Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karua - Ymmärsin vihdoin kuinka ja mihin nainen rakastuu miehessä - "Kaikki riippuu siitä"

Vierailija
21.03.2019 |

Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.

Evopsych kertoo, että nainen hakee miehestä "provision" eli varustusta tulevaa varten. Mies hankkii ja toimittaa naiselle asioita. Muonittaa naisen.

Eli jos nainen ei rakastu sinuun, et voi tarjota naiselle mitään. Kaikki riippuu siitä, mitä voit tarjota naiselle. Sama todellisuus on yhä, vaikka ei eletäkään enää 'hunter gatherer' aikaa kuin 300 tuhatta vuotta sitten.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kykenemättömiä rakastamaan miehiä samalla tavalla kuin miehet rakastavat naisia.

Pitänee paikkansa. Harva nainen kykenee sellaiseen yksipuoliseen, ahnaaseen vaativuuteen ja alistavuuteen, jota miehet harrastavat "rakastaessaan" naisia.

Vierailija
102/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei siis ole mitään tarjota naiselle?

Palstan vakio trolli iskee. Aateet on persu😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin rakastuukin, mutta miksi tuo on sinusta vastenmielinen ajatus? Mihin sitten kuvittelit naisten rakastuvan miehissä? Ihailemaan miestä kun mies on niin ylivertainen naiseen nähden, vai? Heh. Tyrsk.

Pyyteetön kahden ihmisen välinen aito ystävyys ja rakkaus on siis sinun mielestäsi mahdottomuus?

Tähän meidät miehet opetettiin lapsesta pitäen naisten suhteen, ja alettiin idealisoida tällaista rakkaustarinaa jollekin päivälle sitten kun ollaan aikuisia.

Täällä naiset taas näyttää sen, että he ovat realisteja.

Miehet niitä todellisia romantikkoja.

Onhan se karua.

Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.

Mulle ystävyys on parisuhdetta suurempaa, ja ystävyyden tulisi kestää, vaikka suhde loppuisi.

Vierailija
104/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten nää rumat ulkkarit jotka ovat naistenmiehiä only in finland? Eipä niillä ole tarjota mitään kun pettämistä ja useimmiten rahojen menetystä. Kuitenkin typer älle suomiakalle kelpaa.

Johtuuko toi jostakin geenien vaihdosta vai mikäs on syy? Mutta sekään ei selitä miksei naiset ota sitä toisen lauman valioyksilöä sen sijaan että tyytysivät ruipeloon.

Ne pakolais-rikollis-ulkkareiden kanssa seukkaavat ovat yleensä vähän yksinkertaisia ja reppanoita. Jos sellaisen naisen itsellesi haluaisit, otan osaa.

Olen kyllä ulkomaalaisen naisen kanssa parisuhteessa. Näin kaikki ovat onnellisia. Eipä suomiakkojen tarvii mun lähestymistä pelätä. Minulla taas on nuori ja kaunis nainen jonka tasoisesta ei voi suomessa uneksia. Ei ole aasialainen eikä maksullinen joten turha siitä tulla jauhamaan.

No kai sinulla kuitenkin on tarjota tälle nuorelle ja kauniille rahaa ja mammonaa?  Niin karua kuin se onkin, niin aloituksen mukaan tämäkin nainen etsii sinusta vain hyötysuhdetta. Jos sinulla on tarjota hänelle maata ja mammonaa voi olla, että saat hänet pidettyä. Jos ei näitä ole, huomaat joku päivä, että joku rikas ja sinua nuorempi ja komeampi on hänet napannut.

Ei naiset välitä miehistä sinällään, vaan siitä, mitä tämä pystyy naiselle tarjoamaan. Niin karua se on ;)

Kyllä täällä moni tyttö on halunnut pelkkää seksiä kanssani joten ulkonäkökin taitaa olla kunnossa. On minussa varmaan moni muukin hyvä juttu mutta eipä nyt viitsitä leikkiä että muualla kun ulkonäöllä, rahalla ja statuksella olisi naisille mitään suurempaa väliä.

Vierailija
105/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten nää rumat ulkkarit jotka ovat naistenmiehiä only in finland? Eipä niillä ole tarjota mitään kun pettämistä ja useimmiten rahojen menetystä. Kuitenkin typer älle suomiakalle kelpaa.

Johtuuko toi jostakin geenien vaihdosta vai mikäs on syy? Mutta sekään ei selitä miksei naiset ota sitä toisen lauman valioyksilöä sen sijaan että tyytysivät ruipeloon.

Ne pakolais-rikollis-ulkkareiden kanssa seukkaavat ovat yleensä vähän yksinkertaisia ja reppanoita. Jos sellaisen naisen itsellesi haluaisit, otan osaa.

Olen kyllä ulkomaalaisen naisen kanssa parisuhteessa. Näin kaikki ovat onnellisia. Eipä suomiakkojen tarvii mun lähestymistä pelätä. Minulla taas on nuori ja kaunis nainen jonka tasoisesta ei voi suomessa uneksia. Ei ole aasialainen eikä maksullinen joten turha siitä tulla jauhamaan.

No kai sinulla kuitenkin on tarjota tälle nuorelle ja kauniille rahaa ja mammonaa?  Niin karua kuin se onkin, niin aloituksen mukaan tämäkin nainen etsii sinusta vain hyötysuhdetta. Jos sinulla on tarjota hänelle maata ja mammonaa voi olla, että saat hänet pidettyä. Jos ei näitä ole, huomaat joku päivä, että joku rikas ja sinua nuorempi ja komeampi on hänet napannut.

Ei naiset välitä miehistä sinällään, vaan siitä, mitä tämä pystyy naiselle tarjoamaan. Niin karua se on ;)

Kyllä täällä moni tyttö on halunnut pelkkää seksiä kanssani joten ulkonäkökin taitaa olla kunnossa. On minussa varmaan moni muukin hyvä juttu mutta eipä nyt viitsitä leikkiä että muualla kun ulkonäöllä, rahalla ja statuksella olisi naisille mitään suurempaa väliä.

Tulipa mieleen että se muija on jopa sanonut mulle et se jättää mut sit kun en enää ole komee. Eipä kyllä kannattaisi tuolla leikkiä kun voi olla että se osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
106/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kaiken maailman ääliöihin tässä rakastuttu, joilta ei saa muuta kuin kylmää kyytiä. Kolme vuotta mennyt toipuessa. Ei koskaan enää. Terveisin viisastunut nainen.

Vierailija
107/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin rakastuneeni tallaiseen ihmiseen, joka pystyi tarjoamaan mulle paljon kaikkea josta olin haaveillut. Oli hyvästä perheestä, hyvä työ, karsimaattinen, kiltti, komea, herrasmies etc. listaa voisi jatkaa loputtomiin. Monen vuoden kuluttua tajusin, etten rakasta häntä ihmisenä vaan kaikkia niitä muita ominaisuuksia. Emme olleet onnellisia ja onneksi ymmärsimme lopulta erota. 

Vierailija
108/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottako huomanneet, että brittimiehet on naisten keskuudessa todella suosittuja. Ja vähättelevät ihan järjestelmällisesti itseään, saavutuksiaan, tulojaan ja persoonallisuuttaan. Go figure. Viehättyykö naiset siinä siihen vaatimattomuuteen vai hämääkö se naiset kuvittelemaan, että mies on oikeasti fiksu miljönääri kun sillä on varaa nauraa itselleen?

Naiset nyt vaan ovat rakastuneet johonkin median luomaan mielikuvaan noista miehistä. Ja sitäpaitsi mikä ulkkarimies nyt jäisi suomessa ilman pillua?

Vierailija
109/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita; tunnevammainen miljonääri tai viisas ja hyväsydäminen tyhjätasku, niin jälkimmäinen. Riippuu tarjottavan laadusta. Jos on tarjota jotain aineellista arvokkaampaa, niin se on ihminen makuuni.

N28

Vierailija
110/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta välähti, että näiden palstamiesten on pakko elää provona jonkun mielikuvituksessa, ja uskallan hymähtää kun meinasin mennä halpaan.

Jos kuitenkin satun olemaan väärässä...

Yrrittäkää edes tutustua ihmisiin, jutella normaaleja, tavallisia juttuja ihmisten kanssa.

Ymmärrän kyllä, että yksinäisyys ja rakastetuksi tulemisen halu saattaa sekoittaa pään ja saa aikaan kummallisia ajatuksia ja luuloja (joskus vainoharhaisuuteen saakka). Noin kävisi ihan varmasti myös itselleni ja kelle tahansa, jos olisi vaan yksiössä tietokone seurana.

Sanon varmuuden vuoksi, että en tarkoita piilovinoiluksi. Toivon, että noi ikävät ajatukset lähtee pois ja saat(-te?) jotain muuta ajateltavaa. Jos se elämä lähtisi paremmin rullaamaan.

Vierailija
111/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin mies rakastuu? Ulkonäköön?

Seksiin. Nainen saa lähteä heti, kun miehen seksuaalisia tarpeita ei täytetä. Ainostaan lapset tai rahat voivat vaikuttaa asiaan, mitään mitä nainen itse tekee ei vaikuta asiaan. Jos seksi ei suju mies lähtee heti, jos esteitä ei ole.

Vierailija
112/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita; tunnevammainen miljonääri tai viisas ja hyväsydäminen tyhjätasku, niin jälkimmäinen. Riippuu tarjottavan laadusta. Jos on tarjota jotain aineellista arvokkaampaa, niin se on ihminen makuuni.

N28

Eli Notebookin Ryan Gosling eikä suinkaan Christian Grey.

Mutta unelmamiehesi olisi Crazy Rich Asians leffan Nick Young, eikö olekin? Hän on hyväsydäminen ja crazy rich. Tämä elokuva muokkasi nykypäivän naisten mielikuvia ja haaveita, nyt kelpaa vain Crazy Rich Asians rikastuskomistus.

Vierailija
113/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä, tämä on totta ja se satuttaa syvästi. Pitkäaikaistyöttömänä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hiljalleen kuolla pois täysin yksin...harmi vain että luonnolliseen kuolemaani on vielä melko pitkä aika. Ehkä pitää keksiä jotain.

M33

Ootko ollu ikinä töissä? Minä tiedän vaikka kuinka monta miestä, jotka on pitkäaikastyöttömiä ja niillä on perheet.  Toko he ovat saattaneet joskus olla töissä ja ehkä silloin sen naisensa napanneet.

Mutta pakko myöntää, että jos mies on vaikka pitkästi yli 30v eikä ole elämässään päivääkään tehnyt töitä, niin miksi sellainen pitäisi ottaa miehekseen?  Jos tarjolla on niitäkin, jotka elättävät itsensä.  Tyhminäkö naisia pidät?

Ps. oletko yrittänyt tutustua naisiin jotka ovat pitkäaikaistyöttömiä?  kenties sellaiseen, joka ei ole koskaan tehnyt töitä? Ehkä löydät heistä itsellesi elämänkumppanin .

Itse asiassa en pidä naisia tyhminä...Mutta hyvin kylminä ja laskelmoivina heitä pidän. Nainen ei ole kykenevä tuntemaan suurta rakkautta tai sielunkumppanuutta miestä kohtaan, tai vaikka olisi niin valitsee silti aina rahan ja statuksen.

M33

Vierailija
114/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo lisääntyä rakastamansa miehen kanssa niin itse ainakin ajattelen myös lapsen tulevaisuutta. On hyvä että mies on viisas ja varakas.

Itse en voisi lisääntyä heikkolahjaisen ja köyhän miehen kanssa.

Vierailija
115/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha leikkiä jeesusta. Myös me miehet rakastumme, jos kumppani voi meille jotain tarjota, eli jollain tapaa elämämme voi potentiaalisesti muuttua paremmanlaatuiseksi parisuhteessa, kuin yksin eläessä. Ei kai kukaan järjestään olisi kenenkään kanssa, jos kumppani ei tarjoaisi parempaa elämää yhdessä kuin yksin? Tosin onhan kyllä näitä *mäiskis* rakastan sinua anna anteeksi" *mäiskis* "rakastan sinua, anna anteeksi, en lyö enää koskaan, minä lupaan" *mäiskis* ad infinitum, mutta he ovatkin jollain tasolla läheisriippuvaisia tai huonoitsetuntoisia.

Vierailija
116/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna1986 kirjoitti:

Jos aikoo lisääntyä rakastamansa miehen kanssa niin itse ainakin ajattelen myös lapsen tulevaisuutta. On hyvä että mies on viisas ja varakas.

Itse en voisi lisääntyä heikkolahjaisen ja köyhän miehen kanssa.

Jep. Näin lähempänä kolmeakymppiä en enää hulluna rakastu, rakastun viisaasti.

Vierailija
117/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki aloittajalle ja muille palstakitisijöille: tavatkaa naisia ja ennen kaikkea tavatkaa naisia, jotka voivat kiinnostua teistä.

Kuten teille on satoja tai tuhansia kertoja todettu, niin niitä saliprinsessoja ei riitä jokaiselle ylipainoiselle ja näppyläiselle suomalaismiehelle.

Vierailija
118/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin rakastuukin, mutta miksi tuo on sinusta vastenmielinen ajatus? Mihin sitten kuvittelit naisten rakastuvan miehissä? Ihailemaan miestä kun mies on niin ylivertainen naiseen nähden, vai? Heh. Tyrsk.

Pyyteetön kahden ihmisen välinen aito ystävyys ja rakkaus on siis sinun mielestäsi mahdottomuus?

Tähän meidät miehet opetettiin lapsesta pitäen naisten suhteen, ja alettiin idealisoida tällaista rakkaustarinaa jollekin päivälle sitten kun ollaan aikuisia.

Täällä naiset taas näyttää sen, että he ovat realisteja.

Miehet niitä todellisia romantikkoja.

Onhan se karua.

Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.

Mulle ystävyys on parisuhdetta suurempaa, ja ystävyyden tulisi kestää, vaikka suhde loppuisi.

Eli menisit naimisiin ystävän kanssa, jonka kanssa sulla ei olisi parisuhdetta? Okei, mulle taas parisuhde miehen kanssa on enemmän, kuin pelkkä ystävyys. Eihän se sitä tarkoita, että ystävyys päättyisi, jos parisuhde päättyisi.

Vierailija
119/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole koskaan ollut  minkäänlaista naista, ja KAIKKI tietävät tämän.

Pitkäaikaistyötön 33 v ehtii mainiosti vielä mennä kouluun, saada työpaikan ja perheen.

Vierailija
120/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä, tämä on totta ja se satuttaa syvästi. Pitkäaikaistyöttömänä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hiljalleen kuolla pois täysin yksin...harmi vain että luonnolliseen kuolemaani on vielä melko pitkä aika. Ehkä pitää keksiä jotain.

M33

Ootko ollu ikinä töissä? Minä tiedän vaikka kuinka monta miestä, jotka on pitkäaikastyöttömiä ja niillä on perheet.  Toko he ovat saattaneet joskus olla töissä ja ehkä silloin sen naisensa napanneet.

Mutta pakko myöntää, että jos mies on vaikka pitkästi yli 30v eikä ole elämässään päivääkään tehnyt töitä, niin miksi sellainen pitäisi ottaa miehekseen?  Jos tarjolla on niitäkin, jotka elättävät itsensä.  Tyhminäkö naisia pidät?

Ps. oletko yrittänyt tutustua naisiin jotka ovat pitkäaikaistyöttömiä?  kenties sellaiseen, joka ei ole koskaan tehnyt töitä? Ehkä löydät heistä itsellesi elämänkumppanin .

Itse asiassa en pidä naisia tyhminä...Mutta hyvin kylminä ja laskelmoivina heitä pidän. Nainen ei ole kykenevä tuntemaan suurta rakkautta tai sielunkumppanuutta miestä kohtaan, tai vaikka olisi niin valitsee silti aina rahan ja statuksen.

M33

Ikävää, että just sulle on käynyt noin.