Karua - Ymmärsin vihdoin kuinka ja mihin nainen rakastuu miehessä - "Kaikki riippuu siitä"
Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.
Evopsych kertoo, että nainen hakee miehestä "provision" eli varustusta tulevaa varten. Mies hankkii ja toimittaa naiselle asioita. Muonittaa naisen.
Eli jos nainen ei rakastu sinuun, et voi tarjota naiselle mitään. Kaikki riippuu siitä, mitä voit tarjota naiselle. Sama todellisuus on yhä, vaikka ei eletäkään enää 'hunter gatherer' aikaa kuin 300 tuhatta vuotta sitten.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se toimii kummankin tapauksessa. Kuka nyt mihinkään ryhtyisi, jos siitä ei saisi mitään hyötyä. Minä ainakin tarvitsen mieheltä huomiota, rakkautta, seuraa, seksiä ja ymmärrystä (olen sen verran hyvin toimeen tuleva itse, etten tarvitse mitään materiaa sun muuta). Mieheni haluaa minulta ihan samoja asioita.
Miehet ovat romanttikoja ja ovat oppineet lapsesta saakka pyyteettömään rakkauteen. Disney propaganda siihen päälle.
Haaveet kaatuu karulla tavalla, kun pääsee aikuisikään ja huomaa asioiden todellisen laidan. Naiset olikin realisteja ja miehet niitä todellisia romantikkoja.
Ei se näin pitänyt mennä, on monen miehen karu realisaatio todellisuudesta.
Hyvä huomio.
Siis ...kuka on havainnut pyyteetöntä rakkautta miehissä?
Miljoonat ja miljoonat ihmiset.
Miehet ovat kuin koiria. Uskomattoman lojaaleja kuolemaansa saakka. Lojaalius ja kunniallisuus on miehen ylpeys ja perusta.
Naiset taas ovat kuin kissoja. Moni voisikin kutsua kissoja parasiiteiksi, jotka elää muiden kustannuksella eikä tarjoa paljoa. Ja kissat myös rakastaa ihmisiä, jotka vihaa kissoja. Eli suora vertaus naisiin. Naiset rakastaa jänniä, jotka ei välitä heistä ja pahoinpitelee heitä.
Kuin koiria, eli kiksauttavat vastaantulevia narttuja, jos tilaisuutta tarjotaan ja oma narttu ei estä. Älä jauha p*skaa, vaan vastaa tuohon aseksuaalikommenttiin.
Kyllä. Moni mies on juuri tuollainen kuten kuvailit koirista.
Aseksuaalikysymys on mielenkiintoinen. Ajattelen siitä kuitenkin niin, että sellaista tuskin paljastuu yhtäkkiä. Sen huomaisi jo suhteen alussa. Ja jos nainen olisi esittänyt vain ja tällainen paljastuisi, niin sittenhän nainen on ollut valehtelija ja se on suora kunnioituksen rikkominen ja tottakai ero tulisi. Toisten kunnioittaminen on tärkeimpiä asioita parisuhteessa, oletko samaa mieltä?
Eli syy miksi et voisi rakastaa aseksuaalia naista vaikka se paljastuisi suhteen alussa? Olisiko se ehkä se, että .... haluat suhteelta eli naiselta JOTAKIN!!!! ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.
Naiset todellakin aistii sen. Totta.
Raha sekä status muuttaa "alakommunikaatiotasi" ja myös feromonejasi. Eli suorastaan haistetaan hyvät ja huonot miehet tuosta vain.
Siksi kannustankin sinua tekemään töitä itsesi eteen. Pyri tekemään enemmän rahaa ja kehitä itseäsi vaikka ruokavalion ja liikunnan kautta. Kasvoillasi ei niin ole väliä, mutta hyvä terveys merkkaa ja tietysti se raha (status).
Hahha voi sinua houkkaa.. sanoinko jossain kohtaa, että olen köyhyyteni lisäksi huonossa kunnossa tai en söisi terveellisesti? Olen paremmassa kunnossa kuin average Joe. Raha ja status ei kiinnosta. Kun ei ole rahaa eikä statusta niin ei tarvitse miettiä liikaa. Ei ole mitään hävittävää honey :)
Joo no yritäpä suhdetta köyhän miehen kanssa. Voi jeesus sitä naisen kyykyttämisyritysten ja itsetunnon lyttäämisen määrää. Mieluummin valitsen miehen jolla on tuohta taskussa niin ei tarvi sietää ilkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.
Mun mies on myös köyhä, mutta hänellä on suuri ja hyväksyvä sydän, jotain, mihin sinä et ikinä kykene. Lisäksi hänellä kestää kantti kovissakin paikoissa ja tukee minua toipuessani minut rikkisaaneesta lapsuudenkodistani. Ai niin, mun varallisuus? Jotain 800k €. Tukehdu kateuteesi.
Voi sinua lumihiutaletta. Otatko nuo rahat mukaan helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on myös köyhä, mutta hänellä on suuri ja hyväksyvä sydän, jotain, mihin sinä et ikinä kykene. Lisäksi hänellä kestää kantti kovissakin paikoissa ja tukee minua toipuessani minut rikkisaaneesta lapsuudenkodistani. Ai niin, mun varallisuus? Jotain 800k €. Tukehdu kateuteesi.
Voi sinua lumihiutaletta. Otatko nuo rahat mukaan helvettiin?
En tietenkään. Elelen niiden tuotoilla ja lapseni perivät minut.
Ei tainnut olla sulle mikään uusi juttu. Oot varmaan jo pitkään ollut kallellaan miesasismiesten hömppään , kun tuo oli sun mielestä uskottavasti selitetty.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt, miksi naiset ravintolassa kysyvät suurin piirtein ensimmäiseksi, mitä teet työksesi. Tosin eräs virolainen nainen kysyi minulta suoraan, kuinka paljon tienaan vuodessa. Jäi tuttavuus kyseisen daamin kanssa aika lyhyeksi kun kerroin, että olen pitkäaikaistyötön.
Virossa tuloista kysyminen ei ole tabu samalla tavalla kuin Suomessa, vaan ilmeisesti aika normaali puheenaihe. Suomessa vaikuttaa juntilta.
Pyyteetön rakkaus ei kuulu parisuhteeseen, parisuhteessa MOLEMMAT saavat jotakin sellaista, mitä heillä ei yksin eläen olisi. Rakkautta, kosketusta, kuuntelijaa. Mutta myös hyvää ruokaa, harrastuskaveria, seuraa, apuakin tarvittaessa.
Pyyteetön rakkaus kuuluu lapsille. Ne miehet, jotka eivät ole aikuistuneet, luulevat että heille kuuluu naisen rakkaus kuten aikanaan äidin rakkaus, että riittää että mies syö ja kakkaa, niin "äiti" kehuu ja suukottaa.
No yllättäen naiset eivät halua hoivata aikuista miestä. Ja sitten alkaakin ulina, yhyy, kun naisen mielestä miehenkin pitää tarjota jotakin positiivista, kuten rakkautta ja puolta kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt, miksi naiset ravintolassa kysyvät suurin piirtein ensimmäiseksi, mitä teet työksesi. Tosin eräs virolainen nainen kysyi minulta suoraan, kuinka paljon tienaan vuodessa. Jäi tuttavuus kyseisen daamin kanssa aika lyhyeksi kun kerroin, että olen pitkäaikaistyötön.
Perus small talkia kysyä ensitapaamisella mitä teet työksesi. Turha mitään ylitulkintaa lähteä siitä vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.
Ei enää ikinä parisuhdetta. Panosuhde on nuoren naisen kanssa ja sitten kun se loppuu, niin naiset saa minun puolesta olla ihan rauhassa
Terve Pertti, se 400 e taas kerrasta muistathan ottaa sen mukaan 😉
Terveisin tiedäthän kuka 20v😉
Vierailija kirjoitti:
Pyyteetön rakkaus ei kuulu parisuhteeseen, parisuhteessa MOLEMMAT saavat jotakin sellaista, mitä heillä ei yksin eläen olisi. Rakkautta, kosketusta, kuuntelijaa. Mutta myös hyvää ruokaa, harrastuskaveria, seuraa, apuakin tarvittaessa.
Pyyteetön rakkaus kuuluu lapsille. Ne miehet, jotka eivät ole aikuistuneet, luulevat että heille kuuluu naisen rakkaus kuten aikanaan äidin rakkaus, että riittää että mies syö ja kakkaa, niin "äiti" kehuu ja suukottaa.
No yllättäen naiset eivät halua hoivata aikuista miestä. Ja sitten alkaakin ulina, yhyy, kun naisen mielestä miehenkin pitää tarjota jotakin positiivista, kuten rakkautta ja puolta kotitöistä.
Olen kyllä tästä samaa mieltä, mutta miksi on niin paljon kärsiviä ja masentuneita
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tästä samaa mieltä, mutta miksi on niin paljon kärsiviä ja masentuneita
mies50v
Meinaatko, että masentuneisuus jotenkin liittyy lainaamaasi viestiin? En ymmärrä ajatustasi.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito ystävyys? En mä ole mieheni kanssa "ystävä" siis sanan ystävä merkityksessä. Kyllä mies on mulle enemmän. Parisuhteen määritelmä on sitoutuminen, ei seksi, eikä ystävyyden syvyys. Mä en sitoudu kehenkään, jolta en saa mitään.
Ei enää ikinä parisuhdetta. Panosuhde on nuoren naisen kanssa ja sitten kun se loppuu, niin naiset saa minun puolesta olla ihan rauhassa
Terve Pertti, se 400 e taas kerrasta muistathan ottaa sen mukaan 😉
Terveisin tiedäthän kuka 20v😉
Tuossahan molemmat saisi mitä haluaa. Ei paha
Ihminen muuttuu hitaasti ja biologiamme on vieläkin metsästäjä/keräiliä ajassa. Vieläkin vaistot sanoo, että paras isä lapselle on terve ja voimakas mies, joka pystyy ruokkimaan sekä lapsen, että juuri synnyttäneen naisen. Jos alkunainen olisi valinnut jonkun luuserin ja laiskan paskan lapsen isäksi, olisi molemmat kuolleet synnytyksen jälkeen ravinnon puutteeseen. Ehkä näin kävikin ja biologia alkoi suosia aina vaan enemmän näitä miehiä, jotka pystyivät pitämään perheensä hengissä.
Ei siitä nykyäänkään naista voi syyttää.. Biologia sen sanelee.
Ps tämän takia ihmisen kroppa ei kestä liikkumattomuutta , koska se on tarkoitettu vieläkin liikkumaan ja kulkemaan, ei istumaan paikoillaan.
Ja mies ei rakastu naiseen persoonana, ainoastaan pilluun ja mahdollisuuteen saada seksiä. Huoh. Aina nämä samat jankutukset kuinka naiset sitä ja miehet tätä. Onko se niin s*atanan vaikea tajuta, että kaikki naiset/miehet eivät ole samanlaisia. Olemme eläimiä, joilla on tietyt vietit ja vaistot, mutta eivät ihmiset ole biologiansa vankeja.
Juuri päätin lyhyen "suhteen" mieheen, jolla ei ollut rahaa eikä erityistä motivaatiota saada asioitaan järjestykseen. Vähän aikaa jaksoi todella erilainen elämäntyyli viehättää (silmät pyöreinä katsoin aikuisen miehen pelaamista ja leffojen lataamista netistä (ilmaiseksi, tietty). Hyvää seksiä oli mutta rupesi tökkimään se, että minä jouduin kaikessa maksumieheksi. Leffat, ravintolassakäymiset, keikat, taksit, ruoat ja jopa miehen BUSSILIPUT. Laskin maksaneeni miehen kuluja lähe 1500 € puolen vuoden aikana. En olisi laskenut, jos rahankäyttö olisi ollut jotekin tasapuolista. Seksiä saan ilmaiseksikin, rakkautta taas en moiselta looserilta halua.
Eli kyllä, miehen pitää pystyä tarjoamaan minulle jotakin, jota minulla ei olisi muuten. Miehen pitää parantaa elämäni laatua.
Nuorena harmittelin- ja häpesin omaa homouttani. Nyt aikuisena se ei olekaan niin huono juttu. Pääsee niin paljon helpommalla. Perhe tosin jää perustamatta, mutta toisaalta eihän sillä nykymaailmassa ja etenkään suomalaisessa kulttuurissa ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten nää rumat ulkkarit jotka ovat naistenmiehiä only in finland? Eipä niillä ole tarjota mitään kun pettämistä ja useimmiten rahojen menetystä. Kuitenkin typer älle suomiakalle kelpaa.
Johtuuko toi jostakin geenien vaihdosta vai mikäs on syy? Mutta sekään ei selitä miksei naiset ota sitä toisen lauman valioyksilöä sen sijaan että tyytysivät ruipeloon.
Ne pakolais-rikollis-ulkkareiden kanssa seukkaavat ovat yleensä vähän yksinkertaisia ja reppanoita. Jos sellaisen naisen itsellesi haluaisit, otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun esim. mulla ja monella muullakin mun kaveripiirissä on köyhiä miesystäviä, itse asiassa kellään mun tutulla ei taida olla keskituloista rikkaampaa miestä, ja esim. mun mies on työtön.
Jännää kun mammojen todellisuus mene aina ristiin omien kokemusten kanssa.
Mammojen maailmassa lyhyet miehet saavat rutkasti seuraa. Joka toinen mamma on 10v nuoremman näköinen. Ei ole mikään ongelma saada nuorempi komea mies parisuhteeseen eikä vaan seksiseuraksi. Jne jne.
Niin, aivan, eli et todellakaan ole mikään pyytettömästi rakastava romantikko.