Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karua - Ymmärsin vihdoin kuinka ja mihin nainen rakastuu miehessä - "Kaikki riippuu siitä"

Vierailija
21.03.2019 |

Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.

Evopsych kertoo, että nainen hakee miehestä "provision" eli varustusta tulevaa varten. Mies hankkii ja toimittaa naiselle asioita. Muonittaa naisen.

Eli jos nainen ei rakastu sinuun, et voi tarjota naiselle mitään. Kaikki riippuu siitä, mitä voit tarjota naiselle. Sama todellisuus on yhä, vaikka ei eletäkään enää 'hunter gatherer' aikaa kuin 300 tuhatta vuotta sitten.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.

Ei enää ikinä parisuhdetta. Panosuhde on nuoren naisen kanssa ja sitten kun se loppuu, niin naiset saa minun puolesta olla ihan rauhassa

Niin, aivan, eli et todellakaan ole mikään pyytettömästi rakastava romantikko.

Joo, tuo se vasta karua on. Panosuhde "nuoren" naisen kanssa.  Nainen sentään pyytä vain ruokaa.

Mutta oikeasti, nuo miehet jotka jahtaa nuoria naisia on kyllä pahimpia. Harvaa nuorta naista kiinnostaa vanhat ukot. Ja eikö ne muka oikeasti ymmärrä, että se nuori "pano" voi äkkiä olla odottava äiti. Siinä ei ukkelin auta kuin alkaa leikkimään vanhoilla päivillään isää. Mutta ehkäpä sitä sitten on saanut sitä mitä on tilannutkin?

Vierailija
62/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap päivittää egosi luolamiesajoista. Naisilla on hyvät palkat. Nainen pystyy hankkimaan tarvitsemansa tavarat itse. Miestä tarvitaan seksiin, lasten isäksi ja toveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jonkinlaista miehistä vahvuutta, pätevyyttä, ulkonäköä, vahvaa tasapainoista luonnetta tai resurssien, menestymiseen, selviämiseen ja pärjäämiseen auttavia ominaisuuksia haetaan kumppanilta.

Jotain voimatekijöitä terveet ihmiset aina haluavat toisiltaan. Heikkoja uroita ei hellitä kuin sellaisissa parisuhteissa, joissa toinen haluaa hallita ja kontrolloida toista.

Tämän olen aina ymmärtänyt.

Vierailija
64/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, tämä on totta ja se satuttaa syvästi. Pitkäaikaistyöttömänä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hiljalleen kuolla pois täysin yksin...harmi vain että luonnolliseen kuolemaani on vielä melko pitkä aika. Ehkä pitää keksiä jotain.

M33

Vierailija
65/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.

Reilusti yli 80 % suomalaisista miehistä on viimeistään vähän yli kolmekymppisenä parisuhteessa. Vaikea uskoa etteikö heidän joukossaan olisi myös köyhiä.

Vierailija
66/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.

Varmasti kelpaisit köyhälle naiselle, mikäli et ole luonnevikainen. Vai eikö sulle kelpaa köyhät (ja luonnevikaiset?) naiset?

Vierailija
67/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ettei ulkoiset asiat tulot ym, kerro kaikkea. Kotiväkivaltaa ja narsismia voi olla myös ulospäin normaalilta näyttävissä suhteissa.

Mutta myös päinvastoin, vaikka olisi ulkoisesti vaatimatonta, kodissa voi silti olla rakastava ja kunnioittava ilmapiiri.

Perustavin syy lienee kodin malli. Alisteisiin suhteisiin tyytyviä naisia on saatettu alistaa jo lapsena. Ja heidän kiltteyttään osataan kyllä hyödyntää.

Kiltit, pitäkää puolenne!

Vierailija
68/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun esim. mulla ja monella muullakin mun kaveripiirissä on köyhiä miesystäviä, itse asiassa kellään mun tutulla ei taida olla keskituloista rikkaampaa miestä, ja esim. mun mies on työtön.

Jännää kun mammojen todellisuus mene aina ristiin omien kokemusten kanssa.

Mammojen maailmassa lyhyet miehet saavat rutkasti seuraa. Joka toinen mamma on 10v nuoremman näköinen. Ei ole mikään ongelma saada nuorempi komea mies parisuhteeseen eikä vaan seksiseuraksi. Jne jne.

Ei siinä ole mitään jännää. Kun katsot ympärillesi vaikkapa kaupassa, näät, että siellä lyhyetkin miehet kulkee naisen kanssa  ja jos tutkit tilastoja, huomaat, että suurin osa suomalaisista on tavallisia duunareita ja tienaavat sen 2000-3000 e/kk ja suurin osa on naimisissa. Osa voi olla välillä työttömänäkin ja silti vaan pysyvät naimisissa. Ei  se mammojen todellisuus mitenkään poikea oikeasta todellisuudesta.

Tuo, että ihminen kuvittelee (myös miehet) olevansa nuoremman näköinen kuin  oikeasti on, on ihan normaalia. Juuri mies kertoi, että veljensä oli päivitellyt naapurinmiehen vanhenneen kovasti viimevuosina. Miestä nauratti, kun veljensäkin on harmaantunut viime vuosina, mutta ei varmaan ollut ollenkaan huomannut. Huomasi vain, että naapuri on vanhentunut.

Vierailija
69/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten nää rumat ulkkarit jotka ovat naistenmiehiä only in finland? Eipä niillä ole tarjota mitään kun pettämistä ja useimmiten rahojen menetystä. Kuitenkin typer älle suomiakalle kelpaa.

Johtuuko toi jostakin geenien vaihdosta vai mikäs on syy? Mutta sekään ei selitä miksei naiset ota sitä toisen lauman valioyksilöä sen sijaan että tyytysivät ruipeloon.

Ne pakolais-rikollis-ulkkareiden kanssa seukkaavat ovat yleensä vähän yksinkertaisia ja reppanoita. Jos sellaisen naisen itsellesi haluaisit, otan osaa.

Olen kyllä ulkomaalaisen naisen kanssa parisuhteessa. Näin kaikki ovat onnellisia. Eipä suomiakkojen tarvii mun lähestymistä pelätä. Minulla taas on nuori ja kaunis nainen jonka tasoisesta ei voi suomessa uneksia. Ei ole aasialainen eikä maksullinen joten turha siitä tulla jauhamaan.

Vierailija
70/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikakin voi olla heikkous tai vahvuus, riippuu täysin sisäisestä draivista ja tahdonvoimasta. Ja joskushan ulkonäkö ja ylikorostunut omanarvon kokeminen voivat kompensoida pahankin luonnevian.

Vierailija
71/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten nää rumat ulkkarit jotka ovat naistenmiehiä only in finland? Eipä niillä ole tarjota mitään kun pettämistä ja useimmiten rahojen menetystä. Kuitenkin typer älle suomiakalle kelpaa.

Johtuuko toi jostakin geenien vaihdosta vai mikäs on syy? Mutta sekään ei selitä miksei naiset ota sitä toisen lauman valioyksilöä sen sijaan että tyytysivät ruipeloon.

Ne pakolais-rikollis-ulkkareiden kanssa seukkaavat ovat yleensä vähän yksinkertaisia ja reppanoita. Jos sellaisen naisen itsellesi haluaisit, otan osaa.

Olen kyllä ulkomaalaisen naisen kanssa parisuhteessa. Näin kaikki ovat onnellisia. Eipä suomiakkojen tarvii mun lähestymistä pelätä. Minulla taas on nuori ja kaunis nainen jonka tasoisesta ei voi suomessa uneksia. Ei ole aasialainen eikä maksullinen joten turha siitä tulla jauhamaan.

Ja tämä viestisi kertoo mielestäsi siitä, kuinka miesten rakkaus on romanttista ja pyyteetöntä? Well done :-DDDDDDDDDD

Vierailija
72/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä, tämä on totta ja se satuttaa syvästi. Pitkäaikaistyöttömänä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hiljalleen kuolla pois täysin yksin...harmi vain että luonnolliseen kuolemaani on vielä melko pitkä aika. Ehkä pitää keksiä jotain.

M33

Ootko ollu ikinä töissä? Minä tiedän vaikka kuinka monta miestä, jotka on pitkäaikastyöttömiä ja niillä on perheet.  Toko he ovat saattaneet joskus olla töissä ja ehkä silloin sen naisensa napanneet.

Mutta pakko myöntää, että jos mies on vaikka pitkästi yli 30v eikä ole elämässään päivääkään tehnyt töitä, niin miksi sellainen pitäisi ottaa miehekseen?  Jos tarjolla on niitäkin, jotka elättävät itsensä.  Tyhminäkö naisia pidät?

Ps. oletko yrittänyt tutustua naisiin jotka ovat pitkäaikaistyöttömiä?  kenties sellaiseen, joka ei ole koskaan tehnyt töitä? Ehkä löydät heistä itsellesi elämänkumppanin .

Vierailija
73/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sinulla kuitenkin on tarjota tälle nuorelle ja kauniille rahaa ja mammonaa?  Niin karua kuin se onkin, niin aloituksen mukaan tämäkin nainen etsii sinusta vain hyötysuhdetta. Jos sinulla on tarjota hänelle maata ja mammonaa voi olla, että saat hänet pidettyä. Jos ei näitä ole, huomaat joku päivä, että joku rikas ja sinua nuorempi ja komeampi on hänet napannut.

Ei naiset välitä miehistä sinällään, vaan siitä, mitä tämä pystyy naiselle tarjoamaan. Niin karua se on ;)

Vierailija
74/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan kaikkia niitä miehiä, joista olen elämäni aikana ollut kiinnostunut, niin kukaan heistä ei ole tarjonnut minulle mitään. Yksi kyllä antoi limsapullon, josta olisin saanut pantin, mutta en hennonut viedä sitä kauppaan, koska olin saanut sen Häneltä.

Vierailija
75/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin mies rakastuu? Ulkonäköön?

Kyllä.

Ja pill unanto innokkuuteen sekä kokeiluhalukkuuteen.

M33

Vierailija
76/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin mies rakastuu? Ulkonäköön?

Kyllä.

Ja pill unanto innokkuuteen sekä kokeiluhalukkuuteen.

M33

Ulkonäköön, siveyteen ja vain omaan mieheen kohdistuvaan kokeilunhalukkuuteen.

Itse pidän lisäksi vahvatahtoisista, älykkäistä ja oman arvonsa tuntevista naisista, jotka eivät ole tyhjäpäitä tuuliviirejä, jatkuvasti hakemassa hyväksyntää ja huomiota jostakin heikkoon itsetuntoonsa ja neurooseihinsa...

Vierailija
77/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottako huomanneet, että brittimiehet on naisten keskuudessa todella suosittuja. Ja vähättelevät ihan järjestelmällisesti itseään, saavutuksiaan, tulojaan ja persoonallisuuttaan. Go figure. Viehättyykö naiset siinä siihen vaatimattomuuteen vai hämääkö se naiset kuvittelemaan, että mies on oikeasti fiksu miljönääri kun sillä on varaa nauraa itselleen?

Vierailija
78/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottako huomanneet, että brittimiehet on naisten keskuudessa todella suosittuja. Ja vähättelevät ihan järjestelmällisesti itseään, saavutuksiaan, tulojaan ja persoonallisuuttaan. Go figure. Viehättyykö naiset siinä siihen vaatimattomuuteen vai hämääkö se naiset kuvittelemaan, että mies on oikeasti fiksu miljönääri kun sillä on varaa nauraa itselleen?

Ei miehen tarvitse olla mikään miljonääri, mutta miehessä tulee olla piirteitä, joiden avulla selvitään tässä maailmassa ja niitä resursseja pystytään onnistuneesti myös hankkimaan. 

Vaatimattomuus on yksi luonteen vahvuuden merkeistä, ilman muuta on. Nöyryys taas ei.

Vierailija
79/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.

Tamahan meni hyvin kun tahan asti oltiin samaa mielta.

Evopsych kertoo, että nainen hakee miehestä "provision" eli varustusta tulevaa varten. Mies hankkii ja toimittaa naiselle asioita. Muonittaa naisen.

Eli jos nainen ei rakastu sinuun, et voi tarjota naiselle mitään. Kaikki riippuu siitä, mitä voit tarjota naiselle. Sama todellisuus on yhä, vaikka ei eletäkään enää 'hunter gatherer' aikaa kuin 300 tuhatta vuotta sitten.

Paitsi etta tama nainen on jo itse muonittanut ja majoittanut itsensa omalla tyollaan. 

Voisiko siis spekuloida, etta koska olen jo itse tyydyttanyt nama perustarpeeni, olen nyt evoluutiossa pidemmalla ja mies positioituu tarvehierarkian korkeimmille rappusille?

Mina nimittain haluan etta mies tarjoaa minulle seuraavia asioita:

- rakkautta

- kannustusta 

- hellyytta

- empatiaa

- seksia

- laheisyytta

- lasnaoloa

- huumoria

- aikaa

Otin tyottoman, viriilin nuoren miehen. Mina tienaan ja mies pitaa hyvana, hanella on siihen aikaa. Win-win. 

Vierailija
80/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten pitäisi katsoa Twilight ja tehdä muistiinpanoja. Olis hyvä tarjota kuumaa seksiä, täydellistä omistautumista, upea talo keskellä kauneinta luontoa, sekä tietysti ikuinen elämä. Kyllä tuolla alkuun pääsee.