiseen? Tehdä se vaikutus luonnostaan omalla persoonalla ja käytöksellä? Ilman yrittämistä.
Varmasti on niitäkin naisia joihin se vaikutus tehdään hienolla autolla, mutta ei sekään tuskin ole perusta parisuhteelle tai elämänkumppanuudelle.
Mutta jos sinusta jo tapailuvaiheessa näkee ettei sua kiinnosta yrittää koska et omista kallista autoa tms., niin olet jo alunperin väärillä jäljillä ja kyllähän sen toinen aistii, ettet ole hänestä aidosti kiinnostunut. Sillä ethän voi olla, jos teet samat olettamukset kaikista maailman naisista.
Vierailija kirjoitti:
”Asun pienellä paikkakunnalla ja olen ollut viimeiset 12 vuotta yksinäinen sinkku. Kumppania ei löydy, kun ei ole töitä, autoa tai edes ammattitutkintoa. Naiset eivät kiinnostu köyhästä alikoulutetusta miehestä. Olen surullinen kun tiedän, että joudun viettämään loppuelämäni yksin.”
Keskittyä omiin hyviin puoliin, vahvuuksiin, itsensä kehittämiseen ja etsiä parisuhdetta sitä kautta. Eikä niin että uskoo ettei ketään kiinnosta koska nuo yllä mainitut asiat.
Ei mua sinänsä kiinnosta mikä on kenenkin koulutus/elintaso tms., mutta en kyllä tapailis miestä joka mainostaa itseään sillä ettei kukaan halua kun hän on kaikin puolin "huono".
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole vauva palsta, jossa puhutaan vauvoista ja perheistä? Mitä ihmeen porukkaa täällä ulisee siitä ettei flaksi käy?
Milloin puhuttu vauvoista? Tuskin kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin puhuttu vauvoista? Tuskin kertaakaan.
Käsittääkseni Matti Nykäset, politiikka ja Temptation Islandin tapahtumat liittyvät perhe-elämään vähintäänkin yhtä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ongelmana noissa kertomuksissa ei ole esim kokemattomuus vaan se, että moni noista miehistä suunnittelee maksullisen seksin ostamista. Seksin ostaminen on niin pahasti omaa arvomaailmani vastaan, ettei suhde sellaisen miehen kanssa toimisi, joka pysyisi olemaan maksullisen kanssa.
Aha. Tiesitkö, että neljännes miehistä menettää poikuuden maksulliselle? Ilman niitä tämä maa olisi täynnä neitsyt miehiä. Sellainen täysin kokematon kun ei naisille kelpaa, niin moni mies joutuu käymään maksullisella. Siitä itsetunto- ja varmuus naisten kanssa kasvaa ja uskaltaa lähestyä röyhkeästi naisia ja sellaisesta itsevarmuudesta naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen ollut sinkkuna koko 25-vuotiaan elämäni. Olen käynyt monilla kymmenillä treffeillä. "Olet kiva, mutta..." on tullut tutuksi."
"Sinkkuudella tarkoitan myös seksittömyyttä. Lyhyet jutut eivät kiinnosta. Maksoin poikuuden menettämisestä 22-vuotiaana, enkä kadu valintaa. Nyt toisaalta harmittaa enemmän, sillä tiedän että seksi olisi kivaa tunteiden kanssa. Yritän olla ajattelematta asiaa. Kavereiden kanssa on hauska heittää asiasta läppää, mutta välillä kumppanittomuus iskee ja iso osa päivästä saattaa mennä sängyssä asiaa mietiskellen.”
Kertoo "Gymcel"
Tähän varmasti moni palstakiltti samaistuu.
Varmasti. Mutta vaatii luonteen lujuutta, että jaksaa ottaa pakkeja vastaan ja ettei uhriudusiitä. Tilanne ei eroa vaikeasti työllistyvästä työttömästä mitenkään. On yksinkertaisesti pakko sopeutua siihen, ettei suurimmalle osalle kelpaa. AV on itseasiassa täynnä milloin mistäkin syystä uhriutuvia naisia. ;)
Kyllä tilanne eroaa täysin työttömän työnhausta.Henkilökohtainen tyrmäys ja juuri siksi harvat miehet edes tekevät suurta määrää aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
"Koin olevani etova, enkä halua lähennellä naisia, koska koen sen olevan ahdistavaa, enkä halua tuottaa huonoa fiilistä muille. Myöhemmin olen pudottanut ylimääräiset kilot ja saanut jopa hieman lihasta luiden ympärille, mutta jollain tavalla koen edelleen olevani se poika, joka itki äidilleen illalla, ettei halua mennä huomenna kouluun, koska on uintia. En edelleenkään uskalla katsoa naisia liian pitkään silmiin, saati tehdä muuta aloitetta. Katsoessani peiliin näen edelleen ainoastaan vikoja, vaikka olen kuullut myös positiivisia kommentteja piirteistäni."
Koetko empatiaa tämän miehen kokemuksista? Osaatko astua hänen saappaisiin? Toivottavasti pystyt, niin täälläkään ei niin aggressiivisesti hyökätä kiltti miehien kimppuun vaan ymmärrettäisiin heitä enemmän.
Totta kai tunnen empatiaa. Mutta empatia loppuu tasan siihen, kun joku "kiltti"mies alkaa vaatia minulta seksiä ikään kuin korvaukseksi kokemistaan vääryyksistä. Oksettavaa.
Työttämälle ja kouluttamattomalle miehelle ei kelpaa työtön ja kouluttamaton nainen. Etsivät ikuisesti sitä disney prinsessaa, ja itkevät kun ” ei kukaan nainen”...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton. Aivan samanlaisia juttuja löytyy toisinpäin. Muistan yhdenkin naisen, joka kävi parilla treffeillä ja mies ilmoitti sitten tykkäävänsä hänestä ja että voi alkaa seurustella jos nainen alkaa treenata ja pudottaa 10kg.
Niin, miesten ero on siinä että he sanovat suoraan miten asia on.
Nainen sanoo "olet kiva, mutta oltaisko ystäviä".
Ystävällinen kommentti.
Mitä pitäisi sanoa? Laihduta 40 kiloa, niin voit ehkä kiinnostaa jotain naista?
Vierailija kirjoitti:
"Koin olevani etova, enkä halua lähennellä naisia, koska koen sen olevan ahdistavaa, enkä halua tuottaa huonoa fiilistä muille. Myöhemmin olen pudottanut ylimääräiset kilot ja saanut jopa hieman lihasta luiden ympärille, mutta jollain tavalla koen edelleen olevani se poika, joka itki äidilleen illalla, ettei halua mennä huomenna kouluun, koska on uintia. En edelleenkään uskalla katsoa naisia liian pitkään silmiin, saati tehdä muuta aloitetta. Katsoessani peiliin näen edelleen ainoastaan vikoja, vaikka olen kuullut myös positiivisia kommentteja piirteistäni."
Koetko empatiaa tämän miehen kokemuksista? Osaatko astua hänen saappaisiin? Toivottavasti pystyt, niin täälläkään ei niin aggressiivisesti hyökätä kiltti miehien kimppuun vaan ymmärrettäisiin heitä enemmän.
No kyllä, mutta on miehen tehtävä itse hankkiutua vaikka terapiassa noista traumiostaan eroon ja koittaa tehdä tolle erittäin surkealle itsetunnolle jotain, eikä hän voi olettaa että kukaan nainen alkaa häntä parantamaan ja paapomaan. Ei ole sellaista velvollisuutta kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten on alennettava kriteerejään. Muuta vaihtoehtoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja käytävä tämä luuseri kotoa hakemassa jostain tuppukylästä. Miksiköhän kukaan ei edes tätä tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan, joten seuraavaa ehdotusta peliin.
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä puhua täällä lapsista/vauvoista niin lapsivihamieliset lyttäävät sinut....
Miten noiden miesten kiltteys tulee ilmi? Eiköhän yhdistävä tekijä ole sinkkuus eikä kiltteys. Vai tekivätkö vapaaehtoistyötä? Hoitavat siskon lapsia? Töissä nostattavat henkeä ja tukevat työkaveria? Käyvät mummulle kaupassa ja vievät äidin autolla asioille? Jeesaavat jonkun rempassa? Ovat ystävän tuki mieskavereilleen?
Paska otsikko.
Ja miksi he kertoisivat sinulle siitä?